register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Buick Park Avenue 1995   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Poster Message
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
see on värske täna hommikune pilt, otsustasin rongi kasuks, sest ükski traktor ei olnud meie tänavale jõudnud ja kõrvalt tänavast oli meetri kõrgune vall hoopis ette lükatud. maainimest ikka nöögitakse pidevalt:)

____________________________
Universumi arhitekt
10.12.2010 at 13:53 1 edit. Last edited 10.12.2010 at 13:55 by Oldermann
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
Kas tegemist on halva juhusega, või mingi konkreetne asi võib tekitada järgmist olukorda, et üks tagumine pirn läheb pidevalt läbi. Alguses mingi 2 kuu jooksul kolm korda jäjest, igakord üks pirni niitidest, ehk et siis pidrudades tuli põles, niisama mitte. Nüüd sain kaks kuud sõita ja taas pirnil üks niit läbi, pirn seest must, ainult pidurdades põleb.

____________________________
Universumi arhitekt
03.01.2011 at 08:59
anryo
  
Buick Park Avenue 1995
Vibratsioon? Ülepinge vaevalt sellises kohas mõjub...

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
03.01.2011 at 12:02
rnx69
 
Buick Park Avenue 1995
Wagneri toodang? Need viimasel ajal kipuvad jah regulaarselt koolema - tundub tahmase klaasi järgi, et hiinlased ei suuda sugugi õhku kolvist eemaldada.

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
03.01.2011 at 13:02
Rein000
 
Buick Park Avenue 1995
Vinge auto, meeldib. Teine mis veel Buick toodangust südamelähedane on, Roadmaster Wagon. See niiskuse teema on mul DeVillel ka teemaks. Lihtsalt pagassis küll tihendid nii tihedad, et ei lase tuulduda. Päeval kütab üli kuumaks ja öösel, eriti sügisel jahtub nii maha ja sellest ta kõva kondensi tekitabki.
04.02.2011 at 14:05
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
Roadmaster vagun on tõesti päris ülbe, aga avenüü igapäeva autona praktilisem, eriti talvel.
Salongi ma sain kuivaks ja sellega on nüüd täiesti OK, aga pegassis on ikka samalugu, et pegassikaan hakkab täiega higistama.


____________________________
Universumi arhitekt
04.02.2011 at 14:26
PiiluMart
 
Buick Park Avenue 1995
Mis sul auto vahelduva eduga soojas ja külmas?
olen täheldand ,et kui öösiti tööl auto sooja ajan siis tilgub pagassi luuk ikka meeletult, ühtlasel temperatuuril poleks midagi
17.02.2011 at 19:31
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
quote:
PiiluMart: Mis sul auto vahelduva eduga soojas ja külmas?
olen täheldand ,et kui öösiti tööl auto sooja ajan siis tilgub pagassi luuk ikka meeletult, ühtlasel temperatuuril poleks midagi

peamiselt on ainult õues, näd vahetuseks ajan sisse vahest, et kõik lumi ära sulaks igaltpoolt. Praeguste külmadega juba seda probleemi enam ei ole ka.

____________________________
Universumi arhitekt
18.02.2011 at 17:37 1 edit. Last edited 18.02.2011 at 18:05 by Oldermann
mambr
Buick Park Avenue 1995
Kas see on Sepa autopoest ostetud? Kui jah, siis vaatasin isegi seda pikalt, et osta, aga paraku oli mul omal samasugune tumeroheline 94a hetkel käes. Tahtsin seda, sest oli väljast siledam, seest kenamat värvi ja series II motoga. Ma fännan seda Buicki L27 motot sellest ajast, kui esimese Pontiac Trans Sporti ostsin (u 7a tagasi). Üks parimaid mälestusi üldse autosõidu mugavusest ja ruumikusest selle hinnaklassi, hoolduskulu ja bensukulu juures. 6 kohta on ikka päriselt 6. Sellega meenub see, et pidin Tartu ARKis ühele taibule pikalt seletama, et 5-kohalist Parki pole toodetud! Tema ei tahtnud 6 kohta panna. Hakkas lõpuks isegi jahuma, et iga inimese jaoks on ette nähtud 40cm istumiskoha laiust. Ma siis ütlesin, et ok, mõõdame ära su Passati tagaistme ja mu Buicki esiistme ja vaatame, kelle auto passist 1 koht maha tuleb võtta! Oli vihane, aga sai ise ka kusagil tuhnides aru, et nii ongi, seekord on klient kunn :). Parkis on ahhetanud ka naisterahvad, kes muidu autosid ei kommenteeri...

____________________________
Chevy ja Pontiac Trans Sport minivanide(1990-2005) uued ja kasutatud varuosad ning remont ja hooldus: Tartu Lääne 24A: 56 632 532
23.03.2011 at 22:12
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
Tartus on autopärit küll jah ja kuradi mugav on ta ka tõesti, omas hinnaklassis ikka väga soodne tehing. Omalajal maksis ta 4000 $ vähem kui Lincoln Town Car näiteks. See oli kindlasti hea võimalus keskklassil kõigi nuppudega autot omada. Kui talvel ilusti puhtaks pesta, siis ikka vaadatakse sõites järgi ka, oma vaikse hääle kohta ta muidugi nii kiiresti võib-olla silma ei hakka, kui mõni lörisev V8.

____________________________
Universumi arhitekt
24.03.2011 at 10:02 2 edits. Last edited 24.03.2011 at 12:14 by Oldermann
Vanaisa
  
Moderator
Buick Park Avenue 1995
hea auto enne Cadillaci ostmist ;) Enam vähem kõik mugavused küljes jms.

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
24.03.2011 at 13:09
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
quote:
Vanaisa: hea auto enne Cadillaci ostmist ;) Enam vähem kõik mugavused küljes jms.
Jutt õige, aga eelmise aasta juunis olid veel kõik kümnenda põlvkonna devilled 10-20 kilo kallimad, kui see buick ning autot oli kiiresti vaja, siis saigi buick võetud, pettuma pole pidanud õnneks hetkekski, aga eks Cadillac on Cadillac.

____________________________
Universumi arhitekt
24.03.2011 at 16:26 1 edit. Last edited 24.03.2011 at 16:30 by Oldermann
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
Teema järgmine, aegajalt jäi õlisurve tuluke käivitades põlema, mõõtsime manuaalselt ära ja 2.5 bari oli tühikäigul, siis vahetasin anduri ära ja nüüd peale anduri vahetust näitab näidik nagu vähem.

Enne anduri vahetust oli seier seal, kus on punane joon ja nüüd seal, kust ta on, mis võib põhjuseks olla? vale andur?
Kas see on probleem üldse, kui käsitsi sai ära mõõdetud ja oli ok?

____________________________
Universumi arhitekt
25.03.2011 at 16:16 5 edits. Last edited 06.08.2013 at 10:54 by Oldermann
Vanaisa
  
Moderator
Buick Park Avenue 1995
ega need elektrilised näitajad pole kunagi täpsisega hiilanud, ära muretse.
...seda enam, et kõige täpsem mõõtmine - mehhaaniline - andis surve ju kätte.

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
25.03.2011 at 16:39
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
Tundub, et anduri vahetus ka ei aidanud, aegajalt käivitades jääb õlisurve punane (hoiatus) tuli põlema, paned uuesti käima, siis ei jää põlema.
Põlema jääb ta tavaliselt just siis, kui oled juba sõitnud ja korraks peatud ja ala 10 minuti jooksul uuesti käivitad.

____________________________
Universumi arhitekt
25.03.2011 at 18:39 1 edit. Last edited 25.03.2011 at 19:15 by Oldermann
mikimouse
Buick Park Avenue 1995
kas mõõtsid manomeetriga külmalt või soojalt?

____________________________

25.03.2011 at 21:00
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
natuke aega oli käinud, aga mis vahe sellel muidu on? Sest see jamanud juba nädalaid ja kui poleks reaalset õlisurvet, oleks jama majas juba ju. Ja isegi, kui ta jäi käivitades põlema, siis käivitasid uuesti ja enam ei jäänud.

____________________________
Universumi arhitekt
26.03.2011 at 07:05
Vanaisa
  
Moderator
Buick Park Avenue 1995
kas tal pole ka mitte kuidagi nii, et punase tule paneb tööle üks andur(ajus?) ja seierit liigutab teine? Antennimees vast ütleb lambist ära...

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
26.03.2011 at 07:51
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
Selle tule põlemajäämisega on ka sedasi, et pigem erand, kui reegel. nädalas paaril korral jäi põlema ja praegu samamoodi. kui süüte sisse keerad, haakuvad kõik kellad taha ja kõik punased tuled süttivad (temp, aku jne) ja kui käima keerad, siis teised kustuvad ära ja vahest õli oma jääb põlema. Jätad auto seisma, paned uuesti tööle ja siis kustub kohe ära. Tunduks nagu oleneks ka sellest, et kas keerad kohe auto käima või keerad algul natukene ja siis keerad edasi võtit.

____________________________
Universumi arhitekt
26.03.2011 at 09:21 2 edits. Last edited 26.03.2011 at 10:54 by Oldermann
mikimouse
Buick Park Avenue 1995
Nooh, lihtsalt külma ja sooja mootori õlisurve on väga erinev ju. Mu eelmisele riisiraketile sai õlirõhu"kell" salongi veetud ja Camarol praegu se juba vabrikust külge keeratud, külmalt peale käivitamist näitavad mõlemad vähemalt 2x rohkem kui töösooja mootoriga.

Aga noh, konkreetne juhtum tundub olema jah rohkem miski muu anomaalia ...

____________________________

26.03.2011 at 10:50
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
Natuke veel täheldusi:
Auto seisis 3h ja käivites tuli jäi jäi põlema, seisma, käima, seisma, käima ja kustus ära.
Peale 30 minutilust sõitu, auto seisma ja uuesti käima - ei midagi (proovisin korduvalt). 10 minti seismist ja käivitades jäi jälle põlema.
Üks asi, mis olen veel märganud, et see on ainuke tuli, mis seismajättes ka aegajalt vilgub korraks, teised mitte.


____________________________
Universumi arhitekt
26.03.2011 at 13:01 1 edit. Last edited 26.03.2011 at 13:01 by Oldermann
dodge525
Buick Park Avenue 1995
no võib ju pirni välja võtta kui see ilutulestik häirib :D
26.03.2011 at 14:29
antennimees
 
Buick Park Avenue 1995
Õlirõhu kell saab info õlirõhu andurilt ja tulukest juhib armatuuri sees olev elektroonika mis teatud takistuse peale selle tulukese põlema paneb. Kuna sul seier allpool siis võib viga ollagi selles, et uue anduri takistus miskil põhjusel teistsugune natuke, kell näitab vähem ja ka tuluke süttib varem. Samas võib viga olla ka kusagil pistikus olevas halvas ühenduses mis anduri takistust muudab.

Testimise õpetus ka:

OIL PRESSURE SENDER TEST
Gauge Cluster
Turn ignition off. Disconnect oil pressure sensor/switch connector. Connect 2 Red wires from Gauge Tester (J-33431) to terminals "A" (Tan wire) and "B" (Black/White wire). Turn ignition on. Set tester resistance dials to zero ohms, then to 90 ohms. If tester displays zero psi at zero ohms, then 80 psi at 90 ohms, check oil pressure sensor/switch connector for good terminal contact. If terminal contact is okay, replace oil pressure sensor/switch.
If tester does not display zero psi at zero ohms, then 80 psi at 90 ohms, check Tan and Black/White wires for an open circuit or resistance. Check all connectors for good terminal contact. If all circuits are okay, replace instrument cluster.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
26.03.2011 at 18:53
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
Enne auto suvepuhkusele panekut sai veel mõned talvejooksul tekkinud vead eemaldatud:

AB's sai vahetatud põhjatihend ja pooltelje kumm. Varasemast ajast on vahetatud ka sarniirid ja paigaldatud tagumine lisa stoptuli, millest on taga sõitjale kindlasti abi, sest buicki tagatuled on samuti suht seasilmad millegipärast.

Lisaks sai vahetatud õli ja õlifilter.

Vaja oleks veel vahetada õlitasemeandur, kuid see jääb sügisesse, sest suveks läheb auto seisma.

Tänud AB'le ja kõigile, kes on viitsinud kaasa mõelda.

____________________________
Universumi arhitekt
08.04.2011 at 07:12
PiiluMart
 
Buick Park Avenue 1995
quote:
Oldermann: Enne auto suvepuhkusele panekut sai veel mõned talvejooksul tekkinud vead eemaldatud:

AB's sai vahetatud põhjatihend ja pooltelje kumm. Varasemast ajast on vahetatud ka sarniirid ja paigaldatud tagumine lisa stoptuli, millest on taga sõitjale kindlasti abi, sest buicki tagatuled on samuti suht seasilmad millegipärast.

Lisaks sai vahetatud õli ja õlifilter.

Vaja oleks veel vahetada õlitasemeandur, kuid see jääb sügisesse, sest suveks läheb auto seisma.

Tänud AB'le ja kõigile, kes on viitsinud kaasa mõelda.

ei tea enda buickil tagatuled on küll väga head säravad ikka korralikult
vb sul vanad pirnid sees pane uued ja asi muutub, sest mida vanem pirn seda tuhmim valgus
08.04.2011 at 17:10
tqhq.ee foorum : Minu auto : Buick Park Avenue 1995   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.