register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : 3,3 vs. 3,5 Mopar  
Poster Message
Aare
3,3 vs. 3,5 Mopar
quote:
sirr: EAGLE VISION 3.3 -93 autom., autopiloot, kondits., 2x turvapadi, kesklukk, immo, alarm, el.aknad ja peeglid, 2x lisatuled, orig. stereo, talvekummid, soojendusega peeglid, v.h. korras, kõik lisad töötavad, järgmine ülevaatus 10.2004. hind 63000 kr.
pildi võin ka teha, aga asi poolemeetrise lume all :)
Tel: 051-00283 või sirr@mail.ee


3.3 on juust mootor.....mitsu 3.0 või DOHC 3.5 on asisemad asjad Chrysleri peal:(

Aare
12.11.2002 at 21:54
Jutulind
3,3 vs. 3,5 Mopar
quote:
Aare:
3.3 on juust mootor.....mitsu 3.0 või DOHC 3.5 on asisemad asjad Chrysleri peal:(


Tead Aare, siiani olen mina vaikselt kõrvalt vaadanud Sinu irisimeist igal teemal, kuid hetkel läksid liiale. Kui muidu on Sinu lahmimine veel kuidagi aksepteeritav, siis siin foorumi alateemas ( Turg siis ) ei ole see seda teps mitte. Kui juust, Siis selgita ( emmental, aukudega ? ), kui see on lihtsalt jälle Sinu isiklik arvamus, siis parem jäta siia kirjutamata. Turg on loodud selleks, et inimesed saaksid asju osta-müüa. Sinupoolt siia teemasse kirjutatavad sarnased märkused on aga müügi solkimine, kusjuures Sa isegi ei põhjenda oma isiklikku arvamust.

Ei, mina ega ükski minu tuttav ei müü seda autot. Lihtsalt viskas kopa ette.

____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4
13.11.2002 at 17:00 Last edited 13.11.2002 at 17:01 by Jutulind
max
3,3 vs. 3,5 Mopar
Vabandust OT pärast:
mul on selline tunne, et kui sellel Eagle Visionil oleks 3,5L mootor olnud, siis oleks Aare kommentaar selline, et 3,0L ja 3,3L mootorid on Chryslerile OK, 3,5L DOCH on juust :lol
13.11.2002 at 17:32 Last edited 13.11.2002 at 17:33 by max
tohoh
 
3,3 vs. 3,5 Mopar
a miks 3,3 vilets siis on? Mis?

____________________________
Ford Mustang ´96
Põrnikas `69
Dodge Avenger ´08
GAZ 24 ´84
13.11.2002 at 17:38
Ragnar
3,3 vs. 3,5 Mopar
WTF, nyyd tõmbasid endale vee peale, aare! 3,3 on neist asiseim yldse!
13.11.2002 at 02:51
Kert
3,3 vs. 3,5 Mopar
Ma tian üht 3.3 mis siis läbinud pea 300K ja tundub et ei üritagi ära väsida...
14.11.2002 at 09:38
arxx
3,3 vs. 3,5 Mopar
quote:
Aare: 3.3 on juust mootor.....mitsu 3.0 või DOHC 3.5 on asisemad asjad Chrysleri peal:(

Aare

rumal jutt suhu tagasi! ... millistel mopar'itel on 3.5l dohc mootor ???

... ja vastus on: sellist asja mopar'il pole!

selgituseks siis:
· 3.0 sohc/dohc (MitsuMoCo) - LeBaron, TC, minivans, New Yorker, Spirit, Dynasty, Daytona, Stealth, Shadow ES, Acclaim, Duster
· 3.3 ohv - New Yorker, Dynasty, LH series, Vision, Intrepid, minivans (cast iron block)
· 3.5 sohc - LH series, Prowler (aluminum block)

BTW, "juustu" (3.3l) kohta antakse allpar.com'is järgnev hinnang, ...common problems: for most parts this engine series is very reliable.


____________________________
Avenger ES - "üsna ilmetu kupee"
14.11.2002 at 10:22
PlyVal64
3,3 vs. 3,5 Mopar
Ja ma mõtlesin, et ainult minul "viskab ära" ... kuid suutsin end tagasi hoida. Sellise isendi pikaajaline omanik on väitnud 3,3 Visioni tema hetkeautost, "televiisoriga", ehk täislaksus BMW745st, OLULISELT paremaks autoks Eestimaa teedel. Pehme sõita, hooldevaba, kulutab vähem etc. Aga andis isale, kes vana ja invaliid, et too end katki ei raputaks ja püsivalt remotöökoja uksi ei peaks kulutama. Ja et pensionäri sissetulek lubaks bena kah osta...
14.11.2002 at 11:28
Aare
3,3 vs. 3,5 Mopar
quote:
arxx:
quote:
Aare: 3.3 on juust mootor.....mitsu 3.0 või DOHC 3.5 on asisemad asjad Chrysleri peal:(
Aare

rumal jutt suhu tagasi! ... millistel mopar'itel on 3.5l dohc mootor ???

... ja vastus on: sellist asja mopar'il pole!

selgituseks siis:
· 3.0 sohc/dohc (MitsuMoCo) - LeBaron, TC, minivans, New Yorker, Spirit, Dynasty, Daytona, Stealth, Shadow ES, Acclaim, Duster
· 3.3 ohv - New Yorker, Dynasty, LH series, Vision, Intrepid, minivans (cast iron block)
· 3.5 sohc - LH series, Prowler (aluminum block)

BTW, "juustu" (3.3l) kohta antakse allpar.com'is järgnev hinnang, ...common problems: for most parts this engine series is very reliable.


Sorry, näpukas:*( Aga 3.5 mootorit eelistaks iga kell 3.3-le lihtsalt oma sõidukogemuste
põhjal.....ütleme et lombakas setukas vs poolmetsik mustang oleks asjakohane võrdlus:)
Mineku vahe on konkurentsitu:)

Aare

18.11.2002 at 18:43
Aare
3,3 vs. 3,5 Mopar
quote:
Jutulind:
quote:
Aare:
3.3 on juust mootor.....mitsu 3.0 või DOHC 3.5 on asisemad asjad Chrysleri peal:(

Tead Aare, siiani olen mina vaikselt kõrvalt vaadanud Sinu irisimeist igal teemal, kuid hetkel läksid liiale. Kui muidu on Sinu lahmimine veel kuidagi aksepteeritav, siis siin foorumi alateemas ( Turg siis ) ei ole see seda teps mitte. Kui juust, Siis selgita ( emmental, aukudega ? ), kui see on lihtsalt jälle Sinu isiklik arvamus, siis parem jäta siia kirjutamata. Turg on loodud selleks, et inimesed saaksid asju osta-müüa. Sinupoolt siia teemasse kirjutatavad sarnased märkused on aga müügi solkimine, kusjuures Sa isegi ei põhjenda oma isiklikku arvamust.
Ei, mina ega ükski minu tuttav ei müü seda autot. Lihtsalt viskas kopa ette.

Tere...selgitan.....parimaks tõestuseks on teha proovisõit ühe ja teisega. Olen ise teinud.
Minu jaoks asi edasist kommenteerimist ei vajaks......kui kahe vahel valida tuleb....esiteks
on mineku vahe öö ja päev....kütusekulus vahet pole...ja pole see 3.5 midagi niiväga
lagunev ja 3.3 töökindel. Vähemalt siinmaal peavad remontijad küll neid ülanukaga mootoreid
paremateks...vana hea vaidlus low ja high techist:D

Aare
18.11.2002 at 18:47
Aare
3,3 vs. 3,5 Mopar
quote:
max: Vabandust OT pärast:
mul on selline tunne, et kui sellel Eagle Visionil oleks 3,5L mootor olnud, siis oleks Aare kommentaar selline, et 3,0L ja 3,3L mootorid on Chryslerile OK, 3,5L DOCH on juust :lol

Ehh, natuke ikka jagan ka, kujutad ette. Ega vist ei kujutagi:D :D
3,3 ohv mootoriga visioni/intrepidi kiirendus ei kuulu üldse kuhugi klassi:(
3.5 liigub normaalselt. Aga ta pole ju malmplokiga pushrod-power:*(

Aare
18.11.2002 at 18:49
Aare
3,3 vs. 3,5 Mopar
quote:
PlyVal64: Ja ma mõtlesin, et ainult minul "viskab ära" ... kuid suutsin end tagasi hoida. Sellise isendi pikaajaline omanik on väitnud 3,3 Visioni tema hetkeautost, "televiisoriga", ehk täislaksus BMW745st, OLULISELT paremaks autoks Eestimaa teedel. Pehme sõita, hooldevaba, kulutab vähem etc. Aga andis isale, kes vana ja invaliid, et too end katki ei raputaks ja püsivalt remotöökoja uksi ei peaks kulutama. Ja et pensionäri sissetulek lubaks bena kah osta...

Väga hea kui omanik rahul on. Mina näiteks valiks vastupidise--ja täiesti objektiivsetel
kaalutlustel...nagu ntx üle kahe korra võimsam mootor;)

Aare
18.11.2002 at 18:55
peep
 
Moderator
3,3 vs. 3,5 Mopar
Et te ise ka teaks mille üle vaidlete ja kellegil kes selle threadi avab, oleks tema liigutusest ka mingit praktilist kasu:

3.3L V6
OHV 12 valve
Net Power (bhp @ rpm)
153 @ 4800 (1993)
161 @ 5300 (1994+)
Net Torque (lb-ft @ rpm)
177 @ 3200 (1993)
181 @ 3200 (1994+)
EPA Fuel Economy (city/hwy.)
20/28
Acceleration 0-60 m.p.h.
10.3 sec.

3.5L V6
SOHC 24 valve
Net Power (bhp @ rpm)
214 @ 5800 (1993-1995)
214 @ 5850 (1996-1997)
Net Torque (lb-ft @ rpm)
221 @ 2800 (1993-1995)
221 @ 3100 (1996-1997)
EPA Fuel Economy (city/hwy.)
18/26
Acceleration 0-60 m.p.h.
8.7 sec.
8.3 sec. w/Perf. & Handling Pkg.

http://www.allpar.com/model/intrepid.html

Mis puudutab "Turg" alla müüdavat kaupa halvustava info postitamist siis sellega palun tõesti mitte tegeleda, kui just keegi ei ürita mingit suli teha. Antud juhul sellist case'i nagu polnud, inimene kirjeldas müüdavat kaupa ja pani hinna. On ostja mure välja selgitada, kas kaup ja hind on vastavuses ja kel selline huvi, võib alati siin foorumis teiste arvamust küsida.

Ehk Aare, Sinu arvamus seal ei olnud oodatud ega asjakohane hoolimata tema õigsusest või mitteõigsusest.
18.11.2002 at 19:15 Last edited 18.11.2002 at 19:25 by peep (Moderator)
Aare
3,3 vs. 3,5 Mopar
quote:
peep: Et te ise ka teaks mille üle vaidlete ja kellegil kes selle threadi avab, oleks tema liigutusest ka mingit praktilist kasu:
Ehk Aare, Sinu arvamus seal ei olnud oodatud ega asjakohane hoolimata tema õigsusest või mitteõigsusest.

Srry, peep, parandame ennast:*(

Aare
18.11.2002 at 19:29
PlyVal64
3,3 vs. 3,5 Mopar
quote:
Aare: Väga hea kui omanik rahul on. Mina näiteks valiks vastupidise--ja täiesti objektiivsetel
kaalutlustel...nagu ntx üle kahe korra võimsam mootor;)
Aare

Objektiivne on see, et odavam auto on alati kasulikum pidada. Neil autodel 3kordne ostuhinna vahe. Ja objektiivne on ka see, et BMW paistab liiiga silma. Ja objektiivne on veel see, et Dodge on mugavam sõita. Ma mõlemaga "mõned km-d" sõitnud, enamuse nendest Otepää ümbruse teedel ja lumega. BMW on seal räigelt ebamugav ja ebapraktiline. Elektroonika ei aita teps mitte kaasa läbivusele(isegi man. käiguvahetusrezhiim mitte) ja sõidupehmusele. Ei saanud selle BMWga mulle isegi Noarootsi külla sõita, "robaki-robaki" käis põhi vastu maad. Dodge aga "ujus" sujuvalt läbi 1km metsateede. Ja lisaks kõik need elektroonsed imevigurid muutuvad mõtetuteks, kui tänu auto põrutustele ei saa näpuga juhtnuppudele pihta... "Gruta" on küll sõita Tln-Tartu trassil aga see pole ainus tee, kus sõita tuleb. Ainuke ja pea ainus ülitugev + BMW kasuks, versus Dodge, on tuled. Xenon teeb oma töö ... ja USA-laternad teada kõige viletsamad, mis autol olla saavad. OK!, + ka mahamüügil rahakotti siginev "rull".
Üldiselt muidugi on BMW 7-seeria parem auto(vist), kui Interprid, kuid selleks pead ka veidi teisest "klassist" inimene koos oma elustiiliga olema. Ma`p hästi ei kujuta ette, kuidas sellise autoga veaks metsast puid käruga välja... a Margus61 ja tema Audi A6 QuattroAvantiga sai seda teha küll. Ja need ikka rohkem omavahel sarnased(Audi A6 ja BMW), kui Interprid ja Euroopa kvaliteetautod.
19.11.2002 at 12:14 Last edited 19.11.2002 at 12:16 by PlyVal64
Aare
3,3 vs. 3,5 Mopar
quote:
PlyVal64:
quote:
Aare: Väga hea kui omanik rahul on. Mina näiteks valiks vastupidise--ja täiesti objektiivsetel
kaalutlustel...nagu ntx üle kahe korra võimsam mootor;)
Aare

Objektiivne on see, et odavam auto on alati kasulikum pidada. Neil autodel 3kordne ostuhinna vahe. Ja objektiivne on ka see, et BMW paistab liiiga silma. Ja objektiivne on veel see, et Dodge rnased(Audi A6 ja BMW), kui Interprid ja Euroopa kvaliteetautod.

Tere
No selle loogika järgi on kõige odavam ja kasulikum üldsegi Lada 110 pidamine - oma klassis
kõrgeim kliirents, võimas küte, odav hind ning neli elektriakent, kesklukk ja istmesoojendus
on ka olemas. Ja ostuhinna vahe Intrepidiga on samuti 3 kordne ???

Aare
19.11.2002 at 12:27
PlyVal64
3,3 vs. 3,5 Mopar
quote:
Aare: Tere
No selle loogika järgi on kõige odavam ja kasulikum üldsegi Lada 110 pidamine - oma klassis
kõrgeim kliirents, võimas küte, odav hind ning neli elektriakent, kesklukk ja istmesoojendus
on ka olemas. Ja ostuhinna vahe Intrepidiga on samuti 3 kordne ???
Aare
Ja kahjuks nii ta ongi ... miks muidu neid uusi Ladasid niipalju ostetakse? Väga paljudele ongi just need omadused ülitähtsad. Koonerdamine pole küll kokkuhoid, kuid kokkuhoid pidi "perekonna õnne alus" olema...
Nojah, ise küll Ladat ei muretseks(a kui selle vastupidavus Korea-autodega samas klassis oleks, siis küll), kuid igal juhul vaatan lisaks mugavusele-ohutusele just neid näitajaid. Igapäevaauto peab viima Ast Bsse, ja tegema kaasa kõik vajalikud toimingud, metsarallist lastevanemate koosolekule sõitmiseni. Muid nõudmisi ju nagu polekski ... Ahjaa, töövahendile(näit. pakiautole) esitan aga hoopis muid tingimusi , kuid ärme uut fleimi tekita!
Edit, et valesti aru ei saaks: Lada-ostjate hulgas on päris palju(mitmed ka teada) neid inimesi, kes täiesti vabalt võiksid Unitedisse või Silberisse minna ja kalleimast otsast autosid osta. Mees, kel on 4 uut veokat, mõned uued traktorid, kombainid ja haaked(+ muu maa majapidamises olev) pole just vaene mees ... tihti kordades rikkam, kui "viimsete kopikate" eest endale bemarit soetav.
19.11.2002 at 12:54 Last edited 19.11.2002 at 13:00 by PlyVal64
Aare
3,3 vs. 3,5 Mopar
quote:
PlyVal64:
quote:
Aare: Tere
Edit, et valesti aru ei saaks: Lada-ostjate hulgas on päris palju(mitmed ka teada) neid inimesi, kes täiesti vabalt võiksid Unitedisse või Silberisse minna ja kalleimast otsast autosid osta. Mees, kel on 4 uut veokat, mõned uued traktorid, kombainid ja haaked(+ muu maa majapidamises olev) pole just vaene mees ... tihti kordades rikkam, kui "viimsete kopikate" eest endale bemarit soetav.

Tere
No kui üht Pealtnägijat vaatasin, siis pole Ladast kasu eriti, kui sõidu pealt pidurid ära
kaovad ja mootor aiste vahelt jalga laseb:D

Aare
19.11.2002 at 16:57
askeldaja
 
3,3 vs. 3,5 Mopar
quote:

No kui üht Pealtnägijat vaatasin, siis pole Ladast kasu eriti, kui sõidu pealt pidurid ära
kaovad ja mootor aiste vahelt jalga laseb:D
Aare

Ehk ikka igal Ladal mootor vastu maad kuku. Isegi Silves kui ostis MB 600 (mis oli omal ajal ikka tõeline kõva sõna), olevat omanud suht alguses kohe üksjagu elektroonilisi problasid.

Vahet pole@peace
19.11.2002 at 18:10
deathdog
3,3 vs. 3,5 Mopar
nuh ma pole kül teap mis vana aga isegi mina tean et lada tuleb kõigepealt koju (või usalusliku remonditöökotta)lohistada ja kõik mutrid poldid kinni keerata (seibid ka panna jne.) siis kestab küll

sry OT
19.11.2002 at 00:51
tqhq.ee foorum : Autod : 3,3 vs. 3,5 Mopar  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.