register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Military Blazer  
Poster Message
jaank1987
Military Blazer
Tere.
Mul on selline küsimus, et mida arvata sellisest sõidukist http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=55&t=49478 .
Kuidas teedel käitub ja kas on ka maastikul hea läbivusega?
Kuidas veermik vastu peab jne üldiselt igasugune info on teretulnud.
14.02.2014 at 14:50
jass
 
Military Blazer
Natuke infot:



15.02.2014 at 11:52
arzt
 
Military Blazer
Kunagi sai näppida neid kaitseväemasinaid... Üldiselt nad üsna rauast tehtud, aga paraku on nii, et kui ühe autoga kui litsiga ümber käiakse, siis kipuvad lagunema. Eks vigu esineb nagu igal teiselgi automargil. Mina neid ei karda :)
19.02.2014 at 21:18
speedbird
 
Military Blazer
Meil on samasugune K5 Blazer. Tsiviilvariant ja võib-olla suts nõrgemate sildadega jne, põhimõtteliselt sama 6.2 diisliga. Minu arvates ülimalt äge auto, aga olen sellesse ikka päris valusalt raha matnud, et asjad lõpuks toimiksid nii, et võtad ja sõidad. Suur osa asju ise tehtud, suur osa American Beautys. Algul ostes ei tundunud, et midagi väga viga oleks, kuid siis hakkas ikka järjest tulema igast otsast. Põhimõtteliselt kolmveerand ringi kuluosadest juba peale tehtud :)

Diiselmootoril kõige nõrgem koht võib-olla kõrgsurvepump, kuid see ei tähenda, et nad üdini kehvad pumbad oleks, vaid üks detail seal sees kipub pigem üles ütlema. Eks rootor võib ka otsad anda ajapikku, see loomulik kulumine. Teine viga pidavat olema ka väntvõlli murdumine, kuid see võiks olla pigem siis case, kui külma mootoriga valu hakata andma kohe. Seda ei tasu ühegi autoga teha ju...

Sihtisin vahepeal neid haamer.net oksjoneid ka ja panustasin mingi maani, aga 2k EURi ei tahtnud küll enam välja käia selle eest, et põrsas kotis osta. OK oleks siis, kui kas kast või mootor või mõni sild või vahekast puru on, aga kui näiteks 2 või 3 nendest olulistest lülidest juba mäda, siis ei tasu ost enam kuidagi ära. Olen sõjaväevarianti ja kastikat alati tahtnud, aga ei hakka siiski kiirustama, sest üks taoline juba peres on ja alles on teisest eluloom saadud.

Konkreetset masinat tasuks kindlasti minna vaatama inimesega, kes just sellise masinaga varem kokku puutunud süviti. Näiteks mootori puhul on nii, et sinakat tossu võib tulla käivitusel veidi ja võib-olla ka nõks aega pärast käivitust, kuigi see võib juba viidata mõne püti eelsüüte puudumisele näiteks. Kui aga mootor veidigi käinud on ja ikka tossutab, siis on probleem pihustites, kõrgsurvepumbas, etteandepumbas, tagasivoolus, silindri kompressioonis või veel midagi muud... Võib olla väike viga, samas võib ka suurem mure olla.

Kokkuvõte - vinge pill, aga osturaha suht ruttu teistkordselt sisse matta ei ole üldse probleem tema puhul :)

____________________________
'15 Challenger SRT 392 / '79 Corvette 383 Stroker
www.ameerikaraud.ee
19.02.2014 at 01:44
speedbird
 
Military Blazer
Väike parandus - uurisin pilte ja juttu seal 4x4's ning tegemist ongi vist tsiviiliga, mitte militaryga. Ta lihtsalt ise üle värvitud selliseks. Ikkagi sama masin, mis meil.

____________________________
'15 Challenger SRT 392 / '79 Corvette 383 Stroker
www.ameerikaraud.ee
19.02.2014 at 01:47
Jesper
 
Military Blazer
Lihtsalt väike täpsustus, haamer.net oksjonilt ei pea "põrsast kotis" ostma, vaid saab kokkuleppel kenasti vaatama minna, käima panna jne. Hetkel on kaks käivituvat ja sõitvat isendit saadaval.

See teema alguses olev eksemplar on ka samast kohast pärit, võimalik muidugi et mingi nipiga on tsiviilvariant kaitseväkke sattunud, aga sellel olid minu arust kõik sõjavankri tunnused olemas, alates vin koodist kuni 24V elektrini. Käisin veel seda hellalt silitamas kuni Land Roveri fännist treilamees käratas et ära mõtlegi selle peale, see auto on puhas õnnetus, mille peale ma muidugi vastu kobisesin et mis fordimehele hea see sakslasele surm :)

Disclaimer: ma olen haamer.net-i osanik ja sellest tulenevalt on üleval postis väljendatud seisukohad täiesti erapooletud - loomulikult kõik need autod imeheas, lausa taevalikus korras, ning nende hind on pisitibaimetilluke, peaagu riigivara riisumine :D

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
19.02.2014 at 02:22 2 edits. Last edited 19.02.2014 at 02:29 by Jesper
Saabotska
 
Military Blazer
OT: väntvõlli murdumine pidavat välja veninud keti viga olema

____________________________
Dodge ram 2500 van `97
20.02.2014 at 06:14
speedbird
 
Military Blazer
quote:
Saabotska: OT: väntvõlli murdumine pidavat välja veninud keti viga olema
Ei oska kommenteerida, kuidas see väntvõlli murraks, aga USA spetsialistid räägivad, et tihti on süüdi kulunud laager, ajapikku balansist välja läinud balancer või siis lihtsalt väntvõll juhtunud kehva balansseeringuga olema ja lõpuks saba annab, kui on näiteks laagrid eelnevalt ära rikkunud. Tihti süüdi ka turbokiti lisamine.

Päris tüüpveaks seda ei peeta sellel mootoril, aga veidi on kõigil selle mootoriga tegelevatel mehhaanikutel USAs seda ette tulnud. Rohkem pidavat olema 6.5 diisliga isegi.

____________________________
'15 Challenger SRT 392 / '79 Corvette 383 Stroker
www.ameerikaraud.ee
20.02.2014 at 12:53
arzt
 
Military Blazer
Sellistel olen näinud-kuulnud ainult ühte juhtumit, kui vänt kolmeks lasti. 5 aasta jooksul. Jutt nendest, mis EKV s olid. Aga selle konkreetse isendi roolis oli üks härra, kelle käes lihtsalt asjad purunesid :D Land roveritest näen mina aga õudusunenägusid :)
20.02.2014 at 18:37
trackday
Military Blazer
Youtube linkidel olev masin on väheke teine asi. Blazeril on teistsugused sillad ja ülekanded. Kui kastikas on rohkem koormate vedamiseks siis M1009 pigem inimeste veoks ehk liigub vähe nobedamalt.
16.12.2014 at 11:32
tqhq.ee foorum : Autod : Military Blazer  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.