register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : tank  
Poster Message
gearhead
 
tank
probleeem vana paagiga.paak juba 50 aastat kasutatud ja seest väga roostes.seoses pritse paigaldamisega
sooviks selle sisepinna korda saada ja et mootorisse jõuaks bensiin mis ei oleks pruun ja miskit ködi täis.
Selline tegevus on kirjeldatud V8 nr.-s 4/2001,seal on nimetatud sellist vahendit nagu "POR 15 US standard Fuel Tank Sealer",soome keelest täpselt aru ei saa kuid tundub et see kallatakse puhastatud kuiva paaki ja asi ise katab pinnad või midagi sellist.On keegi miski analoogse asjaga kokku puutunud?Kust Eestis sellist saab?
Teine küsimus-pritse paigaldamisega jääb paak rõhu alla,vanal paagil pole tuulutust ollagi,asi täiesti kinnine.
Kas peaks ka tuulutustoru panema või ei ole see hädavajalik?
10.12.2002 at 18:12 Last edited 10.12.2002 at 18:13 by gearhead
Jansa
tank
Ilma tuulutustoruta on sul varsti kanistrimõõtu paak.
Juhul muidugi, kui mingi pidav punn ikka ees on.
10.12.2002 at 18:54
Erkki
  
tank
quote:
gearhead: Teine küsimus-pritse paigaldamisega jääb paak rõhu alla,vanal paagil pole tuulutust ollagi,asi täiesti kinnine.
Kas peaks ka tuulutustoru panema või ei ole see hädavajalik?
Pritsungi puhul ei jää paak surve alla. Aga tuulutus peaks küll olema, muidu imeb pump paagi vaakumisse ja on pärast tõesti kanistri suurune...


____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
10.12.2002 at 19:03
gearhead
 
tank
"kirjandus" väidab et paak jääb 1atm rõhu alla,arvasin et see on ikka üle atmosfääri rõhu aga see selleks.Tegelikult on suurem probleem ikkagi paagi seestpoolt korda tegemine,sellest siis keegi oskab rääkida?
10.12.2002 at 21:58
max
tank
See ei ole eriline vastus, aga ise kaaluksin uue paagi ostmist (kasvõi kasutatud, lammarist) või tegemist. Vanast roostetanud junnist vaevalt et asja saab. Kui eesmärk kindlasti originaali kasutada, siis vähe keerulisem muidugi.
10.12.2002 at 22:06
gearhead
 
tank
ma vist mainisin et paak ja ka auto Üle 50 aasta vanad,sellist lammarit ma küll ette ei kujuta kust sellist saama peaks.Ja sellist keevitajat ka ei tea kes mulle selle mõistliku raha eest kokku puristaks.Vanast saab ikka asjalike inimeste abiga asja,loodetavasti?!
10.12.2002 at 22:14
minimum
tank
paak maha, kütusest tühjaks, vett vms täis mõneks ajaks... suur tinutuskolb kurjaks, kõvasti räbustit, tina ja kuumust
ega vist muud varianti ple kui teist ei taha muretseda

____________________________
-
10.12.2002 at 22:23
urmas
tank
Sauel on firma ROTOS, kes teeb plastmassist prügikonteinereid rotatsioonvalu meetodil. Metallvormi visatakse labidaga plastigraanuleid ja siis lükatakse vorm ahju, kus seda keerutatakse aeglaselt ümber mitme telje. Plastigraanulid sulavad ja määrivad vormi sisekülje ühtlase kihina. Mingi aja pärast tõmmatakse vorm ahjust välja ja lastakse pööreldes-tiireldes maha jahtuda. Mingil hetkel monteeritakse vorm lahti ja võetakse valmis koorik-elemendid välja. Sellisel meetodil saab suvalise kujuga õhukeseseinalisi mulle valmistada ja ka metallanumate sisekülgi plastiga katta.

Ei kujuta ette, mis nägu seal tehakse, kui keegi vana bentsupaak õlal sealt abi läheb tahtma.
10.12.2002 at 22:35
Riho
tank
KAs plastikpaagis staatiline elekter ei teki? ja siis tulevärk?
11.12.2002 at 11:46
LaSa
 
Moderator
tank
Enamustel uutel autodel ju paak plastist, ju siis probleemi pole.

Plasti valimisel vaja vist suht hoolikas olla... :)
11.12.2002 at 16:05
Riho
tank
quote:
LaSa: Enamustel uutel autodel ju paak plastist, ju siis probleemi pole.

Plasti valimisel vaja vist suht hoolikas olla... :)

klaasfiiber ehk? Miskist polüetüleenist paaki ma oma autole küll ei paneks.

Edit: polüpropüleen klaasfiibriga on see.
11.12.2002 at 17:07 Last edited 11.12.2002 at 17:21 by Riho
gearhead
 
tank
Mustang Gt94 poolt soovitatud ROTOSPLAST tegeleb endasõnul vaid plastanumate valmistamisega ja nende juures sellist tööd teha ei saa.
Pöörduks siiski teema algusesse,kust saab minu esimeses postituses mainitud vahendit Eestist või on sellel mingi analoog (kindlasti on)?!Tavaautokauplusest vaevalt?!
11.12.2002 at 19:11
urmas
tank
quote:
gearhead: ROTOSPLAST tegeleb endasõnul vaid plastanumate valmistamisega ja nende juures sellist tööd teha ei saa.
Kui sa viiks sinna 100 bentsupaaki, siis kuuleks ilmselt teist juttu. Nad valmistavad isegi plastmassist välipeldikuid, asi siis mingi tank plastiga katta.
11.12.2002 at 23:15
Erkki
  
tank
Kui paagi asendamine kõne alla ei tule, siis kaaluksin kahte varianti, kuidas olemasolevale eluvaim sisse puhuda:
1. valaksin roostes paaki paar pudelit Buvanol'i, s.o. roostemuundajat, mis sööb rooste ära ja paari päeva pärast saab kogu saasta paagist veega väljapesta.
2. lõikaksin rellakaga paagi pooleks, viin liivapritsi alla ja keevitaks pärast kokku tagasi.

Mingisse "imevahendisse" ma ei usu. Oleks minu paak, kasutaksin teist varianti.

EDIT: Otsisin selle V8 üles ja lugesin jutu läbi. Teoreetiliselt tundub toimivat. Jutu lõpus olid ka kontaktandmed antud, kust saab seda ainet küsida/tellida. Selle hinna eest, 530FIM=1400EEK, saad siin Eestis paagi lahtilõigatud, liivapritsiga puhastatud ja tagasi kokkukeevitatud. Ja jääb paari õlle jaoks raha ülegi...

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
12.12.2002 at 00:33 Last edited 12.12.2002 at 10:52 by Erkki
aif
tank
quote:
Erkki: Kui paagi asendamine kõne alla ei tule, siis kaaluksin kahte varianti, kuidas olemasolevale eluvaim sisse puhuda:
1. valaksin roostes paaki paar pudelit Buvanol'i, s.o. roostemuundajat, mis sööb rooste ära ja paari päeva pärast saab kogu saasta paagist veega väljapesta.
2. lõikaksin rellakaga paagi pooleks, viin liivapritsi alla ja keevitaks pärast kokku tagasi.

Mingisse "imevahendisse" ma ei usu. Oleks minu paak, kasutaksin teist varianti.

Kas vana tsikliparmu trikk ei sobi?
Paaki väikesi kive ja klaasikilde, õllepudelikillud klapivad hästi. Paak loksuma, tsiklipaak mahub segumasinasse, sellega saab hästi loksutada. Loksutada kuni on seest puhas, siis keemiline bensiinikindel pinnakatmise vahend sisse ja kui hästi läheb siis opla, paak korras.

aif
12.12.2002 at 17:20
gearhead
 
tank
jah,aga milline on ikkagi see "keemiline bensiinikindel pinnakattmise vahend" ja kust saab?
13.12.2002 at 13:43
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : tank  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.