register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Ostuabi, Corvette  
Poster Message
Maku123
Ostuabi, Corvette
Mida sellest isendist arvata? Väljast tundub väga ilus.
http://www.auto24.ee/used/1548041
06.10.2013 at 11:04
Collector
 
Ostuabi, Corvette
Tere. Minupoolsed mõtted: Sellise summa eest võid kindlapeale osta!
Taastatud esmavaatlusel päris hästi. Väljast paistab korralik, sisu ka uuesti tehtud. Mootori ja käiguosa ei oska pildi järgi kommenteerida. Auto võib olla tagaosa "laksuga" sest 74 aastal oli tagastange 2-osaline(keskel oli selgelt nähtav vahekoht). Läbisõit ei ole ilmselgelt õige (26 000 miili sõitnud auto on täiesti uus, mis ei vaja ei värvimist ega ka sisu uuendamist). Samas 74 aasta autod on kas halvas seisus või käib müük läbi oksjonite.
Kui jaks peale hakkab siis osta ära (ootame meie sekka :))

____________________________
Corvette C3 1982 Collector Edition
Corvette C3 1978 Indy 500 Pace Car
Corvette C2 1967 Convertible
06.10.2013 at 16:31
Maku123
Ostuabi, Corvette
Tänud vastuse eest.

Tegemist on ühe mu lemmik autoga, mida oleks kindlasti mõnus suviti garaazist välja ajada.Kas need sumpsid külgede peal on originaalid, väga head näevad igatahes välja? Millele eriliselt tähelepanu pöörata sellist autot vaatama minnes?
06.10.2013 at 17:37
hunt
 
Ostuabi, Corvette
Ei, need ei ole originaalid.

Mina sinu asemel räägiks kellegi (ameerika)autodest teadjamehe ämbrisse, kui vaatama läheks.
Aga auto paistab (pildipeal) tõesti ilus ja isegi maitsekas julgeks öelda.
Ise ehitades/leiutades läheb rahaline külg kindlasti x2, kui mitte 3 kallimaks.

Kiiret otsustamist .. seniks kuni ta seal olemas on ..


____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
06.10.2013 at 18:17
FM66
 
Ostuabi, Corvette
Pool aastat tagasi oli üks C3 ostuabi teema. Hind pildi järgi hinnates on ju OK. Väga kahtlane, et oluliselt odavamalt leiad sellise.
06.10.2013 at 18:28
Vanaisa
  
Moderator
Ostuabi, Corvette
raami seisukorda paraku piltidelt ei näe. See samas kõige tähtsam asi antud auto puhul.

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
06.10.2013 at 19:28
Collector
 
Ostuabi, Corvette
Vanaisal õigus, et uuri raami seisukorda. Auto pärit Floridast, seega väga niiskest ja soojast kliimast.
Summutid on plussiks asja juures ja neid pakuti sellele autole ka 74. aastal lisadena. Kuulutuses olevale "probleemile" esitulede kohta ära pööra tähelepanu. Neid vahetataksegi koos kogu tulega. Hinnad peaksid olema kindlasti alla 10 euro ja kohapeal(Eestis olemas). Vahetamiseks 3 kruvi lahti, uus lamp, 3 kruvi kinni :)
Kui tahad täpset infot 74 Vette kohta siis kirjuta margus@corvetteclub.ee, aitame hea meelega.

____________________________
Corvette C3 1982 Collector Edition
Corvette C3 1978 Indy 500 Pace Car
Corvette C2 1967 Convertible
06.10.2013 at 20:35
Riho
Ostuabi, Corvette
Kuulutuses on märgitud algseks asukohaks Reed City, Miami. Sellist linna, asukohta meil siin ei ole.
On olemas Reed City, MI - ehk Michiganis. Seal soolatatakse teid samamoodi nagu Tallinnas. Nii, et raami võiks vist vaadata küll.

Florida kliimal ei ole häda miskit. Olen näinud autosid, mis seisnud aastaid lahtiselt. Peale päikesekahjustuste vigu pole. Veidi teine teema on siis, kui auto on seisnud mere ääres - soola lendab õhus päris tublisti. Paari nädalaga võib olla arvestatav kiht soola autol peal.
06.10.2013 at 23:31
ramman
Ostuabi, Corvette
Ei tea, kas mu silm näeb õigesti aga kondi pumbal pole rihma peal, ventika labad on ka kuidagi puudulikud ja räsitud. Kapotialune tahaks kindlasti täpsemat ülevaatamist ja välimusega kooskõlla viimist.

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
07.10.2013 at 15:02
murukult
Ostuabi, Corvette
Siin on üks kontrollnimekiri, mida tasuks uurida ning siis minna autot uurima :
http://www.corvettefaq.com/c3/dpg/part1.htm

____________________________
77 C3
07.10.2013 at 20:59
speedbird
 
Ostuabi, Corvette
Väljast kena ja salong ka igati OK - piltide järgi. Sekundeerin samuti raami ja puuri kontrollimist, lisaks mootori tsekkamist kriitilise pilguga, sest kuidagi räsitud või õigemini kaua seisnud ja puutumata välimusega on see mootoriruum küll...

____________________________
'15 Challenger SRT 392 / '79 Corvette 383 Stroker
www.ameerikaraud.ee
09.10.2013 at 15:33
Maku123
Ostuabi, Corvette

Olen näinud netis pilte, kus kest on raami pealt ära tõstetud ja puur on ikka rooste poolt väga räsitud. Kuidas seda üldse kontrollida, ma mõtlen, kas saab näiteks matid eest ära tõsta või midagi.
09.10.2013 at 19:33
DevilDeVille
  
Ostuabi, Corvette
Endoskoop.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
09.10.2013 at 20:13
speedbird
 
Ostuabi, Corvette
Ma teeks nii, et katsuks masina kusagil üles tõsta või teda kusagil kanalis vaadata. Paljud C3'd, mis on hästi hoitud, on raami osas peaaegu nagu uued autod :) See on kohe näha, kui autot alt vaatad. Kui raam on selgelt sileda värvikihiga kaetud ja kusagilt eriti roostet (peale pinnarooste) ei avasta, siis suure tõenäosusega ei ole katastroofi ka kusagil peidetud kohtades. Kui aga raam näeb roostene välja nagu Eestis aastaringselt sõitnud autod, siis tasuks tõesti täpsemalt uurida. Endoskoopi võib muidugi kasutada, pole üldse halb mõte.

Puuri olukorda saad kontrollida nii, et eemaldad ühe salongis puuri katva plastiku, ülemise või külgmise näiteks. Ma ei mäleta peast, kumb enne ära tuli. Siis ongi kohe puur näha. Kui kunagi on sinna alla aga näiteks silikooni pandud, siis ei pruugi omanikul hea meel olla, kui neid kangutama hakkad :) Mingi ettekujutuse puuri roosteolukorrast annab ka vasakul esiklaasi alt nähtava VIN numbriplaadi vaatamine, sest see on puuri peal ja kui see juhtub väga roostes olema, on mingit roostet vast puuril ka.

____________________________
'15 Challenger SRT 392 / '79 Corvette 383 Stroker
www.ameerikaraud.ee
10.10.2013 at 06:51
partel
  
Ostuabi, Corvette
C3 teemal eriti ei tahaks sõna võtta, lihtsalt väike tähelepanek.

Olen ise kõrvalistmel olnud suurusjärgus 5-10 erineval.

Mulje on see, et C3 ostetakse ju ikkagi välimuse pärast ja sageli mitte tehnikainimeste poolt. Ehk tehnika on tagaplaanil, hooldamata, ligadi-logadi jne.

Roolilõtk, amordid, pidurid, käigukast jne.

Vähemalt üks oli korralik (võib-olla rohkem). Sellega oli tõesti mõnus sõita.

Vihjeks ja arvatavaks põhjuseks - omanik on insener... ;)


____________________________
_
10.10.2013 at 08:38
vvt
  
Ostuabi, Corvette
Minu sõidumulje on umbes samasugune.
C3 vedrustus on kindlasti tugev, odav ja lihtne ning taoline asi oli omal kohal 70ndate alguses, ainult täna on sellest üle 40 aasta juba ning tehnika areneb.
Ükskõik kui korda tehtud, põhjalikult modimata (milletaolisi on internet täis) on see siiski tänase seisuga suht aegunud disain.
Sinna juurde veel automaatkast (rikub täpset gaasiga juhtimist), autost selgelt üle käiv mootor ja meie mõistes põllumajanduslikud rehvid - tulebki kokku kooslus, mis läheb lihtsalt põigiti ja mida pole soovitud kursil lihtne pidada.
Sestap võtke asja kui võimsat cruiserit ja pettumusi ei tule, mingiks kurvipilliks tegemine on suurem projekt.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
15.10.2013 at 08:38 1 edit. Last edited 15.10.2013 at 08:39 by vvt
rommel
Ostuabi, Corvette
quote:
vvt: Minu sõidumulje on umbes samasugune.
C3 vedrustus on kindlasti tugev, odav ja lihtne ning taoline asi oli omal kohal 70ndate alguses, ainult täna on sellest üle 40 aasta juba ning tehnika areneb.
Ükskõik kui korda tehtud, põhjalikult modimata (milletaolisi on internet täis) on see siiski tänase seisuga suht aegunud disain.
Sinna juurde veel automaatkast (rikub täpset gaasiga juhtimist), autost selgelt üle käiv mootor ja meie mõistes põllumajanduslikud rehvid - tulebki kokku kooslus, mis läheb lihtsalt põigiti ja mida pole soovitud kursil lihtne pidada.
Sestap võtke asja kui võimsat cruiserit ja pettumusi ei tule, mingiks kurvipilliks tegemine on suurem projekt.
C3 ainuke võlu seisnebki välimuses ja seda pole mitte vähe.

Autost mootor üle küll ei käi nii jubedalt (tavaline 5.7 originaalseades), tänapäeval liigub tuntavalt kärbsemaid asju sellise raha eest tänavatel millel tõepoolest mootor autost (ja tihti ka juhi mõistusest) üle käib. Vedrustus ja rool on aastast 1974 a seda sõna otseses mõttes (täielik saast). Õnneks on originaalseades lõppkiirus olematu :D

Ja sellise hinna puhul pole mõtet loota, et valge kindaga pääseb, piltide jaoks on muidugist ilusamad kohad välja otsitud. Üldine visuaalne mulje on muidugi parem kui enamikul meil müügilolevatest C3-dest.

E: Sellisel mehel kes lampide hinna pärast muretseb pole küll mõtet C3-e osta... See pole võta, vaheta lambid ja sõida auto.

____________________________
ex Ram '04
ex Taurus '97
god hates us all
15.10.2013 at 20:59 1 edit. Last edited 15.10.2013 at 21:02 by rommel
Fredy.ee
 
Ostuabi, Corvette
Mehed, millest me räägime?

Ei tea küll auto omaniku ega pole ka pilli oma silmaga näinud, mis polegi oluline aga 10 000€ '74 Vette eest on ikka väga super diil sellises konditsioonis.

On ju põhjendamatu iniseda rooste üle või kondi pumba peetis oleku pärast arvestades hinna ja kvaliteedi suhet - Tegu on ju sõidukiga aastast 1974.

Kui soovid tutikat autot osta, siis tuleb poodi minna uut tellima, küll aga ei piisa 10 000 Eurist isegi esimeseks sissemakseks ;)

Kui pole raha, et Vettele pärast varuosi osta, siis oleks mõistlikum kohe vaadata odavamaid alternatiive (a/la C4 Vette)

Selle raha eest ei saa isegi USA'st sellises konditsioonis '74 Vette't.

Fredy.

____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.instagram.com/fredysworks/
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland
17.10.2013 at 10:51
tqhq.ee foorum : Autod : Ostuabi, Corvette  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.