register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Hooaeg 2002 - kokkuvõte  
Poster Message
partel
  
Hooaeg 2002 - kokkuvõte
Aeg teha möödunud 2002.a. hooajast kokkuvõtteid.

Minu subjektiivne top 5:

1. Jyrki Darti roolis 10.96 @ 215 km/h esimest korda elus veerandmiilil sõites. Kusjures sama 780 hj autoga võib väga mugavalt ukerdada ka parkimisplatsil.

2. Lauri 11.2 ja Raadi hooaja võit kogu ebaõnnest hoolimata. Nitroga oli töötab-ei tööta-töötab-ei tööta. Nüüd vähemalt põhjused teada. Kui töötas, läks kõik nii nagu pidi. Eesti rekord 11.2 tuli tagasilda säästva hilise nitroaktiveerimise, hilise süüte ja rikka seguga, nii et 10 sek potentsiaal on mootoril tugev.

Hea meel on tõdeda, et lugematud tunnid internetis, raamatute taga ning Lauriga nõu pidades on läinud asja ette ja tulemus vastas üsnagi täpselt prognoosidele.

3. Motul/Raadi hooaeg tänu Meelis Pärtelpoja/ MC 39 / kuusepuu tiimi eestvedamisele. Areng on olnud ikka kõva ning tase mõnes asjas isegi ületab 20+ aastase kogemusega lähinaabrite omi. Ehk WELL DONE!!

Muuseas, viimasel NHRA (maailma tipptase) etapil Maple Grove'is läks elektrik kahe töötava mootoriga 6000 hj funny car'i vahelt läbi kuuske parandama.

4. Kohalikud võistlejad. Tase on tõusnud kõigis klassides. Poest ostetud uue autoga pole enam kõrged kohad tagatud. Suures klassis läheb minu "aasta tõusja" tiitel vähimagi kahtluseta Erkkile, kes aastaga parandas 14.25 pealt 11.77 'ni , ehk 2.5 sek!!

5. Pealtvaatajad ja meedia. Huvi on jätkuvalt kõrge. Tavaliselt võtavad ajakirjanikud ise ühendust, et artikkel kirjutada ning pealtvaatajatest pole ka puudust olnud.
20.09.2002 at 13:42
LaSa
 
Moderator
Hooaeg 2002 - kokkuvõte
pealtvaatajate kohapealt muidugi n2itas Nightrace koha k2tte -- kui on promo (tegelikult oli vist ainult Manias klipp jooksmas, EPL ja PM jutt, Delfi ja ongi vist k6ik?), siis tuleb ka rahvas kohale. Mis siis, et Tartu on nii6elda 'kaugel'.
20.09.2002 at 14:13
smr
Hooaeg 2002 - kokkuvõte
quote:
LaSa: pealtvaatajate kohapealt muidugi n2itas Nightrace koha k2tte -- kui on promo (tegelikult oli vist ainult Manias klipp jooksmas, EPL ja PM jutt, Delfi ja ongi vist k6ik?), siis tuleb ka rahvas kohale. Mis siis, et Tartu on nii6elda 'kaugel'.


nojah, tegelt veel minutisse ja everydaysse sai ka asjad üles riputatud, nelli teatajas olla ka eelnev reklaam olnud...
20.09.2002 at 14:20
Erkki
  
Hooaeg 2002 - kokkuvõte
Vähimagi kahtluseta loen hooaja 2002 kordaläinuks:

1. Enim hindan seda, et tehnika pidas vastu ja käis kui kellavärk. Siinkohal soovitan kõigile: ise tehtud - hästi tehtud. Kevadel alanud ebaõnnestumiste seeria, kui kaks uut nukkvõlli lendas järjest prügikasti, kroonis suve keskel lõpuks edu. Kuidas selleni jõuda? Selleks sobib minu arust tsiteerida Usa dragracer'eid: "there is nothing magic - only hard work". Lõpmatud tunnid netis, mööda usa dragracer'ite kodukaid ja mitte sugugi vähem tunde töökojas Camaro veeres... lõhnab vist fanatismi järele...
2. Kiitus kõigile, kes võtsid vaevaks kiirendusi korraldada:
MC 39, Speedest, Toomas Perillus.
3. Sellest soojast suvest jääb meelde kolm etapivõitu järjest. Mis siin salata, olen rahul :smokin
4. 5+ punkti kuusepuu team'ile, vahelduva eduga sai 60 ft ja ka trap speed'i, aga vähemalt ET sai alati :)
5. Fan club & pealtvaatajad: tänan kõiki kes mulle pöialt hoidsid ja kaasa elasid - see teeb südame soojaks...lihtsalt pole sõnu, et tundeid väljendada...:hail Loodan, et järgmine hooaeg pakun senisest enam silma-ilu ja :burnout ja mine tea, mis sealt kapoti vahelt kevadel paistmas on ;)
6. Kiirendus on minu jaoks siiani olnud 100% hobi. Rõhk sõnal siiani. Ehk siis kõik pakkumised, kellele ma saan olla oma Camaroga kasulik on teretulnud...
7. Premeerin ennast eduka hooaja eest USA reisiga, kus kindel plaan külastada 7.-10. nov. Pomonas (LA) toimuvat NHRA Drag Race'i.

Tänan kõiki kaasvõistlejaid ja -kannatajaid ilusa hooaja eest,
Erkki



____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
20.09.2002 at 01:25
madis
Hooaeg 2002 - kokkuvõte
Erkkile 5+ aga Laurile 4.

Ma vist oma silmaga nägin kuidas Erkki sirge seljaga TopPartsus rahahunniku välja ladus ja uue nuka tellis. Täitsa sürr, tavaline inimene läheks hulluks kui 10kEEK või rohkem korduvalt katki läheb aga Erkki, ise kõhn mis hirmus, säilitas elurõõmu ja entusiasmi :)

Lauri võiks natuke elurõõmsam olla, IMHO muutub ta leti taga iga päevaga näost hallimaks. Värske õhk ja tervislikud eluviisid abiks !
21.09.2002 at 15:42
tfr
 
Hooaeg 2002 - kokkuvõte
quote:
madis: Täitsa sürr, tavaline inimene läheks hulluks kui 10kEEK või rohkem korduvalt katki läheb

Tavainimesel lihtsalt pole paar korda kuus 10K hobiauto alla välja laduda :P


Indrek, hobiautoeelarve ~2K/kuu max
21.09.2002 at 18:10
peep
 
Moderator
Hooaeg 2002 - kokkuvõte
:lol@madis

Endale jäi möödunud hooajast positiivse poole pealt meelde eelkõige OMC, kuna alguses olin üpris ebakindel, kas teha või mitte aga hiljem laabus kõik suurepäraselt ja seda just tänu neile kes vabatahtlikult appi tulid. Hea, et on neid kes viitsivad vahest midagi teha täiesti niisama - ilma tasu ja kuulsuseta - loodetavasti järgmisel aastal jälle.:)

Teine meeldejääv seik oli Panevezis - Vilnius cannonball, mis õnnestus läbi teha ilma kohalikku vanglasse sattumata, sealjuures sai uus isiklik kiirusrekord püstitatud - 270 kmh. Btw. ma ei propageeri kihutamist avalikel teedel.:D

Kiirendamise koha pealt oli hooaja parim üritus Nightrace, feelingu mõttes. Objektiivselt vaadates jäi sel aastal veel 2001 Raadi II võistluse tase alistamata - seda siis võistleja vaatepunktist. Aga on igati reaalne, et järgmisel hooajal ka meil kõik süsteemid töötavad.

Ajavõtuteam on igatahes palju kiitust väärt, kuna asja eest-teist taga hakata tegelema asjaga mille eest saad kõigepealt kõvasti sõimata, nõuab tugevat iseloomu.:D

See, et kiireid autosid tuli juurde on tore aga neid on momendil ikka väga vähe veel. See toobki mind peamise mure juurde - kuidas teha nii, et leiduks lisaks momendi tegijatele veel inimesi kes on nõus märkimisväärse summa oma raha ja aega kulutama konkurentsivõimelise auto ehitamiseks ??? Vastust ma ei tea aga tundub, et ainuke võimalus on võimalikult palju publicityt mis tagaks suurema tunnustamise.

Kunagi tulevikus siis ehk juba katusorganisatsioon, võistlusklassid jm. professionaalsem lähenemine. Ma ei tea mis osas me Pärtli arvates soomlastest ees oleme - minu nägemuse kohaselt pole siin momendil veel midagi võrreldagi ja kui meil ongi midagi "paremini" kui neil, siis tuleneb see pigem meie primitiivsest arengutasemest.

Kuna ma oma autot kiirendusvõistluste tarvis pole enam arendanud, siis olid tulemused ka suht. samad mis eelmistel aastatel ja osaletud sai rohlem oma lõbuks kui tippudele konkurentsi pakkumiseks. 13,65 tuli ikkagi Haapsalus ära 100% tänavakonditsioonis, ehk piisavalt igapäevasõiduks.:)

Rohkem nagu polegi...või kui siis seda, et rõõmustavalt palju uusi asjalikke inimesi sigines siia foorumisse juurde suve jooksul ja üldse kohutavalt suuri rahvamasse juba haldame siin.:D See selgus, kui käisime Kristjani Stangi vaatamas - pool linna oli kokku tulnud.:)
21.09.2002 at 18:40
Erkki
  
Hooaeg 2002 - kokkuvõte
quote:
madis: Täitsa sürr, tavaline inimene läheks hulluks kui 10kEEK või rohkem korduvalt katki läheb !
Eeh, ega see nukk siis nii kallis ka pole, 10k eest saab neid pea kolm tükki :)

Kolmanda nuka, millega suvi otsa sõitsin, võtsin tegelikult liisingusse ja alles paar päeva tagasi klaarisin arve ära :) Tänud siinkohal US-PARTS'ile.


____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
21.09.2002 at 19:14
Aare
Hooaeg 2002 - kokkuvõte
quote:
peep: :lol@madis

Endale jäi möödunud hooajast positiivse poole pealt meelde eelkõige OMC, kuna alguses olin üpris ebakindel, kas teha või mitte aga hiljem laabus kõik suurepäraselt ja seda just tänu neile kes vabatahtlikult appi tulid. Hea, et on neid kes viitsivad vahest midagi teha täiesti niisama - ilma tasu ja kuulsuseta - loodetavasti järgmisel aastal jälle.:)




Tere

Oli vahepeal kuri tahtmine selle Millermani organiseerimissuutmatuse pärast ühe threadi
otsa üks pahane kommentaar ka saata. Erinevalt VÄGA HÄSTI korraldatud OMC-st on kogu
Speedesti korraldus läbi aastate olnud täielik porno, nii pealtvaatajale kui sõitjale. Mingi mõttetu jobutamine, ja pardakk -no võtja ilmub ka netti nädala pärast. Peaks ikka asja tõsiselt võtma, mitte ennast ja oma autot näitamas käima:(

Aga aga OMC-paneks Eesti taustsüsteemis (SR ja co) küll 10 punkti:)

Aare
22.09.2002 at 15:55
peep
 
Moderator
Hooaeg 2002 - kokkuvõte
Nitro jutt splititud.
23.09.2002 at 16:09
partel
  
Hooaeg 2002 - kokkuvõte
quote:
peep:Ma ei tea mis osas me Pärtli arvates soomlastest ees oleme - minu nägemuse kohaselt pole siin momendil veel midagi võrreldagi ja kui meil ongi midagi "paremini" kui neil, siis tuleneb see pigem meie primitiivsest arengutasemest.
Üks osa on seotud publiku/meediaga. On ka teisi asju, millest avalikult ei taha rääkida.
23.09.2002 at 16:50 Last edited 23.09.2002 at 16:51 by partel
rafael635
Hooaeg 2002 - kokkuvõte



Tere

Oli vahepeal kuri tahtmine selle Millermani organiseerimissuutmatuse pärast ühe threadi
otsa üks pahane kommentaar ka saata. Erinevalt VÄGA HÄSTI korraldatud OMC-st on kogu
Speedesti korraldus läbi aastate olnud täielik porno, nii pealtvaatajale kui sõitjale. Mingi mõttetu jobutamine, ja pardakk -no võtja ilmub ka netti nädala pärast. Peaks ikka asja tõsiselt võtma, mitte ennast ja oma autot näitamas käima:(

Aga aga OMC-paneks Eesti taustsüsteemis (SR ja co) küll 10 punkti:)

Aare

millest selline pikk viha minu vastu, ma ei ole paar aasta speedesti korraldanud.
aga haukuda on ju ikka tore.....onju
käisin sel hooajal speedestil ja night raceil, mõlemad olid toredad üritused , viimasel feeling oli ehk parem sellepärast, et rahvast oli tunduvalt vähem.
mis puutub korraldusse, siis sorry, aga kõik need vingumised, mis olnud speedesti puhul võib vabalt suunata ka teistele kiirendusvõistlustele (turva, söök, venitamine jne), kuna olen ise asju korraldanud, siis saan hästi aru miks ja kust probleemid alguse saavad, seda teemat on siin palju jahutud, las ta jääb....

ikka kõva feeling on kui erkki või lauri oma sõidukitel hääled valla lasevad
23.09.2002 at 21:25
partel
  
Hooaeg 2002 - kokkuvõte
Kaks big block Camarot kõrvuti - 15+ liitrit ja 1000+ hj. Hmmm...
23.09.2002 at 22:46
Erkki
  
Hooaeg 2002 - kokkuvõte
Sellega seoses meenub möödunud suvest hea kild: Tegime Raadil, Lauriga kahekesi kõrvuti burnout'i ja Lauri mehaanik Aavo seisis meie kahe vahel. Pärast rääkis, et kahe BB möirgamine oli nii vali, et tahtis kätega kõrvad kinni katta. Hakkas siis käsi tõstma... ja avastas siis, et käed olid juba kõrvade peal...:)

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
23.09.2002 at 23:53
partel
  
Hooaeg 2002 - kokkuvõte
Igatahes rahvas ajab ka näppusid kõrva juba.

Speedestil oli ka lahe kui sina, Indrek ja mina seisime Pietilä Super Streeti boksi juures soenduse ajal.

Mul oli, et normaalsed detsibellid, nii nagu peab, ei midagi hullu. Siis aga tahtsin sulle öelda, et võistlusbesiini lõhna on tunda. Selleks aga pidi otse kõrva karjuma.

Pani mõtlema :smokin
23.09.2002 at 00:11
tqhq.ee foorum : Üritused : Hooaeg 2002 - kokkuvõte  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.