register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : K: V8 ämbliku avade suurendamine   1 2 3  
Poster Message
etst65
K: V8 ämbliku avade suurendamine
Kas, kes, kus leiaks meistrimehe kes uuristaks ämbliku avad plokikaane omadega ühte??
Eino
56608941

04.12.2017 at 20:47
kaedoo
 
K: V8 ämbliku avade suurendamine
Kui omad originaal osasid ja sportlaseks ei hakka siis unusta see raharaiskamine. Aga kui kindel soov ja tahtmine siis Tallinnas Mäealuse tänaval, endise Us-Partsu kõrval olev firma. Nime ei mäleta. Tallinas vist teisigi tegijaid.
P:S: Tihend kuidagi imelik ja kas kollede peal on sama pilt?
04.12.2017 at 21:13
etst65
K: V8 ämbliku avade suurendamine
Vajadus sportimiseks ongi. Tihendid ise tehtud kuna poe omad on lödid ja ei kesta seal vahel.

Eino
04.12.2017 at 21:20
etst65
K: V8 ämbliku avade suurendamine
ja kas kollede peal on sama pilt?

Ei saanud sellest küsimusest nagu aru :(
04.12.2017 at 21:22
kaedoo
 
K: V8 ämbliku avade suurendamine
quote:
etst65: ja kas kollede peal on sama pilt?

Ei saanud sellest küsimusest nagu aru :(
Kui asetad tihendi sisselaske kollektori peale kas pilt sama?
04.12.2017 at 21:27 1 edit. Last edited 13.12.2017 at 20:57 by kaedoo
kaedoo
 
K: V8 ämbliku avade suurendamine
Võin eksida aga selliste väikeste osade mahafreesimisteks võiksid võtta kompressori, käsifreesi+terad ja teha seda Ise, konsulteerides mootori ehitajatega. Seda vist nimetati portimiseks ja siis minnakse palju sügavamale kui soovid voolavust parandada.
04.12.2017 at 21:39
etst65
K: V8 ämbliku avade suurendamine
Väljalaskega asjad korras, murelaps on sisselaske vahekaas. Olen selle käsifreesi peale mõelnud ja kui muud ei aita siis teen ka. Aga soov ikke kaugemale minna ning selleks juba peenemaid tööriistu ja teadmisi vaja.
04.12.2017 at 23:04
DevilDeVille
  
K: V8 ämbliku avade suurendamine
Korrektne lahendus oleks ülemiseotsa kit mõne järeleproovitud värkstoa käest. Eks ligilähedale saab ka katse-eksitus meetodiga aga päeva lõpuks on odavam siiski eelmainitud rada astuda.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
04.12.2017 at 23:49
kollane
K: V8 ämbliku avade suurendamine
quote:
DevilDeVille: Korrektne lahendus oleks ülemiseotsa kit mõne järeleproovitud värkstoa käest. Eks ligilähedale saab ka katse-eksitus meetodiga aga päeva lõpuks on odavam siiski eelmainitud rada astuda.

sellele mootorile väga ei pakuta neid uhkeid kitte
06.12.2017 at 09:04
DevilDeVille
  
K: V8 ämbliku avade suurendamine
quote:
kollane:
quote:
DevilDeVille: Korrektne lahendus oleks ülemiseotsa kit mõne järeleproovitud värkstoa käest. Eks ligilähedale saab ka katse-eksitus meetodiga aga päeva lõpuks on odavam siiski eelmainitud rada astuda.

sellele mootorile väga ei pakuta neid uhkeid kitte

Njah, esimesehooga ei viitsind vaadatagi, et tegemist gazooni konega, sellepuhul sporditegemisel vist ainult originaalpulgad ongi lubatud. Pole kunagi asjasse süvenenud, a väidetavalt on see mahaviksitud fjordi Y-blocki pealt, ehk et hüpoteetiliselt peaks midagi saama külgepookida/mugandada.


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
06.12.2017 at 09:55
etst65
K: V8 ämbliku avade suurendamine
Lätlastesd mootori tegiatel oli alkselt ehitatud ise sisselase nelja weberi karbussiga aga jah meil võidukihutamisel võib ainult kohandada sisselaset teise karbussi tarbeks. Lätlaste tehtut hinnati kui liiga ümber ehitatud. Ja seepärast ongi kaaned nii öelda porditud ( või kudas see sõna õigesti oli ) ja vahekaan veel tegematta.

eino
06.12.2017 at 11:33
rescue
 
K: V8 ämbliku avade suurendamine
Eemm....pole küll teemasse aga kust Sa sellised huvitavad tihendid said või tegid või teha lasid? Mul chevy 5.7 vortecil uued tihendid hakkavad ca 2-3 aastaga lekkima ja töö ise ei ole kõige meeldivamate killast siis uuriks maad veidi :)
06.12.2017 at 14:59
etst65
K: V8 ämbliku avade suurendamine
Tihendid ise lõigatud. Vana Narva mnt. poest ostetud õlikindel ja riide armeeringuga kumm mingi 3-4 mm paks. Noo nagu näha siis väga täpne see lõikamine pole õnnestunud.
06.12.2017 at 16:33
rescue
 
K: V8 ämbliku avade suurendamine
quote:
etst65: Tihendid ise lõigatud. Vana Narva mnt. poest ostetud õlikindel ja riide armeeringuga kumm mingi 3-4 mm paks. Noo nagu näha siis väga täpne see lõikamine pole õnnestunud.
Tänud vihjamast ;)
06.12.2017 at 17:07
altraditional
K: V8 ämbliku avade suurendamine
Alumiiniumi on ju puhas rõõm ka ise lõigata. Vähemalt viied kaaned kestab ka kõige odavam suruõhuvahend poest (stokker, espak, AVSK jne) või netipoest:


Mõni veidi pikemavarrelisem käbikujuline tera ("tera" võtab paremini kui "kivi"):


Netist veidi portimise teooriat lugeda, ja saabki hagu anda. Võtab ka malmdetaile mõistlikult, alumiiniumil peab vaatama et liiga ei saaks. Ennem võiks ka veidi portimise teooriat lugeda.

NB: Töötempo sõltub ennekõike kompressorist, suruõhku laristab selline asi mehiselt.
13.12.2017 at 12:47
monsterman
 
K: V8 ämbliku avade suurendamine
Lada mootoril sai sisselase ja plokikaas üle käidud isetehtud freesiga (zarniiri munakas) trelli otsas. Plokikaas freesitud, panime sisselaske külge ja läbi klapipesa (frees lühikese varrega ja kardaani otsas) ulatusime ka sisselaskesse jäljed ette tegema, et avad kohakuti oleks. Siis juba lihtne sisselase ka suuremaks teha. Peale seda käisime freesitud pinna üle turbiiniga millel karukeel küljes.
13.12.2017 at 13:33
etst65
K: V8 ämbliku avade suurendamine
Kui soomlased seda vahekaant/ämbliku nägid siis saadeti mind puu otsa sellega, liiga kõverad kanalid pidavat olema :) No ja mis sa hädaga siis teed, võtsingi ja hakkasin närima. Niipalju kui frees ulatas sai tehtud, ehk siis esimene etapp on läbitud. Nüüd vaja veel treialilt uued freesi toorikud tellida ja hakkab poole milli kaupa kanaleid uuristama.
Aitähh nõuannete eest.
31.12.2017 at 15:33
hirax
  
K: V8 ämbliku avade suurendamine
Natuke kaugemale ulatud lihvima, kui kasutada sellist jublakat

____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981
01.01.2018 at 15:58
madis
K: V8 ämbliku avade suurendamine
Natuke eksootiline, kuid Attila OÜ-st saad osta kõvasulampulkasid (freesitoorikud), milledest võid teha pika sabaga "uuristaja".
Nimelt kõvasulamist pulk on kõvasti jäigem ükskõik millisest terasest ja pikk pulk ei hakka vibrama.
Teine oht terase puhul - kui läheb kõveraks, siis võib tekkida katastroofiline "ventilaator", st paindub kinnituse juurest 90' kraadini. Kõvasulam läheb lihtsalt krõps katki.
01.01.2018 at 21:49
vvt
  
K: V8 ämbliku avade suurendamine
Tegemist näib olevat mingi uuema gazooni plokikaante versiooniga. Taolisi "swirl" tüüpi kanaleid kasutasid vene autotootjad kuskil 80ndate lõpust alates eesmärgiga parandada ökonoomsust.
Et siis segu seguneks paremini ja põleks stabiilsemalt, siis "keerutatakse" seda rohkem - ja pääseb vähema bensiiniga.
Uuematel mosse mootoritel on ka sellised kanalid.
Lihtsam oleks vist asendada vanakooli omadega.
Selle leiutise iva on anda segule kõverjooneline liikumine, et sisselaskeklapist siseneks silindrisse see keerise kujuna.
Mõistagi toimub see rämeda voolavuse languse hinnaga.

Meil töökojas on aegajalt vanakooli gazooni omad olnud, seal olid küll täiesti tavalised "otsevoolu" kanalid.
Muidugi sel teemal ma eriti asjatundja pole - pole vaja olnud.

Kui on niisama sportlik huvi midagi ehitada, siis gazooni tavalisest 4,25 liitrisest mootorist on senini tootmises ka 4,7 liitrine teisend (suurema kolvikäiguga vist oli). Maksab üllatavalt vähe.
5,5 Tsaika oma on juba väga rariteet.

Akutrelliga on sellise töö tootlikkus kole madal - pöördeid liiga vähe. Odav mingi "Wellmade" dremel kuskilt ladu24.eest koos 50-liitrise kompressoriga töötab juba täitsa rahuldavalt.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
02.01.2018 at 13:35 3 edits. Last edited 02.01.2018 at 13:38 by vvt
etst65
K: V8 ämbliku avade suurendamine
Tegemist 5,5 Tsaika mootoriga millest on 6 liitrit väljaimetud, reeglid lihtsalt ei luba olgugi et saaks veel. Muideks olen tavalise gazooni mootori ehitanud 5 liitriseks. Aga jah originaalis on kaanel nii öelda vinti/pöörist tekitavad kanalid aga antud mootoril on need praktiliselt maha freesitud. Kui seda mootorit ehitati siis oli plaan (ja ka valmis) teha uus sisselase nelja weberi karbussi tarbeks aga taaskord eesti (lätis leedus lubatud)reeglitega ei läinu asi kokku, et sisselase liiga ümber ehitatud. No ja nüüd siis nuputangi kuidas saada olemasolevast kaanest parim järgmiseks hooajaks.
Panen pildi kaane päältpoolt et näha kui keeruline on sirge/pulk freesiga nendes kanalites opereeruda. Sai käidud kuulamas ühte Vana Vana meest kes ammustel nõuka aegadel sellise asjaga tegelend ning selle põhjal üritan töö lõpetada. Aga kui teekond läbikäidud eks annan teada kuda õnnestus.
Kindlasti saab õhufreesiga (kompressor muidu olemas)asja aetud palju kiiremini aga kuhu kiiret, lase roostesurma vahele ja ole mees jälgima et liiga palju ei võta.

02.01.2018 at 14:19 2 edits. Last edited 02.01.2018 at 17:48 by etst65
vvt
  
K: V8 ämbliku avade suurendamine
Mmmm, Gaz-14 kollektor, näidanud siis pealmist poolt kohe alguses :)

See on kõige isasem Gazooni mootor, millele tehas lubab 220 hobujõudu.

quote:
Panen pildi kaane päältpoolt et näha kui keeruline on sirge/pulk freesiga nendes kanalites opereeruda. Sai käidud kuulamas ühte Vana Vana meest kes ammustel nõuka aegadel sellise asjaga tegelend ning selle põhjal üritan töö lõpetada. Aga kui teekond läbikäidud eks annan teada kuda õnnestus.

Proovi lõõride puhastamise harja (nagu pudelihari, ainult terasplekist harjastega), dremeli otsas laseb niiet alumiiniumi puru lendab.
Teine asi, mida katsetaks (ise pole veel jõudnud) on pidurisilindrite hoon. See asub mugavat trossi otsas, lihtsalt abrasiivkivid tuleb asendada terasest lõiketeradega.
Kolmas, kõige kallim võimalus on soetada spetsiaalne extrude honing tool , kui hea on, ei tea, vähemalt taolisega töödeldud kollektoreid pakutakse ka netis müüa.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
03.01.2018 at 09:30 3 edits. Last edited 03.01.2018 at 09:36 by vvt
etst65
K: V8 ämbliku avade suurendamine
Pole ise selles interneti majanduses ja ka välismaa keelte peale tugev, siis küsingi et kust seliseid harjadid võib saada??

03.01.2018 at 16:23
vvt
  
K: V8 ämbliku avade suurendamine
http://www.brushresearch.com/brushes.php?c1=1

Otsi mõni neis asjus teravam noorem sugulane, kes aitab ära tuua.
Probleem näib olevat selles, et igamehega tegelevad USA netipoed pakuvad neid harju kas silindritele (st minimaalselt 3 tollist) või siis klapipuksidele (mis tähendab alla 10 mm).
Kodulehel on valikus siiski ka vahepealsed mõõdud. Mingi tellimise moodul paistab kah.

Et see muidugi ei lähe sellest vene pasast alumiiniumist kiiresti umbseks, pead ikka omal nahal katsetama, vaevalt siin keegi proovinud on.
Selle harjamise eesmärk näib olevat siiski puhastada kanalid valujääkidest ja ebatasasustest, mitte niiväga läbimõõtu suurendada.

Reeda siis vastukaubaks ka saladus, mis materjalist teed kestvad ämbliku (jutt on kaane ja sisselaske kolle vahelisest) tihendid - meie maja gazooni mehed on hädas, et valmis tihendid sulavad paari kuuga üles ja ise leiutamine pole edu toonud.

EDIT: sel kompaniil näivad olevat miskid diilerid ka Soomes ja Lätis. Kas nad midagi müüvad, eks proovi. See on oma ideelt mingi tööstuslik hoon, mida ka autodes kasutada saab.
http://www.brushresearch.com/distributors.php?country=FINLAND

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
03.01.2018 at 17:26 2 edits. Last edited 03.01.2018 at 17:30 by vvt
etst65
K: V8 ämbliku avade suurendamine
Lasin siin juba oma keeleteadlaste ja neti huntidel uurida eks paista mida välja nuhivad, samuti tegin stokkerisse päringu, esialgne vastus tuli küsimusega millisesse poodi pakkumist soovin:) vähemalt reageerisid. Soome keelega saab juba hakkama, olen juba üle 15 aasta siin/seal bussi rooli nühkinu, aitäh selle info eest uurin seda.
Nüüd siis ämbliku tihendist, poes müüdav must on tõeline pask ning rikastele, punased olid enam vähem aga tundub et nende koostis hakkab ka tavalise kummi poole minema. Mina tegin riidearmeeringuga õlikindlast kummist (postituse esimesel pildil näha peale esimest lahtivõttmist) nüüd olen otstest vahed ära mõõtnud ning pinnad ühtlased ja tahan teha paraniidist (vahepealsetel piltidel kollane) panna tuleb vast mitu kihti.
Kummi ja pappi saab:

keemiakaubandus.ee vana-narva mnt.


03.01.2018 at 18:40 1 edit. Last edited 03.01.2018 at 21:55 by etst65
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : K: V8 ämbliku avade suurendamine   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.