Camaro saab limiteeritud koguses spetsiaalse mudeli, mille peamiseks tunnuseks on roheline Synergy Green värvkate. Synergy Green on üks ajaloolistest värvilahendustest, mis olid näiteks esimese generatsiooni Camarotel. 1967-1969 olid kasutusel veel sellised värvid nagu Hugger Orange, Daytona Yellow, ja Rallye Green. Uus 2010. aasta spetsversioon Camarost evib rohelisi sisustuselemente (sh näidkutepaneel), V6 mootorit (304hp), bluetooth telefonituge, USB porti MP3 mängijatele, distantskäivitus on võimalik automaatkäigukastiga autodel. Hind alla $27,000 USA-s.
quote:The New Green Machine: 2010 Camaro Synergy Special Edition
DETROIT – Hot and cool exterior colors are a part of Chevy Camaro history. Now the 2010 model is getting its own.
Chevrolet today debuts the Camaro Synergy Special Edition with pricing starting at $26,790. Synergy will be produced in limited quantities from February to May.
“Synergy Green continues a long tradition of dramatic Camaro colors,” says Camaro historian Scott Settlemire. “Some of the most sought-after Camaros are first generation cars – those from 1967 to 1969 – in Hugger Orange, Daytona Yellow, and Rallye Green.”
The 2010 Camaro Synergy Special Edition is based on a Camaro 1LT, with a 3.6L direct injection V-6, paired with either a six-speed manual or automatic transmission. The powertrain has become a benchmark for the segment by offering a combination of performance and efficiency: The V-6 delivers 304 horsepower and 273 lb.-ft. of torque, and returns up to 29 mpg on the highway.
The Synergy Green exterior color was first previewed at the 2009 Specialty Equipment Manufacturers (SEMA) show. In production form, the Synergy Green is accented by Cyber Grey Rally Stripes running the length of the Camaro hood and rear deck. Other exterior features include a standard rear spoiler, and standard 19 inch, Sterling Silver painted wheels wrapped with P245/50R19 tires.
The color scheme is mirrored on the interior, with Synergy Green instrument panel and door inserts. Synergy Green stitching also accents the Jet Black cloth seats, steering wheel, shift knob and center console.
“Just as those colors helped make the first generation Camaro an icon, modern colors like Inferno Orange, Rallye Yellow Transformers Edition and Synergy Green will define the 2010 Camaro,” Settlemire said.
The Special Edition also includes the Camaro Convenience and Connectivity Package, with Bluetooth phone connectivity, USB port for MP3 players, and remote vehicle start for models equipped with an automatic transmission.
“The Synergy Special Edition package is designed for customers who want a unique performance car at an attainable price,” says Camaro marketing manager John Fitzpatrick. “For under $27,000, Camaro Synergy Special Edition offers standout styling, modern technologies like Bluetooth, and 304 horsepower under the hood.”
2010 Camaro Synergy Special EditionAinult V6. Aga vaata rõõmsa poole pealt seda, et see V6 kotib enamusi veekaheksaid mis siin foorumirahval on. Kaasaarvatud minu oma.
quote:fire83: Ainult V6. Aga vaata rõõmsa poole pealt seda, et see V6 kotib enamusi veekaheksaid mis siin foorumirahval on. Kaasaarvatud minu oma.
Aga uue Camaro V8 oleks ju ikka parem kui uue Camaro V6!
Ei muidu ilus masin, aint et V6 tundub jah tiba hädine, näeb ju välimuselt kiire välja, miks mitte siis V8't kasutada.
quote:fire83: Ainult V6. Aga vaata rõõmsa poole pealt seda, et see V6 kotib enamusi veekaheksaid mis siin foorumirahval on. Kaasaarvatud minu oma.
nu selles väites ma julgen kahelda.
teiseks ei saa ma aru, kuidas ja mis tingimustes jänkid oma autodel sellised kütusekulud saavad. Sa fire enda TA-le ka Usarauas tehase kulunumbrid juurde kirjutanud . vaadata on ilus, aga reaalsus kisub kuhugi mujale paraku...
quote:mikimouse:teiseks ei saa ma aru, kuidas ja mis tingimustes jänkid oma autodel sellised kütusekulud saavad. Sa fire enda TA-le ka Usarauas tehase kulunumbrid juurde kirjutanud . vaadata on ilus, aga reaalsus kisub kuhugi mujale paraku...
Esiteks olgu kohe ette öeldud, et ma olen täiesti sõbralik.
Mis mu auto kütusekulu siia teemasse puutub? Kuidas see uue Camaroga seotud on? Ok, mul on seal kirjas oma auto kohta:
Kütusekulu linnas 13.8l/100km
Kütusekulu maanteel 9.4l/100km
See sai jah kirjutatud kuskilt usa saidilt mingite tehaste numbrite järgi. Ma pole ise mõõtnud. Pole huvitanud ka tegelt. Ja ma absoluutselt ei leia, et see ilustaks kuidagi. Samamoodi on mul hp 275 kirjutatud, sest pingis pole käinud ja mõõtnud ei ole. Teljevahe ja pikkus on ka tehase andmetel tuginedes kirjutatud, pole üle mõõtnud. Ainsad asjad, mis on mõõdetud, on kiirendus 0-100 ja veerandmiil 14.3, selle kohta on mul paber ka.
Aga muidu see küttekulu on jah väga sõltuv, sest meeldib vajutada. Minumeelest on vähemalt maantee number küll suht õige ja sisetunde järgi on maanteel mul auto ikka öko olnud, linn on jah teine tera. Aga vahet pole.
Sellist rahvast on küll, kes kõik seletavad omavahel et neil praktiliselt aurude peal sõidab auto. Mõni üksik julgeb öelda, et tal võtab ikka palju kütust. Ma pigem kuulun viimaste hulka.
quote:Mis mu auto kütusekulu siia teemasse puutub? Kuidas see uue Camaroga seotud on?
Kolm- neli posti tagasi Sa just mainisid, et uus Camaro v6 kotib vanu V-8 konesid, mis siin foorumis pesitsevad. Siis kogemata vaatasin Sinu autu pilti ja nägin neid numbreid. Jah, tõesti nii on ette kirjutatud tehasest se kulu. Sellepärast ka teemat arendasin siin.
Kiirendus ka sama suhteliselt.
2010 Camaro Synergy Special EditionKottimise all ma pidasin puhtalt hp-d silmas.
Kasvõi populaarne levinud 3gen camaro/fire väsinud 305cid moto, võimsust 170, 200 hp-d millegiga aga ikkagi v8. Siis kõik vanid ja nende pajad, täisverelised v8-d aga sama targad. Ok, 350cid on paremad ja käivad 200 lõpupool ja 300+ otsa ja peale ja mis siis - hakkavad lähenema sellele uue camaro v6-le või on enam vähem samad või siis veits jõudsamad. Aga neid viimaseid mootorid ei ole nii palju ikkagi, veel vähem on bigblokke. Teema siis selles, et vahva on omada mürisevat kaheksat silindrit aga milleks parastada uut tegusat veekuut? Ega see oma vana motot kiiremaks tee, ma saan aru, et mõru maik võib olla suus kui mantrana foorumites mõnitatud v6 on oma armsa hobika omast jõudsam aga sellega tuleb lihtsalt leppida. V6 mõnitamine ei tee kellegi autot kiiremaks.
1989 aasta Buicki V6 Turbo Trans Ami mõnitamine on ju ajatult kohatu ja ma pole ausalt öeldes seda kusagil netiavarustes kohanud.
edit: Ja v8 mehed sorry, ma ei mõnita v8-t ka kuidagi. Eelpool ma suht vabalt ja ümmarguselt manipuleerisin numbritega. Kellel on 350-400+ hp v8 väga tore ju. Aga valdav enamus ei ole ju ikka olgem ausad sellised.
2010 Camaro Synergy Special EditionComoon, Fire. Lepi nüüd sellega, et töömahtu vähendades ja Hi-Tech jubinate peale välja minnes on tulemus siiski nonsens. Jätame siinkohal kõrvale vanemad karpadega V8 mootorid. Isegi kiviaegne LT1 on siiski peaaegu sarnane oma võimsuse ja kütusekuluga. Saavutati see, et on väiksema töömahuga mootor, mis asjast vähem teadlikele inimestele rohkem peale läheb.
ikkagi on see teema, et krt seda teab, kui järsust mäest alla sõites need jänkid seda kütusekulu arvutavad
____________________________
15.01.2010 at 02:19
1 edit. Last edited 15.01.2010 at 02:21 by mikimouse
2010 Camaro Synergy Special EditionPisut offtopicut. Minumeelest praeguse seisuga kõige etemad ja ilusamad uue generatsiooni Camarod on Hennessey tuunitud HPE550 ja HPE700 oma Yenko stiilis värvilahendusega.
700 oskab lärmi ka teha
16.01.2010 at 11:08
1 edit. Last edited 16.01.2010 at 11:13 by Lowrider