2011 Chevrolet CruzeMõneti teenimatult on siin täiesti teemata jäänud uus Chevrolet Cruze. Parandan selle vea nüüd. Küll mõneti hilinenult kuid parem hilja kui mitte kunagi.
Ehitamiseks USA-s läheb 2010 Juunis väärika nimega Lordstownis, Ohios.
quote:The new Cruze is powered by a 1.4-liter turbocharged Ecotec four-cylinder and a 1.8-liter four-cylinder with a choice of six-speed automatic or manual transmissions. The turbocharged engine puts out 138 horsepower and 148 lb-ft. of torque and should be capable of up to 40 mpg on the highway, GM says. The 1.8-liter puts out 136 horsepower and 123 lb-ft. of torque.
The Cruze will be offered in three trim levels, LS, LT and LTZ, the latter two of which will come standard with the turbo motor.
Safety will be a priority in the new Cruze, GM says. Ten airbags will come as standard, including the rear seat side airbags and knee airbags. Stability control and ABS will be standard across the lineup, although rear disc brakes remain an option. The Cruze will come standard with 16-inch wheels, although 17 and 18 inchers will also be available.
Outside, the Cruze takes styling cues from the new Malibu, and promises to be a much sharper car than the current Cobalt. Chief designer Taewan Kim says that the new Cruze’s design is meant to be “bold, not evolutionary. We wanted to take a big step forward, making a strong design statement for Chevrolet products around the world.”
The car hit the European market in March, but U.S. production at the Lordstown, Ohio, plant, where the Cobalt is currently made will begin in June 2010.
Although there is widespread speculation that the Cruze will eventually replace the Cobalt, it still remains possible that both cars could coexist within GM’s lineup. In fact, Chevrolet’s North American head, Ed Peper, says the Cruze is actually intended to create a new segment that slots above the Cobalt but below the Malibu. Seeing the car in person confirms the Cruze could fill that hole in Chevy’s lineup as it is actually bigger than it looks in pictures.
Based on what was once called the Delta 2 platform, the all-new Cruze rides on GM’s Global Compact Vehicle Architecture. The primary engineering and development will come from GMDAT — General Motor’s Korean partner (although there has been strong input from the North American and European planning groups).
http://www.leftlanenews.com/chevrolet-cruze.html
2011 Chevrolet CruzeArdo ja Lauri tegid sügisel Cruze'iga proovisõitu - ma ei saagi aru, et mis sellel testitul ja tollel 2011 aasta mudelil vahet on. Agategelikult oli oma hinda (ja selle hinna juures varustust arvestdes) arvestades täiesti sõidetav preparaat.
2011 Chevrolet CruzeSõimaku USA raua tulisemad fännid seda Daewooks Opeli mootoriga või milleks iganes, kuid omas klassis on tegu ühe pilkupüüdvaima, ja paremini varustatud ja parima hinna-kvaliteedi suhet omava autoga.
2011 Chevrolet Cruzejuba eelmise põlvkonna Cruze'i peeti vähemalt DTC sõitjate poolt väga heaks masinaks (paremaks kui bemmi), hästi tuunitav mootor. Pildid ühelt etapilt Malmös:
2011 Chevrolet CruzeChevrolet Cruzel on täna hea päev nii virtuaal- kui päris maailmas
59-st rahvusvahelisest ajakirjanikust koosnev zhürii valis Chevrolet Cruze parima auto kümne finalisti hulka, lisaks tegi Cruze veel ajalugu EuroNCAP testis + tqhq moded ülendasid Cruze tqhq läbi aegade kõige loetuma ja populaarsema alajaotuse „Vaba Teema“ alla.
02.02.2010
World Car Awards teatas, et Chevrolet Cruze on üks kümnest finalistist, kes osalevad prestiižse World Car of the Year auhinna võitja väljaselgitamisel. Chevrolet Camaro on aga finalistiks World Car Design of the Year auhinnale. Võitjad kuulutatakse välja New Yorki rahvusvahelisel autoshowl Aprillis.
Cruze valiku 10-ne finalisti hulka otsustasid 59st rahvusvahelisest autoajakirjanikust koosnev zhürii, kes vaagisid igat kandidaati oma professionaalsest kogemusest lähtuvalt. Žürii koosneb Aasia, Euroopa, Põhja-Ameerika, Lõuna-Ameerika ja muude maade ajakirjanikest.
Järgmise sammuna taashindab Žürii juba „top kümmet“, et anda siis hääled Veebruaris toimuval lõpphääletusel. Hinnatakse eraldi iga auto kvaliteeti, väärtust, ohutust, keskonnasõbralikkust, välimust ja tähtsust.
Cruze on juba teeninud top 5 tärni Euroopa autotestijalt (EuroNCAP). Cruze on esimene sõiduauto, mis sai maksimumpunktid korraga nii laupkokkupõrke ja külgkokkupõrke testides. EuroNCAP on teste teinud alates 1997. aastast.
Cruze teenis samuti parimad võimalikud punktid Austraalia autotestijalt (ANCAP), samuti Hiina testijalt (C-NCAP).
Cruzet hakatakse USA-s tootma selle aasta Juunis ja osta saab seda USA-s käesoleva aasta kolmandas kvartalis.
2011 Chevrolet CruzeTugevamal poolel on 2011 aasta eksemplar, 1.8 bensukas + automaat.
Positiivset - sai ostetud paartuhat sõitnud Autospiriti demoeksemplar, 16k eest sai üsna täisvarustuses auto - kliima, cruise, parkimisandurid, valuveljed jne. Nüüdseks läbinud kopikas alla 50k, null muret.
Negatiivsemat - sisumaterjalid ausalt öelda Euroopa/Jaapani konkurentidega väga võrdlust ei kannata. Ja minul Renault-d omades istmete mugavus ka mitte.
2011 Chevrolet CruzeTäpselt sellise mudeliga kokkupuude puudub, aga CHERVOLET Sparkiga olen korra sõitnud. See läks küll hirmsalt edasi. Pirta teel 80ga sõites hakkas juba hirmus.
quote:Astro-97: kas see 1.8+aut sõidab ka ? maanteel jaksab ikka möödasõitu äkilisemalt teha kui vajadust ?
Tavaline Harju keskmine keskklassiauto. Pärteli väljendit kasutades "kiirrongiga selja tagant istmesse ei sõida" mõistagi, aga häda nüüd ka miskit pole.