register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Throttle body puurimine  
Poster Message
Check Engine
Throttle body puurimine
Kas Eestis kuskil saaks lasta teha sellist asja, et throttle body vähe suuremaks puurida? Nagu üks USA firma teeb http://www.maxbore.com/
22.03.2010 at 09:23
Maik
  
Throttle body puurimine
Vaevalt,et keegi otseselt seda teinud eestis on. Miks mitte suuremat TB kohe osta ?
Mis põhjusel sa seda üldse teha tahad. Kasutegur suhteliselt väike, lisaks peab auto iseõppiv olema ,et tühikäik hea jääks.



____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
22.03.2010 at 10:25 1 edit. Last edited 22.03.2010 at 10:45 by Maik
mart154
 
Throttle body puurimine
Normaalsetel autodel ei sõltu tühikäik TB-st :)
Ja on ka eestis tehtud, iga asjalikum töömees teeb ära. Proovi Janimeti või Windorfi. Nad kindlasti aitavad.
22.03.2010 at 12:00
Olds
  
Throttle body puurimine
Kõik on tehtav, iseasi kas tegemise hinna ja uue hinna vahe väärib seda?

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
22.03.2010 at 21:23
Check Engine
Throttle body puurimine
Võib ka kohe USA'st tellida ga mõtlesin, et äkki endal nö tagahoovis tehakse, ehk saab kiiremini ja hind soodsam. Mõndadele autodele ei pakuta uusi, tuleb vanu käiata.
Windorfist ja Janimetist võiks isegi küsida, kuidas see eesti keeles on? Kuskilt on kõrva jäänud mingi segusiibri taoline nimetus.
22.03.2010 at 22:13
vvt
  
Throttle body puurimine
Pole seal mingit raketiteadust, sellega saab iga treial hakkama. Pärast tuleb lihtsalt piisavalt täpselt uus siiber ka valmistada. Siiski pole tehase TB-l nii tohutut materjalivaru ja isiklikult julgen kahelda, kas 2-3 mm suurem mingit märgatavat efekti annab.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
23.03.2010 at 16:44
madis
Throttle body puurimine
50mm -> 60mm throttle body on

44% suurema pindalaga
ja samal rõhul ca 2x suurema voolavusega

Nii et suhe on päris agressiivne, võrdeline läbimõõdu neljanda astmega.
23.03.2010 at 20:06
Jesper
 
Throttle body puurimine
Jah, aga rõhk ei ole reaalselt mootori küljes ju sama kui kõik muu on sama. Reaalses elus see mõju peaks olema märgatav siis, kui enne modimist oli õhuvoolu kiirus transooniline, ehk siis auk oli "õhuvoolust küllastunud". Muidu on suht savi.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
23.03.2010 at 23:31
vvt
  
Throttle body puurimine
quote:
madis: 50mm -> 60mm throttle body on
44% suurema pindalaga
ja samal rõhul ca 2x suurema voolavusega
Nii et suhe on päris agressiivne, võrdeline läbimõõdu neljanda astmega.


Jah, aga vabahingav seeriamootor on harva "throttle restricted". Pealekauba on tavamootoreid otstarbekas teha "port restricted", see hoiab voolukiiruse kanalis suure ka madalatel pööretel, mis aitab kaasa segukvaliteedile ja võimaldab üsna madalate pööretega lohistada ilma, et auto katkuma hakkaks. See aitab kaasa ökonoomsusele ja emissioni alandamisele. Mis seeriaautol on tähtsamad kui 3 lisajõudu kuskil 6500 pöördel. Samamoodi-mida väiksem on segusiiber, seda parem on responss.


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
24.03.2010 at 10:05 2 edits. Last edited 24.03.2010 at 10:06 by vvt
madis
Throttle body puurimine
See on hoopis teine teema, ma näitasin lihtsalt mis voolavusega juhtub. Loomulikult ei ole suurem alati parem.
24.03.2010 at 11:07
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Throttle body puurimine  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.