register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Allign boring ja honing eestis.  
Poster Message
incognito
 
Allign boring ja honing eestis.
Avastasin mootoris ringi käinud raamsaale, ainus võimalus plokki veel kasutada on vast kui plokk koos vändapukkidega uuesti mõõtu lõigata ja hoonida?
Kas meil eestis ka sellist tööd kvaliteetselt teeb? Muid lahendusi?

____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73
19.10.2009 at 18:21
Astro SS
Allign boring ja honing eestis.
R-Koneistus Finland :rolleyes , vähemalt sinna viiksin mina oma jubinad

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
19.10.2009 at 18:45
madis
Allign boring ja honing eestis.
Align boringut võiks masinapargi poolest teha Daetwyler. Ja veel mõned firmad, nt TT Metall. Aga.. jääb vist viitsimise ja nappide freesimisoskuste taha pidama...
21.10.2009 at 02:06
partel
  
Allign boring ja honing eestis.
Üldiselt:

Soome on ju siinsamas, mitte teisel pool maakera, nagu Austraalia. Võiks ikkagi globaalse majandusega natuke harjuda ka. Aga noh eestlasele on ju Tallinn-Tartu "niiiiiii kauge vahemaa".

Mis hoonimisse puutub, siis on see ülioluline etapp mootoriprojektis. Korralikuks tulemuseks on vajalik aasta(kümnete) pikkune kogemus. Tegelikult muidugi tuleks tellida USA'st juba hoonitud plokk, aga järgmine variant on välismaale saata. See etapp tuleb ju kvaliteetselt teha, muidu ongi saaled ringi või parimal juhul rõngad ei pea. Kui korralik tegemine on "üle mõistuse kallis", siis pole vaja mootorit üldse alustadagi...

Mis R-Koneistosse puutub, siis sinna on läinud miski 20 (??) plokki ja probleeme ei mäleta.

____________________________
_
22.10.2009 at 06:01
Olds
  
Allign boring ja honing eestis.
quote:
partel: Üldiselt:

Soome on ju siinsamas, mitte teisel pool maakera, nagu Austraalia. Võiks ikkagi globaalse majandusega natuke harjuda ka. Aga noh eestlasele on ju Tallinn-Tartu "niiiiiii kauge vahemaa".

Mis hoonimisse puutub, siis on see ülioluline etapp mootoriprojektis. Korralikuks tulemuseks on vajalik aasta(kümnete) pikkune kogemus. Tegelikult muidugi tuleks tellida USA'st juba hoonitud plokk, aga järgmine variant on välismaale saata. See etapp tuleb ju kvaliteetselt teha, muidu ongi saaled ringi või parimal juhul rõngad ei pea. Kui korralik tegemine on "üle mõistuse kallis", siis pole vaja mootorit üldse alustadagi...

Mis R-Koneistosse puutub, siis sinna on läinud miski 20 (??) plokki ja probleeme ei mäleta.

Tihtipeale on tõesti odavam teha üks kord ja korralikult

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
22.10.2009 at 18:51
hents99
  
Allign boring ja honing eestis.
Ka meitemaal on tehnika olemas, samuti inimesed, kes asja jagavad, kogemust pole ilmselt niipalju, ja "nn Eesti racing mootoreid" pole ette näidata.

Aga kõige kergem on lasta mujal teha, kataloogist võimsuse numbri järgi asjad ära tellida ja siis ise EHITAMA (komplekteerima manuali järgi) hakata.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
22.10.2009 at 19:19
partel
  
Allign boring ja honing eestis.
quote:
hents99: ja siis ise EHITAMA (komplekteerima manuali järgi) hakata.
Kõik, mis on kirjas, on juba vananenud... ;)

Vähemalt usakate puhul on tohutu aftermarketi ja tuhandete võistlejate kogemuste tõttu areng nii kiire, et kui pidevalt näppu pulsil ei hoia, siis magad näiteks uue toote turuletuleku maha ja ostad eilse päeva asja. Või kannad raha üle pankrotipessa... :)

Teisalt ei tähenda see "trick of the week" imenippide järele jooksmist. Kui miski lahendus töötas 1960'ndatel, töötab ka praegu...

____________________________
_
22.10.2009 at 21:13
incognito
 
Allign boring ja honing eestis.
Kui teostada allign boringut, siis tuleb arvatavasti midagi ka nukkvõlli ajamiga ette võtta, nuka ja vända tsentrite vahe väheneb , kett läheb lõdvemaks ning võib üle käima hakata.. Minu loogiline mõttesähvatus.

Buicki mootorile selline "veidi teises mõõdus" timing kit maksab 150+ daala mis tundub suht röövimisena :(
Kas oleks võimalik ka kuidagi odavamalt?

Samuti kui keegil on siseindikaatorit 4packi vastu laenata, oleksin ma väga tänulik, mõõta oleks vaja palju saale endale kliirensit juurde machines ja 2 ploki silindri läbimõõdud. Mõõtevahemikud oleks 4,18-4,19" ; 4,29-4,30" ning 3,24-3,26"




____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73
24.11.2009 at 19:27
Astro SS
Allign boring ja honing eestis.
Tavaliselt, kel sellised riistad olemas, siis kasutatakse neid töö tegemiseks ja neid ei laenata välja , vaid pead ise oma vidinatega mõõteriistade juurde minema.

Või endale need ise soetama :rolleyes

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
24.11.2009 at 19:44
Olds
  
Allign boring ja honing eestis.
quote:
incognito:Buicki mootorile selline "veidi teises mõõdus" timing kit maksab 150+ daala mis tundub suht röövimisena :(
Kas oleks võimalik ka kuidagi odavamalt?
Samuti kui keegil on siseindikaatorit 4packi vastu laenata, oleksin ma väga tänulik, mõõta oleks vaja palju saale endale kliirensit juurde machines ja 2 ploki silindri läbimõõdud. Mõõtevahemikud oleks 4,18-4,19" ; 4,29-4,30" ning 3,24-3,26"


No kui sa vähegi asist mootorit plaanid ehitada ei tohiks 150 daalase asja ees küll värisema lüüa. Timing kit on mootori juures siiski üsna oluline asi ja mingit Proform või muud odavat koopiat ma seal ei kasutaks


____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
24.11.2009 at 19:46
Hellborn
Allign boring ja honing eestis.
Tartus mul olemas üks seadeldis mis üle nelja tolli mõõdab.

____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER

FULL THROTTLE CLUB
25.11.2009 at 21:39
kollane
Allign boring ja honing eestis.
ma olen vist milleski valesti aru saanud
kuidas muutub vända ja nuka tsentrite vahe?

____________________________
http://www.usaraud.ee/?id=4_62_27_3006
asukoht lehetu,tallinnast 42 km,kaugemal kui kosmos
26.11.2009 at 12:30
RICAMB
Allign boring ja honing eestis.
Kasutan vana teemat kuna jutt kattub.
Kust leida tänasel päeval Tallinnast või lähiümbrusest päris- või veebipoodi mootoriremondiks vajalike mõõteriistade ostmiseks?
Muid asju olen otsimise peale ikka leidnud aga eriti tundub ikaldus olevat silindri mõõtmiseks vajaliku pika jalaga siseindikaatori osas.
Kuna leiba selle tööga ei teeni, siis väga palju ei tahaks kulutada, samas võiks riist ikka hobikasutuses vastu pidada.

Varem siin teemas mainitud Vana-Narva mnt. poodi selle tissipoe kõrval külastasin just eile.
Seal on siseindikaatoreid olemas - imepisikesi ja järgmine moot sobib veoautole või traktorile.
Sellist vahepealset, mis mul kasutust võiks leida, neil pole.
Näiteks 2,5"-4" vahemik võiks olla piisav.
16.07.2015 at 14:11 1 edit. Last edited 16.07.2015 at 14:37 by RICAMB
Jesper
 
Allign boring ja honing eestis.
Pole küll päris õige asi, aga Tööriistamarket müüb mingit sellist komplekti kus on ainult need T kujulised osad, mille siis topid silindrisse, fikseerid kuidagi ja siis tõmbad välja ning mõõdad mikromeetriga (ei kuulu komplekti) üle. Kogu komplekt oli äkki 70€?

Selle lahenduse asjalikkust ja mõõtetäpsust ei oska muidugi hinnata. Ja eks natuke oleneb ka, mis osa mootoriremondist sa täpselt teha tahad, kas lihtsalt defekteerida või ka midagi paika töödelda.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
16.07.2015 at 16:01
madis
Allign boring ja honing eestis.
Üldiselt, minu kogemus odavate kellade, mikromeetrite ja kellastatiividega on ühene.
P***

Kahjuks ei ole eriti vahet, kas kasutad pidevalt või vahel harva - jama on ikka.

Seega, pigem koguda raha ja osta Mitutoyo või analoogne kvaliteetasi. Või osta kasutatud asi ebayst. Aga mitte "uus hiinakas".
18.07.2015 at 20:52
Astro SS
Allign boring ja honing eestis.
Normaalsed on ka vanad NL aegsed mõõduriistad ,kui on hästi hoitud

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
18.07.2015 at 21:37
tõnisson
 
Allign boring ja honing eestis.
Nende T kujuliste asjadega on veel see häda,
et sisuliselt mõõdad ju kaks korda ehk siis eksimus kohe suureneb.
Täpset tulemust ei saa aga ovaalsusest saab aimu.
Aga noh, samas parem kui mõõdulint.

____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44
18.07.2015 at 21:40
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Allign boring ja honing eestis.  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.