register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
 
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Project Titan   .. 9 10 11 12 13 14 15 ..  
Poster Message
fire83
 
Project Titan
Madis, turuväärtus tuleneb turul olevate aktsiate koguhinnast.
Mis asjad ja kuidas müüvad, sellest annab veidi aimu kvartaliaruanne, mis avalikult kaubeldaval ettevõttel on ka avalik ja viimane on siin https://www.apple.com/newsroom/pdfs/Q1_FY19_Consolidated_Financial_Statements.pdf
Täiendavalt võib juurde vaadata ehk ühe parima Apple analüütiku Neil Cybarti saiti Above Avalone kus ta süvitsi lahkab Applet
https://www.aboveavalon.com/


____________________________
Arvutiporno
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
06.02.2019 at 19:49 1 edit. Last edited 06.02.2019 at 19:59 by fire83
max
Project Titan
quote:
fire83: ...turuväärtus tuleneb turul olevate aktsiate koguse ja hinna suhtest.

Teeksin tehnilise paranduse, turuväärtus on aktsiate arvu ja hinna korrutis ehk firma väärtus jaguneb aktsiate/omanike vahel.

Ülejäänud vestlus lõpeb konsensusega sama suure tõenäosusega, kui et jõuaksid kokkuleppele kaks selli, kes vaidlevad teemal, kas on parem tumedama peaga suurte... silmadega või hoopis heledapäine sireda jalaga naine.
06.02.2019 at 20:02
fire83
 
Project Titan
Eks annab ikka vaielda ka kui püsida tehnikas, kas konsensusega lõppeb on iseasi :D

Näituseks kui mulle öeldakse, et "tehnilised näitajad pole apple lauaarvutil mingid tegijad", siis tekib mul küsimus, et kui 18-coreline Intel Xeon W 4.3GHz prose 128GB mälu ja 5K ekraaniga lahjaks jääb, siis tõesti mis workloadid sellele väitjal on. Ja teisalt, kui ma võtan ette mingi Macbook Pro spetsifikatsiooni, mis ütleb, et sellel on 4 x Thunderbolt 3, mis teatavasti võimaldavad andmeid liigutada kuni 40 Gbps, siis kas on tõesti nii, et neid seal polegi ja ma kujutan neid oma nägemuses ette, sest usk on lihtsalt nii tugev või siis nad toimivad tõesti kuidagi kehvemini võrreldes massilise Thunderboltide hulgaga, mis kõigil Windowsi arvutitel nii levinult küljes on. Või on mingi imeline USB või mingi muu korraga Windowsi masinatel mainstreami läinud, millest ma pole kuulnud ja mille kõrval ongi 40 Gbps kögens-mögens.


____________________________
Arvutiporno
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
06.02.2019 at 21:00 4 edits. Last edited 06.02.2019 at 21:12 by fire83
johndoe
Project Titan
IMessage vajab siis alternatiivi kui Apple selle ka teistele kasutatavaks teeb.
06.02.2019 at 22:50
Riho
Project Titan
Seda teemat lugedes tunnen ma end ikka eriliselt vanana :).
Rääkimiseks on 2G võrgus nuppudega telefon, interneti jms jaoks Thinkpad.
08.02.2019 at 00:58
DevilDeVille
  
Project Titan
quote:
Riho: Seda teemat lugedes tunnen ma end ikka eriliselt vanana :).
Rääkimiseks on 2G võrgus nuppudega telefon, interneti jms jaoks Thinkpad.

Mine ja häbene, kirsina tordil oled sa viimastel andmetel ka hetero.


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
09.02.2019 at 17:41
Jesper
 
Project Titan
Kõige naljakam on see, et te kaks ei näe mäe teist nõlva - Iphone ja kõik muu sarnane on tänapäeval keskmise inimese keskmine telefon, umbes nagu t-särk või kapuutsiga pusa. Hipsterid kuulavad juba ammu kassette, räägivad Nokia 3310-ga ja pildistavad Polaroidile. Seega soovi korral on võimalus end ka täitsa noore ja moekana tunda, igaühe enda valik :)

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
09.02.2019 at 20:59 1 edit. Last edited 09.02.2019 at 21:01 by Jesper
ramman
Project Titan
Poolteist aastat tagasi vahetasin oma Nokia 8800 Sirocco välja iPhone7 vastu. Kummik teenis mind 13 aastat ja nüüd naudib oma originaalkarbis pensionipõlve. Õuna võtsin õe õhutusel, kes juba mitu tükki pidanud. Lubas ise ära osta mult poole hinnaga, kui mulle ei peaks meeldima :)
Tööalaselt kasutanud aastaid Sony nutikaid ja ei ole üldse halvad. Viimane aasta aega olid kõrvuti õun isiklikuks tarbeks ja Sony tööasjadeks. Tänaseks päevaks on Sony asendunud õunaga. Ei fänna nii metsikult seda i-tavaaari, aga mulle istub ta kuidagi paremini, kui androidid. Eriti hea oli kõrvuti kasutades võrrelda ja iga päevaga muutus android ebamugavamaks ja ebameeldivamaks.
Arvutite koha pealt ei oska kaasa rääkida, HP ProBook saab minu asjad aetud.
Aga kui peaks puhkema tuumasõda, siis tirin karbist oma vana Sirocco välja ja see oskab helistada alati, ei sõltu ühestki G-st ega netist. Andke üks pulk levi ja ma olen kättesaadav.

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Uunikuna ZAZ
Tööauto VW Passat 2020
Club Fullsize
10.02.2019 at 14:59
mrtn
Project Titan
quote:
ramman:Aga kui peaks puhkema tuumasõda, siis tirin karbist oma vana Sirocco välja ja see oskab helistada alati, ei sõltu ühestki G-st ega netist. Andke üks pulk levi ja ma olen kättesaadav.

See 8800 pole NMT ju, mitte, et sellel rohkem pulki oleks tuumasõja puhul.
10.02.2019 at 16:24
johndoe
Project Titan
Mina Iphone 7 puhul ei saa appe kustutada järelikult jääb ära. IPadi puhul toimib.
11.02.2019 at 22:02
fire83
 
Project Titan
12.02.2019

Täna avalikustati Apple patent "Wireless vehicle system for enhancing situational awareness", mis kirjeldab süsteemi kuidas autod vahetavad sõnumeid lähedal asuvate elektrooniliste seadmetega, määramaks oma asukohta lähedal asuvate liikuvate sõidukitega ja mis peaks hoiatama juhti ja informeerima teise auto suurusest ja kiirusest ja muust. Satelliitside peaks aitama parandada positsioneerimist.



Varasemalt kirjeldas autode vahel vahetavata sõnumite saatmise lahendust Apple "Peloton" süsteemi patent, mis kirjeldas isejuhtivatest autodest koos liikuva karavani loomist. Selline konvoi võimaldab säästa kütust ja elektrisõidukite puhul jagada energiat omavahel, mis vähendab peatuspauside vajalikkust. Süsteem on sarnane ratturite kolonniga kus eessõitjad murravad õhuvoolu, nii et tagapool liikujad ei pea tuule vastu võitlema. Teatud hetkel vahetavad ratturid positsiooni, andes eelmistele juhtivale sõitjatele puhkust. Apple arvatas peaks see aitama pikendama tankimiste vahelisi peatusi, lühendama sõidu aega ja säästma pidureid. Tarkvara instrueerib autode positsioonid konvois nii, et enim täis akudega autod sõidaks ees. Kuna kõik autod on elektrisõidukid, võimelised omavahel kommunikeeruma, siis pikivahe on väga väike, mis peaks veel aitama võimaldada lisaks ka sõidu pealt üksteist (näiteks tühjema akuga autot) laadida.



Kujutlege American Beauty Car Showle sõitvat “rongi” aastate pärast :)

____________________________
Arvutiporno
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
12.02.2019 at 20:07 10 edits. Last edited 13.02.2019 at 13:44 by fire83
fire83
 
Project Titan
13.02.3019

Apple juhib testautode juhtide sekkumiste arvus

____________________________
Arvutiporno
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
13.02.2019 at 13:40
madis
Project Titan
Raske uskuda et vahed nii suured on, kahtlustan et igal firmal oma "mõõtemetoodika" ja Waymo oma on kõige huvitavam. Või siis Waymo valis mingi autobahni endale testimiseks vs Apple sõitis Rooma kõrvalteedel :)
13.02.2019 at 14:53
fire83
 
Project Titan
Kirjutises öeldakse, et kõik sõitsid Kalifornias ja Apple sõitis põhiliselt Cupertino ümbruses.

Ma ei kiirustaks nende tulemuste tõlgendamisega. Päeva lõpuks on see lihtsalt statistika kui palju kordi Apple auto juhid sekkusid. Kas see tähendab, et tarkvara on kõige viletsam? Võibolla. Aga seda ei saa ka väita.
Tarkvarad ja testmismetoodikad on erinevad. Kui üks auto sõidab äärejoone peal sirgelt 100 miili edasi tagasi iga päev, siis kas see on parem teisest, kus jõuti faasi mil sõidetakse erinevate takistuste ja objektide vahel või testitakse hoopis auto tööd öisel ajal väsinud juhi sekkumisel? Või on otsustatud kogu soft nullist kirjutada ja võetud uus lähenemine, mis algul on halvem aga väljatöötamise lõpuks peaks olema ülimuslik varasemast. Kui testija leiab palju vigu tarkvarast, siis kas see tarkvara on automaatselt halvem sellest, millest teine testija ei leidnud vigu? Kuna erinevus on nii suur, siis on kindel, et Apple teeb midagi teisiti.

____________________________
Arvutiporno
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
13.02.2019 at 15:46 4 edits. Last edited 13.02.2019 at 19:53 by fire83
madis
Project Titan
Seda minagi, ei tohiks järeldada et ühel on 10000 korda parem soft. Ka sekkumine sõltub ju juhist ja tema ajuehitusest, mõni korrigeerib kolme sentimeetriga asukohta sõidurajal aga nt uberi idioot vahib telefoni ja auto laseb nagu lendav hollandlane.
14.02.2019 at 10:58
fire83
 
Project Titan
Suht hea kirjutis sel teemal. Selge on see, et kõik tegutsevad ja Apple pole püssi põõsasse visanud nagu võib-olla vahepeal võis mulje jääda. https://www.reuters.com/article/us-apple-autos-autonomous/apple-ramps-up-self-driving-program-as-waymo-says-its-tech-improves-idUSKCN1Q22F6

____________________________
Arvutiporno
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
14.02.2019 at 12:02
fire83
 
Project Titan
14.02.2019

Ilmus uus autode omavahelise sõidu pealt laadimise patent




____________________________
Arvutiporno
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
14.02.2019 at 21:26 1 edit. Last edited 14.02.2019 at 21:28 by fire83
wagoneer
Project Titan
Ma väga loodan,et tulevikus on autos ka nupp mis võimaldab selles jagamises osalemise välja lülitada. Lihtne näide. Tahan minna suvilasse kus ei ole voolu. Laen kodus auto silmini täis ja alustan sõitmist. Mingi hetk ilmub lähedusse tühja akuga auto. Mille tulemusena siis minu auto seatakse kõige ette ja tagatipuks abistatakse teist veel ka elektriga. Ehk jõuan siis suvilasse ja puuks, aku tühi. Ma saan aru,et innovaatiline ja jne. Aga natuke imelik on. Või pead siis iga kord autosse sisestama kuhu ja miks sõidad. Kuidagi väga kammitsetud paistab see tulevik olema :)

Ja kes maksab mulle kinni selle elektri mis mult ära võetakse autost. Ma ju ei saa seda seinast tasuta :)

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
14.02.2019 at 23:04 1 edit. Last edited 14.02.2019 at 23:06 by wagoneer
mrtn
Project Titan
quote:
wagoneer:Ja kes maksab mulle kinni selle elektri mis mult ära võetakse autost. Ma ju ei saa seda seinast tasuta :)

Sa pole sotsialismile ikka pihta saanud veel?
14.02.2019 at 23:30
fire83
 
Project Titan
Eks see ole ikka vabatahtlikkuse alusel ja ilmselt tehtud nii et sul on motivatsiooni, et keegi su auto energiat kasutaks. Need üksteist laadivad autod võivad olla ühe firma omad, taksod, rendiautod vms. Või siis kui sa parasjagu autot ei kasuta (puhkad või istud kontoris) sõidab su auto ringi ja osutab taksoteenust ja teenib raha sulle. Või siis näiteks selline variant, et su auto laadib end töö juures iga päev ja sõidad iga päev täis akuga 20 miili koju, samas kui autol on energiat 500 miili jaoks. Teel haagib vahel moni sappa ja laadimise pealt “teenid” tokeneid või päris raha. Millalgi kui sul on vaja sõita 2000 miili, saad peatumata kulutada oma tokenid ära teistelt voolu saamiseks. Või spets laadimisautod teel, mis on justkui liikuvad tanklad. Kui tehniline võimalus olemas, siis küll leidub keegi kes ärimudeli peale nuputab.

See ongi selline disruption, mis alguses tundub imelik ja pärast tundub imelik ilma olla.

Alati on ju võimalus mitte osaleda selles ja laadimisjaamas vahtida. Võib-olla tuleb odavam lennujaama kiirustades näiteks laadida rahulikult sõidult kui pärast kiirtee maksule raha kulutada ja kummi vilistada, et kaotatud aega tasa teha.

Nõukogudeaegne nägemus, et meheks olemise identiteedi juurde kuulub auto omamine ei ole ka enam noorte puhul teema. Noori huvitavad muud asjad ja kõik liigub omamiselt rentimisele. Rendiauto puhul pole üldse küsimust, loeb, et auto oleks pidevalt hõivatud.

____________________________
Arvutiporno
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
15.02.2019 at 12:43 9 edits. Last edited 15.02.2019 at 13:14 by fire83
olevtoom
 
Project Titan
quote:
fire83:...Nõukogudeaegne nägemus, et meheks olemise identiteedi juurde kuulub auto omamine ...
Palun jällegi ohvtopiku pärast vabandust, kuid ajaloolise tõe jaluleseadmise huvides meenutan, et see "nägemus" on ikka rohkem ameerikamaalt pärit. Kahe ilmasõja vahelt ja eriti pärast teist.
A' kui kõik autod hakkavadki isejuhtivad olema, siis ei ole auto omamine tõesti enam teema.

____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
15.02.2019 at 14:20
fire83
 
Project Titan
Nõus. “Nõukogude aeg” oli muidugi ka kahe ilmasõja vahel ja eriti pärast teist :D

____________________________
Arvutiporno
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
15.02.2019 at 14:31
DevilDeVille
  
Project Titan
quote:
fire83: Nõus. “Nõukogude aeg” oli muidugi ka kahe ilmasõja vahel ja eriti pärast teist :D

Vägatarkade inimeste paradigmasidmurdvaidavaldusi on alati kirgastav lugeda. Aituma selle eest.


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
15.02.2019 at 00:42
fire83
 
Project Titan
21.02.2019

Minivan hoopis tulemas?

____________________________
Arvutiporno
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
22.02.2019 at 21:45
GfffG
Project Titan
Iphonide teemal veel:
Olen valimas uut telefoni ja pole kunagi Apple toodetest lugu pidanud. Kuna telefoni vahetasin viimati 6 aastat tagasi, siis nüüd avastasin, et enam ei tehtagi eriti äriklassi telefone, mis mahuksid taskusse. Meeldivaks erandiks on IPhone. Kuigi hinna/tehnoloogia/kvaliteedi järgi on Huawei ees.
23.02.2019 at 10:54
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Project Titan   .. 9 10 11 12 13 14 15 ..  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2021. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.