register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Kickdown ei aita!  
Poster Message
Olds
  
Kickdown ei aita!
Kickdowni trossi lõdvaks laskmine ei aita si```gi. Ikke ei vaheta teisele käigule ilma et gaasi maha ei lase! No mida pekki, nagu ütlevad rullarid!
13.06.2002 at 19:32
jaanus
 
Kickdown ei aita!
Ära ulu! Suur mees juba. Otsi parem netist, kuidas vastava kasti TV-d (Throttle Valve) seatakse. Ma olen täiesti veendunud, et keegi on varemgi sarnase probleemi otsa sattunud.
Üldiselt on nii, et juhul, kui konkreetse kasti kohta ei leia, kuidas asja paika ajada, siis pane kuldne keskmine nagu seda AOD puhul soovitatakse: Tõmba tross lõpuni välja ja keera gaasiklapp põhja ning tee märk sinna, kus tross kinnitusega kohtub. Järgmiseks tee sama vastupidi - lase toss lahti, klapp ka ning märgi uuesti üks märk. Nüüd kinnita kaabel kahe märgi keskohast klapi külge ning mine proovima. Kui toimib, kuid vahetushetked ei meeldi, siis liiguta kaablit märkide vahel niikaua, kuni meeldima hakkab (piisab 1mm sammust, et asi muutuks), kuid kunagi ära pane kaablit nende märkide vahemikust väljapoole.
13.06.2002 at 21:13
jaanus
 
Kickdown ei aita!
Lugesin veidi tarku raamatuid (mitte ainult sinu pärast ;)) ning lõhnab selle järele, et sul governor ei avane. Käiguvahetus suht lihtne protsess: Pump pumpab õli, governor laseb õli vastavalt auto kiirusele läbi ning avaldab käiguvahetusklapile survet. Käiguvahetusklapi vastusurve määrab ära kiirendusklapp, mida juhitakse nn kickdown kaabliga. Kui nüüd asi vahetab käiku ainult gaasi lahti lastes, siis võib arvata, et käiguvahetusklapile ei avaldata piisavalt survet, st governor ei lase piisavalt mahlasid läbi ning on pidevalt suletud olekus.
See kõik muidugi teooria, praktilisi kogemusi saab ehk nädalavahetuse jooksul.

jaanus@hakkab homme oma kasti lahkama
14.06.2002 at 15:14
Olds
  
Kickdown ei aita!
Jaanus! Tore, et muret jagad. Nüüd siis lood sellised- lasime kicdowni lahti. Tuli välja, et oli kurivaim trossikõrri kinni jäänud (hargnema hakanud).
Nüüd- vahetab kohe lõpukäigule, teise jätab vahele (vähemalt jääb selline tunne). Kui panna manuaalselt "2", siis jätab käigu lahti!?
Ulun edasi :)
19.06.2002 at 20:06
jaanus
 
Kickdown ei aita!
Jätab käigu lahti?? St, mida? Libiseb lihtsalt läbi?
19.06.2002 at 22:35
Olds
  
Kickdown ei aita!
Ei,ei. Kui "2" peale sõidu pealt panen, siis tekib nagu vaba käik!?
19.06.2002 at 23:05
jaanus
 
Kickdown ei aita!
od, mis? Lasid kickdowni lahti? Kui sa seda ilusti ära pole ühendanud, siis ära loodagi, et sul kast tööle hakkab.
19.06.2002 at 23:33
Olds
  
Kickdown ei aita!
Noo kui ta lahti lasta, siis peaksid ju käigud üksteise haaval sisse lülima
20.06.2002 at 00:19
jaanus
 
Kickdown ei aita!
quote:
Olds: Noo kui ta lahti lasta, siis peaksid ju käigud üksteise haaval sisse lülima
Mkm! Ühesõnaga - kickdown on tegelikult sellele asjale väga vale nimi. See, et käik pedaalivajutuse peale ära vahetatakse on vaid 1 paljudest funktsioonidest, mis tulenevad Throttle Valve liikumisest. See nn "kickdown" kaabel on ühendatud just Throttle valvega, mis reguleerib Shift Valve tegevust. Shift valve aga määrab ära käiguvahetused ja nende hetked. Kui see nüüd paigal seisab, siis peaks sul olema just vaid kolmas käik ning hea ilmaga natuke esimest. Kõik, mis toimub alla mingi teatud kiiruse on ainult libisemine ning kärsaka tekitamine kastis.
Moraal - pane kohe TV kaabel tagasi!
20.06.2002 at 00:41
vkx
 
Kickdown ei aita!
quote:
jaanus: od, mis? Lasid kickdowni lahti? Kui sa seda ilusti ära pole ühendanud, siis ära loodagi, et sul kast tööle hakkab.

Minu Fordil polnud alguses kui ma ta ostsin üldse kickdowni trossi, kuna eelmine omanik oli karpaks pannud Gaz 53-e karpa, millele seda ei saanud kinnitada. Käikude vahetamist selle puudumine küll kuidagi ei takistanud. Selle trossi paigaldas peale originaal karpa peale panemist Imre Paldiski mnt.-lt.
20.06.2002 at 01:38
jaanus
 
Kickdown ei aita!
quote:
vkx: Käikude vahetamist selle puudumine küll kuidagi ei takistanud.
Aga proovi nüüd lihtsalt see kaabel lahti võtta ning vaata, mis siis juhtub. ;)
Tegelt - tekkis korraks mõte, et juhul, kui TV fikseerida mingisse keskmisse asendisse, siis võiks ju kast kuidagi toimetada. Olds, proovid?
Samas, iga asi toimib paremini siis, kui on korras. Veidi imelik on kuulata jutte teemal "kiskusin mingeid kaableid lahti ning asi ikka veel ei toimi".

Jaanus@2 silindrit ei tööta ;)
20.06.2002 at 02:28
Aare
Kickdown ei aita!
quote:
jaanus: Ära ulu! Suur mees juba. Otsi parem netist, kuidas vastava kasti TV-d (Throttle Valve) seatakse. Ma olen täiesti veendunud, et keegi on varemgi sarnase probleemi otsa sattunud.
Üldiselt on nii, et juhul, kui konkreetse kasti kohta ei leia, kuidas asja paika ajada, siis pane kuldne keskmine nagu seda AOD puhul soovitatakse: Tõmba tross lõpuni välja ja keera gaasiklapp põhja ning tee märk sinna, kus tross kinnitusega kohtub. Järgmiseks tee sama vastupidi - lase toss lahti, klapp ka ning märgi uuesti üks märk. Nüüd kinnita kaabel kahe märgi keskohast klapi külge ning mine proovima. Kui toimib, kuid vahetushetked ei meeldi, siis liiguta kaablit märkide vahel niikaua, kuni meeldima hakkab (piisab 1mm sammust, et asi muutuks), kuid kunagi ära pane kaablit nende märkide vahemikust väljapoole.



Tere

AOD puhul pannakse see paika manomeetri abiga. Iga suvaline "trossi asendi"
järgi keeramine lõpeb reeglina mõistatusliku käigukasti tööga. Selle jaoks on
eraldi mõõtmise auk ning kui mälu ei peta, siis tühikäigul pidi TV pressure olema
33-35 psi'd. Sellest ka need käiguvahetuse hädad. Liiga lõdva trossi (madala
TV surve) puhul ei vaheta üles, liiga pingul trossi (kõrge surve) puhul jätab
esimese veana tavaliseks teise käigu vahele (vahetab kohe 1.-t kolmandale).

Aare
20.06.2002 at 10:37
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Kickdown ei aita!  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.