register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Buick Park Avenue 1995   .. 3 4 5 6 7 8 9  
Poster Message
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
Kas keegi on sellise asjaga kokku puutunud, et kust saab ligi esimestele vee äravoolu torudele alt poolt (katuseluugiga variant). Nimelt on kaardilugeja poolne külg umbes ja vesi alt välja ei voola.
Teine külg, kus vesi ilusti välja voolab ja näpp alla panna, siis tundub, et vesi tuleb kusagilt kõrgemalt ehk siis äravoolu toru ei tule põhja alla välja.
Loodetavasti piisab logari ära võtmisest, et ligi saada sellele?


____________________________
Universumi arhitekt
28.10.2013 at 09:35 1 edit. Last edited 28.10.2013 at 09:49 by Oldermann
berg_CSG
  
Buick Park Avenue 1995
Ei tea kas see sind aitab, kuid euroopa autodel on valdavalt esimese ukseposti küljes luugiäravool. Tavaliselt pääseb trossiga ukse vahelt puhastama.

____________________________
CSG Customs - Keretööd - Autoremont - 58IOO793
28.10.2013 at 12:50
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
Uksepostil on see kork küll olemas, kust saaks trossi sisse lükata, aga siis peaks juba sealt vesi vastu tulema, aga vesi ei jõua sinnagi.

____________________________
Universumi arhitekt
28.10.2013 at 13:57 1 edit. Last edited 28.10.2013 at 19:03 by Oldermann
berg_CSG
  
Buick Park Avenue 1995
Eurooplastel on esimene ühenduskoht laepolstri all, kust luugist toru välja tuleb. Teine on ukseposti sees. Kui ukseposti poolne lahti tulnud, siis saab ligi eemaldades jalgade juurest ukseposti katte. Veelkord mainin et ameeriklast pole näppinud selles vallas.

____________________________
CSG Customs - Keretööd - Autoremont - 58IOO793
28.10.2013 at 14:57
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
Keegi pahatahtlik oli autot soomustanud


____________________________
Universumi arhitekt
28.10.2013 at 19:11 3 edits. Last edited 13.08.2014 at 13:59 by Oldermann
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
Ma ei mõista, miks sellel autol nii lühikesed turvavööd on (eriti taga), ei mahu tagant ega ka eest ümber lapse turvatooli ja vanaisa, kes usa standardite järgi ei ole kõige kogukam, ei ulatunud samuti taga turvavöö peale.
Turvatooliga oli päris jama, õnneks osad mudelid on seljatoe tagant kinnitatavad, nii, et lahendus siiski leidus.

Kas sellel EU versioonil võivad olla mingid euromõõtu turvavööd vms?

____________________________
Universumi arhitekt
22.11.2013 at 09:43
johndoe
Buick Park Avenue 1995
Lihtsat mõned autod on sellised :D nt Nissan Pathfinder ja tuttaval oli probleem Tahoega. nissani puhul tegemist uue autoga siis Tahoe puhul võis keegi juba midagi ratsida.
22.11.2013 at 11:06
reisisell
Buick Park Avenue 1995
Aga USA standardite järgi ei pangi keegi tagaistmel turvavööd kinni. Kui need seal üldse olemaski on. EU variandil on kindlasti turvavööd, sest euroopas väärtustatakse inimesi:)
22.11.2013 at 11:44
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
Samas camaros (3 gene) tagaismtel ulatus 3-punkti turvavöö turvahällist nõuetekohaselt üle.

Ma seni olen kuulnud, et sama probleem on mingi gene mazda 6 ja Volvo S80'nega, seega mõtlesin, kuna see buick on EU versioon, siis äkki on turvavööd ka EU standardite järgi paigaldatud EU versioonile.

____________________________
Universumi arhitekt
22.11.2013 at 12:44
ervin
Buick Park Avenue 1995
quote:
reisisell: Aga USA standardite järgi ei pangi keegi tagaistmel turvavööd kinni. Kui need seal üldse olemaski on. EU variandil on kindlasti turvavööd, sest euroopas väärtustatakse inimesi:)

õudne spetsialist tuli välja. colorados, näiteks, on kuni 16. eluaastani tagaistmel turvavöö kinnitamine kohustuslik. sealt edasi on rangelt soovituslik.
22.11.2013 at 15:06
johndoe
Buick Park Avenue 1995
quote:
ervin:
quote:
reisisell: Aga USA standardite järgi ei pangi keegi tagaistmel turvavööd kinni. Kui need seal üldse olemaski on. EU variandil on kindlasti turvavööd, sest euroopas väärtustatakse inimesi:)

õudne spetsialist tuli välja. colorados, näiteks, on kuni 16. eluaastani tagaistmel turvavöö kinnitamine kohustuslik. sealt edasi on rangelt soovituslik.

Kas see oli nii ka 95 aastal?
22.11.2013 at 15:57
ervin
Buick Park Avenue 1995
jah. http://en.wikipedia.org/wiki/Seat_belt_legislation_in_the_United_States
22.11.2013 at 17:11
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
The base Park Avenue was available in Europe from 1991 to 1996 and varied from the North American version by featuring a truncated taillamps with separate amber turn signal indicators and red brake lamps, wider numberplate bezel, fitment of rear red fog lamps, headlamps with different lens pattern, white front side running markers, amber front turn signal indicators, side turn signal repeaters, "flagpole" external rear-view mirrors (mirrors on US version are fixed and do not turn), stronger seat belt and anchors, "softer" air bags, metric speedometer and gauges. They are to comply with the European regulatory and safety standards.

Ei no vööd on muidugi mõlemas versioonis olemas, aga nagu wikist näha, siis on vööd ikkagi teised ja vastavad European regulatory and safety standarditele, ilmselt siis ka lühemad äkki. Fakt on see, et korralik jäme ameeriklane seda vööd seal tagaistmel omale ümber tõmmata ei saa.

____________________________
Universumi arhitekt
22.11.2013 at 17:21 1 edit. Last edited 22.11.2013 at 17:57 by Oldermann
reisisell
Buick Park Avenue 1995
Mitte korralik jäme vaid heas toonuses:):):)
25.11.2013 at 10:05
PiiluMart
 
Buick Park Avenue 1995
quote:
Oldermann: Ma ei mõista, miks sellel autol nii lühikesed turvavööd on (eriti taga), ei mahu tagant ega ka eest ümber lapse turvatooli ja vanaisa, kes usa standardite järgi ei ole kõige kogukam, ei ulatunud samuti taga turvavöö peale.
Turvatooliga oli päris jama, õnneks osad mudelid on seljatoe tagant kinnitatavad, nii, et lahendus siiski leidus.

Kas sellel EU versioonil võivad olla mingid euromõõtu turvavööd vms?
91a park avel käib vöö ülevalt ja alt rullide peal ei kurda kõik suured ja väiksed ennast kinni saanud doonor ka 95a
ja tollel aind ülevalt rullipeal pole viitsind vööde pikkusi ära mõõta.
07.12.2013 at 08:59
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
Ülevaatus läbitud puhtalt, 246 000 juba ees ja endiselt ülimugav igapäevaauto, õli nagu kaob kuhugi, aga ei tilgu ega ei suitse.

____________________________
Universumi arhitekt
13.08.2014 at 13:38 2 edits. Last edited 13.08.2014 at 21:01 by Oldermann
PiiluMart
 
Buick Park Avenue 1995
quote:
Oldermann: Ülevaatus läbitud puhtalt, 246 000 juba ees ja endiselt ülimugav igapäevaauto, õli nagu kaob kuhugi, aga ei tilgu ega ei suitse.
õli kaob sisselaskesse kui selle maha arutad siis näed, roppust kuubis :D
30.08.2014 at 20:59 1 edit. Last edited 30.08.2014 at 21:06 by PiiluMart
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
Kas keegi teab, kuidas ja kas üldse saab airbagi sellel autol välja lülitada, eelkõige kõrvalistuja oma?

____________________________
Universumi arhitekt
28.10.2015 at 10:55
anryo
  
Buick Park Avenue 1995
Kaitse välja / pistik tagant ära. Siis annab küll errorit, aga hiljem saad tagasi pannes selle ära kustutada. Me oleme oma autodel sama teinud.
Samas, seda soovitatakse teha vaid siis, kui paned lapse seljaga sõidusuunda istuma. Kui ta on näoga ettepoole, siis võiks bag ikka aktiivne olla, kui laps ikka normaalsel kaugusel istub.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
28.10.2015 at 11:01
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
ega keegi ei ole kunagi käesolevasse mudelisse paigaldanud mõnda kaasaegsemat ringhäälingu raadiovastuvõtjat, mis ilma plastikut lõhkumata täpselt auku mahuks, sedasi, et paneeli saab ka ära võtta.



____________________________
Universumi arhitekt
18.01.2016 at 14:40
Vanaisa
  
Moderator
Buick Park Avenue 1995
raadiun paraku 1.5din mõõdus, seega valik olematu.
Ilma korralikult lõikumata 2din suurust sisse ei pane.
Mine siis pigem 1din maki peale või lahenda originaal korraliku võimendi/kõlarite lisamisega. Line-out konverterid (mis muudavad kõlarite signaalid võimule söödavaks) ei maksa suurt midagi.

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
18.01.2016 at 15:09
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
quote:
Vanaisa: raadiun paraku 1.5din mõõdus, seega valik olematu.
Ilma korralikult lõikumata 2din suurust sisse ei pane.
Mine siis pigem 1din maki peale või lahenda originaal korraliku võimendi/kõlarite lisamisega. Line-out konverterid (mis muudavad kõlarite signaalid võimule söödavaks) ei maksa suurt midagi.

kehv lugu, see 1 din jääb kuidagi jube naljakalt sinna, armatuur on ilus iseenesest. Vahetada plaanisin eelkõige seetõttu, et
usb pealt mp3 kuulata. Siiani olen trasmitteriga läbi ajanud, aga need üle aasta ei kesta ja jube viletase heliga (isegi minujaoks).

____________________________
Universumi arhitekt
18.01.2016 at 15:46
DevilDeVille
  
Buick Park Avenue 1995
Pane antennikaablivaheline transmitter.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
18.01.2016 at 15:50
Vanaisa
  
Moderator
Buick Park Avenue 1995
tee kassetika osa pealt aux ühendus ja sinna miskine emm pee mängija sappa.

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
18.01.2016 at 16:06
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
quote:
Vanaisa: tee kassetika osa pealt aux ühendus ja sinna miskine emm pee mängija sappa.

kusjuures see kõlab väga mõistlikuna ning netis olen näinud ka sellist lahendust, kui keegi arvab, et saaks sellega hakkama ja viitsiks jamada, võib teada anda.
Uuematel gm autoraadiotel olid see võimalus juba olemas ka vist.

____________________________
Universumi arhitekt
18.01.2016 at 16:22
tqhq.ee foorum : Minu auto : Buick Park Avenue 1995   .. 3 4 5 6 7 8 9  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.