1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackVahepeal sai põhjanaabrite juurest toodud üks tervem käigukast ja Imre abiga kahest kokku liidetud üks ja terve. Natukene tuunisin välimust musta HD mootorivärviga. Nagu näha siis põhjapanniks jäi see sügavam variant. Nüüd on lootust, et ehk saab lähipäevil juba kasti oma kohale tõsta.
Käigukasti toetustalale andsin ka puhtama ilme ja lasin sortsu värvi peale.
Turbiini vahetasime ka välja ja põhilist kasutusaega silmas pidades osutus valituks TCI saturday night fever...sry...special
1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackEesmärk on kõrvaldada need kahjustused mida katkenud kardaanirist põhjustas. Muus osas on kõik valmis kuid siiski tuleb mõned silma riivavad iluvead kõrvaldada ja esimeste ilusamate ilmadega sõita proovida. Nüüd kui kasti alla saab siis tuleb kardaan leida. Siis veidi kaugem eesmärk on teada saada, et mida mootor seestpoolt kujutab. Mingi hetk käis peast läbi mõte taastada originaalkonditsioon e. tagasi leida 400cid. mootor aga see mõte nii kiiresti kui tuli siis nii kiiresti ka läks
1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackSelline küsimus ka seoses regamisega kohalikku hingekirja, et kas on mingi ajaline piirang või kohustus arvelevõtmiseks?
quote:Martin460: Selline küsimus ka seoses regamisega kohalikku hingekirja, et kas on mingi ajaline piirang või kohustus arvelevõtmiseks?
Sisuliselt pole, kuigi igasugu jura on paberitesse kirjastatud. Konkreetne apastraat oleks igal seitsmel juhul otstarbekas Suomaalia numbrisse j4ttagi - number ilusam ja saab 6iglase hinnaga kasko selga teha.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackEuroopas vist kehtib see 183 päeva jutt. Tegelt seaduse(mõtte) järgi peaks auto seal riigi registris olema kus on omaniku sissekirjutus. Aga kuna eestil pole ei automaksu ega muid auto pealt teenitavat tulu peale kütuseeksiis siis suht savi. Pead vist käima ülevaatusel soomes ja kuidas on kindlustustega ei tea.
1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackSoomest on ta arvelt maas ja ostu-müügi lepingud ja teh. pass minu käes. Numbrid jäid lihtsalt hea õnne peale mulle mälestuseks.
1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackVäike videojupp sellest kui kõnealune tegelane veel kodumaal elas. Sumpsisüsteem on soomes uus tehtud niiet hääled enam nii vaiksed ei ole:
Mitte keegi ei tea mitte millestki mitte midagi Ehk siis kui ameeriklane selle kunagi soomlasele müüs siis ainuke asi mis ta teadis on, et...has been some engine upgrades on it! Soomlane ostis uued Holley karpad peale ja veel mõned vähemtähtsad lisad.
1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackTänane päev tõi Roadrunneri liikumise Erkki juurest kodugaraashi ja mulle esimest korda rooli taha istumist. Veidike sain selgust ka mootori markeeringust:
E 440...siin tähendab E valmistusaastat järjekorras ja antud juhul aastat 1969. 440 on number mis ei vaja lähemalt selgitamist.
Mootor on siis valmistatud või tähendab see ploki valamise päeva 14 november ja HP tähendab lühendit sõnadest High Performance.
Uurimustöö jätkub...
06.11.2013 at 22:53
2 edits. Last edited 10.06.2014 at 13:34 by Martin460
1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackOi kui tore on näha mõnda uut musklimoparit!
Mul komplektne 400 tänaseks juba haruldaste orig malmheaderitega+727 seisab ja võtab ruumi Võin küll vahetada konkreetse moto vastu kui mingi sixpacki peale saan!
____________________________
Dr. Mopar is far better than any other doctor.
Try our new Hemiagra and Hemialis medicines: e-body, b-body or eb-body to distress or smthng like that :)
We are not responsible, if You will get long term heavy addictv8ion after.
1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackLisan üle hulga aja paar pilti torque bar-de asetusest. Lasin nende kinnitused natukene lühemaks keevitada, et nad asetuksid sillale/vedrudele lähemale. Küsimus on, et kui lähedale/kõrgele otsapuks vedrudele jätta? Hetkel on vahe ca. 1cm. Täpset vastust ei ole võimalik siin anda sest see oleneb näiteks kui pehmed on vedrud või kui hea on pidamine hetkel. Selgub esimeste proovisõitudega kevadel. Bar-ide tagumise otsa kinnituse vedru külge tegin reguleeritava nii, et on võimalik seda vahet suuremaks timmida. Endal mul puudub ettekujutus, et kui palju need bar-id liiguvad kiirenduse ajal. Kogenenumad võiksid kommenteerida kui viitsivad. Veel on küsimus, et kas tagumisel stabika vardal on väga mõtet...see on muidu korras ja olemas aga hetkel pole teda alla pandud. Eks see ka oleneb eeskätt sõidustiilist. Ja kolmas teema mis unetutel öödel pead vaevab on mootori värvitoon. Nimelt on mootor ise aastast 69 ja sellel aastal need HP/police tähistusega mootorid värviti hemi orange-d. Sellel on aga see rohekassinine nagu 72 aastal kõik motod värviti. Et kas tulevikus jätta selline või värvida ikkagi oranshiks. Originaaliks masinat restaureerima pole plaanis hakata.
26.12.2013 at 22:25
1 edit. Last edited 10.06.2014 at 13:37 by Martin460
1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackMa ei tahaks Su entusiasmi jahutada, aga mulle tundub, et traction bar on paigaldatud valesti. Vaata allpool olevalt pildilt: traction bar'i esimene ots peab toetuma lehtvedru esimese silma kohale. Mulle tundub, et sul toetub see jupi maad taha poole.
Tracktion bar'i mõtet selgitab allpool olev pilt. Äkilisel kohaltvõtul üritab tagasild keerata ennast ratta pöörlemisele vastupidises suunas ja kui lehtvedru esimene ots väändub liiga palju üles, siis kardaani rist ei tule nii suure nurga kompenseerimisega toime ning murdub. Tagajärjeks on tavaliselt kringliks keeratud kardaan, mis omakorda lõhub ära käigukasti saba. Sarnane lugu on sellel autol juba korra juhtunud...
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackTänud Erkki...need pildid ja nett on läbi vaadatud ammu juba ja teooria on kõik selge juba. Bar-i saan nihutada ette ja tahapoole päris palju. Minu küsimus või mure on selles, et palju see sild pöörab ennast ja kui suure vahe ma esimese hooga jätaks kummipuksi ja vedrulehe vahele. Sõitma saab siis selgub. Caltrack oleks õigem lahendus aga praegu paneme niimoodi sõitma ja kui ei meeldi siis saab ringi teha...ongi rohkem 72 aasta moodi lahendus
1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackMul oli pilu umbes 1/2 tolli. Eks ta rohkem katse-eksitus meetod ole. Liiga väike pilu teeb tagavedrustuse jäigaks ja liiga suurest pole jälle tolku.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
quote:Martin460: Caltrack oleks õigem lahendus aga praegu paneme niimoodi sõitma ja kui ei meeldi siis saab ringi teha...ongi rohkem 72 aasta moodi lahendus
Olen selle tee läbi käinud Chargeriga ja vahe traction bar`i ning Caltrici osas oli öö ja päev. Eks sa tead,kuhu pöörduda kui otsustad Caltraci kasuks
1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackJäi siin eelnevalt mainimata, et ees on (ka) trummelpidurid ja kõigele krooniks puudub piduritel võimendi. Huvi pärast võtsin parempoolse estrumli maha. Jäin ise mõtlema selle üle, et kas ei peaks eespool küljes olema suurem piduriklots ja tahapoole jääma väiksem? Siin pildil on auto nina paremal pool. Pilt on muidu suhteliselt normaalne
Karteri põhi on sügavamaks keevitatud või siis on ostetudki sügavam põhi:
31.12.2013 at 19:26
1 edit. Last edited 10.06.2014 at 13:39 by Martin460
1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackSuurem klots eespool või tagapool ei oma tähtsust, tähtis on see, et väiksem klots pannakse pealeveetavale poolele ja suurem mahaveetavale poolele. Kui silinder on üleval siis väiksem ees suurem taga ja kui silinder all siis vastupidi. On olemas ka 2 ühepoolse silindriga trummelpidureid ja seljuhul veetakse mõlemat klotsi sarnaselt peale ja nad on ühepikkused. klotside suurused on sellepärast erinevad, et pidurdusjõud oleks mõlemal trumli poolel sarnane.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
quote:Martin460:
Karteri põhi on sügavamaks keevitatud või siis on ostetudki sügavam põhi:
Karteriga on sagedane "bolt-on".
Kas lihtsalt ei mahu või väntvõll kriibib vastu vms.
Peale "monoloogi" saab siis sobivad agregaadid kohale toodud ja vajalikult töödeldud.
Ja mõni pann on üldse riiulisse läinud paremaid aegu ootama.
Sügavama panni põhipoint selles, et rohkem õli on jahedam. Näiteks Nascaril oli vist mootori õlisüsteem miski 25L Lisaks on veel tagasilla õliradikas, kestva 300+ km/h jaoks.
Pro Modidel jms on õli nii paks, et sõidu ajal läheb kõik "üles", alla ei jõua midagi, seeetõttu ongi mingi 10+ liitrised pannid.
Mis piduritesse puutub, siis jään vastuse võlgu, kuna põhipidurdamine käib ju pidurvarjuga!
1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackDrum brakes were stock on most "muscle cars". Mopars like Road Runners had 11" drums, some GM's even had 9"... Drum brakes have a tendency to "self boost", therefore the brake booster isn't as necessary as with discs. Problem with the drums is that they fade when they heat... one stop from 160 km/h and you have no brakes until they have cooled down.
The oil pan in the pics is a regular producrion pan that has been deepened. That particular pan was originally ment for a 74 & up C-body, Gran Fury, Royal Monaco, New Yorker, Imeprial... it would be nice to know what is inside, how the pick up has been excuted.
Tarction bars in a mopar..., must have been owned by some chevy-wimp before.