register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Ford Expedition 2003-2006  
Poster Message
Rein000
 
Ford Expedition 2003-2006
Kuidas on kasutajate kogemused selle autoga. Täna äratas see mudel tõsise ostuhuvi, muidugi siis, kui olemasolev jaapani ameeriklane on rahaks tehtud (B9). Mudeliaasta just selline, kuna uuemal on käigukang väga valesse kohta paigaldatud. :). GM toodangus pole sellesse auku ilmselt midagi panna. Olen siiani GM toodangut fännanud. 3tk lausa kasutuses hetkel sellest kompaniist. Trail Blazer on pisem ja Tahoe on suurem. Kas eesti lehtedelt läbijooksnud keskmine kütusekulu 13 on enam vähem õige? Taga sõltumatu vedrustus, see võib vist lisada mõningaid kulu artikleid. Kui vaadata ostuhindu, siis enamvähem ruumikuselt samasse auku masin, kuid maastikusuutlikum LR DiscoIII on poole kallim. Nii et kütte ja pisema remondi raha on soetamise hetkel nagunii juba kokku hoitud. Kas on ka töökindlam, kui siin erinevatest teemadest väljatulnud Explorer.
28.01.2011 at 00:37
kuripiiritus
 
Ford Expedition 2003-2006
paar aastat 2003'ga ringi sõitnud. Mul põhi jamaks on järjest surevad süütepoolid. No need kohe ei kesta. Muus osas pole suurt investeeringuid olnud, nipet näpet kuluosad.

Kütte kohapealt mul linnas suvel kuskil 17 ja talvel nii 21 (5.4 mootoriga isend) .

Sõidumugavusega olen väga rahul. Siiani kõik sõiduautode kasutajad, kes on apastraati proovinud on ka meeldivalt üllatnud olnud, et ei õõtsu ja ujugi.

____________________________
'79 Mark V
29.01.2011 at 23:54
Rein000
 
Ford Expedition 2003-2006
Lugesin jah usarauast selle kohta, kuidas lumetõkke ehitamine on sujunud? Kui nüüd ring peal poolidel, kias on pikemalt pidama jäänud?
29.01.2011 at 00:03 1 edit. Last edited 29.01.2011 at 00:07 by Rein000
kuripiiritus
 
Ford Expedition 2003-2006
Lumetõkkega pole olnud veel aega tegeleda. Minu arvestuse kohaselt kas 9 või 10 pooli juba vahetanud. Kui veel mõni läeheb, siis lubati suurem kaevamine ette võtta. Kui esimese ringi võis lihtalt elutsükli lõpuks lugeda, siis uued võiks pikemalt kesta.

____________________________
'79 Mark V
29.01.2011 at 00:38
Rein000
 
Ford Expedition 2003-2006
Kas maantee kulu on sinna 11 kanti, nagu mitmes mujal liikvel olnud teemas juttu on. Ma vaatan, et 3,0 praegune kulgur, millega naine sõidab pole nagu suuruse vahet arvestades eriti ökonoomsem. Paar aastat isegi sobis see, ag apere suurenedes on ikka õiget pereautot tarvis.
29.01.2011 at 00:57
DevilDeVille
  
Ford Expedition 2003-2006
on juhtunud sedasi, et mingil hetkel sai sellisega justkui veeretud. pole ma nii sitta sisu veel kohanud, isegi uutel rüüsleritel mitte.

e: et mingit vääritimõistmist ei tekiks - ehe saast

e2: sõbra kogemused - maanteel kruiisiga @90 km/h rääkis kampjuuter 19 lirtsu juttu. linnas olnud natuke vähem ökonoomne :)

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
30.01.2011 at 11:01 2 edits. Last edited 30.01.2011 at 11:22 by DevilDeVille
kuripiiritus
 
Ford Expedition 2003-2006
maanteel mul mingi 13-14 kanti tundub see jääma.

____________________________
'79 Mark V
30.01.2011 at 15:08
vvt
  
Ford Expedition 2003-2006
quote:
Rein000: Kas maantee kulu on sinna 11 kanti, nagu mitmes mujal liikvel olnud teemas juttu on. Ma vaatan, et 3,0 praegune kulgur, millega naine sõidab pole nagu suuruse vahet arvestades eriti ökonoomsem. Paar aastat isegi sobis see, ag apere suurenedes on ikka õiget pereautot tarvis.

Segan jälle ökokiitmist, aga et sellise suuruse-kaalu, lauppinna ja töömahuga auto võtaks maanteel 11, peab vist tee kogu aeg allamäge viima. Seevastu 3.0 mootoriga on võimalik saada maanteel näite, mis algavad arvuga 7. Siin jutud 14 ja 19 on juba reaalsed. Keskmine kütusekulu on aga üks libe tee nagu mõnede kehaosade pikkuse mõõtmine, kes alustab varba otsast ja kes põlveõndlast. Kiirtee riikides (st läänes) arvestatakse 2/3 maanteed ja 1/3 linna. Meil on kindlasti vastupidi - ja Tallinn-Jüri pole mingi maanteesõit veel. Ka võib arvata, et teede kvaliteet ja liikluse närvilisus kasvatavad siinset kulu, olen saanud Eestist ostetud bensiiniga Soomes sõites maanteekulu 120ga väiksema kui Eestis 90ga sõites võimalik on.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
02.02.2011 at 15:37 2 edits. Last edited 02.02.2011 at 15:41 by vvt
Koit
  
Ford Expedition 2003-2006
Janune on see asi küll koledal kombel. 19L maanteel pole üldse imeasi ja linn jääb 25L kanti. Endal tegemist olnud küll väheke laiema rehviga, kui tehas ette näeb, aga see ei muuda väga asja.

____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95
02.02.2011 at 15:41
Rein000
 
Ford Expedition 2003-2006
GM toodan on ikkagi ökonoomsem. Mul Escalade, enamus linna, lühikesed otsad, soojendamine. 16,7 või 17,6 mis iganes ta praeg on. Kohtasin ühte Expeditioni omanikku, ta ütles, et on nüüd kolm aastat õppinud, maanteel 15 liitriga hakkama saama. Esgaladel ju ei saa tagasillaga ka ökonoomitseda võrreldes Fordiga. Muidugi esimese põlve omal oli lülitus võimalus, aga need aind lühikese kere baasil ka. Saksa tripp 5000 kiltsa ja 4 inimest+ telgid, magamis j amuu elamis varustus bagassis, kulu 15,4. Seal sees siis linnad, ummikud ca 8 tundi tiksumist, kiirteed, austria mägiteed. Pole üldse paha tulemus. Huvitav, mid aoleks andnud Tahoe-Suburbani aind tagaveoga kulgemine? Vai jah, praegu tuli meelde, et ostmisest pea aasta möödas ja küünlad vahetamata. :) jummal teab, milla neid meerikamaalgi vahetatud on. 3 aastat auto siin seisnud ka enne ostmist.
02.02.2011 at 15:50
vvt
  
Ford Expedition 2003-2006
Kui mootor käib ühtlaselt, siis see küünalde vanus ei puhu märgatavalt pilli. Kulu hakkab siis kasvama, kui mootori töös juba häired tekivad (puterdamine, värisemine).

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
02.02.2011 at 15:54
Rein000
 
Ford Expedition 2003-2006
16,7 ja läbisõit nullimata 15 000 kopikatega. Sügisel veel vöhese plussiga oli 16,2. Aga see kütuste erinevus on küll karm, tsikkel võttis ka üle liitri vöhem sajale soome bensiiniga.
02.02.2011 at 16:23
Koit
  
Ford Expedition 2003-2006
quote:
Rein000: GM toodan on ikkagi ökonoomsem. .
..lisaks lagunevad need asjad uskumatult. Eks võib jopata mingeid kogemata häid asju ka, aga üldjoones käiks mina kaarega mööda. Jää ikka oma liistude juurde ;)


____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95
02.02.2011 at 16:30
eikeegi
Ford Expedition 2003-2006
quote:
Rein000:Huvitav, mid aoleks andnud Tahoe-Suburbani aind tagaveoga kulgemine?
Kirjeldatud oludes ilmselt mitte väga oluliselt vähem.



____________________________
V8
02.02.2011 at 16:55
Lemmu
Ford Expedition 2003-2006
Tervist kõigile!

Enamuse ajast figureerin küll foorumis lugeja rollis aga konkreetses teemas ei saanud jätta kuidagi sõna sekka ütlemata - kust kurat te neid ulmekulusid võtate? Mitmest autost möödasõitu see 19L sajale maanteel sisaldab... 100 autost 100km jooksul? ULME

Olen ise omanud viimaste aastate jooksul järgmisi sõidukeid + viimasega liigelnud pikemat aega (10000km+), reaalsed kulud järgmised (linn/trass) :

Ford F-150 '04 4.6 V8 - (18/11-12)
Dodge Ram 1500 '05 4.7 V8 (18/11-12)
Jeep Grand Cherokee '99 4.7 V8 (18/12)
Jeep Commander '06 4.7 V8 (18-19/11-12)
GMC Savana '96 5.0 V8 (17/11)
Chevrolet Express '97 5.7 V8 (18/12-13)
Dodge Durango '99 5.9 V8 (25/15+)
Chervolet Tahoe '01 5.3 V8 (20/13)

+ ei hakka tegema statistikat masinate kohta millega olen vähem sõitnud (H2, C6 jpm)

Uuema otsa USA mootorid peale H2 oma on üsna normaalse kuluga (mida ei saa öelda vanema põlvkonna jõuallikate kohta), 19L sajale eeldab ikka päris kosmilisi võtteid - 4x4 + talv + põhjagaas?


____________________________
3x V8 = 10.8L & 968kw
02.02.2011 at 19:12 1 edit. Last edited 02.02.2011 at 22:44 by Lemmu
Rein000
 
Ford Expedition 2003-2006
Samas on ju juba Durango ja Tahoe vahel vahe sees. Kusjuures kui sa ise oled neid omanud, siis peaks ka sõidustiil sama olema. Durango ju pisem, kui Tahoe, millest siis nendel selline vahe. Kas F-150 tühimass on Expeditioni omast väuksem? See omanik, kellega vestlesin, ütles küll, et kui ta veel linna kulu mõõtma hakkaks, siis ta käiks juba jala. 50 pluss vanusega oli see mees, nii et ta pole kindlasti võidusõitja suure maasturiga. Seda usun ka, et kolme aasta sõidu kogemusega on ta selle ökonoomse ja magusa mineku koha suutnud leida.
02.02.2011 at 19:22
DevilDeVille
  
Ford Expedition 2003-2006
quote:
Lemmu: 19L sajale eeldab ikka päris kosmilisi võtteid - 4x4 + talv + põhjagaas?

sõber ütles konkreetselt: püsikas ja 90 km/h :)


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
02.02.2011 at 19:29
Koit
  
Ford Expedition 2003-2006
Expedition kaalub mingi 2600-2700kg, kõrge kui kurat. Sama aja DeVille näituseks kaalub 1700-1800kg, moto on 4,6L, oluliselt voolujoonelisem kui Ford ja näidud on pm. samad, mis Lemmu pakutud F 150 omad. Mina igatahes sõnu ei söö selle koha pealt.

____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95
02.02.2011 at 19:39
BENBEN
  
Ford Expedition 2003-2006
Hea küll, GM-i mehed aitab!
Inimene tahab omale Fordi, õige mõte. Väga hea auto, mugav sõita, vastupidav tehnika. Keskmine küttekulu hooldatud ja normaalses seisukorras, tehasemõõtu rehvidega, mootoriga autol on u.16-18 linnas, maanteel 11-12L kohaliku kütusega. Kogemus põhineb töötamisega Ameerika Autos. Hooldusel tuleb kasutada Motorcrafti ja Fordi juppe. Ja kellel on valget nahksisu vaja, see võib selle endale koju teha, seal on seda aega vahtida küll, õlle kõrvale... :) Tervitused kõigile!

P.S.Probleeme võib tekkida väga kaua vahetamata küünaldega, jäävad kinni, aga selle vastu on ka rohtu. Võibolla selle tõttu ka süütepoolid lähevad...

____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee
02.02.2011 at 19:44 1 edit. Last edited 02.02.2011 at 19:49 by BENBEN
Lemmu
Ford Expedition 2003-2006
quote:
Rein000: Samas on ju juba Durango ja Tahoe vahel vahe sees. Kusjuures kui sa ise oled neid omanud, siis peaks ka sõidustiil sama olema. Durango ju pisem, kui Tahoe, millest siis nendel selline vahe. Kas F-150 tühimass on Expeditioni omast väuksem? See omanik, kellega vestlesin, ütles küll, et kui ta veel linna kulu mõõtma hakkaks, siis ta käiks juba jala. 50 pluss vanusega oli see mees, nii et ta pole kindlasti võidusõitja suure maasturiga. Seda usun ka, et kolme aasta sõidu kogemusega on ta selle ökonoomse ja magusa mineku koha suutnud leida.


Durango suur kulu pani mind ennast ka imestama - lisaks sellele on see vanakooli 5.9 täiesti jõuetu kui kõrvutada seda Tahoe 5.3'ga.
Ise olen ca poole noorem ning armastan teinekord gaasipedaali otsas ka elada - F-150 tarbis 25 vaid juhul kui iga foori alt kickdowniga lahkuda ning aegajalt tagarehve gaasilisse olekusse viia (sama kehtib ka RAMi kohta). Samas - 4.6 vs 5.4 on teatav vahe sees aga see on ebareaalne, et see oleks suurem kui +1 kuni 2 liitrit. Ehk peitub suure kulu taga mingisugune viga? Minu Ford näiteks hakkas märgatavalt rohkem kütust neelama & muutus jõuetuks kui õli oli pikalt vahetamata/seda oli vähe.

Kusjuures - Expeditioniga saab ehk mingi määral kõrvutada Lincoln Aviatorit? Viimane on küll pisem, kuid seevastu pidev 4x4 & kw umbes sama palju. Selline tarbis minu käes talvel trassil 13-14 (no mitte ei saanud alla selle), linnas 18-20. Kogu selle kulu juures oli aga ka minek pehmelt öeldes tummine - 4.4'se mootoriga X5 oli Aviatoriga võrreldes iga pinnase peal nagu seisev post.

Endal on kusjuures täiesti kindel plaan veel Navigator 2003a+ ka veel ära proovida.

____________________________
3x V8 = 10.8L & 968kw
02.02.2011 at 22:26 1 edit. Last edited 02.02.2011 at 22:39 by Lemmu
mart050
Ford Expedition 2003-2006
Hea sõbra 07`Navigatori Tallinna keskmine lühikesi otsi tehes oli 19 aga maanteel oli 12-13, seda siis normaalse sõidustiili juures mitte venides.
Isiklik kogemus peale hunniku bussidega on 97´F150-ga. See oli pika kabiiniga ja stepside kastiga nelivedune 4.6
Maanteekulu oli täiesti uskumatu 10/15 linn/mnt ja seda siis 2WD režiimis. Samas 97´ära vägistatud expedition 5.4 oli sama sõidustiili juures 15/22.
Bussidest nagu meenub ka et kolme Chevy ja kahe Fjordi hulgast nagu Ford oli ökonoomsem.

____________________________
Daily Forester XT 06' 5MT
History: 89´G20 Sherrod, 94´E150 Mark III, 95´G20 D Starcraft GT, 93´G20 D Starcraft GT, 92´E150 Chateu, 92´Le Baron LX, 03´Sebring LX, 99´ Montana LX, 92´Bonneville SSE, 97´ Grand Prix GTP Supercharged
02.02.2011 at 23:33
Märt
Ford Expedition 2003-2006
Väheke uuemad Durangod on ka ökonoomsed:) Riias käigu keskmine tuleb 12 jurde. Linnas kulub praegu ca 20 sajale.

Tegu 5,7 HEMIga. Vanad 5,9 olid palju janusemad, võrreldes uute mootoritega

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
03.02.2011 at 08:12
tqhq.ee foorum : Autod : Ford Expedition 2003-2006  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.