register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Lincoln Mark VIII  
Poster Message
ummamuudu
Lincoln Mark VIII
Tervist!

Tekkis huvi sellise auto vastu. Isend siis aastast 1996. Aga kuna ei ole eriti USA autode hingeeluga tutvunud, siis on mõned kohati üsna rumalad küsimused.
Kui minna vaatama, siis millele võiks rõhku pöörata?
Kuidas nad üldse kestavad ja kas on head autod.
Mingid tüüpvead?
Kuidas õhkvedrustus kestab? Kallis remont on, kui midagi tuksis on?
Ja nüüd see USA auto omanike kõige vihatum küsimus. Kui suure kütusekuluga arvestama peaks? Kas linnas peaks alla 14 liitri ka hakkama saama?

Üks loll jõuab küsida rohkem, kui sada tarka vastata :P
16.01.2010 at 21:49
Saabotska
 
Lincoln Mark VIII
Mark VIII- ga kokkupuudet pole aga kunagi uuritud. Rõhku võiks pöörata õhkvedrustusele. Muid probleeme nagu kõrva pole jäänud. Võis siis olid sellised mõtetud probleemid:). Vedrustuse remont võib paraja põntsu panna aga eks see oleneb rahakoti suurusest. Esituledega on kehvasti mäletamist mööda. 97 ja edasi hakati xenoneid panema ( vist oli nii ). Siis oli asi tunduvalt parem. Ma arvan et alla 14 on isegi võimalik, oleneb jala raskusest.

____________________________
Dodge ram 2500 van `97
16.01.2010 at 21:59
DevilDeVille
  
Lincoln Mark VIII
Kasutaja Bikerman teab vast kõige rohkem nende asjade hingeelu.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
16.01.2010 at 22:04
mar8kl
Lincoln Mark VIII
Kui inglish suus, siis kõigile oma küsimustele, mis selle auto kohta iganes tekivad saad kindlasti vastuse aadressilt:
http://www.markviii.org/LOD2/index.htm (vägagi soovitatav läbi uurida)
ja kui sellest jääb väheks siis sealne foorum:
http://www.markviii.org/htdocs/dc/dcboard.php (search'iga leitav lahendus praktiliselt igale küsimusele).

Eestis selle auto tugiisikuks kindlasti Bikerman!

PS! Mitmetele oma küsimustele leiad vastuse ka siitsamast foorumist vanemaid teemasid lugedes, kasuta otsingut nt. märksõnadega "Lincoln Mark VIII".
16.01.2010 at 22:29 1 edit. Last edited 16.01.2010 at 22:36 by mar8kl
mustus
Lincoln Mark VIII
Bensu kulu maanteel 8,5 linnas ca 17, no alla ei oska kuidagi. Võrdsetel sõitudel linnas ja maanteel on keskmine nii 13,5. Silla osad sobivad T-Birdi omad. See liikur ehitatud T-Birdi platformile. Tagaõõtsad Lincul alumiiniumist vs rauasulam. Kui õhkpadjad ära tüütavad nende vanadusest tekkivate lekete pärast, siis T-Birdi süsteem asemele. Müüakse ka valmis vedrud-amordid komplekte neile. Põhiline häda õhkvedrustusega ongi kummi vananedes tekkivad lekked, muidu ma välja ei vahetaks. Olen siiani vahetanud ühe esimese ja tagumise padja ning jäänud õhule truuks. Õhkpatjade komplekti hind ulatub üle 10 000 tuhande Eesti raha. Tjahh, tuled on nigelad nagu usakatel kombeks, kuid tulede pärast päris autot ostmata ei jätnud. Selle raha eest, mille eest neid müüakse, saab vägagi tänapäevase auto. Ei oska nagu oma kogemustst mingeid hiina piinu esile tuua. Siiani on ausalt teeninud. Kulumaterjalid on loomulik kadu.
16.01.2010 at 23:54
Bikerman
 
Lincoln Mark VIII
Mul oli peres endal vahepeal 2 Mark VIII autot,nad on ülimõnusad.Esimesena kep...b ajud läbi õhkvedrutus,siis esisilla kuluvosad(sarniirid,puksid,kondid jne.)Ja kui ainult linnas sõita-siis ainult linnas-kütusekulunäitaja näitas 19-20 l sajale(maanteel aga 7-8L).Aga see on kasutatud auto puhul.Kui leiad sellise ,mida "pole kasutatud",siis jäävad need mured ära.
Igati hea auto-.96 on väga kehvad esituled-muidu pill ilusam ja ökom(sisselase on õnnestunum kui uuematel>) ,kui 97-98.
Kui oskad ise näppida,siis tuld-tean ,mis autot silmas pead.Hädapärast saab õhksüsteemi vedrudega asendada.
Aga noh iga mure omal ajal.
Edek5018118
17.01.2010 at 23:01
Indrek_S
 
Lincoln Mark VIII
õhkverdustust ei tasuks tavaliste vastu vahetada mingil juhul, see on väärt asi.

Arnott padjaring maksab 600 USD. lisaks pakutakse seal ka kompressoreid, õhukuivateid ja igasugu tihendikomplekte. Arnotti kaup tuntud headuses ja kuna mingi hetk peab need originaalpadjad nikuiniigi ää vahetama, osta kohe persses patjadega auto ja investeeri 10 000+ eek Arnotti süsteemile ja unusta padjamured lõplikult ära.

____________________________
not done until it's done
18.01.2010 at 11:49
Bikerman
 
Lincoln Mark VIII
Lisaks patjadele on ka veel solenoidid igal padjal,mis uutega kaasa ei tule,kõrgus andurid,kindlasti kompressor(õhukuivati on kompressoriga komplektis).
Säilitada oleks loomulikult hea-aga see maksab oluliselt rohkem kui 10000.-krooni.
18.01.2010 at 13:35
STW
Lincoln Mark VIII
quote:
Bikerman: Lisaks patjadele on ka veel solenoidid igal padjal,mis uutega kaasa ei tule,kõrgus andurid,kindlasti kompressor(õhukuivati on kompressoriga komplektis).
Säilitada oleks loomulikult hea-aga see maksab oluliselt rohkem kui 10000.-krooni.

Kunagi uurisin oma Continentalile ja padi eraldi (Arnott) maksis miski 80$, sellele lisaks kuivati (müüakse täiesti eraldi) ka u. 80$, kompressori vahetamises ei näe mingit põhjust kui see veel toimetab. Nii palju kui mina aru olen saanud siis kompressorid tavaliselt lõpetavad tegevuse just lekkivate patjade tagajärjel tekkiva ületöötamise tulemusel, e. kui piisavalt ruttu reageerida ei tohiks kompressor ka nässu minna.

Endal oli plaan tellida 1 uus padi taha (teine oli juba eelnevalt vahetatud sammuti Arnott-i padja vastu), kuivati, uued solenoidid ja tihendid. Kokku koos transaga Eestisse oleks see läinud maksma u. 2300 eestlast. Seega usun et 10 000 Eesti raha eest saab süsteemi ära korrastada küll, olenevalt muidugi, mis seisus eelnevalt süsteem on.

Kogu uus süsteem koos uue aju, kompressori jne. maksis vist midagi 2500$, kui mälu ei peta. Seega kui tahta kõik uus panna ja kohe korraga siis ei tule jah 10K EEK-iga välja.

Ei ürita muidugi Hr. Bikermaniga sellel teemal vaielda, kuna temal on kogemuste pagaz oluliselt suurem, lihtsalt postitan siia ka oma kogemuse.
18.01.2010 at 15:33
fire83
 
Lincoln Mark VIII
Loomulikult tuleb ise tehes ja tellides asi odavam, sest tegemine ja tarkus ju omal tasuta käes.

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
18.01.2010 at 18:36
mr.zeed
 
Lincoln Mark VIII
ei maksa ka unustada, et tegelikult on ju esime padja sees ka amort mis hinna kallimaks teeb. Ka on väidetav fordi eks insener öeldnud, et miks õhk süsteem peeti läheb on niiskus ning siis valmistanud sellise ime asja nagu spyder valve mis põhimõtteliselt on niiskuse eemaldaja nagu kompressoritel. Endal see olemas. Seni maani on ptui ptui ptui ilma suurtemate jamadeta. Välja olen muidugi vahetanud kõik padjad, samas eesti miile on ka ca 50k juba.

____________________________
Lincoln Mark VIII '97 LSC
19.01.2010 at 12:44 2 edits. Last edited 19.01.2010 at 12:45 by mr.zeed
tqhq.ee foorum : Autod : Lincoln Mark VIII  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.