register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Uus Jeep Cherokee  
Poster Message
rein
Uus Jeep Cherokee
Kas keegi oskab kiita/ laita uut Cherokeed.
Plaanis uut autot osta aga ei suuda otsustada kas uus Cherokee voi Mitsubishi Pajero Sport.Turbo diisel.
Soita vaja palju kruusa- ja metsateedel, ka pikki otsi.

Rein
26.11.2002 at 12:36
tfr
 
Uus Jeep Cherokee
Sellisest valikust valiks mina küll pikemalt mõtlemata Pajero Spordi. Uus Cherokee on kuidagi kits, Pajero on palju stabiilsem - aga ta on kõvasti suurem ka.

Lisaks see, et kui Sa kruusalt veel natuke kaugemale metsa poole lähed, siis Pajero on täisraami peal, hea pika sillakäiguga ja vajadusel läheb 33" kumm ilma vedrustust muutmata alla, mille abil saab juba täiesti talutava kliirensi.
26.11.2002 at 13:18
canarbic
Uus Jeep Cherokee
aga osta hoopis paar aastat vana Grand Cherokee...
26.11.2002 at 13:29
Indrek
Uus Jeep Cherokee
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=1761
26.11.2002 at 13:39
Aare
Uus Jeep Cherokee
quote:
rein: Kas keegi oskab kiita/ laita uut Cherokeed.
Plaanis uut autot osta aga ei suuda otsustada kas uus Cherokee voi Mitsubishi Pajero Sport.Turbo diisel.
Soita vaja palju kruusa- ja metsateedel, ka pikki otsi.
Rein


Tere
Äkiste parem variant siiski Pajero on? Vanemal Jeepil oli peal mingi jube traktoridiisel Iveco
sildiga:D, uuema Mercedede diisliga harjuta end kohe sõidupäevikut pidama ning kütuse-
tsekke koguma. Ning tanklad peale Statoili unusta. Common-rail diisliga (CDI) toimuvad
kütusesüsteemi hädad on MB keskuse leivanumber:*( Et kuuekohalise remondiarve puhul
saaksid edukalt kohtus käia:beer
Aare
26.11.2002 at 15:22
rai
Uus Jeep Cherokee
quote:
Aare: Äkiste parem variant siiski Pajero on? Vanemal Jeepil oli peal mingi jube traktoridiisel Iveco
sildiga, uuema Mercedede diisliga harjuta end kohe sõidupäevikut pidama ning kütuse-
tsekke koguma. Ning tanklad peale Statoili unusta. Common-rail diisliga (CDI) toimuvad
kütusesüsteemi hädad on MB keskuse leivanumber Et kuuekohalise remondiarve puhul
saaksid edukalt kohtus käia


Tead puhka jalga mees kui sa mitte tahmagi ei tea, siis ole lihtsalt vait neid kuradi "autoeksperte" on ilma sinutagi küll.

Ühelgi Grand Cherokee 2,7CRD pole kütusega probleeme olnud. Teiseks mis vahet on sellel kes selle või teise mootori kokku paneb tehnika mis sinna peale läheb on on ikkagi boshi või siemens või muu sellise firma oma mida kasutavad kõik tootjad seal ei ole mis kaubamärk sinna mootorile peale pannakse kas on seal Mercedes Bmw või kurat teab mis.

To: Rein sa kuula vähem "eksperte" mine proovi, sõida autodega ja tee otsus milline auto sulle meeldib, sest eksperdid tuginevad ka enda isiklikele emotsioonidele, mis ei pruugi kattuda sinu enda arvamusega pärast on pettumus suur.

26.11.2002 at 17:45 Last edited 26.11.2002 at 18:23 by rai
peep
 
Moderator
Uus Jeep Cherokee
rai: foorumi mõte on inimestele infi anda ja neid nende küsimustega aidata. Sinu vastus Aarele ei teeni antud sõnastuses kumbagi eesmärki, küll aga on hea ettekääne järjekordseks mõttetuks fleimijadaks mida siit keegi ei soovi lugeda.

Võta emotsiooni maha ja kui Sa oled Aarega eriarvamusel siis kirjuta miks. Ma pakun, et enamik siin pole nii suured diislispetsid, et lennult jagavad mis õige ja mis vale jutt.

Seda, et Iveco diisli ja Grandi kombinatsioon üks õnnetus on, olen ma ka ise ajakirjanduse (CAR) vahendusel lugenud - oma kogemus kahjuks puudub.
26.11.2002 at 17:54
tfr
 
Uus Jeep Cherokee
quote:
rai: To: Rein sa kuula vähem "eksperte" mine proovi, sõida autodega ja tee otsus milline auto sulle meeldib, sest eksperdid tuginevad ka enda isiklikele emotsioonidele, mis ei pruugi kattuda sinu enda arvamusega pärast on pettumus suur.


No selleks, et mingit autentset isiklikku emotsiooni saada, tuleks see auto vähemalt paariks-kolmeks päevaks enda kätte saada ja siis "igapäevatöös" kasutada. 15-minutise tiiruga müügiesinduse ees parkimisplatsil ja kahel lähemal tänaval piisavat isiklikku tunnet sellest, kuidas see auto kruusa peal käitub ja mis probleemid ees ootavad, ei saa.
26.11.2002 at 18:32 Last edited 26.11.2002 at 18:32 by tfr
mr. RocknRoll
 
Uus Jeep Cherokee
Pajero Sport-istmed kõvavõitu, pööramisraadius suurevõitu, kuid stabiilne (tundus suht jäiga vedrustusega olema) ja diislil madalatel pööretel jõudu, minek hea. Cheroga kogemus puudub.
Aare: Mis nt. Shelli diislil viga on? On Sul konkreetseid juhuseid teada või pakud niisama huupi mahategemise, enda seisukoha, arvamuse või mille iganes tarvis-põhjenda ka miks.

Sry läbupärast.
26.11.2002 at 18:54
Vanaisa
  
Moderator
Uus Jeep Cherokee
Ise olen aru saanud, et kui jeebil diffrilukke pole, siis võid ka kõige labasemasse mülkasse kinni jääda - ja et enamus torusid/astmelaudu on ilu pärast küljes.
Nii, kui üle kivide ajad, kohe kõveras või küljest ära...



____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
26.11.2002 at 18:57
Aare
Uus Jeep Cherokee

Tead puhka jalga mees kui sa mitte tahmagi ei tea, siis ole lihtsalt vait neid kuradi "autoeksperte" on ilma sinutagi küll.
Ühelgi Grand Cherokee 2,7CRD pole kütusega probleeme olnud. Teiseks mis vahet on sellel kes selle või teise mootori kokku paneb tehnika mis sinna peale läheb on on ikkagi boshi või siemens või muu sellise firma oma mida kasutavad kõik tootjad seal ei ole mis kaubamärk sinna mootorile peale pannakse kas on seal Mercedes Bmw või kurat teab mis.


Noored rikkad mehed, raha ja tahtmist on, miks mitte:lol :lol
Sõidan ise diiselautoga varsti aasta, millel peal veel lollikindel mehhaaniline pump
ning isegi see auto tunneb vahet mr x diiselkütusel ja korralikul küttel;) 2,7 CRD
mootor peaks olema sama mis MB 270 CDI. Ja CRD müügiarv on piisavalt väike selleks,
et selle põhjal üldistusi teha

Aare
26.11.2002 at 19:09
Aare
Uus Jeep Cherokee
quote:
timmu: Pajero Sport-istmed kõvavõitu, pööramisraadius suurevõitu, kuid stabiilne (tundus suht jäiga vedrustusega olema) ja diislil madalatel pööretel jõudu, minek hea. Cheroga kogemus puudub.
Aare: Mis nt. Shelli diislil viga on? On Sul konkreetseid juhuseid teada või pakud niisama huupi mahategemise, enda seisukoha, arvamuse või mille iganes tarvis-põhjenda ka miks.
Sry läbupärast.

Siiani olen ettevaatusest pannud Statoilist ja samast püstolist:) Nestet sai sügisel korra
pandud ja hommikul hakkas tühikäik ujuma. Kuni järgmise tankimiseni. Shell, no offence
:hail, Statoil äratab usaldust just selle pärast, et tanklad firma omad - Shelli kodulähedases
jaamas on operaator miskit OÜ Lilleke oli ja kuna hind mõlemal sama, siis käin seal, kus
subjektiivselt usaldusväärsem:)

Aare
26.11.2002 at 19:14
Ets
Uus Jeep Cherokee
Kytustest ja tanklatest pisut ehk niipalju, et ega keegi heategevusega seal ei tegele! Ari on ari ja kytuseid v]etakse ikka selliste hulgimyyjate kaest, kellel odavam ja muidugu sert. tuleb ette naidata. Olen ise systeemis 5 aastat sees olnud ja 2 neist Statoilis(hetkel juba mujal) ja tean et sisuliselt ostetakse toorkytused ikkagi yhest kraanist. Pannakse omad lisandid sisse ja laheb myyki. Loppkvaliteedi koha pealt mangib rolli see, kuidas toorkytuseid on hulgimyyja mahutites hoitud (ehk siis teekond laevadelt ja rongidelt kohalikku terminaali). Jaemyyja (Statoil, Shell jne.) ei saa seda kontrollida. Kui hulgimyyjal on kytusele sertifikaat olemas siis ei ole mingit alust tema kytuse kvaliteedis kahelda ja ILMA serdita ei saa eestis legaalset kaupa teha!
Sorry aga mul ei ole praegu neid taeppe kuskilt voetta.
26.11.2002 at 19:32
spark
 
Uus Jeep Cherokee
miks sa statoili kiidad tuttav sai mersusse sealt vett 200CDI remont maksis tagasihoidlikud ~50000EEK-i
26.11.2002 at 19:39
spark
 
Uus Jeep Cherokee
mulle tundub, et ainus kntrollitava kvaliteediga on meie pisikesel eestimaal DIO
26.11.2002 at 19:41
Etz
Uus Jeep Cherokee
Mulle tundub nii kõik eesti tanklatest saadaolev diisel on rämps.
Peres liigub 270CDI mersu, vanust alla aasta.
Kütust võetakse kus juhtub va. krantsitanklatest.
Selle aja jooksul on auto korra paranduses käind ja remont oli ka "tagasihoidlikult ~45k"
Auto teeb sellist häält nagu vanad esra taksod

Täpselt sama auto peretuttaval Soomes. Võtab seal kus juhtub ja midagi pole juhtund. Auto hääle järgi on vaevuarusaadav et tegu on diisliga.

Vot selline kogemus


26.11.2002 at 20:10
Etz
Uus Jeep Cherokee
quote:
2,7 CRD
mootor peaks olema sama mis MB 270 CDI. Ja CRD müügiarv on piisavalt väike selleks,
et selle põhjal üldistusi teha

Aare



On küll sama mootor ja mootor pole üldse halb.
Ei arvanud diislist ennem mitte midagi, alles siis kui sellise mootoriga autot sain proovida kadus eelarvamus täielikult.
26.11.2002 at 20:13
diesel
Uus Jeep Cherokee
to t-spark
10 punkti ja õlled minu poolt :)
juba kogenud "traktoristina" võin kinnitada, et viimased paar aastat kui dio müügil on olnud, on kütuse mured kadunud. paari-kolme kuu tagant vahest juhtub, et olen sunnitud mujalt võtma ja vahe on vahel küll.
aga kuna see siin pisut ot on siis rohkem ei kiida.
ps. dioga ja selle töötlejafirmaga ei seo mind mitte miski muu kui toodangu tarbimine.
26.11.2002 at 22:45
gis
 
Uus Jeep Cherokee
Sõitsin tuttava Jeep Cherokee CRD-ga, kaks kuud vana ja sisse sõidetud. Väga lahe on. Lahedam kui oodatagi oskad. See mersu diisel teeb seal aiste vahel imet. Ning kuna ta on diisel, siis bensu ei võta üldse ja diislit võtab ka vähe.
Kui kütustest, siis on ka bensus vahe. Sõitsin vahepeal auroraga soomes ja peale seal tankimist ei olnud mootorit enam kuulda, geneka rihm sahises ainult kõrvulukustavalt ja kraapis nina kui veel lähemale kõrva panin. Eestis ei ole kusagilt ühestki kohast võetud küttega mitte midagi ligilähedastki saavutanud. Kas lonkab nii või tuksub naa või koliseb sealt või müdiseb sealt. Mis teha, turumajandus. Küsimus on, kus jaamade omanikud ise kütet võtavad?
28.11.2002 at 17:30
Ets
Uus Jeep Cherokee
quote:
gis: Küsimus on, kus jaamade omanikud ise kütet võtavad?
Suuremad hulgimüüjad/maaletoojad on: Fortum (omab ka ketti nimega Neste), Mark Oil, Saurix Petroleum, Olerex jne. Põhilised suunad on Espoo, Kirishi (Leningradi oblast) ja Mazeikiai. Kes aga suudab odavamalt tuua eks sellelt parajasti ostetakse. Eeltingimus on Euronõuetele vastava sertifikaadi olemasolu igale partiile eraldi. Sisse tuuakse vaid "toor"kütuseid kuhu siis lisatakse omad lisandid omaduste parandamiseks. Shell V-Power Racing 99+ tuuakse aga autotranspordiga otse Hamburgi tehasest. Nad tegelevad sellega kõrvaltoas, sellepärast natuke tean.
28.11.2002 at 17:49
Quattro
  
Uus Jeep Cherokee
Diiselkütus on meil jah paras solk, Saksamaal ja Taanis diiselkütus paaki lastes praktiliselt ei vahuta, meil aga kui paak on pooltäis lastud, siis tankimispüstol lööb juba vahust kinni.
Maastikuautodest olen aga sõitnud Nissan Patroliga ja autoomanikul oli eelmine auto grand cherokee. Patrol pidi peajägu üle olema.

____________________________
Passat,R1100GS
28.11.2002 at 17:52
Aare
Uus Jeep Cherokee
quote:
gis: Sõitsin tuttava Jeep Cherokee CRD-ga, kaks kuud vana ja sisse sõidetud. Väga lahe on. Lahedam kui oodatagi oskad. See mersu diisel teeb seal aiste vahel imet. Ning kuna ta on diisel, siis bensu ei võta üldse ja diislit võtab ka vähe.
Kui kütustest, siis on ka bensus vahe. Sõitsin vahepeal auroraga soomes ja peale seal tankimist ei olnud mootorit enam kuulda, geneka rihm sahises ainult kõrvulukustavalt ja kraapis nina kui veel lähemale kõrva panin. Eestis ei ole kusagilt ühestki kohast võetud küttega mitte midagi ligilähedastki saavutanud. Kas lonkab nii või tuksub naa või koliseb sealt või müdiseb sealt. Mis teha, turumajandus. Küsimus on, kus jaamade omanikud ise kütet võtavad?

Hea engineering teeb imet aurumasinaga ka. Ja tehnoloogia teeb mootorist mootori. Kahtlane, kaś
mehhaanilise kõrgsurvepumba, ilma turbota ning poole
suurem mootor siin üldse konkurentsi pakuks:hail

Aare
28.11.2002 at 18:50
Andrus
Uus Jeep Cherokee
Mees mine esindusse ja proovi ise, automüüjad annavad enamasti heameelega autot paariks tunniks proovida kui sul tõsine huvi on. Mitsul olen kõrval istunud seega ei oska midagi öelda...

Cherokeega olen sõitnud päris hea, aga Patrol turbo diisel oli ikka midagi muud... metsas, põllul, karjäärs.. etc võis teha igast jama... maasturitest millega mina sõitnud olen on asi vaieldamatult parim(minu arvamus ja kogemused) ning diislil on kütte kulu ka suht norm. piires... samas kui sa suure osa ajast linnas sõidad, siis on ta veits harjumatu kui sõiduautoga võrrelda...

ja ma ei tea, aga kas mitsu on üldse täisraamil?
28.11.2002 at 19:32
tfr
 
Uus Jeep Cherokee
quote:
Andrus: ja ma ei tea, aga kas mitsu on üldse täisraamil?

Mitsu just on. Cherokee ei ole.


Indrek (võtaks omale ka Pajero Sporti kui keegi Impreza ära ostaks)
28.11.2002 at 20:18 Last edited 28.11.2002 at 20:19 by tfr
PTC
  
Uus Jeep Cherokee
Cherokee kohta ei oska midagi öelda - Mitsubishi osas (oman 99' Pajero Wagon 2,8 TDI) väidaks, et tegu sisult veoautoga - rappub/hüppab/kõigub maanteel ikka tunduvalt rohkem kui sõiduauto. Võtab suht palju (kui palju on palju?) kütust - kui esisild sisse lülitatud, siis 14 - 15 l / 100 km kohta. Kui ainult tagasild, siis vastavalt tehase poolt antud numbritele - 12 l. Kole tihti peab hoolduses käima - iga 7 500 km tagant a 1 500 eek, 30 000 km - 3 000 eek. Samas on mootor suht võimas - haagist eriti ei tunnegi järel, maantel pole käike vaja eriti vahetada. Piisavalt head esilaternad (kuid laternapirnide vahetus on paras ****).
28.11.2002 at 23:42
tqhq.ee foorum : Autod : Uus Jeep Cherokee  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.