register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Pontiac Firebird 5.7 v8 89a   1 2 3 4  
Poster Message
Laurip5
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Mõned nädalad tagasi sai Tallinnast toodud. Lisasid pole, isegi klaasid käivad kämblaga, kiiremas korras vaja elektriliseks muuta. Tehniliselt tundub enam-vähem. Paar pisiviga: õli tilgub kuskilt altpoolt, muidu mootor kuiv, küünlad, juhtmed jne tuleb üle vaadata, ei käi päris õigesti, õrn kolin esisillas. Kuid need kõik väiksed asjad. Selle suve sõidaks ära ja siis pulkadeks ja uuesti üle värvida, kunagi kui ta eesti tuli oli ta punane, ja keegi on ta mustaks värvinud, kuid kvaliteet annab ikka kõvasti soovida, esiteks terve auto oli nagu apelsiin, teiseks pahtel koorub, värv koorub nurkadest/liistude äärtest jne. Põhi ja karbid tahavad tegemist. Kuid keegi on auto juures midagi teinud ka ikka, koonus paigaldatud, summuti tundub olevad ümber ehitatud, vedrustus tundub ka nats jäigem. Samas kui keegi teab midagi antud autost siis võiks vabalt mind informeerida.


Pildid.







Esimene vaba hetk käisin terve auto käsitsi 2000 vesiliivaga üle, et natukenegi värvi pinda siledamaks saada, ja peale seda poleerisin.

20.04.2011 at 21:30 2 edits. Last edited 31.03.2013 at 09:09 by Laurip5
viplala
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Mis see 2000 vesiliiv on?
20.04.2011 at 01:03
Laurip5
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
2000ne liivapaber, mida tuleb aeg ajalt vette kasta, et paber vahepeal puhastada. Kraabitud või apelsinikoorene koht või detail hõõruda vesiliivapaberiga kuni kriimud on kadunud. Kui kogu hõõrutud pind on ühtlaselt matt ja ei ole kriime näha, siis võib alustada poleerimist. Poleerida tuleks jämepastage kuni pind on ühtlaselt läikiv, parema tulemuse saavutamiseks soovitame kasutada ka peenpastat peale jämedaga poleerimist ja kogu pind peale poleerimist üle vahatada.
21.04.2011 at 06:21 1 edit. Last edited 21.04.2011 at 06:28 by Laurip5
viplala
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Selge, ma arvasin, et järsku mõni uus aine, millest kuulnud ei ole veel.
21.04.2011 at 10:16
DJ Seebimull
  
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
kui sa käsiakna süsteeme hakkad ära viskama anna mulle teada, mul hädasti tarvis.

____________________________
FULL THROTTLE CLUB
http://usaraud.ee/?id=4_65_27_6436 (reklaam)
21.04.2011 at 12:08
Laurip5
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Selge, võtan ühenust. Nii, eile läks salongiradikas, kakkusin maha ja homme lapitakse ära. Kuna ma esimest korda lammutasin seda autot siis loomulikult keerasin kõikvõimalikud mittevajalikud detailid lahti armatuuris, hakkasin uurima kuidasmoodi saaks esimesed sidemarkerid ja suunad põlema koos lähituledega. Esialgu ise midagi aretama ei hakka. On siin keegi, kes on enda omal need põlema pannud? Ideaalis muidugi võiks niimoodi olla, et parktulede asendis klapid kinni ja kollased tuled põlevad.
Muide rooli alt leidsin sellise lahtise pistiku, kuid vastet ei leidnud.
21.04.2011 at 21:26 1 edit. Last edited 21.04.2011 at 21:28 by Laurip5
dodge
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Mis see "koonus" on ja kuhu ta on paigaldatud?
21.04.2011 at 22:16
ivoalaska
 
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Koonusfilter ehk ;)
21.04.2011 at 22:36
Laurip5
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Koonusfilter jah, täna teen pilti.
22.04.2011 at 06:52 1 edit. Last edited 22.04.2011 at 06:53 by Laurip5
Vanapagan
 
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
No siis oled küll hea massina saand ku koonus juba kohe küljes.

Ma panin salongiradikale ka koonuse otsa, kus kurat hakkas puhuma et tahtis juuksed peast viia.

____________________________
Smart CDI 0.8 30kW
22.04.2011 at 08:25
cipo
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
OT: "vanapaganaid saab koonukate ja krattidega ää peletada" iidne Tõstamaa vanasõna. Elik lase pisikesel areneda, mis ikka paugud nii vara.

____________________________
ex. linc. continental - burn baby, burn - R.I.P.
ex. S10 - 350CID - hardcore ride
ex. TranSSport 3800 - for family
22.04.2011 at 13:05
mikimouse
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
piltide põhjal näeb ju päris sile välja.

mingeid jutte kuulnud, et se 2,8 pidi suht öko olema? 3,1 rohkem vist siuke palju kisa, vähe villa v6 GM-l :D

____________________________

22.04.2011 at 15:56
Laurip5
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Kriitikat ma kannatan :) Ja muidugi pildil ja tegelikkusel on suur vahe, pind on sile küll, kuid paljudest kohtadest on vana punane värv väljas,tüüpilised liistuääred, mõlemad peegli ääred, tagatiib on kõige hullemas seisus. Küttekulu kohta ma ei oska võrrelda teiste motodega. Keskmine siiamaani on 14 kahe paagitäie põhjal.

Kena nädalavahetust!
22.04.2011 at 19:41
R.Ott
 
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Sidemarkerite kohapealt. Vaata kaitsmekarp üle, mul camarol oli sealt üks kaitse väljas ja selle tagasi panekul hakkasid põlema.

____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
22.04.2011 at 21:49
Laurip5
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Niimoodi, pole ammu midagi kirjutanud. Vahepeal sai nats roostet tõrjutud, nimelt siis lansekas oli jumala mäda, kuulsin sõites midagi nagiseb ja sain jaole õigel ajal veel kui hoidis ühe pleki äärega veel kinni oleks amort kapotile liiga teinud. Käiasin rooste maha, sinna kus vaja panin lapid, keevitasin kokku. Kõigepealt happekrunt, siis epokrunt ja lõpuks kivikaitse. Huvi pärast vaatasin ka põhja alust kruvikeerajaga, ja olukord pole väga kiita, juhipoolne esiistme alus on jumala mäda, samuti karbi äär. Kõrvalistuja poolel on juba keegi kunagi lappinud. Käiasin siis juhipoolt rooste maha, lasin väiksed augud silikoni täis ja paksult kivikaitset, et rooste levikut natukenegi peatada. Kuna talvel kindlasti auto pulkadeks siis pole mõtet mul neid keretöid praegu jupitada. Sidemarkeritel olid pirnid läbi, aretasin ka esimestele suundadele juhtmed tagasi nagu peab. Nüüd aga otsin lahendust kuidas park asendis ei tuleks klapid välja, kui lülitit hästi õrnalt ja millimeeter vajutada, siis jääb ta mul asendisse, kus klapid ei tõuse ja muud tuleb põlevad, kuid nii ikka ei lähe. Samas enne ei hakka aretama, käin esmaspäeval ülevaatusel ära kõigepealt, hakkavad nurisema äkki. Eelmine nädal peale nädalast seismist ei käinud enam tühikäigul nagu peab, kütet võtab rohkem ja edasi ka nagu ei lähe nagu enne, keegi teab võibolla mõnda tüüpilisemat viga või kohta mida uurida?




05.05.2011 at 23:58 1 edit. Last edited 05.05.2011 at 00:00 by Laurip5
zuurik
 
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
kui minu masinal veel 2.8 oli, siis tavaliselt halvemini käima hakates oli kuhugi lisaauk tekkinud ja sai rohkem õhku kui tahtis. + veel sisselaske ämbliku tihend aga vaevalt see katki on kui maha pole kiskund...samas mine sa tea. Oma kogemusest soovitaks selle 2.8 ühe pulgana välja võtta ja siis v8 pulgad hoopis soetada, tasub seda vaeva ära küll....muidugi, kui originaali tahad säilitada siis on arusaadav. Tulede kohapealt on äkki see lüliti tuksis? 87. aasta omal vähemalt on seal ilusti hall nupp, mis läidab kõik lambid ning kõrval kohe on must nupp, mis siis parktuled süütab. Võibolla keegi seal miskit kokku ühendand vms.

____________________________
3 gen Trans Am replica, carburated :)
06.05.2011 at 08:09
rnx69
 
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Mul oli ka sama kottermann küljes - võta see klappide juhtmoodul lahti, seal on üks relee, millel on kontaktid ära põlenud, puhasta ära ja käivad klapid ka ilusti :)

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
06.05.2011 at 14:18
DJ Seebimull
  
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
V8 panemine selle v6 asemel on mõistlik soovitus ning tegemist ei ole üldse raske ettevõtmisega.

____________________________
FULL THROTTLE CLUB
http://usaraud.ee/?id=4_65_27_6436 (reklaam)
07.05.2011 at 17:21
R.Ott
 
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
quote:
DJ Seebimull: V8 panemine selle v6 asemel on mõistlik soovitus ning tegemist ei ole üldse raske ettevõtmisega.

Räägi vahelduseks siis, mis hetkel kättesaadav 5.0 või 5.7 maksab ja jutt omandab jumet :)

____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
07.05.2011 at 21:54
kaedoo
 
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Kättesaadava hind võib madal olla aga kui soovid kindlat mootorit siis lisa paar + tuhat euri.Ja sellest esialgsest soovist jääb ikkagi väheks.
08.05.2011 at 04:03
Maik
  
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Mine parem sõida mõne 5.0-iga ... väänet on küll ja ratast kerib ka korralikult madalalt - aga tegu ikkagi mingi tõsiselt kiirendava autoga ei ole. Mul on olnud, ma tean.

et et..sellesmõttes kui sind see 2 lidrane rahuldab ära parem muutma hakka.


____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
08.05.2011 at 12:02
incognito
 
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
quote:
DJ Seebimull: V8 panemine selle v6 asemel on mõistlik soovitus ning tegemist ei ole üldse raske ettevõtmisega.

Nõustun, eriti kui jääd TH700 peale on kõik jupid bolt-on vahetada. Lisaks on V8 kõvasti enam sõidurõõmu, isegi 5 liitrisest saab asja kui talle paar lihtsamat järelturu detaili külge pookida.
Seda kõike ka tunduvalt odavamalt kui 2000eur.


TH700 - http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=36583 200eur
Mootoripadjad US Parts 20eur
Fennost väljalaskejuppe 60eur
5 liitrine 305 koos alu sisselaske/holley karpaga ca 350eur (on liikunud turufoorumis korduvalt)
torukollektorid 100eur

Tehnikat ka hetkel pakkumises (kui vahetükk tellida/valmistada saab need mootorid ka TH700 ühendada)
http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=35866
http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=36325

____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73
08.05.2011 at 19:44
rnx69
 
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Njah, kui eesmärk üheks suveks natuke sõidurõõmu saada, siis ehk on tõesti mõtet kruttida mingi turul saadaolev kone külge - aga kui korralikult teha tahta, siis näiteks mina isiklikult ei julgeks küll tundmatu looma nahka ilma sisse piilumata aiste vahele sokutada, elik minimaalselt peaks arvestama vähemalt uue tihendikomplektiga (pole minu silmad veel juhutunud ühtki piisava vanusega ning õlikindlat SBC-d nägema), kehvemal juhul avastad, et väidetavalt perfektses korras mootor polegi nii perfektne ühti ning vajab hoopis tõsisemat tööd juba. Ehk arvestada võiks ainuüksi mootori peale ca. 800-1000 hetkel käibel olevat raha. Neid odavaid kusagilt bussirappe pealt pärit viimase piirini kohviks sõidetud 350 CID mootoreid, mida aeg-ajalt turul ca 200-300 eurose hinnaga liigub, ilma kapremondita küll kusagile ei paneks. Enne julgeks 305 pimesi osta ning seda kasutada, lootus natuke viisakamas korras pada saada on pisut suurem.

Need autod kipuvad tänu vanusele juba kergelt haruldaseks jääma, võiks mõni ka enam-vähem originaalkorras säilida... Ei pretendeeri absoluutsele tõele, lihtsalt minu arvamus.

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
09.05.2011 at 07:18
kenny
 
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Olen minagi selle pontuga kärutand kuna oli viimati sõbra oma ja puudu on täpselt autom kast ja võiks ikka mõelda kone vahetuse peale. Hetkel on minuarust jube ebamugav pill sõitmiseks.
PS. mul on olemas juhuslikult nii 305 kui 350 koned! ;)

____________________________
camaro 86, 2005 suburban.
koledate kupeede klubi.
09.05.2011 at 09:08 1 edit. Last edited 09.05.2011 at 09:17 by kenny
Laurip5
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Täna käisin ÜV punktis heitgaase ja pidureid kontrollimas, pidurik ok aga heitgaasidel oli tühikäigul üks näitaja ( ei mäleta täpselt) 140 (100lubatud). Töökojast soovitati siis küünlad üle vaadata ja kui see ei aita siis karteri tuulutusele pime ette pannes saaksin läbi. Tekkis küsimus, et kas on mingid eri marki küünlad mida paigaldada, või vahet pole?

Mootori vahetuse koha pealt niipalju, et hetkel on auto juures tähtsamatki teha, ja see suvi kindlasti vahetust ette ei võta, kuna v8 ostes tuleb kindlasti pulkadeks võtta ja kap remont teha. Muidu nagu ei näe mõtet ja see kõik võtab aega mida mul ei ole absoluutselt, kuna töötan metsamasina peal ja enamus lähetustel üle eesti. Uue moto peale võiks mõelda talvel alles. See suvi üritaks korras hoida ja nautida.
Eelnevalt mainisin el akende paigaldamise mõtet, kellegil pakkuda pole mootoreid ja lüliteid? Samas otsin ka sellist tagatiiba
09.05.2011 at 23:10 1 edit. Last edited 09.05.2011 at 23:11 by Laurip5
tqhq.ee foorum : Minu auto : Pontiac Firebird 5.7 v8 89a   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.