register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Project Titan   .. 6 7 8 9 10 11 12 ..  
Poster Message
madis
Project Titan
quote:
fire83: Loe mu eelmised kaks postitust.

No lugesin ju. Aastakümnete pikkune riist- ja tarkvara koosdisainimine.

Julgen öelda et selles osas on suurem kogemus

Siemensil
Boschil
Mitsubishil
Fanucil
IBMil

Ja veel paljudel.
17.08.2018 at 18:24
Maik
  
Project Titan
madis,

aga siinkohal sa vist nõustuksid mu väitega,et need tootjad oma oma 5a mainstreamist maas?
Hea küll, viimastel aastatel on "natuke asjad" paremaks läinud,aga varem oli ju küll nii.
Kui nutitelefon paneb autoseadmetele PIKA PUUGA , on asi ikka suht halvasti.

Kui mina võtan vahest iphone kätte,ma ei saa aru kuidas see üldse kellegile meeldida saab,aga vat siis.
Eks raha paneb rattad keerlema,aga firma kui sellisena on ikka pask.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
17.08.2018 at 02:10 2 edits. Last edited 18.08.2018 at 11:34 by Maik
ervin
Project Titan
quote:
Maik:
...
siinkohal keerleb peas ainult üks mõte -- oleks mul sinu probleemid :D
18.08.2018 at 10:32
madis
Project Titan
Ei nõustu.

Pigem on tegemist tehnoloogiat edasivedavate firmadega ja seesama tehnoloogia on kasutusel ka Applel.
Aga, tegemist on "varjatud" tehnoloogiaga, mitte kellade-viledega.

Toon näiteid:

Siemens - CAD/CAM tehnoloogiad, trükkplaaditehnoloogiad (tõstetud täppisjootemask, eriti oluline asi kõrgtihedate kivide korral), CNC
IBM - kivid kivid kivid, samuti trükkplaaditehnoloogiad
Bosch - andurid, koostetehnoloogiad (keraamika jms), CNC
Fanuc - robotikraam ja CNC tehnika. Robodrillid teevad nt ipadide korpusi ja noh, kui pealtvaadates tundub et üks freespink kõik siis reaalsuses nii ei ole
Mitsubishi korporatsioon - üks maailma arvestatavaim lõiketööriistade tootjaid (freesid jms) jne jne jne. Kujutate ette et üks pikk TiAlN kattega 20mm karbiidfrees maksab sama palju kui iPad ? Ja mitte seetõttu et tegu oleks monopoliga vaid selle taga on kõrgtehnoloogia.

vot nõnnaviisi.
18.08.2018 at 10:34
fire83
 
Project Titan
Tihtipeale virisetakse, et miks Apple ei tooda seda või toda. Hetkeolukord on see, et Apple saab valida ja ostab kokku parimad komponendid oma seadmete jaoks. Kui ilmub mingi äge frees, mida peaks vaja minema, siis ostetakse ka see või ostab tehas kellel vaja. See pole mingi stopper mille pärast ehitus seisma jääb. Või ostetakse see Siemens, IBM, Bosch, Mitsubishi kogu täiega kui vajadus on.

Eks mõni on skeptiline, mõni vihkab, mõni ennustab hukku ja mõni fännab. Vahepeal, sõltumata kogu sellest diskussioonist Apple teenib raha rohkem kui ükski teine ja on saanud triljonifirmaks.

Võtsin vahelduseks raporti oma Apple positsiooni kohta, mis selle aasta alguses omandasin.
Tasuvus 24.91%, realiseeritud kasum $5486.92 ja hetkel realiseerimata kasum $1199.00
Need on reaalsed numbrid, mitte niisama kõvatamine või teoretiseerimine.

Kui usud Volkswagenisse, siis mis siin seletada, ole mees ja osta. Hea odav ka ju, 122 pealt 32 peale alla tulnud :)


____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
18.08.2018 at 11:50
johndoe
Project Titan
Ja kurb tõsiasi on et kui VW teeb auto mis enamvähem suudab ise sõita saab see loa sõita euroopa teedel aga kui Apple teeb auto mis suudab siis ei saa luba või takistatakse viimase võimaluseni. Teslad, vähemalt vanemad ei saa praeguste seaduste järgi euroopas isesõitmise luba, juht vastutab täna 100% . Suvaliselt isepidurdavat BMW-d aga saksa kindlustusseltsid aksepteerivad. Kuna Telekom ja Vodafone koos tütardega tahavad Iphone müüa siis on ok muidu leitaks põhjus keelamiseks.

Aastaid 5 probleemis olnud elektrilised tõukerattad hakkasid äkki poliitikuid huvitama saksamaal ja EL komisjonides pärast seda kuid BMW sai oma käkki valmis.
18.08.2018 at 12:30
Jesper
 
Project Titan
Minuarust on praeguse autotööstuse kõige suurem puudujääk see, et müüakse "valmis" autosid - kui lähed poodi volkarit (või Teslat, vahet pole) ostma, siis on sul valida stiilis pakett a, pakett b ja pakett c vahel ning that's it. Igasugune hilisem mugavamaks kohendamine on raske ja lisaks garantiireeglite või seaduste alusel praktiliselt välistatud.

Kui tootja on näiteks otsustanud, et istme ja peeglite asendil on 3 mälupesa, siis nii on ja jutul lõpp. Kui sul on fleet kus on näiteks 20 autot ja 100 kasutajat, siis sa oled marginaal ja kedagi ei huvita, pressi sõitu alustades 5 minutit nuppe. Kui sa tahad võtta arvutist lahti tabeli, mis näitaks kui palju neil kõigil parajasti paagis bensiini on, siis see nõuab mingeid viletsaid kolmanda osapoole karbikesi, mis siis et kogu riistvara on tegelikult autos juba olemas. Ma mäletan üsna hästi seda hetke umbes 10a tagasi kui ma iPhone karbist välja võtsin ja avastasin et see kaarti näitab - ausalt öeldes ei osanud seda tol hetkel tahtagi, aga põhimõtteliselt see on rakendus, ilma milleta ma oma elu enam ette ei kujuta (enamike jaoks on see ilmselt küll kaamera). Samamoodi ma ei tea, misasi täpselt mu autost hetkel puudu on, aga keegi kes teab, teenib sellega mingi hetk kuupmeetrite kaupa raha.

Kui tootja viitsiks teha mingi normaalse liidese kolmanda osapoole tarkvara jooksutamiseks (ja miks mitte ka riistvara lisamiseks), nagu pea igal teisel moodsal seadmel juba on, siis tekiks turule hetkega hunnik tarkvaratootjaid, kes lahendavad just selliseid probleeme, mis autotootja jaoks on marginaalsed, aga piisavalt suured et väiksemale firmale kõlbaks nendega tegeleda. Tootja paneks veel 30% katet taskusse ja kõik oleks rahul. Noh ja loomulikult vahel läheks seal asjad üksteisega vastuollu, stiilis et "kliimaautomaatikut" ei saa enam 2000€ eest müüa kui mingi kolmanda osapoole äpp teeb sama töö 4.99€ eest ära, aga noh uuenduslikud tooted nõuavadki uuenduslikku lähenemist nii inseneeria- kui äripoolel, ja eelkõige julgust nendesse panustada.

Mis puudutab konkreetselt Applet, siis hästi ei usu et see vettinud püss veel pauku teha suudab, viimased aastad nad on tegelenud ainult mee-too stiilis tollide ja megapikslite lisamisega, nagu kõik teisedki. Kellal on ainult selle pärast suur turuosa, et see töötab paaris telefoniga mis su taskus on, ja sama suurel protsendil on iPhone. Samas ma väga tahaks, et see siiski juhtuks, sest ega kuskilt mujalt ka mingit erilist lootusekiirt ei paista. Ma isiklikult hakkan oksele lauset stiilis "aga kui see on nii hea idee siis miks Volkswagen kaaa ei tee" kuuldes, selle organisatsiooni mõtlemisvõime tipptase on Golfile kolmekümne erineva iluvõre kleepimine ning autoajakirjanike erinevates kuurortites poputamine, edasi on tühi ja paljas ja pimedus sügavuse peal.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
18.08.2018 at 13:33 4 edits. Last edited 18.08.2018 at 13:45 by Jesper
gretzky
 
Moderator
Project Titan
quote:
Maik: madis,

aga siinkohal sa vist nõustuksid mu väitega,et need tootjad oma oma 5a mainstreamist maas?
Hea küll, viimastel aastatel on "natuke asjad" paremaks läinud,aga varem oli ju küll nii.
Kui nutitelefon paneb autoseadmetele PIKA PUUGA , on asi ikka suht halvasti.

Kui mina võtan vahest iphone kätte,ma ei saa aru kuidas see üldse kellegile meeldida saab,aga vat siis.
Eks raha paneb rattad keerlema,aga firma kui sellisena on ikka pask.

Pask või mitte otsustab , apple aktsia hind. vbl Sinu latt on ehk kõrge ? võrreldes millega ?
Muide olen ka täheldanud, see mis Californias good on euroopas täpselt 5 aasta pärast teemaks.



____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08
18.08.2018 at 00:59
madis
Project Titan
quote:
fire83: Tihtipeale virisetakse, et miks Apple ei tooda seda või toda. Hetkeolukord on see, et Apple saab valida ja ostab kokku parimad komponendid oma seadmete jaoks. Kui ilmub mingi äge frees, mida peaks vaja minema, siis ostetakse ka see või ostab tehas kellel vaja. See pole mingi stopper mille pärast ehitus seisma jääb. Või ostetakse see Siemens, IBM, Bosch, Mitsubishi kogu täiega kui vajadus on.

Eks mõni on skeptiline, mõni vihkab, mõni ennustab hukku ja mõni fännab. Vahepeal, sõltumata kogu sellest diskussioonist Apple teenib raha rohkem kui ükski teine ja on saanud triljonifirmaks.

Võtsin vahelduseks raporti oma Apple positsiooni kohta, mis selle aasta alguses omandasin.
Tasuvus 24.91%, realiseeritud kasum $5486.92 ja hetkel realiseerimata kasum $1199.00
Need on reaalsed numbrid, mitte niisama kõvatamine või teoretiseerimine.

Kui usud Volkswagenisse, siis mis siin seletada, ole mees ja osta. Hea odav ka ju, 122 pealt 32 peale alla tulnud :)


Päris nii vist pole et Apple ostab Siemensi ära kui tahab..

Aga ok, see on ju hoopis teine teema. Minu küsimus on selles et milles seisneb Apple supervõime võrreldes "vanade fossiilidega" ?

Numbrid ei näita midagi, Über ja Bitcoin on ka ägedalt hüpanud aga see ei tee neist tehnoloogiavõlureid.

Volkari sõimamine .. noh ühtteist nad ikka oskavad ? Jätame selle diislivaletamise kõrvale, takkajärgi koorub et KÕIK valetasid võrdselt.
19.08.2018 at 22:14
mrtn
Project Titan
See valetamine oli tingitud absurdetest keskkonnanõuetest mitte tootjate kuritahtlikkusest.
19.08.2018 at 00:20
DevilDeVille
  
Project Titan
Seaduserikkumine on alati kuritegelik, isegi, kui rikutav seadus on debiilne.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
19.08.2018 at 00:43
madis
Project Titan
quote:
mrtn: See valetamine oli tingitud absurdetest keskkonnanõuetest mitte tootjate kuritahtlikkusest.

Pigem "omast võttest selili", ega need normatiivid ei tekkinud elevandiluutornis vaid ikka "autotootjate PR meeste" tubli töö.

Aga seaduserikkumine, btw, pole alati kuritegelik - kui seadus ütleb et "juutidele munade müük keelatud" siis...
20.08.2018 at 11:05
DevilDeVille
  
Project Titan
quote:
madis: Aga seaduserikkumine, btw, pole alati kuritegelik - kui seadus ütleb et "juutidele munade müük keelatud" siis...

Siis riigis, kus selline seadus mingil seletamatul põhjusel parasjagu kehtib, on selle seaduse sihiteadlik eiramine ikkagi seaduserikkumine. Võibet isegi mitte otseselt kuriteoks liigituv aga väärteoks sellegipoolest. Saan muidugi aru, mis agendast kantuna see irrelevantne arutluskäik juba niisamagi uitamaläinud arutellu lisandus aga läheb ja kallistab oma juute ja neegreid nüüd edasi ning lõpetab ideoloogiasekretäri mängimise.


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
20.08.2018 at 12:31
mrtn
Project Titan
quote:
DevilDeVille:läheb ja kallistab oma juute ja neegreid nüüd edasi ning lõpetab ideoloogiasekretäri mängimise.


#MAGA ja anname tuld jms.
20.08.2018 at 13:10
madis
Project Titan
Ma tegelikult tahaks ikkagi arutada sisuliselt Apple auto üle, jätame alkoholi võõrutusnähud ja karjed kõrvale :)

Aga ikka panen ühe offtopicu veel, nõukaajal oli ju kohalikele Olümpia hotelli sissepääs keelatud, siis mingi pundunud lõustaga eestlaselt sveitser nautis täiega "seaduste täitmist" ja altkäemaksu võtmist.
20.08.2018 at 13:55 1 edit. Last edited 20.08.2018 at 13:57 by madis
fire83
 
Project Titan
23.08.2018

Apple hired scores of ex-Tesla employees this year, and not just for its car project

quote:
Some ex-Tesla employees who joined Apple this year have not yet updated their public social media profiles with their new career info. That includes Apple's most noteworthy hire, Doug Field, Tesla's former Senior Vice President of Engineering.

Field joined Tesla in 2013 from Apple, where he was a VP of hardware engineering at Apple. At Tesla, he was responsible for development of new vehicles there, including the Model 3 electric sedan, which is the company's first electric vehicle designed for the mass market. Earlier this month, John Gruber reported that Field had returned to Apple to work on Project Titan.

Several current and former Tesla employees said that morale dipped among engineers and technicians in Tesla factories and its Palo Alto headquarters when it became clear that Field was not coming back from a leave of absence.

But employees say that, even before Field left, they saw more colleagues voluntarily leaving than they had in prior years at Tesla.

Tesla disputes that more people are leaving than in recent years and says the data does not back it up. The company told CNBC that voluntary attrition has decreased by one-third over the last twelve months, and noted that it has recently added talent from Apple and other companies.


____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
27.08.2018 at 00:25 2 edits. Last edited 27.08.2018 at 00:29 by fire83
fire83
 
Project Titan
28.08.2018

Katuse ja motoorset tagasisidet andvate istmete patendid käes!






Varasemad patendid:

Auto pinnal kuvatakse teistele liikluses osalejatele infot toimuvast enne kui see juhtub

Reisjate stressitaseme mõõtmine ja sellest tulenev sõidustiili valik


____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
28.08.2018 at 21:18 4 edits. Last edited 28.08.2018 at 21:34 by fire83
fire83
 
Project Titan
01.09.2018

Apple Discloses Minor Crash Involving Self-Driving Test Vehicle

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
03.09.2018 at 15:46
fire83
 
Project Titan
Vahekokkuvõte
https://imore.com/apple-car

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
03.09.2018 at 18:10
madis
Project Titan
quote:
fire83: Vahekokkuvõte
https://imore.com/apple-car

We expect that Apple Car, which will likely be launched in 2023–2025, will be the next star product.
When combined with the upcoming Apple AR Glasses and growing services revenue, Kuo thinks it could drive the new trillion-dollar company to a 2 trillion dollar valuation.


WTF, Dilberti episood. BMW ja VAG vahepeal joovad puupiiritust ja ehitavad mõne puuküttega aurumasina ;)
03.09.2018 at 23:49
fire83
 
Project Titan
quote:
madis: WTF, Dilberti episood. BMW ja VAG vahepeal joovad puupiiritust ja ehitavad mõne puuküttega aurumasina ;)
Teeb koostööd

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
08.09.2018 at 15:13 2 edits. Last edited 08.09.2018 at 15:28 by fire83
fire83
 
Project Titan
08.09.2017

Neil Cybart / Above Avalon podcast: Episode 132: Titan vs. Tesla

Neil Cybart / Above Avalon: Poaching Tesla

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
08.09.2018 at 15:25
madis
Project Titan
quote:
fire83:
quote:
madis: WTF, Dilberti episood. BMW ja VAG vahepeal joovad puupiiritust ja ehitavad mõne puuküttega aurumasina ;)
Teeb koostööd

Ma teen Mersuga ka koostööd, nemad ehitavad autosid ja mina ise juhin ühte.

Mind teeb irooniliseks just see et kõigepealt tuleb hype ja siis ehk kunagi tuleb päris asi ka, aga praegu asendatakse päris asi rohkema hypega.
08.09.2018 at 21:44
tfr
 
Project Titan
quote:
fire83: 01.09.2018
Apple Discloses Minor Crash Involving Self-Driving Test Vehicle

Kirjeldus on kokkupõrke hetkest, et Apple auto liikus "under 1mph" ja tagant sissesõitnud Leaf ~15mph, aga kuna olukord oli kiirteele merge, siis ma pakuks, et Apple tehnoloogia üritas, avastas, et ei jõua ja tegi mingi idiootse hädapidurduse.

Mu enda ainus omasüüline avarii kogu autojuhikarjääri jooksul on kusjuures täpselt samast olukorrast - eessõitev tegelane hakkas kiirendusrajalt liikuma ja siis otsustas täiesti arusaamatult ikka poole kiirendamise pealt, et ta ei julge ja pidurdas blokki hetkel kui mina peeglisse vaatasin.
09.09.2018 at 15:01
Yll
Project Titan
Kuulge lugupeetud härrased ja näritud õuna kummardajad,see I-kultus hakkab juba ikka väga fekaali paiskamisena ventilaatorisse tunduma!
See Apple võib ju olla maailma väärtuslikum ettevõte ja so what? kes tahab,see ostab aktsiaid/I-tooteid,kes ei taha,see ei osta! Isiklikult olen kokku puutunud inimestega,kes
on peale esimese Iphone omandamist peast täiesti segi läinud ja unustanud ära,et on olemas ka päris elu! Sellega seoses lugupeetud I-peded,tarbige oma I-tooteid ja minu poolest,võite kõik need I-vidinad keerata rulli ja endale sisse istuda ja sellest mõnu tunda,aga ärge palun propageerige neid näritud õuna tooteid,kui ülimuslikke ja hädavajalikke tooteid! Mis puutub antud foorumi konteksti,siis päises on kirjas:in torqe we trust! Isesõitva auto vajadus võib isegi kunagi tekkida,aga minu jaoks ei ole see kindlasti Apple,isegi kui nad selle kunagi valmis saavad!

Vabandan,kui keegi ennast solvatuna tunneb,see ei olnud eesmärk!Ja kui see postitus ei ole sobiv,siis võib selle ka vabalt kustutada!
Parimat soovides Yll
09.09.2018 at 16:14
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Project Titan   .. 6 7 8 9 10 11 12 ..  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.