register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Chevy Van Starcraft ostusoov  
Poster Message
laskarpoiss
Chevy Van Starcraft ostusoov
Chevrolet Chevy Van starcraft 6,5 Diisel 1999a. Soov siis sellist asja osta, yks siin helsinkis silmapiiril, kuid teadmised sellisest elukast puuduvad. Nimelt sooviks teada palju selline aparaat reaalselt kytet võtab. Ei huvita komadega kohad vaid suurusjärk millega oleks reaalne kulgeda, sõitudeks linn trass segamini, ca. 500 - 1000 km nädalas. ning mis on sellise auto puhul nõrgad ja tugevad küljed, mida kindlasti jälgida ja kontrollida enne ostu. kuidas nende vastupidavus on jne. Kui keegi viitsib, siis vüiks äkki vähe lahti seletada mulle siin selle auto kohta asju.


Oleksin väga tänatud asjalike vastuste eest.

Kaido.

____________________________
GMC Typhoon 1992a. :)
Grand Voyager 99a. 3,3
30.05.2014 at 07:29
vahekas
  
Chevy Van Starcraft ostusoov
Ma ei saa aru mille poolest see 6,5 diisel köidab?
Traktori müra võib ju panna ka plaadilt mängima.
Bensukale gaas peale ja sääst olemas.

____________________________
.Toon ka tellimise peale USAst nii paate, mootorrattaid kui ka autosid
52 88 224 5165192
30.05.2014 at 07:37
hunt
 
Chevy Van Starcraft ostusoov
Inimene räägib midagi Helsingi kontekstis.

Seal gaasitamine jusku ei ole aktuaalne.

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
30.05.2014 at 08:09
laskarpoiss
Chevy Van Starcraft ostusoov
quote:
vahekas: Ma ei saa aru mille poolest see 6,5 diisel köidab?
Traktori müra võib ju panna ka plaadilt mängima.
Bensukale gaas peale ja sääst olemas.


Köidab see et diisliga odavam sõita ja seda laialt käes. Küsimus ei olnud müras vaid kulus ja vastupidavuses, ning mida ostmisel jälgida, ehk plussid ja miinused.

____________________________
GMC Typhoon 1992a. :)
Grand Voyager 99a. 3,3
30.05.2014 at 10:07
krss
  
Chevy Van Starcraft ostusoov
Vahekas mõtles vist pigem seda, et maanteekulu peaks diislil ja bensukal olema täpselt samasse auku ja vaevalt linnakuluski see vahe just suur on - diisli eelised on mujal kui kütusekulus. Soome puhul on diislil rahaline point täiesti olemas, kui diislimaksu maksma ei pea.

EDIT: ma ei võta seda diislite talvel käivitumise juttu eriti tõsiselt, kuna esimene diisel sai ostetud juba üle 20 aasta tagasi, sellest 7a olen elanud kohas, kus talvel temperatuur mõnda aega -40 kandis ja need käivitumise probleemid on olnud vaid paari üksiku diisliga, mille läbisõit on päriselt kah üle miljoni kapremontimata mootori puhul, sedagi temperatuuridel, mida Eestis kohtab väga harva. Kõigi ülejäänutega olnud nii, et kohe ostes uued eelsüüteküünlad, seejärel pihustite rõhud stendis ühtlaseks, seejärel nukk/vänt omavahel paika ja lõpuks pritsenurk õigeks - käivituvad hästi ka üsna kohviks sõidetud mootorid, millel korralik surve karteris. Kui aku on tühi, filter oma lohakusest parafiini (või jääks muutunud vett) täis või üritatakse lihtsalt mingit käestlastud saani ilma kätt külge panemata käigus hoida, siis loomulikult ei käivitu ei diisel ega bensiin. Mõistliku läbisõidu juures (selline veidi üle poole miljoni, nagu meil enamus vanu autosid) peaks diisel käivituma ka käreda pakasega nö üle nuka tõmmates, kui esimeses silindris on plahvatus toimunud, ülejäänud tulevad juba iseenesest järele. Need käivitamisprobleemide müüdid on umbes samasugused, nagu et diislil peabki õli must olema (kui paljudes autoklubides ma olen pidanud üritustel ürgvanade diislitega õlivarrast spetsiaalselt kaasa võetud kriitpaberisse puhastama või sinna tilgutama, et vastupidist tõestada!!). Kui bensukas talvel ei käivitu, leiad selle vea põhjuse kapoti alt, aga kui diisel ei käivitu, vaatab vea põhjus vastu peeglist. Loomulikult on olemas ka mootoreid, mis ei saagi töötada ja oleks tulnud juba tootmisliin sulatusahjule lähemale ehitada, aga seda infot mul pole, kas need jänkimootorid kah nende hulka kuuluvad või mitte.

____________________________
Hobiautosid kokku üle 1000kW. Juba Einstein teadis, et aeg kulgeb seda aeglasemalt, mida kiiremini me ise liigume.
01.06.2014 at 23:52 1 edit. Last edited 02.06.2014 at 23:38 by krss
vahekas
  
Chevy Van Starcraft ostusoov
diislil on sääst olemas vaid siis kui juhtub kätte sattuma tasuta kütust, a la töötad ise kopa või rekka peal.

Hooldus on kulukam diislil.
Käivitumine külma ilmaga ole nii kindel.
Kõva külmaga kipub teele külmetama jätma jne.

____________________________
.Toon ka tellimise peale USAst nii paate, mootorrattaid kui ka autosid
52 88 224 5165192
02.06.2014 at 18:58
jan22
 
Chevy Van Starcraft ostusoov
Mina soovitan minna kellegi bussi vaatama ja uurima kes autot ei müü, küsida omanikult autost kõike mis huvitab. Teeb teile proovi ringi ka et saate näha kuidas see masin ennast ülalpeab. Mina näiteks käisin teise samasuguse masina omaniku soovil tema bussiga tiirutamas (tema istus kõrval), et kas tema buss on samasugune nagu minu oma ja kuidas minule tundub kas on midagi teistmoodi.
Võin rääkida bensukast 5,7 V8 aastast 2001, kere sama mis 1996-2002. Tegemist siis väike veokiga või pakibussiga kuidas kellelegi suupärasem. Sillad ja kogu veermik väga tugev, alusraam üsna roostekindel (soovitan korrosioonitõrjet), kere samuti tugev aga rooste osas tuleb pidevalt silmad lahti hoida. Kerel on nõrgad kohad külgmised suured aknad (ower size window) kuhu alla tekib rooste, alumised kere ääred, rattakoopad nagu ikka soolaga teedel ja ukse hinged. Salongi külgmised uksed kipuvad roostega kinni jääma, neid tuleb aktiivselt kasutada siis seda jama ei teki. Käigukast (vaata et õli piisavalt) ja püsikiirusehoidja kui toimib siis jääbki toimima, nendega mingeid jamasid pole. Piduritega on kõik korras kui pidevalt käsipidurit kasutad (ööseks pole mõtet peale jätta), viimane pingutab tagarataste piduriklotse (sõidupiduril ja käsipiduril on samad klotsid), et need ikka parajalt peal oleks kulumise ajal, seal mingi vidin mis ainult käsipiduriga ennast pingutab. Bensukal on nõrk koht bensupump, see ei taha korralikult toimida üle 3-4 aasta. Kindlasti on ka erandeid kellel pole seda viga üldse ette tulnud. Akuklemme tasub ka pisevalt hooldada, kui midagi akuga teed, laed või akut vahetad siis puhasta ja määri klemmid ära, vaata ka starteri poolne ots üle. Massiga sama lugu pole paha üle kaeda. Tuled ja elekter on toimiv kui mõni küla elektrik pole kallal käinud, tagatuledel tuleb silma peal hoida need ei taha korralikult ühendust saada, siis kustub mõni pirn ära või hakkavad valed tuled vilkuma kui suunda näitad. Pidurdades võib juhtuda et gabariidid kustuvad või süttivad hoopiski kõik tagatuled korraga.
Kui jahutusradikas hakkab lekkima või mõni rullik läheb koos rihmaga vahetusse siis seda ikka juhtub aeg ja kulumine käivad käsikäes, midagi ehmatavat ei tohiks küll juhtuda kui oled saanud kätte korraliku isendi.
Diislist ei tea midagi rääkida aga uuri foorumist 6,5 dt ja 6,2 (vanem põlvkond) muresid.

Jan

____________________________
Galerii: http://live.hot.ee/gallery/show_gallery?id=918506
http://www.matkaauto.com/
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_1276
02.06.2014 at 20:45 2 edits. Last edited 03.06.2014 at 18:36 by jan22
tqhq.ee foorum : Autod : Chevy Van Starcraft ostusoov  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.