register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Talvised Camaro ehitusplaanid...   1 2 3  
Poster Message
Erkki
  
Talvised Camaro ehitusplaanid...
Niisiis,
Camaro jaoks on talvine ehitusperiood alanud täiega. Viimase nädala jooksul võtsin Chevy täiesti pulkadeks ja eile pärastlõunal veeretasin ta plekkseppade hoole alla. Mõned nurgad ja servad on läbi, aga ei midagi hullu. Ainult pagasnikus tuleb suurem keevitamine - pool põhja tuleb välja vahetada ja luugi hinged on läbi. Ustega ei hakanud jamama, tõin romulast uued, loe: paremad. Nüüd on kere poolest jõuludeni mureta.
Seniks plaanin käimakastiga lähemat tutvust teha ja järgi uurida, kuidas ta BB taga hakkama sai. Hea meelega investeeriks ka uude ja korralikku turbiini, aga see sõltub juba mootori plaanidest, sest turbiini stallspeed ja mootori powerband peavad omavahel kooskõlas olema.
Plaan on salongis uuenduskuur läbi viia: uued istmed, polster ja näidikud. Põrandavaip rändab sisse tagasi ja ilmselt ka keskkonsool, kuna need miskit erilist kaalu ei oma. Küll aga teevad auto tänavasõidusõbralikumaks. Auto jääb ka tulevaks aastaks 50/50 - street/strip autoks.
Sidepipe'de osas veel mõtlen. Performance mõttes on nad täielikud pidurid, aga silm on nendega juba ära harjunud ja ei raatsi kuidagi loobuda. Eks näis...
Mootor. Kõik otsad on alles lahtised. Praegusele BBC-le blowerit ilmselt ei tule, sest surveaste on liiga kõrge, mistõttu kompressori kasutegur jääb liialt madalaks tema hinda silmaspidades. Variandid on: kas nitro või karmin nukk, et tulemus oleks 600+ Hp. Vabalthingavana tundub asi põnevam. Bower on muidugi veelgi põnevam. Bloweri jaoks on mul nurgas seismas veel üks projektmootor: 454 BBC 4-polt ja standardmõõdus ja truck'i kepsude ning terasvändaga. Ploki jahutussärgi alaservas on küll külmapragu, aga ma valan ploki nagunii betooni täis. Saab näha mis sest siis tuleb. Kevad ju alles kaugel...

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
15.10.2002 at 12:56
Indrek
Talvised Camaro ehitusplaanid...
Sellist juttu on kohe mõnus lugeda :), erinevalt topicutest, kus räägitakse vaheldumisi küll 3xx bmw-st ja BBC-st ja DTM-st.
Jõudu tööle, eks siis kevadel ole näha Su kätetöö.
Mis värvi sa muide auto värvid, kas sama mis oli või midagi muud?
15.10.2002 at 13:08 Last edited 15.10.2002 at 13:08 by Indrek
Erkki
  
Talvised Camaro ehitusplaanid...
Mõtlesin, et värvi jätan samaks.

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
15.10.2002 at 13:09
Vanaisa
  
Moderator
Talvised Camaro ehitusplaanid...
Ploki jahutussärgi alaservas on küll külmapragu, aga ma valan ploki nagunii betooni täis. Saab näha mis sest siis tuleb. Kevad ju alles kaugel...

Kas betoon jahutust oluliselt kehvemaks ei muuda?

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
15.10.2002 at 13:11 Last edited 15.10.2002 at 13:21 by Vanaisa (Moderator)
Erkki
  
Talvised Camaro ehitusplaanid...
90% kuumusest tekib põlemiskambris ehk plokikaantes. Sealt käib jahutus endiselt läbi. Betoneeritakse veepumbast allapoole jääv osa. Nagu kogemused näitavad, ei tule ploki betoneerimisest mingit jahutusprobleemi. Minu andmetel on Kari Sierralgi ju plokk betoneeritud.

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
15.10.2002 at 13:19
peep
 
Moderator
Talvised Camaro ehitusplaanid...
Mulle meeldib ka vabalthingava idee, kuigi see on kallim variant. Kas kaantel ka mingi tegemise varu on, ? Palju surveastet veel tõsta kannatab ? Konverterist on kindlasti palju abi.

Sidepipe'd ma siiski eemaldaks, nad ei käi masina funktsionaalsusega kokku. Kaks sumpsi taga on ka kena vaadata ja ehk saad masina isegi vaiksemaks - maantesõidul ju igati abiks.
15.10.2002 at 13:41
Ets
Talvised Camaro ehitusplaanid...
Karil betoonplokk + õlijahutus, kas pole?
Ja lisaks, Erkki võiks ju kah samamoodi teha kui Kari viimati Raadil: tänavasumpa käis nixnax alt ära ja pärast jälle peale!!!:) Või ei viitsi Erkki sellega tegeleda? Oleks abiks!
15.10.2002 at 14:04
LaSa
 
Moderator
Talvised Camaro ehitusplaanid...
erkkil käivad klapid niks-naks maha, et annab läes open-headeri tunde :)
15.10.2002 at 14:11
jyrki
Talvised Camaro ehitusplaanid...
I've got some experience about filled blocks. I would go nowhere near the waterpump holes with the filling. BBC has got a pretty short deck, short water jackets and a relatively long stroke. I feel that about 1/4-1/3 fill might be OK, and still you should add an oil cooler. I would also use synthetic oil for extra protection, it can withstand higher temperatures without loosing viscosity. Basically you fill one side at a time with the deck levelled horizontally, let it cure for at least 24 hours and fill the other side. I have not used anything but stuff intended for that very purpose. Another solution, but more expensive is to use epoxy for the filling. The water jackets should be cleaned throughly before the fill, best solution would be hot "lipeäkylpy" that will remove all the rust. And also the cam bearings...Have the main caps torqued down during the fill & curing time and bolt on & torque the heads right after pouring the "hard block" in. The filling will propably change the shape of the cylinders, I would let it sit for a week before measuting and rehoning the block, and if possible hone it with torque plates attached to the deck.
A small nitrous kit might be a good idea for adding power.
Weigth removing and installing parts needed rearwards would be a good idea; everything small adds up pretty quickly. Might get big savings from bumper brackets etc. If not already equipped, build at least subframe connectors and try to stiffen the body otherwise too. And pay attention to the suspension, the higher stall converter and possibly more power might give you more serious traction problems. The front suspension should be able to move easily, perhaps some drag shocks and at least good rear springs with a stiff front segment the pinion angle should be checked. Should be about 5-7 degrees nose down compared to the driveshaft angle.
15.10.2002 at 14:36
urmas
Talvised Camaro ehitusplaanid...
Auto tuleks enne kevadet Põhja-Eesti Seismoloogiakeskuses ka ära registreerida.
16.10.2002 at 21:58
partel
  
Talvised Camaro ehitusplaanid...
Üle 600 hp RPM kaantega hakkab vaevaliseks muutuma. Lisaks kisub karmim nukk ka mehhaaniliseks.

Ega see blower ka mingi imerohi ole. Tavaliselt unustatakse ära, et bloweri ringiajamiseks läheb oma 25-35% lisajõust. Lisaks vaja kvaliteetset damperit, teist karpat, hunnik misc osi. Pluss seadistada - see pole üldsegi lihtne. Ega need RPM kaaned ka just bloweri kaaned ole.

Mina paneks samale mootorile lihtsalt 100-150 nitrot ja asi mutt.

Jõust pole kasu kui see rajakatteni ei jõua, rohkem huvitaks korralik 10" turbiin, kast ja eriti vedrustus.
21.10.2002 at 10:44
Erkki
  
Talvised Camaro ehitusplaanid...
Niisiis, vahepeal on tiba vett merre voolanud ja Camaro on hoolsa plekksepa käe all teise nooruse saanud :) Auto esiosa oli arvatavast paremas seisukorras, aga tagaosa seevastu nutusemas seisus. Mõned udupildid keretöödelt: külgvaade, eest ja tagant. Näiteks see koht on 2. gen. Camarol tüüpiliselt läbiroostetanud. Suurim keevitamine ja lappimine tuli pagasnikus ette võtta. Ja kui juba tegemiseks läks, sai ka korraliku paagi peale mõeldud. Mahutab 16 gallon'it, nii et, Tallinnast Raadile sõiduks peaks jaguma :rolleyes. Paak on RCI dragracing type ja seest vahtu täis. Peale paagi kolib peagi ka aku pagasnikusse.

Piltide ülesriputamise eest million thanks to Max!

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
21.11.2002 at 18:22
peep
 
Moderator
Talvised Camaro ehitusplaanid...
Vaata, et Sa suures kerelappimise tuhinas autot liiga raskeks ei tee ! :) Looks good !
21.11.2002 at 21:42
rustang
  
Moderator
Talvised Camaro ehitusplaanid...
Paistab, et asi edeneb! Millele vihjavad teibiribad tagatiival?
22.11.2002 at 09:51
Erkki
  
Talvised Camaro ehitusplaanid...
Ise imestasin ka siiralt, kui üks päev kohale minnes teibiga "tuunitud" tagatiiva avastasin - pärast selgus, et poistel oli lihtsalt igav olnud...:lol

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
22.11.2002 at 11:25
mrtn
Talvised Camaro ehitusplaanid...
poisid vaatasid, et korralik tiib, märgistasid ära, et kyljest ära ei lõikaks.
22.11.2002 at 11:45
wax
 
Talvised Camaro ehitusplaanid...
quote:
rustang:Millele vihjavad teibiribad tagatiival?
Klepsutuuning ;)

Aga muidu ülikõva
22.11.2002 at 11:48
forced2race
Talvised Camaro ehitusplaanid...
Sorry kui loll küsimus , ma alles õpin:Milleks betooneritakse blokki? Kas tugevdamiseks?
Ja quote ka :
A small nitrous kit might be a good idea for adding power.
*************
Why small ? Double fogger ---> 200-500 hp +
Ja 7,8 !!!! 500hp BBC --->peaks no problemo olla
Ja jaab vabalthingavaks :)

____________________________
Save The Wave (vette 91 )
25.11.2002 at 17:07
Jutulind
Talvised Camaro ehitusplaanid...
quote:
forced2race: Sorry kui loll küsimus , ma alles õpin:Milleks betooneritakse blokki? Kas tugevdamiseks?

Loe http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=3045 Seal sellest pikalt juttu.


____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4
25.11.2002 at 19:02
forced2race
Talvised Camaro ehitusplaanid...
Voo , thanks , nüüd tean .
Nats OT , but näen et sul, Jutulind , Datsun .
Mul on kodus uued sarniirid rooliotsad ja stabika puksid 140-le . Kui huvi , siis 05041477 abiks .

____________________________
Save The Wave (vette 91 )
25.11.2002 at 01:04
Erkki
  
Talvised Camaro ehitusplaanid...
Natuke veel update'i, seekord siis käigukastist:
Käigukast(Th-350) oli siiamaani üks väheseid asju, mida ma polnud Camaro juures omale selgeks teinud. Siiamaani(rõhutatult), sest rutiinse kontrolli käigus avastasin, et elu BB taga pole talle just kerge olnud ja kastist seest leidsin siniseks põlenud metallkettad. Näha saab neid siin. Pildil paremal pool on metallkettad ja vasakul pool friktsioonkettad. Kastis käivad nad vaheldumisi. Igas siduripakis on 4 & 4 ketast. Pildil ülemine friktsioon,mis on tumedaks tõmbunud, on metallketastega samast sidurikomplektist. Pildil alumine friktsioon on uus ja heledat värvi. Kõik teised siduripakid on ilusti vastupidanud ja näevad välja nagu uued. Alles kevadel ju sisse pandud. Ise pelgasin, et äkki 1. või 2. käik on kuuma saanud, aga läbi libises hoopis direct clutch, mis töötab ainult kolmandal, ehk otsekäigul. Pingsa aritmeetika tulemusena selgus tegelikult juba suvel, et stripil kiirendades on finishijoonel väntvõlli ja kardaani pöörlemiskiirus 15% erinev, kuid arvasin, et turbiin libiseb nii julmalt läbi. Nüüd siis selgus, et osa sellest võib ka kasti arvele kirjutada.
Kuna kohalikud kastiparandajad midagi tarka kosta ei osanud, siis tuli kasti ehitamine oma jõududega ette võtta. Tellisin Usast omale Th-350 remondi ja modifitseerimise raamatu ja pärast mõnepäevast studeertimist selgus, et seda kasti saab üllatavalt lihtsalt ja hulga free modidega päris kangeks ehitada. Igasse friktsioonipakki üks ketas juurde ja läbivooluaugud suuremaks puurida jne. Aga eks siis järgmine suvi näitab, kas kestab BB rammu või ei...

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
26.11.2002 at 18:31
partel
  
Talvised Camaro ehitusplaanid...
350 kasti 3.k. on jah murelaps, BBC taga nõuab paraku regulaarset remonti.

Ei tule eriti ette, et keegi 350'ga oleks viitsinud pikalt jamada, kas PG või TH-400, kusjuures TH-400'gi pole nii pommikindel kui mõni aeg tagasi arvasin.

Mina mõtleks tõsiselt PG peale:

1. Eesti rajad
2. Tugev
3. Kõige väiksem võimsuskadu (ca 20 hj)
26.11.2002 at 22:52
jyrki
Talvised Camaro ehitusplaanid...
I wouldn't be too worried about those 2hot spots in the steelplates if they are still straight. Our steelplates look always like that; I think three years ago Jussi had some problems in his transmission. We tore it apart and decided to do a "rebuild". However, we did not have any new parts, and I had just done some cleaning and thrown away my old "good" parts. We found the old steel and friction plates, that looked just like yours, in the trashcan, prepped them a little with sand paper and put the trans back together with the "new" plates. It has worked for three years after that and has not been opened.
Those spots reveal that there has been minor slippage in the trans. Maybe a little more linepressure would help, a hift kit (or a manual valvebody), a deep transpan and a good cooler too unless you already have them. And of course "race" level plates in the clutches with straight steelies and lock rings.
A 350 is a bit small for a big torque BB, but should be able to work. It just requires a little more maintenace than the bigger clutch 400's or PG's. As far as the different transmissions go, I would not consider a PG in a car like yours. Three speeds is still three speeds compared to only two, you will be quicker with a three speed.
27.11.2002 at 11:11
Erkki
  
Talvised Camaro ehitusplaanid...
Niisiis, kuna vahepeal on Camaro juures üht-teist edenenud, siis mõned pildid tehtust: siin on auto parasjagu tõstukil, et oleks mugavam eeltööd teha. Siin on sama asi teise nurga alt. Ja siin on viimane lihv enne värvikambrisse minekut. Ukse vahed ja tiiva servad värviti enne nende külgekeeramist eraldi. Siin ja siin on Camaro juba oma talvekorteris ja hetkel käib kokkupanek täie hooga. Kogu tehnoloogia on DuPont'ilt

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
30.01.2003 at 10:50
Vanaisa
  
Moderator
Talvised Camaro ehitusplaanid...
silm puhkab peal :)
Vinge...

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
30.01.2003 at 10:54
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Talvised Camaro ehitusplaanid...   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.