1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackKui tiivad ära võetud siis hakkasin porikoopaid puhastama ja üllatused ei lasknud kaua oodata. Esiklaasi alumine nurk nii paremal kui vasakul pool olid pehmelt öeldes pehmed. Lisaks mujal ka paar väiksemat keevitust vajavat kohta. Selleks tuli esiklaas eemaldada(tagasi läheb juba uus) ning armatuurlaud eemale tõmmata, et keevitada saaks.
1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackMinek Wagoneer garage poole. Plaanis on keevitada esiklaasi alumine äär, lõpetada tiivakoobaste puhastus, teostada värvi eeltöö ja värvida. Esisild alt ära võtta(mootor jääb rippuma), viia Erkki Engineeringusse kes jupitab kogu kupatuse ning hindab mida vaja uut tellida ja mida saab vanast kasutada, kõik silladetailid pulbervärvida mustaks nagu sai ka tagasillaga tehtud ja väiksemad poldid-mutrid tsinkida kollase tsingiga, siis uute osadega komplekteerida ja kokku pressida(silent plokid)ning uuesti paigaldada auto külge.
1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackTiivakoopad ja tiivad seestpoolt värvitud.
Esisilla detailid. Vanadest on kasutuskõlbulikud ainult rattalaagrid ja pidurid. Ülejäänud tuleb kõik uued vaadata...sharniirid, silent blokid, rooliotsad, pendelhoovad, diagonaalvarraste puksid jne...jne.Poldid-mutrid saavad tsingitud+kollane passiveering ja ülejäänud poolmati pulbervärviga. Esisilla talaga oli seoses pulbervärvimisega väike mure et see seest tühi kolakas on igast praost ja õnarusest vana õli täis mis tulemuse ära rikuks. Õnneks pulbervärvijad kuumutasid teda ennem värvimist ja liivapritsi eraldi ahjus kuni kõik puhtaks ja välja sulas.
Ei läinudki kauem kui u. nädalake ja hakkas see osa kokku saama.
quote:Ramval: Küsiks, et mida tähendab "tsink+ kollane passiveering"?
Kas nö. kollane külmtsink või mingi muu lahendus?
Aga muidu tubli töö, ilmselt olnuks juba ammu mõtekas teha ühe korraga full-resto aga see rolling-resto on ka huvitav...
Kollane tsink ongi tegelikult alt tavaline hall tsink millele lisatakse kollase passiveeringu kiht lisaks.Seda tasub teha ja kui kollane ei meeldi võib üle värvida.
RR puhul jah restaureerimisest on asi kaugel.
Mootorgi pole originaal lisaks veel 100 asja.
Mis minu juhtumi puhul teeb asja lollisti keeruliseks on see et kõik need värvitööd ja keevitused tuleb teostada nii et väljast värvi ei rikuks.Täiesti vastupidine normaalsusele.Kõige hullem oli muidugi põhja puhastamine klaasipuruga.
1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackKuna vana esiklaasi pidin keevitamise ajaks maha võtma siis sai uus klaas tellitud Kuttilan Autolasist Soomest. Neil hetkel polnud aga ütlesid, et teevad kui vaja. Mis on väike üllatus ja suur ehmatus on see, et uus klaas on äärtest ca. 1cm väiksem. Õnneks paigaldaja sai ilusti 5mm. laiuselt liimi panna. Ka pidi ta musta servaprindi tegema veidi laiema kui tavaliselt. Keda huvitab siis uus klaas maksis 330€ ja tänud Bergile kes ära tõi ühe soojaga koos oma klaasidega.
1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackKas nende vanemate autode klaasid pole sellepärast kahte mõõtu et saaks paigaldada erinevalt. Väiksem mõõt on paigaldamiseks tihendiga ja suurem siis liimitav. Kunagi puutusin selle teemaga kokku vana neljakandilise Chevy Van'i juures. Vanemad on tihendiga ja klaas natuke väiksem ja uuemad on liimitud ja klaas natuke suurem.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
quote:antennimees: Kas nende vanemate autode klaasid pole sellepärast kahte mõõtu et saaks paigaldada erinevalt. Väiksem mõõt on paigaldamiseks tihendiga ja suurem siis liimitav. Kunagi puutusin selle teemaga kokku vana neljakandilise Chevy Van'i juures. Vanemad on tihendiga ja klaas natuke väiksem ja uuemad on liimitud ja klaas natuke suurem.
Aga kas siis see väiksem mõõt mis mulle sattus ei peaks veel kõvasti väiksem olema? Sigullidel on ju nii, et viska klaas august lopsti läbi et tihend ka vahele mahuks? Igatahes on klaas ees ja kui sõitma saab ja terveks jääb siis oleme omadega plusspoolel selles mõttes.
quote:antennimees: Kas nende vanemate autode klaasid pole sellepärast kahte mõõtu et saaks paigaldada erinevalt. Väiksem mõõt on paigaldamiseks tihendiga ja suurem siis liimitav. Kunagi puutusin selle teemaga kokku vana neljakandilise Chevy Van'i juures. Vanemad on tihendiga ja klaas natuke väiksem ja uuemad on liimitud ja klaas natuke suurem.
Aga kas siis see väiksem mõõt mis mulle sattus ei peaks veel kõvasti väiksem olema? Sigullidel on ju nii, et viska klaas august lopsti läbi et tihend ka vahele mahuks? Igatahes on klaas ees ja kui sõitma saab ja terveks jääb siis oleme omadega plusspoolel selles mõttes.
Jaa, sigullil oli teistsugune tihend. Usakal kui on tihendiga variant siis jääb klaas serva peale 5+mm ja kui on liimitav siis 15+mm. sigulli tihend oli nagu 2 u tähte vastastikku aga usaka tihend on s tähe kujuline ja lisa kiiluliistu pole vaja nagu sigullil. Seda tihendiga klaasi saab liimida küll aga liimija peab pädev olema ja klaas tuleb kohe panna väga täpselt ehk siis nihutada eriti ei saa.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackSai klaasi jah mitmeid kordi kuivalt ette tõstetud ja väiksed markerid tekitatud sinna. Klaasimees samas ütles,et ka paljude Euroopa pillide järele tehtud klaaside mõõdud kõiguvad päris palju sõltuvalt valmistajast. Aga see kõlab loogiliselt küll,et tihendiga klaas pisem on. Samas kas nii vanadele tihendit pakutakse üldse? Originaalis vist nad üldse mingi butüül? lindiga pannakse. Mingi universaalse tihendiga?
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackMa tellisin kunagi nendelt (https://www.justmopar.com/shop/front-rear-glass) oma autole (saatmine oli vist 50 euri). Sain tihendi, mis oli mõni cm suurem kui klaas, ilmselt kuna sai kogemata tellitud see, mille tihendi sisse liist läheb (endal olid eraldi kroomliistud nagu sul).
1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackHead uut aastat kõigile.
Vahepeal olen natukene autoga edasi tegelenud. Lisaks esiotsa kokkupanekule peale värvimistöid vahetasin ära õlipumba tihendid kuna kergelt immitses pumba ja mootoriploki vaheline tihend. Need jäid hästi pidama kuid keeruline oli töö selles mõttes, et pump asub ploki ja esisilla tala vahel ning ruumi ja nägemisega väga laiata ei ole. Peegli abiga siiski sain hakkama.
Uuesti käivitades korraks läks käima ja siis ei midagi enam. Muidugi proovisin korduvalt ja kui välja läksin siis kuulsin naljakat solinat mootori juurest. Pigem tuli hääl nagu kolmanda karpa seest . Mingi imega oli ujuki nõel või ujuk kinni jäänud ja kütus solises sisselaskesse. Nagu selgus oli seda korralikult jõudnud joosta sest pärast korda saamist enam ei käivitunud mingis asendis. Loomulikult said küünlad kuivatatud jne. protseduurid. Brake cleaneri abiga juba lubas mõned popsud kuni korralikult luti suhu võttis.
Kui sellega ühele poole sain siis hakkasin radikal ühte kohta tinutama millega sain hakkama kuid survestades tuli veel üks koht välja ja nii kokku 4 leket. Siis lõin käega enda tööle ja viisin radika radiaator.ee-sse kus pandi terve kärg uus. Värvimistöö musta mati värviga tegin ise.
Viimastel päevadel installisin antenni tagasi
paigaldasin selle väikse asja mida kutsutakse logariks
1972 Plymouth Roadrunner 440 Six PackEga polegi palju aega mööda läinud viimasest postitusest.Terve eelmise suve väisasin erinevaid kiirendusüritusi ja parim ET 12.3 JA 60FT SAIN 1,73. Need siis DOT slikkidega millega tohib teoreetiliselt tänaval sõita aga ülevaatusele minna ei ole mõtet. Pildil on näha kuidas pinion snubber tõstab keret üles ja vastavalt surub tagasilda vastu maad. Rehvi ka väänab servast.