register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Project Titan   .. 14 15 16 17 18 19 20  
Poster Message
fire83
 
Project Titan
10.01.2020

Apple, Hyundai set to agree electric car tie-up, says Korea IT News

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
10.01.2021 at 22:57
franz125
Project Titan
https://www.accelerista.com/uudis/innovatsioon/hyundai-kinnitab-labiraakimised-appleiga-elektriauto-loomiseks-kaivad/
11.01.2021 at 20:12
fire83
 
Project Titan
22. detsembril säutsus Elon Musk järgmist
quote:
„During the darkest days of the Model 3 program, I reached out to Tim Cook to discuss the possibility of Apple acquiring Tesla (for 1/10 of our current value). He refused to take the meeting.“

Tehnoloogiameedia reageeris hetkega ja enamik uudiskanalid kandis seda edasi. Apple ja Tesla ühinemine oli jälle kuum teema. Muski säuts ei tulnud siiski päris tühjale kohale. Apple autoteema lõi Twitteris lained juba sama päeva algul, kui ilmus paaril lekkel põhinev Reutersi lugu, et Apple on umbes nelja aasta pärast valmis auto tootmisega.
Kas Muski säuts võis olla püüd Apple auto uudisvoost välja puksida? Säutsuda, kuidas ta püüdis Teslat 60 miljardiga 2018/19 Applele müüa, sobiks selleks suurepäraselt.
Muski teravus Apple suhtes on olnud pikaaegne. Musk vaatleb üleolevusega Apple püüdlusi tuua oma tehnoloogiat inimestele lähemale. Suhtumine on stiilis „Kui mina viin inimesed Marsile, tegeleb Apple nutikellade müügiga“. Musk ei räägi Apple edusammudest ja pole end ka tagasi hoidnud Jony Ive’i üle nalja viskamast, et halvustada Apple disainivalikuid ja loomeprotsessi. Jääb mulje, et Musk peab juba Applet konkurendiks. Seda just kasutajate turuosas ja brändingus. Enamik Tesla omanikke on Apple ökosüsteemis. Võib olla suht kindel, et oma säutsuga üritas Musk anda hoopi Applele ja Tim Cookile.
Väites, et Cook mängis maha võimaluse osta Tesla 60 miljardi eest, viitab Musk, et Cook ei tabanud ära kus on tulevik. Musk üritab näidata Applet vanameelsena, kinnijäänuna oma dogmadesse ja liiga enesekindlana oma edus.
Asja muudab veelgi kummalisemaks asjaolu, kuidas Musk on alati kiire tervitama konkurentsi elektriautode vallas. Ta räägib igal võimalusel positiivselt vanade autotootjate sisenemisest elektriautode turule. Samas niipea kui teemaks tuleb Apple huvi elektriautonduse vallas, on Muskil varuks mõni irooniline kommentaar.
Musk on rääkinud, et ta on valmis koostööle teiste autofirmadega. Rõhutades taastuvenergia kasutamise olulisust, ütles ta, et nende eesmärk ei ole luua „konkureerivaid lilleaedasid“, vaid eesmärk on olla nii puhas kui võimalik, et kiirendada taastuvenergia ajastu saabumist. Selle nimel on tal plaan teha Supercharger laadmisvõrk saadavaks teistele firmadele ja anda läbi litsentseerimise oma autopiloodi tarkvara kasutusõigus teistele, samuti on ta lubanud aidata akutehnoloogiaga, et ka teised „saaksid teha õiget asja“.
See ei sobi kokku tema tavapärase Apple autoplaanide pilkamise retoorikaga. Kas Apple sisenemine elektriautondusse polegi hea taastuvenergiale ja Tesla eesmärgile ning rohkemgi kui mõni vana autotootja suudaks teha? Tekib küsimus, kas Musk ei ole mitte niivõrd häiritud Apple elektriauto plaanidest, vaid pigem faktist, et Apple ei näe sel teel erilist vajadust Tesla järele?


____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
14.01.2021 at 18:20 5 edits. Last edited 14.01.2021 at 22:22 by fire83
madis
Project Titan
Mina kardan et ka vanad autotootjad ei näe vajadust Tesla ja Apple järele. Koostöösoovid (a la Huindai) on pigem tekkinud Apple ja Tesla ogaralt kõrgest börsiväärtusest.

Business as usual, küllap vanadel aegadel GM ja Ford pidasid ka 50 aastat jutti läbirääkimisi ühisprojektide ja ühinemiste üle.
14.01.2021 at 19:26
STW
Project Titan
quote:
fire83: 22. detsembril säutsus Elon Musk järgmist
quote:
„During the darkest days of the Model 3 program, I reached out to Tim Cook to discuss the possibility of Apple acquiring Tesla (for 1/10 of our current value). He refused to take the meeting.“

Tehnoloogiameedia reageeris hetkega ja enamik uudiskanalid kandis seda edasi. Apple ja Tesla ühinemine oli jälle kuum teema. Muski säuts ei tulnud siiski päris tühjale kohale. Apple autoteema lõi Twitteris lained juba sama päeva algul, kui ilmus paaril lekkel põhinev Reutersi lugu, et Apple on umbes nelja aasta pärast valmis auto tootmisega.
Kas Muski säuts võis olla püüd Apple auto uudisvoost välja puksida? Säutsuda, kuidas ta püüdis Teslat 60 miljardiga 2018/19 Applele müüa, sobiks selleks suurepäraselt.
Muski teravus Apple suhtes on olnud pikaaegne. Musk vaatleb üleolevusega Apple püüdlusi tuua oma tehnoloogiat inimestele lähemale. Suhtumine on stiilis „Kui mina viin inimesed Marsile, tegeleb Apple nutikellade müügiga“. Musk ei räägi Apple edusammudest ja pole end ka tagasi hoidnud Jony Ive’i üle nalja viskamast, et halvustada Apple disainivalikuid ja loomeprotsessi. Jääb mulje, et Musk peab juba Applet konkurendiks. Seda just kasutajate turuosas ja brändingus. Enamik Tesla omanikke on Apple ökosüsteemis. Võib olla suht kindel, et oma säutsuga üritas Musk anda hoopi Applele ja Tim Cookile.
Väites, et Cook mängis maha võimaluse osta Tesla 60 miljardi eest, viitab Musk, et Cook ei tabanud ära kus on tulevik. Musk üritab näidata Applet vanameelsena, kinnijäänuna oma dogmadesse ja liiga enesekindlana oma edus.
Asja muudab veelgi kummalisemaks asjaolu, kuidas Musk on alati kiire tervitama konkurentsi elektriautode vallas. Ta räägib igal võimalusel positiivselt vanade autotootjate sisenemisest elektriautode turule. Samas niipea kui teemaks tuleb Apple huvi elektriautonduse vallas, on Muskil varuks mõni irooniline kommentaar.
Musk on rääkinud, et ta on valmis koostööle teiste autofirmadega. Rõhutades taastuvenergia kasutamise olulisust, ütles ta, et nende eesmärk ei ole luua „konkureerivaid lilleaedasid“, vaid eesmärk on olla nii puhas kui võimalik, et kiirendada taastuvenergia ajastu saabumist. Selle nimel on tal plaan teha Supercharger laadmisvõrk saadavaks teistele firmadele ja anda läbi litsentseerimise oma autopiloodi tarkvara kasutusõigus teistele, samuti on ta lubanud aidata akutehnoloogiaga, et ka teised „saaksid teha õiget asja“.
See ei sobi kokku tema tavapärase Apple autoplaanide pilkamise retoorikaga. Kas Apple sisenemine elektriautondusse polegi hea taastuvenergiale ja Tesla eesmärgile ning rohkemgi kui mõni vana autotootja suudaks teha? Tekib küsimus, kas Musk ei ole mitte niivõrd häiritud Apple elektriauto plaanidest, vaid pigem faktist, et Apple ei näe sel teel erilist vajadust Tesla järele?


Proovi nüüd seda pilti veidi kaugema ja adekvaatsema pilguga vaadata. Tegemist on siiski tänaseni kapitalistliku maailmaga ja kogu suhtlusvoo drive on raha. Kõike võib promoda ja promo (vanakoolis marketing) on ainult ühe taotlusega. Lõpuks seni kuni kapitalism kehtib on olulised ainult numbrid. Siinkohal aga mitte turuväärtus vaid lisandväärtus. Ehk kui palju suudab keegi anda lisandväärtust enda kätte antud võimalusele. Tänastest startup ettevõtetest on sellesvallas ainult väga üksikud edukad näited. Seega ikka on siiani kaal klassikaliste tootjate poole kaldu.
Muuseas olen ise õuna toodete tarvitaja juba väga ammusest ajast, see aga ei tähenda et pimesi kõik sammud heaks pean kiitma.
14.01.2021 at 00:51
v6sa
Project Titan
quote:
madis: Mina kardan et ka vanad autotootjad ei näe vajadust Tesla ja Apple järele. Koostöösoovid (a la Huindai) on pigem tekkinud Apple ja Tesla ogaralt kõrgest börsiväärtusest.

Business as usual, küllap vanadel aegadel GM ja Ford pidasid ka 50 aastat jutti läbirääkimisi ühisprojektide ja ühinemiste üle.

Võib olla tõsi.

Aga võib olla ka sedapidi, et raudvaratootjatel on huvi proovida oma toodete "targemakstegemist" ilma ise kogu õppeprotsessi läbimata.

Aeg näitab.
15.01.2021 at 10:14
madis
Project Titan
Kuni mingeid reaalseid tõendeid pole, jään arvamuse juurde et ei Apple ega Tesla ei oma mingit imelist koodi ega koodikirjutusoskust millest VAG või teised fossiilid puudust tunneks.
15.01.2021 at 10:54
v6sa
Project Titan
Milline tõend oleks piisavalt reaalne?

Aga hiljemalt kolme aasta pärast on selge, kas seekord oli pelk soe õhk või on neil tõesti mingi plaan.

Muide, Hyundai tegi eelmise aasta lõpul veel ühe huvitava soetuse:
https://www.theverge.com/2020/12/11/22167835/hyundai-boston-dynamics-aquisition-consumer-robotics

Korealastel tundub esiteks olema vaba raha ja teiseks ka mingid plaanid.
15.01.2021 at 16:04
madis
Project Titan
Boston Dynamics on karm asi, nende demosid on õõvastav vaadata. Mingi teatud piir inimese-roboti vahel on ületatud.
Loodetavasti annab Hyundai neile korralikult arendusraha, nad on seda väärt. Aga kui robotite ülemvõim tuleb siis need mehed lähevad esimesena taparoboti kätte :)

Mis teemat puudutab siis tõend oleks mingi teaduslikuma sisuga pressiteade või viide Apple/Tesla uuele innovatiivsele tehnoloogiale. Ei tohi sisaldada sõnu "multimedia" või "new drivers experience" ;)
15.01.2021 at 16:09 1 edit. Last edited 15.01.2021 at 16:11 by madis
v6sa
Project Titan
quote:
madis: Boston Dynamics on karm asi, nende demosid on õõvastav vaadata. Mingi teatud piir inimese-roboti vahel on ületatud.
Loodetavasti annab Hyundai neile korralikult arendusraha, nad on seda väärt.
...


Hyundai on kõva käsi tööstusrobotite alal, logistikas on nad ka mitmel alal tegijad.

Ma ei imestaks, kui tapjarobotite asemel näeme hoopis karja pisikesi autonoomseid nökatseid lugematuid pakikesi siia-sinna sahmerdamas lõputute konveierilintide asemel.

Või siis tulebki Atlas, kummagi käsivarre asemel A-10 rebitud kuulipritsid, lindikanistrid ranitsana seljas...
15.01.2021 at 16:33 1 edit. Last edited 15.01.2021 at 16:33 by v6sa
tfr
 
Project Titan
quote:
madis: Kuni mingeid reaalseid tõendeid pole, jään arvamuse juurde et ei Apple ega Tesla ei oma mingit imelist koodi ega koodikirjutusoskust millest VAG või teised fossiilid puudust tunneks.

VAG koodikirjutusoskuselüngad tulid ID:3 juures ikka üsna teravalt esile - lõpuks ei kannatanud autot enam rohkem edasi lükata ja hakatigi otsast kätte andma klausliga et "teadaolevad bugid parandame jooksvalt".

Aga noh, VAG valis teise võimaliku lähenemise - Applega voodisse ronimise asemel tõi oma arenduskeskuse Eestisse. :)
15.01.2021 at 18:26
ivoalaska
 
Project Titan
Küll veidi OT aga VAG võiks malli võtta mõne teise tootja käest. Täna VAG tavaauto on nii überinseneeritud, et kuku perseli. Pakun, et senise suuna jätkudes, ei saa tavakasutaja selle grupi autol enam rehvi ka isesesivalt täita ilma, et spetsiaaltööriista omamata adaptsioone, kodeerimist, programeerimist, persekeeramist asi tööle hakkaks.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
15.01.2021 at 18:38
fire83
 
Project Titan
Traditsioonilised autotootjad + Tesla ei oma mingit imelist “rauda” millest Apple puudust tunneks. Tehaste ning kaupa ja varusosi täis ladude omamisest sünnib rohkem halba kui head. Toetudes lepingupartneritest tootjatele ja kokkupanijatele ei saavuta Apple mitte ainult paremaid majandustulemusi, vaid ka kogu ettevõte saab toimida efektiivsemalt. Tõenäolisem on panustada sellele, et autotootjad ühinevad ja kasvavad ajapikku suuremaks. Näiteks kui Apple autolaevastiku idee peaks realiseeruma, siis tõenäoliselt me tahame kasutada just seda laevastikku, millel on on meie piirkonnas parim kaetus ja lühim auto ooteaeg. On ebausutav, et erinevate autotootjate autod hakkavad olema mingid neutraalsed “partisanid” ja sobituvad samas kenasti kokku erinevate ökosüsteemidega. Kui autotootjad seovad endid spetsiifiliste ökosüsteemidega on ka premium kogemust lihtsam pakkuda. Jah, see põhjustab alguses autotootjatele palju valu, paraku aga pole lihtsalt realistlik eeldada, et vanadest autotootjatest saavad korraga mobiilsete ja kantavate seadmete ökosüsteemide pakkujad. Kasutades tarkvaravõimalusi ära unikaalsete kogemuste loomiseks ja arendades siis seda omakorda edasi autode vahel, on võimalik kujundlikult luua nö “iPhone’i kogemust ratastel”. Erinevad koostööprojektid tehnoloogiasektori ja traditsiooniliste autotootjate vahel ilmselt tulevad, aga kahtlane kas need kaugele jõuavad.

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
15.01.2021 at 19:48 11 edits. Last edited 15.01.2021 at 20:16 by fire83
ivoalaska
 
Project Titan
I phone ratastel auto? Kallis ja vähesed oskavad seda juhtida?

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
15.01.2021 at 20:29
Kaido
Project Titan
Säärased ideed liiguvad koos visionääridega mööda tõõstusi lainete kaupa - teeme ise vs ostame allhankjatelt - ja viimane viis pole mingi marjamaa. Autotehas nõuab võimalikult odavat lahendust ja töövõtja soovib samuti enda kasumit kätte saada ning nii jõuavad praktikasse lõpuni läbiproovimata lahendused, mida asutakse uuenduskuuri või järgmise põlvkonna jaoks parandama. Nii jõuab turule hulk poolikuid lahendusi ja seda saatev mainekahju on üüratu. Ehk ainult alltöövõtule toetudes pole ilmselt võimalik tippkvaliteeti tagada.
16.01.2021 at 10:39
madis
Project Titan
quote:
fire83: Traditsioonilised autotootjad + Tesla ei oma mingit imelist “rauda” millest Apple puudust tunneks. Tehaste ning kaupa ja varusosi täis ladude omamisest sünnib rohkem halba kui head. Toetudes lepingupartneritest tootjatele ja kokkupanijatele ei saavuta Apple mitte ainult paremaid majandustulemusi, vaid ka kogu ettevõte saab toimida efektiivsemalt. Tõenäolisem on panustada sellele, et autotootjad ühinevad ja kasvavad ajapikku suuremaks. Näiteks kui Apple autolaevastiku idee peaks realiseeruma, siis tõenäoliselt me tahame kasutada just seda laevastikku, millel on on meie piirkonnas parim kaetus ja lühim auto ooteaeg. On ebausutav, et erinevate autotootjate autod hakkavad olema mingid neutraalsed “partisanid” ja sobituvad samas kenasti kokku erinevate ökosüsteemidega. Kui autotootjad seovad endid spetsiifiliste ökosüsteemidega on ka premium kogemust lihtsam pakkuda. Jah, see põhjustab alguses autotootjatele palju valu, paraku aga pole lihtsalt realistlik eeldada, et vanadest autotootjatest saavad korraga mobiilsete ja kantavate seadmete ökosüsteemide pakkujad. Kasutades tarkvaravõimalusi ära unikaalsete kogemuste loomiseks ja arendades siis seda omakorda edasi autode vahel, on võimalik kujundlikult luua nö “iPhone’i kogemust ratastel”. Erinevad koostööprojektid tehnoloogiasektori ja traditsiooniliste autotootjate vahel ilmselt tulevad, aga kahtlane kas need kaugele jõuavad.

Eriti äge vastus. Ma üritan aru saada mida on Applel pakkuda automaailmale ja vastuseks saan et automaailmal pole Applele midagi pakkuda. Jah, autotootjad ei pea tõesti pakkuma mobiilsete ja kantavate seadmete ökosüsteeme (mida iganes see peaks tähendama) aga ega Prisma infoletil pole neile ka midagi pakkuda.
16.01.2021 at 11:08
madis
Project Titan
quote:
tfr:
quote:
madis: Kuni mingeid reaalseid tõendeid pole, jään arvamuse juurde et ei Apple ega Tesla ei oma mingit imelist koodi ega koodikirjutusoskust millest VAG või teised fossiilid puudust tunneks.

VAG koodikirjutusoskuselüngad tulid ID:3 juures ikka üsna teravalt esile - lõpuks ei kannatanud autot enam rohkem edasi lükata ja hakatigi otsast kätte andma klausliga et "teadaolevad bugid parandame jooksvalt".

Aga noh, VAG valis teise võimaliku lähenemise - Applega voodisse ronimise asemel tõi oma arenduskeskuse Eestisse. :)

Ei usu et asi ilmtingimata VAGis, mida keerulisem soft seda hullem bugihunnik. MacOS ja Win10 saavad pidevalt uuendusi ja iga nädal leitakse turvaauke, see on paratamatu vist.
16.01.2021 at 11:09
franz125
Project Titan
quote:
fire83: Toetudes lepingupartneritest tootjatele ja kokkupanijatele ei saavuta Apple mitte ainult paremaid majandustulemusi, vaid ka kogu ettevõte saab toimida efektiivsemalt.
Selle väite võib rahulikult prügikasti tõsta.Viimane pandeemis näitas just nimelt selle nõrkust ja oma kauba tarne sai kannatada kuna lepingupartneritelt ei laekunud essugi et veokeid kokku panna.Oma firmas valmistet esemed seisid riiulis reas oodates allhankija lubatut.
16.01.2021 at 14:19
fire83
 
Project Titan
Maailma hinnaliseima ettevõtte kogemus on vastupidine ja neil see töötab.
Need ajad kus neil kuskil laos vedelesid asjad, millega midagi polnud peale hakata nagu Su firmas, olid neil varajastel Jobsi aastatel. Tim Cook lõpetas selle jama.
Kui midagi üldse, tundub su firma olevat näide soovida jätvast laomajandusest ja lepingupartnerite valikust, selle halbade asjaolude kokkulangvuse põhjal laiaulatuslikke järeldusi teha ei maksa.
Aga te pole üksi, paljud on hädas. Nii suured kui väikesed.

Head ettevõtted muutuvad kriisis tugevamaks.
Nõrgad ettevõtted, veelgi nõrgemaks.
Kui laine üle käib, on näha kes ujus alasti (W. Buffett)

Apple: Kings Of Inventory Management



____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
16.01.2021 at 19:38 10 edits. Last edited 16.01.2021 at 20:04 by fire83
franz125
Project Titan
Sa oled ikka jumala äge vend, asjad jäid ju riiulitele seisma sest allhankijad ei suutnud tarnida.siin pole tegemist mingi mikroskeemi roboti poolt valmistamisega.ja tarnida ei suudetud sest tuli erinevate riikide poolt pandeemia close off.Pigem arvan et seda ipod-föönmisiganes toodetakse lattu mitte otse tellijale.ja palju sellest müümata jääb ei öelda sõnagi.Ei tea mis põhjusel siis autotootjad üritavad endale oma akutehaseid püsti panna.Tikuvabrikud ilmselt väga ei kannatanudtoorme tarnete poolest.Ma miskipärast arvan et ühe tänapäevase raskeveoki tegemine on komplitseeritum kui kõnelutsu valmistamine. A noh las ta jääb.Eks igaühel oma õunaaed kust ubinaid korjata.
16.01.2021 at 21:46
mrtn
Project Titan
Applel, muide, on laos veel iPad Mini 2 (tootmine lõpetatud 2014). Just hiljuti sain vahetuse korras uue.

Samas, ega ma ei tea, äkki toodavad jätkuvalt koos Mini 5-ga, kohe tuleb 6 välja.
16.01.2021 at 21:54
madis
Project Titan
Fire, lootusetu fanboy case, ühelegi küsimusele sa vist vastama ei hakka, uus bulla kohe võtta Apple kodukalt ja sellest piisab ;)
16.01.2021 at 22:44
tfr
 
Project Titan
quote:
madis: Ei usu et asi ilmtingimata VAGis, mida keerulisem soft seda hullem bugihunnik. MacOS ja Win10 saavad pidevalt uuendusi ja iga nädal leitakse turvaauke, see on paratamatu vist.

Loomulikult on ja jääb igas softis bugisid olema. Aga ühtegi teist sellist kaasust automaailmast, kus launchi oleks ligi aasta otsa venitatud ja siis klientidele teadvalt bugiseid autosid kätte andma hakatud, ei mäleta küll.
16.01.2021 at 23:43
DevilDeVille
  
Project Titan
quote:
tfr:
quote:
madis: Ei usu et asi ilmtingimata VAGis, mida keerulisem soft seda hullem bugihunnik. MacOS ja Win10 saavad pidevalt uuendusi ja iga nädal leitakse turvaauke, see on paratamatu vist.

Loomulikult on ja jääb igas softis bugisid olema. Aga ühtegi teist sellist kaasust automaailmast, kus launchi oleks ligi aasta otsa venitatud ja siis klientidele teadvalt bugiseid autosid kätte andma hakatud, ei mäleta küll.

Pigem on see esimene kord, kui ametlikult tunnistatakse, et antakse bugistena kätte :)

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
17.01.2021 at 07:16
fire83
 
Project Titan
12.01.2020

Hyundai Motor says it’s in early talks with Apple to develop a car, sends shares soaring 19%

Korea Economic Daily ja Reuters on nüüd korduvalt katnud Apple auto tootmise kuulujutte ja üksteise teatatut. Eesmärk olevat toota koos 100 000 autot juba järgmisel aastal, hiljem 400 000. Autode tootmine peaks aset leidma KIA tehases Georgias või luuakse üldse uus tehas, kust 2024. aastal võiks tulla esialgu 100 000 autot, täisvõimusus hiljem 400 000. Oletatvalt pidavat järgmisel aastal tulema ka beetaversion autost. Erinevalt nutiseadmete tootmisest, on autode tootmine on madala kattega äri ja see usaldatakse ilmselt kolmandale osapoolele (Hyundai). Bloombergi arvates ei hakka Apple sarnaselt oma teistele toodetele, ise autosid tootma. Võtmeerinevuseks Apple võime integreerida isesõidusüsteem oma tarkvara, sensorite ja kiipidega. Eesmärgiks on lasta kasutajal teha ei midagi rohkemat kui sisestada sihtpunkt. Oma esimesel katsel, viis aastat tagasi, kasutas Apple Magna inseneride abi. Koostöö Hyundaiga annab Applele suuremad mahtud, mida väiksemad nagu (Magna) ei suudaks.

Investeerimispanga JP Morgan analüütik Samik Chatterjee sõnul on turu suurus üks põhjuseid miks Apple on asjast huvitatud. $2.55 triljonit vs nutitelefonide $420 miljardit. Kuigi kuulujutud apple auto ümber pole midagi uut, viitavad viimased uudised Apple autoarenduse "laienemist ja momentumi tekkimist". Muudatused juhtkonnas viitavad arvatavasti varasematele edasilükkamistele ja suunamuutustele. Autotööstuse ja tehnoloogiasektori napisõnalisus viitab, et Apple keskendub omaenda tarkavaralahendusele. Apple "võimaluseks" on luua integreeritust juba kasutajate käes oleva miljardi seadmega ja laiendada teenuseid. Põhiline tulu tuleks teenustest, eriti kuna tegu on suletud ökosüsteemiga. Apple autol peaks olema negatiivne mõju teistele autotootjatele ja positiivne mõju lepingupartnerist tootjale.


____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
17.01.2021 at 19:10 13 edits. Last edited 17.01.2021 at 21:42 by fire83
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Project Titan   .. 14 15 16 17 18 19 20  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.