register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : SRX head ja vead  
Poster Message
kkerem
SRX head ja vead
Tere,

on tekkinud vajadus suurema auto järgi, mis ei oleks maastur, vaid suur universaal. Tingimuseks on, et oleks võimalikult suur, automaat ja nelivedu. Juhuslikult jäi slilma Cadillac SRX. Kiire otsing siin ei andnud selle auto kohta ei erilist tulemust...

Vaatan vahemiku 2007...2008...2009

Küsimused:
1) kuidas peab vastu?
2) hoolduskulu võrreldes ... mersu, bmw, volvo... kas on pigem odav hooldada või pige kallis hooldada
3) kütusekulu, ilmselt vaatan pigem V6 versiooni

Ostes, kas peab millelegi eriliselt tähelepanu pöörama?

Tänud


____________________________


-------------------
Ford Maveric/Escape (gone), Subaru Forester (gone), Jeep GC '03 (gone), xj Limited '91 (gone), xj Pioneer '89 (gone)
13.03.2016 at 20:53
DevilDeVille
  
SRX head ja vead
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=12&t=2287

http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=2331

jne.

märksõnaks kuugel

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
13.03.2016 at 21:27
epsum
SRX head ja vead
Oman siin poolteist aastat juba ühte isendit. Ostsin vikingist, olen teine omanik. Ostuhetkel oli 94kkm ees ja kõik hooldused viikingus tehtud. Praeguseks 128tkm sõidetud ja, no, ei ole mittemiskit soovi välja vahetada..

Esiteks. Ketid. Paha on see, et originaalmootori originaalkett kestab ~100tkm. Hea on see, et kui esinduse hooldus, siis GM on tunnistanud seda 3.6se mootori tüüphäda ja kettidel on laiendatud garantii, 160tkm v 12 aastat. Minul vahetas viiking ketid garantii korras, toppartsi hinnapakkumine ketivahetusele oli umbes alla 900 euro. Pigem 820 v nii. Laiendatud garantii rakendamise eelduseks dokumenteeritud hooldusajalugu esinduses.

Teiseks, kui su valitud isend omab tow-packaget (minu oma omab), siis käigukasti õliradika lahendus on geniaalne! Käigukasti jahutusradikas asub jahutusradiaatori ja kliimaradika vahel ja õli sinna transpordivad kaks toru. Alumiiniumist. Miski geniaalne insener lahendas torustikuprobleemi nii, et viis torud käigukastist radiaatorisse altpoolt esisillatala ja ülalpool põhjakaitset. Aga vahet põhjakaitsel ja torul eriti pole. Mis tingis selle, et metsas käies põhjakaitse peale kogunenud sitt söövitas need kaks alumiiniumtoru läbi. Mille tulemina lahkus käigukastist hea mitu liitrit õli. Hea mehhaanik tegi "ratsi" ja asendas alumiiniumtorud kummivoolikutega, seega loodetatavasti on see probleem minevik.

Kolmandaks.
Pidurisilindrid. SRXil jäävad pidurid peale. Räägitakse, et sadula kolvid ei ole mitte metallist, vaid komposiidist, ja noh.. nii juhtubki kuluvad ovaalseks ja jäävad kinni, umbes 100tkm läbimisel. Õnneks ei ole uuendamine eriti kallis, aga ostes asi, mida kontrollida.

Kütusekulu.
Ma ei hoia tagasi ja ei sõida ökonoomselt. Bensiiniga sõites, linnakulu 18-19 ja maanteel pole saanud alla 11.5e. Seda siis 3.6se mootoriga. Linnas ei säästa ja maanteel ei sõida 90ga. Ikka mõnevõrra rohkem. Samas, mida sa soovid saada telliskivi aerodünaamikast ja päris-pidevast-neliveost. Minu lahendus oli gaas. Gaznet tegi ja nüüd sõidan ja .. ei kurda. Ilma gaasita olid kuu kuluarved 200+, praegu gaasiga alla 150e. Seda, kas autol on 190kw või 160 gaasiga sõites, ma ei saa aru ja tagumikudüno ei ütle.

Audio. BOSE võimendi kooles. Kõik piiksud, mh parktronic ja asjad käivad läbi seetsinase võimendi. Asendus 700 eurot, õnneks hea leedu lammutus aitas ja lammari võim maksis 180. Remont on võimalik, aga kulukas, kuulsin remondinumbrit 250. Ebay aitab.

Ahjaa, ole valmis selleks, et see 3.6 mootor sööb õli. Väidetavalt on tehase kulunorm 15tkm peale maks 4l, enne kui remonti tegema peab hakkama. Mina valan umbes liitri peale siis, kui arvuti arvab, et järgmise õlivahetuseni on 50%.

Rohkem ei ole 30tkm jooksul juhtunud. Tavahooldus 200 ja kõik hästi.

Head.
Ainumas auto, kuhu viskan mäesuusavarustuse, purjelaua, jalgratta ja võtan sõbrad ka peale ja kõik mahub ära. Sõiduasend on hea ja 1000+km reisid mööduvad kui lenneldes. Mina oma 1.96 pikkusega tunnen ennast rooli taga väga hästi, ja kui juhiiste on minu taga paigas, siis tunnen ennast juhiistme taga istudes ka hästi.
SRXil kasutatavad salongimaterjalid on head. Ja kohe pärishead, mitte ainult ameerika autode mõistes. Sõbrad, kes uusi bemme v s-klasse peavad, ei ole minu autos istudes väga virisenud (ja ma tunnen neid, oi, kus võimalusel halaks). 7 kohta tuleb kasuks kainekat mängides..

Ehk, kui esinduse ajalooga ja vähesõitnud isendi saad, siis anna minna. Hea on. Kui ma srxi ostsin, olid valikus X5, GL ja Q7. Olles kõikidega nendega sõitnud, olen ma enam kui kindel, et see pooleteistaasta tagune otsus SRX osta, oli hea. Vähemasti ise olen rahul. Hoolduskulude/sõidurõõmu/universaalsuse kombo on sel asjal kuidagi õnnestunud. Liigagi hästi.


Edit: Kui proovida-katsuda-autot näha tahad, siis anna teada, rõõmuga olen nõus jaurama sel teemal pikemalt.


____________________________
srx '07
13.03.2016 at 22:04 1 edit. Last edited 13.03.2016 at 22:08 by epsum
kkerem
SRX head ja vead
Tänud epsum.

Mul on kaalumisel hetkel kas mersu R või SRX. Nagu ma aru saan, siis mõistlik otsida eestist ostetud ja siin esinduses hooldatud isendeid. Hakkan turgu uurima :)

____________________________


-------------------
Ford Maveric/Escape (gone), Subaru Forester (gone), Jeep GC '03 (gone), xj Limited '91 (gone), xj Pioneer '89 (gone)
13.03.2016 at 22:18
epsum
SRX head ja vead
Mina läheks ja üritaks selle üle tingida:
http://www.auto24.ee/used/2052386

E: Eeldusel, et sul 7t kohta tarvis ei lähe


____________________________
srx '07
13.03.2016 at 22:39 1 edit. Last edited 13.03.2016 at 22:39 by epsum
Rein000
 
SRX head ja vead
Tuttav omas mingi aeg R i, endale tahtsin ka, aga ta kolis ka selle pealt Q peale, enne R i oli Toureg ja ütles, et on mis teised, aga Rrrr ei taha üldse koos püsida ja iga jublakas maksab ka korralikult. Eks ta SRX ist nõksa avaram tundub. Aga võrreldes GM toodangu käigus hoidmist sakslastega, siis ikka odav ja harva tuleb miskit parandada. Las võtab kütust see gramm rohkem, aga juba ostu ja ülalpidamiskulud teevad selle liitrikese tagasi ;)
14.03.2016 at 12:19
v6sa
SRX head ja vead
quote:
kkerem:
...
Mul on kaalumisel hetkel kas mersu R või SRX. Nagu ma aru saan, siis mõistlik otsida eestist ostetud ja siin esinduses hooldatud isendeid. Hakkan turgu uurima :)

R puhul pole siinne ajalugu just parim garantii. Pigem panustaks värskelt saksast toodud teadaoleva ajalooga isendile. Liiga tihti õpib esindus diagnostikat kliendi kulul, kes siis läheneb ...säästlikult. Ning alternatiivset remondikohta uuematele eriti ka ei ole... Samuti kipub müüjal olema põhjendamatult kõrge hinnang "mersulisale". Isegi R on juhikohal selgelt mersu, aga kas see just lisahinda väärt on, jäägu iga inimese enda otsustada. Mulle näiteks on, aga mul pole jälle R soetamiseks ei vajadust ega finantsvõimekust;)

Loodetavasti osatakse käkiläkki paremini praavitada.
14.03.2016 at 13:53
Ropka
SRX head ja vead
natuke ka meenutaks mis mind häiris või meeldis:

salongikvaliteet on väga hea. pole kunagi omanud uut autot, aga SRX oli esimene, mis ei kõbisenud ega kolisenud mitte kuskilt, sillad täiesti vaiksed.

pagasniku istmed ei ole inimeste jaoks...ehk ainult väikelastele. kui võimalik, siis eelistada 5 kohalist varianti, siis on ka ehk tulekustuti kuhugile panna, muidu ei ole tal ühtegi panipaika.

mul oli esimese gen. auto (2005), nendel kõigil varem või hiljem oli see pagasniku märgamise probleem (vihmavesi).

Northstari bensukulu oli sama mis epsum väitis V6 kohta, maanteel väiksemgi (meenus väike seik autovõõra inimese suust, et väiksel möödasõidul maanteel pööretel üle 3,5k hakkas auto "Ferrari" häält tegema :D )

natuke üle hakkas viskama üle nädala ise tekkivad ja kaduvad ja muidu rikked, mis panid kogu aeg mootori tule põlema (piisas juba niiskemast ilmast), enamasti tegelikku viga ei olnudki, et siis väga kapriisne elektrisüsteem. selle tõttu sai palju vahetatud andureid ja puhastatud pistikuid (üks kurja juur oli lambda pistiku pesa kuhu vihmavesi sisse jooksis ja alati seest roheliseks läks ja muidugi tule põlema pani) (ükski vidin alla 100€ ei maksnud)

uuemate kohta ei tea öelda, aga gen.1 omas täiesti ok navisüsteemi, plaati on saada ja see ei ole mingite vinidega ega muuga seotud (seega Eestit sisaldav plaat on pakkuda). hääljuhtimine eelistas mingeid lambikohtasid, enamasti lennujaama, videot saab ka sõidu ajal vaadata eest ekraanilt, ei pea mingit 400$ maksvaid mooduleid ostma.

ära müüsin tegelikult sellepäast, et pakiruum on üsna suure kere koha äärmiselt väike. poritiivad on igasugu supakaid ja mooduleid täis topitud (kitarrikohver pagassi normaalselt ei mahu)
auto oli äge, aga kõik vaatasid ikka veidi viltu et noh mingi "kädimees siin" ja bensukulu muutus ka lõpuks mõttetuks

seega istun hetkel kandilise voya roolis, aga kuna CHR koostöö Fiatiga ei olnud hea kombinatsioon, siis piilun ikka R-klassi Long isendite poole, aga valik meil on ikka niru, enamus on varustusevabad variandid
kuna teiste sama klassi autodega kogemusi pole, siis remondikulu võrrelda ei saa
aga mina näen Ri puhul eelisena nupust reguleeritavaid amorte (mitte et SRX omad odavamad oleks) ja suuremat salongi ja suuremat mootorivalikut

meenub ka väike seik Vikingis käigust...et oli tarvis tööle saada päevatuled alatasa läbipõlevate parktulede pärast (stange mahavõtt ei ole väga normaalne asi lampide vahetamiseks ), siis küsimata üldse mis või kuidas või kas on euro või usa variant, ühmati, et kuule midagi pole teha, viska müts armatuurile, see on sulle parim lahendus, seega ei soovita Opeli poisse sellise s*ta suhtumise pärast kellelegi
14.03.2016 at 21:21 1 edit. Last edited 14.03.2016 at 21:55 by Ropka
kkerem
SRX head ja vead
Tänud kõigile, kes viitsisid infot jagada. Igatahes sain julgust juurde. See 3.6 keti teema on natuke kahtlane, aga katsun selle ka selgeks endale teha.

____________________________


-------------------
Ford Maveric/Escape (gone), Subaru Forester (gone), Jeep GC '03 (gone), xj Limited '91 (gone), xj Pioneer '89 (gone)
16.03.2016 at 23:05
Märt
SRX head ja vead
quote:
Ropka:
meenub ka väike seik Vikingis käigust...et oli tarvis tööle saada päevatuled alatasa läbipõlevate parktulede pärast (stange mahavõtt ei ole väga normaalne asi lampide vahetamiseks ), siis küsimata üldse mis või kuidas või kas on euro või usa variant, ühmati, et kuule midagi pole teha, viska müts armatuurile, see on sulle parim lahendus, seega ei soovita Opeli poisse sellise s*ta suhtumise pärast kellelegi


Mul on olnud sama tulelahendus kasutusel nii Durangos kui ka Trollblazeris. Tundub ju igati mõistlikum, kui xxx€ paigaldada ümberehitusse ja saavutada sama tulemus?
PS. Sobivuse korral võin oma 9-7x ka loobuda. Plussi poolele on vanakooli V8, negatiivsel poolel on sissepääs American Beutile raskendatud, kuna SAAB on autole otsaette kirjutatud:)
Märt

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
17.03.2016 at 11:10
mrtn
SRX head ja vead
quote:
Tundub ju igati mõistlikum, kui xxx€ paigaldada ümberehitusse ja saavutada sama tulemus?

Ei ole sama tulemus. Mu kõikidel autodel korraldab selline lahendus kellade ja naviekraani öörežiimile lülitumise.
17.03.2016 at 15:52
Vanaisa
  
Moderator
SRX head ja vead
Tundub Vikingu poistel lihtsalt lati alt läbijooksmisena. Aga mis seal ikka, Opeli parandajatena on nad kindlasti tugevad.

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
17.03.2016 at 16:04
Märt
SRX head ja vead
quote:
mrtn:
quote:
Tundub ju igati mõistlikum, kui xxx€ paigaldada ümberehitusse ja saavutada sama tulemus?

Ei ole sama tulemus. Mu kõikidel autodel korraldab selline lahendus kellade ja naviekraani öörežiimile lülitumise.
Selge - mu mõlemad liikurid on(olid) ilma navita, seega suurt muud ei muutnud. Praegusel saabil on navi lahendatud GPS ja päikseloojangu kellaga - kui väljas on teoreetiliselt pime, siis on ööreziim ja vastupidi.


____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
17.03.2016 at 18:45
anryo
  
SRX head ja vead
quote:
kkerem: Tänud kõigile, kes viitsisid infot jagada. Igatahes sain julgust juurde. See 3.6 keti teema on natuke kahtlane, aga katsun selle ka selgeks endale teha.
Meil on CTS ja seal on täpselt sama asi ja samuti 100k km pealt. Kett venib välja, timing läheb paigast ära ja väljendub see näiteks niimoodi, et täisgaasiga pööretel kiirendades hakkab mootorit "cut'ima", mis ei ole just eriti meeldiv, kui Tartu mnt. näiteks rekkast möödasõitu teed.
Antud auto puhul oli vahetus koos juppidega ~1000.- eur. Peale vahetust oli mootor ka kohe kõrvaga kuulates vaiksem.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
18.03.2016 at 08:27
ervin
SRX head ja vead
quote:
kkerem: Tänud epsum.

Mul on kaalumisel hetkel kas mersu R või SRX. Nagu ma aru saan, siis mõistlik otsida eestist ostetud ja siin esinduses hooldatud isendeid. Hakkan turgu uurima :)

Kui bensiinimootoriga R-i võtad, siis R500. 350 oma 3.7l V6-ga on masendavalt jõuetu ja kütusekulu on sama mis 5 (või uuematel 5.5)-liitrisel. Airmatic on ka suur pluss, mina ilma õhkvedruta enam ühtegi autot ei taha :) Airmaticu puhul kontrolli kindlasti korralikult amordid üle - patju vahetatakse, meie kliimas on probleemne koht amordikorpuse küljes olevad õlisolenoidid. Kui solenoidi ja amordi kinnituskohas vähegi korrosioonijälgi näha on, siis arvesta potentsiaalse amordivahetuskuluga. Airmaticu hinnad, samas, on mõistlikkuse piiridesse langenud, on ka aftermarket tootjaid -renoveerijaid, märksõna Arnott (minu esimene kokkupuude airmaticu remondiga - 20kEEK/amort esindusest, vahetad mõistagi paarikaupa :D) R-klass on oma olemuselt sama masin mis W164 ML-klass, seega üsna rahvaauto ja osade poolest hea varustatusega. Kui tahad, võid konkreetsemate küsimustega priva saata, ma olen viimased 10 aastat mersudega sõitnud ja mõningal määral on nende teemal ka teadmisi külge jäänud :)
18.03.2016 at 17:53
vvt
  
SRX head ja vead
SRX puhul on määravaks omaduseks ka nähtus nimega Baltmotors (ups, uue nimega Viking Motors, aga same shit, new name). Kui su auto on tõesti korralik ja korras, siis hoolduse nad ära teevad (ok, mul suutsid korra kütusefiltri vahetada nii, et paagitäis maha jooksis, hea et põlema ei läinud :uhoh), aga sellest edasi vähe keerukama ja mõtlemist vajava probleemiga - sellist imedemaad annab tõesti otsida. Viimane kokkupuude oli nendega sügisel ja miski ei kisu sealt ei autot ostma ega muid asju seal ajama. :(

quote:
Aga mis seal ikka, Opeli parandajatena on nad kindlasti tugevad.

Lootus sureb viimasena :uhoh

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
22.03.2016 at 21:08
ivoalaska
 
SRX head ja vead
Ei hakanud eraldi teemat tegema aga küsiks, kas siin juhtub kellelgi olema 2008 3.6 SRX-i repair manuali? Kui leidub, siis oleksin nõus ära ostma.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
13.06.2018 at 07:22
tqhq.ee foorum : Autod : SRX head ja vead  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.