register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Pontiac GTO 6.0 2006  
Poster Message
iroc-z
 
Pontiac GTO 6.0 2006
Mõni hetk tagasi õnnestus saada siis sellise liikuri omanikuks. Kuna auto veel niivõrd värske, siis väga pikalt muljetada ei oskagi.
Eks ajapikku tekib mõtteid ja muljed, siis saab need siia teemasse kirja. 400+ midagi jõudu ning hulk väänet teevad selle autoga sõitmise muidugi täielikuks naudinguks. Lisaks veel väga mugavad istmed ning manuaalkastiga on võimalik küttekulu ka täiesti normaalsetes piirides hoida. Tahaks loota, et mingeid väga suuri jurasid kohe välja ei löö, 40 000km läbisõidu pealt ei tahaks midagi hirmsat ennustada.

Eelmine omanik on päris mitu raha autosse investeerinud - seda siis KW variant 3 vedrustuse, EBC pidurite, AEM Brute Force intake ning Magnaflow väljalaske näol.
Kuna auto hakkab sõitma ilmselt ka talvel, siis üle vaatamist vajab vedrustus ning ühtlasi peaks põhja millegagi üle käima, et soolvesi esimese talvega autot päris ära ei sööks. Hetke vedru seade on talve jaoks kindlasti liiga jäik ja madal ning ilmselt olemasolevat KW vedrustust väga palju pehmemaks keerata samuti ei anna - seega on olemas variant, et talveks läheb originaalvedrustus alla.
Väga tore oleks kellegi originaalvedruga GTO'd proovida, et kui palju see siis minu omast pehmem on.

Natuke numbreid ka:
Mootor: LS2 364CID 6.0L
Käigukast: 6k. manuaal (T-56)
Võimsus: 400+ hp (294 kW)
Pöördemoment: 400 lb-ft (544 Nm)
Aasta: 2006

Natuke pildimaterjali ka.











____________________________
ex '89 camaro iroc-z28
ex '06 grand cherokee
ex '06 GTO
17.10.2012 at 18:00 1 edit. Last edited 06.05.2016 at 11:03 by iroc-z
thunder
Pontiac GTO 6.0 2006
Alati on tore näha et GTOsid juurde tekkib, igaljuhul minupoolt edu autoga!
Kui on huvi, siis hetkel on mu GTO originaal vedrustusega ja lähiajal liigun Eesti.
17.10.2012 at 22:57
Olds
  
Pontiac GTO 6.0 2006
Väga ilus auto.Muretuid miile!

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
18.10.2012 at 09:32
askeldaja
 
Pontiac GTO 6.0 2006
Õnnitlused, see on väga hea auto! Juhtusin varasemal ajal seda autot nägema, kui oli äsja saabunud Eestisse. Igati korralik eksemplar.

Talvesõiduks on kindlasti vaja kvaliteetset põhja korrosioonivastast töötlemist, originaalis on see üsna olematu (meie talve jaoks). Hea talverehv on ilmselt väga kohustuslik, minu auto tahab isegi niiske ja uduvihmase ilmaga kohe külge ette kraapida, veojõukontroll sekkub alles viimasel hetkel. Paar aastat tagasi käisin esimesel TÜVil ja kuna maas oli pisteliselt õrna jäidet (lumise aja lõpp), siis pidin teise autoga ta talvekorterist lihtsalt toore jõuga kuskile porisele pinnasele ära tõmbama, vähem kui null pidamist suverehviga, ei aidanud mingisugune meelitamine.

Mul auto juba talveks seisma pandud, aga ehk saab keegi oma sõidus olevat autot näidata.

Suvel on muidugi jäik vedrustus parem, muidu võib näiteks wheel hop hakata tüütama.

:beer


19.10.2012 at 15:53
Maik
  
Pontiac GTO 6.0 2006
askeldaja, huvitav kas veojõu kontrolli ringi seadistada ei saa ,kergemini reageerimise peale ?

(mitte,et keegi seda küll väga tahaks,aga ilmselt on võimalik ?)

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
19.10.2012 at 19:15
VeixES
 
Pontiac GTO 6.0 2006
Ma olen vist veidi imelik aga mul on veojõukontroll GTO-l kogu aeg välja lülitatud.
Talvel võiks ninas head naastrehvid olla, tagumist osa saab kontrollida parema pedaaliga :)
Rohkem oli probleeme sellega, et kippus kõhu peale jääma 17" velgedega, aga selle vastu aitab kõrgem rehv.

Järgmine nädal peaks ka oma 04-ga viimased sõidud enne talvekorterit tehtud saama.
Mul samas ei ole enam originaalvedrustus(garaasi nurgas) ja poly puksid ka iga nurga peal.
Mina igastahes originaalvedrustust taga ei nuta, oli teine liiga ebamäärange (miile ja aastaid ka rohkem kui 06 meestel).

____________________________
GTO '04
20.10.2012 at 14:02 1 edit. Last edited 20.10.2012 at 14:03 by VeixES
iroc-z
 
Pontiac GTO 6.0 2006
Vahepeal siis niipalju tehtud, et AB's originaalvedru alla pandud ja muidu ka lastud üle vaadata.
Võibolla ma olen imelik aga auto muutus just tunduvalt ilusamaks (kui auto veidi puhtamaks saab, siis lisan ennepärast pildi ka) - miskipärast ma ei kannata väga kui rattad koobastes on. Koopaserva ja rehvi vahel peab ikka arusaadav vahe olema. Ning veidi olululisem muutus, mis vedruvahetus kaasa tõi - auto on tunduvalt pehmem, mis Tallinna tänavatel vägagi abiks. Kuna väga ringrajamees pole, siis hetkel väga rahul. KW var3 hetkel alles veel - mingi raha eest võin maha müüa, kui müügist aga asja ei saa, siis tagavaraks igati hea komplekt. :)
Mingi hetk naelad ka alla ja võib talvele vastu minna.

____________________________
ex '89 camaro iroc-z28
ex '06 grand cherokee
ex '06 GTO
31.10.2012 at 21:56
askeldaja
 
Pontiac GTO 6.0 2006
quote:
Maik: askeldaja, huvitav kas veojõu kontrolli ringi seadistada ei saa ,kergemini reageerimise peale ?

(mitte,et keegi seda küll väga tahaks,aga ilmselt on võimalik ?)

Seda asja polegi sügavamalt uurinud.

quote:
iroc-z:
Mingi hetk naelad ka alla ja võib talvele vastu minna.

Kui auto jääb igapäevasõidukina liikuma, siis puhtalt bensiinile, või oled näiteks gaasiseadmest mõelnud?

Talverehvi valik tehtud?
05.11.2012 at 20:21
iroc-z
 
Pontiac GTO 6.0 2006
Gaasiseadme peale pole absoluutselt mõelnud kusjuures, kui sa aga nüüd sedasi küsisid, siis tekkis täitsa huvi asja natuke uurida. Gaasiseadme install ilmselt paljude poolt läbi käidud tee - peaks otsima veidi infot hinna ja tasuvuse kohta. Samas esimese hooga ei kujuta ette, et GTO's võiks selline seade üldse olla. :)
Talverehvide teema on veel lahtine. Kuna selle autoga talvesõitu suhteliselt vähe vaja teha, 95% linnavahel ja väga suure lumetormiga jääb ilmselt koju, siis ongi hetkel mõttekoht, et kas tasub ~200eur rehv osta või kannataks hädapärased otsad ka odavama otsa rehviga läbi sõita. Ise kaldun arvama, et otsus pigem kuhugi Federali kanti jääb ehk. Mõõtude osas on plaan 225/50 - seda siis 17" originaalvelgede peale.

____________________________
ex '89 camaro iroc-z28
ex '06 grand cherokee
ex '06 GTO
06.11.2012 at 10:13
charger
Pontiac GTO 6.0 2006
quote:
iroc-z: Vahepeal siis niipalju tehtud, et AB's originaalvedru alla pandud ja muidu ka lastud üle vaadata.
Võibolla ma olen imelik aga auto muutus just tunduvalt ilusamaks (kui auto veidi puhtamaks saab, siis lisan ennepärast pildi ka) - miskipärast ma ei kannata väga kui rattad koobastes on. Koopaserva ja rehvi vahel peab ikka arusaadav vahe olema. Ning veidi olululisem muutus, mis vedruvahetus kaasa tõi - auto on tunduvalt pehmem, mis Tallinna tänavatel vägagi abiks. Kuna väga ringrajamees pole, siis hetkel väga rahul. KW var3 hetkel alles veel - mingi raha eest võin maha müüa, kui müügist aga asja ei saa, siis tagavaraks igati hea komplekt. :)
Mingi hetk naelad ka alla ja võib talvele vastu minna.
KW-d saad ju üles-alla kruttida pmst maasturist lowriderini :)
ja jäikust keerates pea täiesti amorditust õõtsikust jäiga rajaseadeni, täpselt nii, kuidas meeldib.
KW3 kõige olulisem võimalus selle auto jaoks on dampingu seadistamise võimalus.
06.11.2012 at 10:31
VeixES
 
Pontiac GTO 6.0 2006
KW V3-d ja BC BR seeria coiloverid on oma pehmemais seades ka oluliselt jäigemad. Osalt on see jäigema vedru tõttu.
Samas on võrdlusmoment originaalvedrustusega, kui öö ja päev kuna originaalvedrud väsivad päris kiirelt ära (liigne negatiivne camber taga).
Minul oli tagarehvide sisemise ääre kulumine päris kole väsinud tagavedrustusega.

Aga igale oma, iroc-z gto originaalvedrustus pole arvatavasti palju kasutust saanud, kuna KW-d olid sellel autol juba ammu all.

____________________________
GTO '04
06.11.2012 at 11:00
Timo
  
Pontiac GTO 6.0 2006
Olgem ausad, eesti teede peal kõik need madaldused, jäigastamised, polü puksid j.n.e igapäeva autol minumeelest täiesti mõtetu tegevus. Põhimõtteliselt maksad selle eest, et enda elu põrgulikumaks teha ja sõitu mitte nautida. Eriti, kui tegemist on masinaga, millega liikuda rohkem, kui korra nädalavahetusel. teine asi on muidugi hobiauto, millega rajal kangutamas käia vahepeal. Minumeelest on ´´autod´´ mida tänapäeval toodetakse juba tehasest nii jäigad, et ei ole võimalik normaalselt ja mugavalt liigelda. Ma ei räägi et vedrustus peab olema ülipehme ja lingid kogu aeg maad kraabivad, aga no kui iga muhku ja kivi juba tunned, siis asi hapu. Vedrustus minumeelest loodigi selleks, et mitte tee konarusi tunda. Tänapäeval muidugi tundub, et kohati vastupidi, lugedes näiteks ajakirjade proovisõitegi, kus peresedaane ja mahtuniversaale käiakse rinkal kangutamas, mis minumeelest täiesti debiilne tegevus-mille jaoks. Ja siis arvustatakse ka veel, et suur mahtuniversaal kaldub kurvis liialt :D :D :D.
Ühesõnaga minumeelest originaalvedrustuse tagasi panemine 5+ valik.

____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935
07.11.2012 at 11:05
anryo
Pontiac GTO 6.0 2006
quote:
Timo: Olgem ausad, eesti teede peal kõik need madaldused, jäigastamised, polü puksid j.n.e igapäeva autol minumeelest täiesti mõtetu tegevus. Põhimõtteliselt maksad selle eest, et enda elu põrgulikumaks teha ja sõitu mitte nautida. Eriti, kui tegemist on masinaga, millega liikuda rohkem, kui korra nädalavahetusel.
Ma ei ütleks nii - sõidan igapäevaselt madaldatud / sportamordistatud peresedaaniga, ning uues seades on ta palju paremini roolile kuuletuv ja juhitav. Linnas on jah natuke keeruline aukude vahel laveerida, kuid maanteel on palju parem sõita kui varem. Auto "istub" palju paremini teel ja ei õõtsu üles-alla-edasi-tagasi.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
07.11.2012 at 13:26
iroc-z
 
Pontiac GTO 6.0 2006
KW kruttimisega tegin mõned katsetused ka enne kui originaali vastu vahetamise mõte tekkis. Kahjuks väga olulist erinevust tekitada ei suutnud. Jäi minu jaoks ikkagi küllaltki jäigaks ja arvestades, et ma 95% sõite teen Tallinna tänavatel, siis mugavus loeb. Siinkohal Timo jutuga täitsa nõus! Kui arvestada,
et osasid tänavaid ei taha ma oma grandiga ka läbi logistada, siis mõningane argument pehmema vedruga sõita on justkui olemas. :)
Ega GTO originaalvedru ka just mingi hirmus pehme pole - KW'ga võrreldes on vahe ikka märgatav samas.
Anryo jutu peale ütleks, et point täitsa olemas, aga kuna kahte head asja korraga ei saa vististi, siis minu valik läks mugavuse kasuks.


quote:
VeixES: KW V3-d ja BC BR seeria coiloverid on oma pehmemais seades ka oluliselt jäigemad. Osalt on see jäigema vedru tõttu.
Samas on võrdlusmoment originaalvedrustusega, kui öö ja päev kuna originaalvedrud väsivad päris kiirelt ära (liigne negatiivne camber taga).
Minul oli tagarehvide sisemise ääre kulumine päris kole väsinud tagavedrustusega.
Aga igale oma, iroc-z gto originaalvedrustus pole arvatavasti palju kasutust saanud, kuna KW-d olid sellel autol juba ammu all.
Originaalvedru jah suhteliselt vähe kasutust saanud ja hetkel veel täitsa adekvaatne.

____________________________
ex '89 camaro iroc-z28
ex '06 grand cherokee
ex '06 GTO
07.11.2012 at 15:17 1 edit. Last edited 07.11.2012 at 15:18 by iroc-z
askeldaja
 
Pontiac GTO 6.0 2006
Statistilisest uudishimust küsin, missugune on kütusekulu praeguses igapäevasõidus, talvises miljöös? Mis ta keskmiseks teeb? :)

18.01.2013 at 11:48
anryo
Pontiac GTO 6.0 2006
5.7 mootori ja automaadi puhul on see lühikeste linnaotsade ja kohapeal soojendamistega meil kusagil 17L / 100km kanti.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
18.01.2013 at 11:59 1 edit. Last edited 21.01.2013 at 10:31 by anryo
iroc-z
 
Pontiac GTO 6.0 2006
quote:
askeldaja: Statistilisest uudishimust küsin, missugune on kütusekulu praeguses igapäevasõidus, talvises miljöös? Mis ta keskmiseks teeb? :)



Kompuuteri näit kõigub 15 ja 16L vahel ja seda puhta linnasõiduga - 6's käik on õnnistus, küttekulu silmas pidades. :)
Sõidustiiliks selline normaalne kulgemine, hirmsat ökosõitu taga ei aja ning pidevalt vajutamist ka pole, silmas pidades, et naastud all ja neid võiks äkki mõneks talveks veel jaguda.

____________________________
ex '89 camaro iroc-z28
ex '06 grand cherokee
ex '06 GTO
20.01.2013 at 01:42
iroc-z
 
Pontiac GTO 6.0 2006
Niipalju siis vahepeal juhtunud, et talverehv ja velg asendatud suverehvi ning teiste velgedega - ette sai 245/45/17, taha 265/35/18.
Annaks jumal nüüd siledat teed. :)
Peale pesu tekib siia ka kindlasti mõni pilt.

____________________________
ex '89 camaro iroc-z28
ex '06 grand cherokee
ex '06 GTO
02.05.2013 at 15:55
iroc-z
 
Pontiac GTO 6.0 2006
Mõni pilt suvisest ajast:









____________________________
ex '89 camaro iroc-z28
ex '06 grand cherokee
ex '06 GTO
06.05.2016 at 11:02
Holden
Pontiac GTO 6.0 2006
Ilus auto! Sisu suht identne mu Holdeniga ainult, et peegel pildis :)
Gaasiseadme kasulikkusest võin rääkida sulle, mul Holdenil gaas peal ja 5,7L mootor kasutab LINNAS keskmiselt 20L/100km gaasi, samas tankides on ilus vaadata kui 80L gaasi tankides maksad ainult 40€, ehk siis sõidaks nagu bentsuga 10L/100km, võimsuse vahet tunda pole. Maanteel pikki otsi saab pea poole rohkem km läbitud, kuna mul 6. manuaal kast. Kui masinat pikemalt plaanid endale jätta, tasub see gaasiseade kindlasti ära.
07.05.2016 at 09:33 1 edit. Last edited 07.05.2016 at 10:34 by Holden
tqhq.ee foorum : Minu auto : Pontiac GTO 6.0 2006  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.