Poster |
Message |
Motorist |
Olds Cutlass rustbucket 87´
Teema on siia tehtud vaid et hoida üleval stabiilset kuulutust JUPIKOGUMISE kohta.
Auto:
1987
Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham. Sellisena ta arvel on.
Mootor : puudub( oli 3,8 buick v6) VB leiab sinna tee Oldsu oma Y plokiga 5,0( 108kw/140hp ca 350nj vääänet/2000rpm, jäi selline nokitsemist vajav keha ka kunagi üle ja siiani pole ma selle mootoriga osanud midagi välja mõelda)
Kast: tomat, mis puudub( oli pe..ses) Ideekuvand Getrag 265 5 manual.( vedeleb juba aastaid nurgas mul)
Tagasild: 10poldiga kaan. ( vägagi tundub et lukkdiffer on peidus seal, vastav proov tehtud)
Auto on koorikuks kistud, pole ime kui sealt jääb palju kadunuks. Küll aga on positiivne et kere koos sildade, klaaside, istme(sohva), uste ja luukidega kaalub vaid 960 kg. Sai sellega kohe lihtsalt kaalult läbi sõidetud et tuvastada mis on rümba kaal.
Kuupäevi ja aastaid ehitusele ei luba, nagunii isiklikud asjad on teisejärgulised.
Teema selles.
KUULUTAN siis siia et : korjan kokku asju mis mõnel võivad vedeleda kuid kuluvad sellele autole ära. Tuledest kuni paagini välja.
Pakkuge julgelt. tel 53 900300 asun Tartus. ( loodan et modedele selline asi silma ei kriibi )
Lühidalt kokkuvõte sellest koorikust:
Sõber linkis mulle kuulutuse kus auto maised jäänused müüa olid, kuna ma ca 10 aastat tagasi tahtsin seda sama autot ära osta ja ma tast mingi asja tõttu ilma jäin siis seekord ma ei maganud. 10 aastat kuskil viibimist on palju kurja teinud ja komplektsust enam ei ole. Samas on positiivne see et asi on nii laiali et nüüd vaid kere raamilt maha kõik pritsida ja värvida, vajalikud keevised ja uuesti kokku, ning seejärel tehnikat ehitama.
Maksis koos transpordiga jumala mõttetud 200 eestiuutrubla. Selle raha eest võib ta seista küll.
Vedeles ühel põllul ja oli sinna toodud hiljuti ning polnud jõudnud veel maa sisse vajuda, erinevalt neist teistest 25st autost mis juba emakese loodusega ühtes olid. Mulle kuulutuses nähtud pilt ei meeldinud ja leidsin et selle auto ma toon ära ja ei lase maase vajuda, nüüd seisab töökoja taga asfladil ja hakkab asju koguma ja komplektsust koostama. Ennist kui enamus nähtavalt puuduvaid asju olemas ei ole, ka suuremaid plaane pole.
Ärge hakake oma chevy ploki juttu ajama. Mul seda pole ja osta ma ei plaani sest viimatine mootoriost huviringkonna sees olnud inimestelt on olnud tünga saamine (kui keegi just seda väga odavalt ja garantiiga ei paku). Oldsu asjad on kõik mul juba ammu olemas ja seega läheb sinnasuunda ilmselt.
Ok , esialgu side lõpp.
____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi |
10.11.2013 at 17:04 |
|
DevilDeVille |
Olds Cutlass rustbucket 87´
Sinna oldsu koneotsa kepikastipaigaldusel ei n4e kyll tillematki pointi, kuna ringrajal v6i trihvtis pole lihtsalt j6udu ja mugavaks muidukruisimiseks kepikast ei kvalifitseeru.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
10.11.2013 at 19:03 |
|
Motorist |
Olds Cutlass rustbucket 87´
Head uut aastat rauahaigete palat.
Enne lõppu jõudis koju ka cutlassi armatuur ja kellad, paberid( dokumendid)
Kuna vahepealsel omanikul tema jutu järgi rohkem asju alles polegi siis on asi rohkem kui k.sine.
Puudu mõningaid asju: kapoti alused fenderid, soojendusmootori terve süsteem, juhtmestik jne.
Küsimus ka laiemale ringile, kas delta või ntx 4 ukselise rwd cutlassi soojendust on kellegil pakkuda, ehk sobitub. jne.
Sisuliselt saab kõik muu ise teha aga teatud asju ei viitsi nullist valmis niksida.
Uksepapp on ka kadunud asjade nimekirjas.
Vahepeal selgus kena tõsiasi et kasutaja roodlal jäävad terasveljed üle ja tassisin ühe linna cutlassile proovimiseks.
No ütleme nii et saab hea , parem kui muud mida mul proovida oli. siin veel roodla auto all. kunagi kui viitsib teeb pilti ka sellest kuidas nad cutlassil all on.
Kuri tunne on et antud isendil on tagasillas LSD sees. ratast vahetades oli v'ga selliseid endeid et nii on. Elame ja näeme ehk saab kaane maha ja aimu.
____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi |
02.01.2014 at 16:32 |
|
ivoalaska |
Olds Cutlass rustbucket 87´
Mul 82 aasta Delta soojenduskobakas vedeleb nurgas, võin pilte saata, et aimu saada sobivusest. Kuigi vaevalt, et sobib, sest generatsiooni vahe on.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks |
02.01.2014 at 17:08 |
|
Motorist |
Olds Cutlass rustbucket 87´
quote: ivoalaska: Mul 82 aasta Delta soojenduskobakas vedeleb nurgas, võin pilte saata, et aimu saada sobivusest. Kuigi vaevalt, et sobib, sest generatsiooni vahe on.
pane pilt privasse, hea oleks kui viskad mõõdulindi ka kuskile ligi. Abiks ikka.
____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi |
03.01.2014 at 11:50 |
|
Motorist |
Olds Cutlass rustbucket 87´
Interneeduse avarustes jäi silma üks vahva stoori sarnase auto ehitamisest ja õnnestumistest ning õnnetustest. Kuid lugemine oli siiski huvitav.
http://www.robertpowersmotorsports.com/86Cutlass.html
____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi |
04.01.2014 at 15:03 |
|
Motorist |
Olds Cutlass rustbucket 87´
Küsimus. Kas on kellegil üleliigne nina selliselt autolt. Üks ninaplastik sattus mu kätte aga ülejäänud pole. Iluvõred ja nurgatuled puuduvad. Tegu siis sedaan cutlassiga. Teoreetiline välimus selline.
Kui kellegil seda ninaplastikut on rohkem vaja kui mul siis soov privasse. Seniks aga otsin et ehk on leida võred ja muid nina tükke.
____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi |
21.05.2015 at 10:03 |
|
malloc |
Olds Cutlass rustbucket 87´
Manuaalkastile +1. Jõuetu mootori otsas õnnetu automaat ei oma mingit sõidurõõmu, samas isegi mingi "mõtetu" mootoriga kepikastiga 3.gen Camarod on päris vahvad asjad. Kilowatte küll pole, aga V8 vääne kompenseerib. |
21.05.2015 at 11:58 |
|
Motorist |
Olds Cutlass rustbucket 87´
Ahjaa see 5,0 vist jääb ära kuna mõned osad müün ühele omapärasele caddile peipsiäärde, saab mees ka ühe vanakese mida palju ei liigu, liikvele. Selline väike missiooni värk et neid vanakesi ei viidaks rauda.
Vahepeal lihtsalt jäi pihku odavalt üks teine V8, töömahtu natu vähem aga kompenseerib seda oma kerge kaalu, kompaktsuse ja üleni alu kehaga. Lisaks ka kaanes neli klappi per silinder. Kepikast Getrag 265 pidavat ca 500hp välja kannatama ja üks 20 a vana alu plokiga keha vast sellest käimakotist jagu ei saa. Kipun arvama et cnc s peab välja lõikama kasti ja mootori vaheflantsid ja usast kolmekettalise tellima.
Siit ka küsimus, mida võimaldab 10 poldine tagasild? Ilmselgelt on see vist lahjakene. Samas G body alla mingit sama laia 4,75 poldivalemiga silda kogukama diffriga ma ei tea otsida? On soovitusi?
____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi |
22.05.2015 at 22:02 |
|
DevilDeVille |
Olds Cutlass rustbucket 87´
Paraolümpia? Pemm? Fjord? Või sootuks miskit kräppstaari perekonnast?
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
22.05.2015 at 22:12 |
|
Motorist |
Olds Cutlass rustbucket 87´
Vot ei ütle sulle, sul nagunii kõigi asjade kohta alati midagi halvasti öelda
____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi |
22.05.2015 at 22:18 |
|
vvt |
Olds Cutlass rustbucket 87´
Deville rahustuseks võib öelda, et selline kast on ka ühel Caddy-l all. Muidu ja põhiliselt pemmi teema.
Tegemist on omal ajal ühe kvaliteetsema (ja kallima) käsikastiga, mida autodele pandi.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
23.05.2015 at 11:07 |
|
Motorist |
Olds Cutlass rustbucket 87´
15 a tagasi taipasin omale neid kaste 3 tk kokku ahnitseda. Tänasel päeval selgus et see kast maksab hirmsat juudiraha juba....
____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi |
23.05.2015 at 12:53 |
|
altraditional |
Olds Cutlass rustbucket 87´
Kui see masin lühidalt Tallinnas resideerus, olid minu mälu järgi iluvõredeks juba perforeeritud plekist painutatud asjad, taolise mustriga:
|
24.05.2015 at 10:38 |
|
DevilDeVille |
Olds Cutlass rustbucket 87´
quote: vvt: Deville rahustuseks võib öelda, et selline kast on ka ühel Caddy-l all. Muidu ja põhiliselt pemmi teema.
Tegemist on omal ajal ühe kvaliteetsema (ja kallima) käsikastiga, mida autodele pandi.
Sodiläki ja oistrailia suuna kott oli omaette poldivalemiga, mis eos välistab võimaluse, et mootorilaadne toode saaks olla dziiemmi riiulist.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
24.05.2015 at 16:14 |
|
hents99 |
Olds Cutlass rustbucket 87´
quote: Motorist: 15 a tagasi taipasin omale neid kaste 3 tk kokku ahnitseda. Tänasel päeval selgus et see kast maksab hirmsat juudiraha juba....
Mul vist veel üks alles. Viimased läksid Norra. Mina kasutasin neid muidugi MB V8 tarbeks, sest viimasele (vaid igivanad ja needki 4-käigulised) pole kunagi manuaalkasti pakutud. AMG kasutas ka 265 kasti.
Ma ostsin ka neid 265 (OD) bemmi kaste 30-50€ vahel kokku. Häda ainult, et nad on vanad ja kulunud, seega tuleks remontida. Mersu kasutas 275 kasti, mis on ka üpris tugev, aga mitte kiirendava 5-nda käiguga, vaid 1:1, sisuliselt sama kast, mida võib leida ka E30 M3 alt. E30 M3 265/262CR (või kuidas keegi nimetab) peavõll, mille otsas sidur istub, läheb nuudiosa tagant peenemaks on kuulda ka, et tegemist on nõrgima lüliga kogu kupatuse juures. Kas müüt või mitte, ei tea, mul veel E30 M3 pole.....
Aga jah, nagu aru saan, siis mina peaks hakkama varsti su kasti ja mootorit paaritama koos hooratta ja siduri ning survelaagriga.
Midagi taolist:
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
24.05.2015 at 18:02 |
|
Motorist |
Olds Cutlass rustbucket 87´
Kena pilt herra.
Ei ole mul kiiret veel kuskile. Roosteämbril pole ju põhjagi veel Titles with bucket.
Ma veel korjan kereasju vaikselt kokku.
Viimati sai toodud esimesed logarid mis küll just 86 aasta auto omad pole kuid sellegi poolest ülimalt sarnased. Päris ilma nendeta siiski ei saaks. Loodan ka sedaani ninale iluvõred varsti saada. Tasa ja targu....
____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi |
24.05.2015 at 21:38 |
|
malloc |
Olds Cutlass rustbucket 87´
Ma paneks juba tagasilla ka kiuste BMW alt, oleks kardaani vastavalt vajadusele "riiulist" võtta, sõltumatu vedrustus ja ülekandeid vali millist tahad, lukus või mitte
Küllap siis tuleks muidugi tqhq pusadega mehed krusifiksidega sulle garaazi juurde.
Getragid on ikka suht pommikindlad, isegi 260-ne väikevend 240 kannatab päris soliidse koguse väänet ja peksa andmist, enne kui katki läheb. Samas räägitakse, et ZF-id, mida Getragidega baierimaa toodanguga mingi vahe lausa paraleelselt kasutati on hirmus nõrgad, kuigi mu kolleegi 1000+nm ja 800hp rattast auto all sõidab 6-ne stock ZF juba 2. aastat. |
25.05.2015 at 08:01 |
2 edits. Last edited 25.05.2015 at 08:05 by malloc
|
Motorist |
Olds Cutlass rustbucket 87´
Seda bmw silla ideed olen kaalunud küll aga hetkel polee vajdust veel sellega jännata.
Alustuseks on küsimus suurele ringile. Kas kellegil on selle keretüübi istmeid üle, okei ilmselt sobivad ka uuema omad. Või on kellegil laenata mingiks kuuks-paariks. Autot vaja registribüroo garaazis ettenäidata ja omal on tagaistmeosa päris puudu . Esiistmest on natuke alles. Eriti hea oleks kui leiaks ette kaks eraldi istet mitte diivanit. Vaja näidata et turvavöösid on kahele mitte kolmele ja auto muuta 6 kohalisest viie kohaliseks. Sellesse väiksesse keresse ei mahuks ette nagunii kolm ja ma ei kujuta ette kesse tola selle on passi kirjutanud. Niiet istmeid vaja. Kalli raha est neid ostma ei hakka sest uued sportlikud taburetid on ammu olemas.
____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi |
30.11.2015 at 10:27 |
|