register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
 
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : 2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine  
Poster Message
leonaidas
2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine
Tere

Plaan oma 2010 aasta 4.0 V6-le panna dual exhaust alla. Esialgu tuli mõte välimuse poolest aga natukene jämedamat ja valjemat häält ei teeks ka paha. Aga maanteel tahaks siiski võimalikult vaikselt sõita.
Olen youtubis vist juba kõik summutid ära kuulanud ja mõnda raohkem uurind. Näiteks Borla Touring ja Magnaflow Force II on silma jäänd. Või siis GT või 3.7 V6-e väljalase paigaldada üldse autole. Aga kui kuksilt midagi tellima hakkan siis mujalt ku USAst ei leia midagi. Aga USA-st tellides lisandub suur postikulu + maksud.

On keegi paigaldand V6 4.0 dual exhausti ja teab rohekm rääkida tulemustest ja sellest kus eestis kõige parem lasta teha ja juppe tellida?
Samuti otsin stange alumist äärt milllel kahe toru kohad sees.
22.12.2017 at 11:38 1 edit. Last edited 22.12.2017 at 11:39 by leonaidas
RocknRattler
2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine
Sama teemaga olen ka tegelenud eelmine kevad.
Panin kaugjuhtimisega klapid. Plussid ongi see, et kuna suvisel ajal auto on igapäevases kasutuses, siis hommikuti ja maanteel klappid kinni, muidu kogu aeg lahti.
Selle juures ainus miinus on hind.

Aga kui on huvi FR dual exhausti vastu, siis mu tuttaval vedeleb tutikas koos tagastange paneelidega 2015 mudeli jaoks.

____________________________
fast´n loud
22.12.2017 at 12:18
leonaidas
2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine
quote:
RocknRattler: Sama teemaga olen ka tegelenud eelmine kevad.
Panin kaugjuhtimisega klapid. Plussid ongi see, et kuna suvisel ajal auto on igapäevases kasutuses, siis hommikuti ja maanteel klappid kinni, muidu kogu aeg lahti.
Selle juures ainus miinus on hind.

Aga kui on huvi FR dual exhausti vastu, siis mu tuttaval vedeleb tutikas koos tagastange paneelidega 2015 mudeli jaoks.


Palju hind tuli sellel klapiga süsteemil. Ma olen enne ka kuulnud, et see pidi täitsa hea variant olema.
FR dual exhausti olen ka vaadand. Aga mul on 2010 aasta auto. Su tuttaval 2015 ma ei tea kas väljalase ise võibooal isegi sobiks natukese modimisega. Mis ta hinnaks küsiks?
22.12.2017 at 13:05
RocknRattler
2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine
Kirjutasin privasse.

____________________________
fast´n loud
22.12.2017 at 13:30
dodge525
2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine
quote:
RocknRattler: Kirjutasin privasse.
eestis on igasugune hind ärisaladus, isegi enamus kodulehti ei sisalda hindu. Arusaamatu tegelikult. Foorumis jagatakse inffi mis peaks foorumlasi läbi aastate aitama ja lahendusi leidma (nii rahaliselt kui tehniliselt).
Aga üldiselt.... häid jõule!
22.12.2017 at 19:16
birdshit
2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine
ei oma kogemust, aga vb tasub ebay jama proovida selle hinna eest, suvaline näide https://www.ebay.com/itm/3-Electric-Exhaust-Downpipe-Cutout-E-Cut-Out-Valve-Controller-Remote-Kit-/352172270968
22.12.2017 at 21:27
leonaidas
2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine
Väga piinlik aga kuhu siin vajutama peab, et "Privas" sõnumeid näha? Kui see on see all nup nimega "e-mail" siis mul see ei toimi.
22.12.2017 at 21:28
leonaidas
2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine
quote:
birdshit: ei oma kogemust, aga vb tasub ebay jama proovida selle hinna eest, suvaline näide https://www.ebay.com/itm/3-Electric-Exhaust-Downpipe-Cutout-E-Cut-Out-Valve-Controller-Remote-Kit-/352172270968

Tänud. Sain vähemalt otsingu sõna millega seda otsida. Millegi pärast kuidagi ei tuletand õiget otsingusõna enne :D
22.12.2017 at 21:55
hents99
  
2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine
quote:
leonaidas: Väga piinlik aga kuhu siin vajutama peab, et "Privas" sõnumeid näha? Kui see on see all nup nimega "e-mail" siis mul see ei toimi.

Sõnumid tulevad su emaili kontole, mitte foorumisse.

____________________________
2.3-16 & 2.5-16 ; SEL & SECid ; C55 & G55
23.12.2017 at 10:13
leonaidas
2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine
quote:
RocknRattler: Kirjutasin privasse.

Mingi tõrge vist kuna mul mailile ei ole kirja tulnud. Aga võid uuesti kirjutada otse 1email@mail.ee
23.12.2017 at 12:35
trackday
2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine
Meil siin küsitakse ca 2k euri täispikkuses korraliku sumpsi eest kui viid masina kohale ja lased teha/paigaldada, rv, 3" näiteks.
Kilo ühesajaga saab Marteliuse otsa pealt näiteks http://www.martelius.com/verkkokauppa/fi/Magnaflow_2013_Mustang_V6_tupl/ekauppa/pMF15153/

23.12.2017 at 19:26
ull17
  
2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine
quote:
trackday: Meil siin küsitakse ca 2k euri täispikkuses korraliku sumpsi eest kui viid masina kohale ja lased teha/paigaldada, rv, 3" näiteks.
Kilo ühesajaga saab Marteliuse otsa pealt näiteks http://www.martelius.com/verkkokauppa/fi/Magnaflow_2013_Mustang_V6_tupl/ekauppa/pMF15153/


Sellise raha eest võiks kohe mitu tükki teha.

____________________________
Keretööd, värvimine. Tel. 56 90 10 90 Tartu.
24.12.2017 at 19:03
hents99
  
2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine
quote:
ull17:
quote:
trackday: Meil siin küsitakse ca 2k euri täispikkuses korraliku sumpsi eest kui viid masina kohale ja lased teha/paigaldada, rv, 3" näiteks.
Kilo ühesajaga saab Marteliuse otsa pealt näiteks http://www.martelius.com/verkkokauppa/fi/Magnaflow_2013_Mustang_V6_tupl/ekauppa/pMF15153/


Sellise raha eest võiks kohe mitu tükki teha.

Heheee. Tallinnas on vist vähe teine hinnatase(-lävi) ja turg muidugi.

Sumpajooksu(kasvõi 5m pika auto puhul 2x3" toru) materjali hind ilma tööta on reeglina 100-150€(roostevaba) ilma püttideta. Tööraha on küll enamus, aga 1-2 päeva töö eest 1.5k maksta....nojah.
Praak roostevaba (tutikas painutatud toru) on metalli kokkuostus 2€/kg. Kui ökonoomitada...Aga eelpoolmainitud hind oli pigem 1.25mm seinaga toiduainetööstuses kasutatav materjal...
Keevitada oskab praktiliselt iga sumpsidega tegelev garaaz, vaevalt kõigil töötund kolmekohaline on. Enamusel on ka vähemalt DC TIG aparaat, et roostevaba ka argooni keskkonnas keevitada.

10a tagasi oli ehk tegemist mingil määral monopoolse ettevõtmisega. Kel olid aparaadid ja oskus keevitada, see küsis palju parasjagu vaja oli, sest konkurents oli nigel.

Häid pühi!

____________________________
2.3-16 & 2.5-16 ; SEL & SECid ; C55 & G55
24.12.2017 at 19:55 1 edit. Last edited 12.04.2019 at 16:48 by hents99
Xpert
2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine
www.rockauto.com

Kui odavalt teha, siis äkki mõtekas Rockauto kaudu tellida valmis painutatud torud

WALKER 55517 Dynomax Intermediate Pipe left €31.44
WALKER 55518 Dynomax Intermediate Pipe right €31.44
WALKER 53702 Dynomax X Pipe €74.86

+ 2 summutipütti Walker ~€74+83

Või ainult torud tellida USAst ja summutipütid Eestist otsida, kui see peaks saadetise transpordihinda kaalu pärast tunduvalt suurendama.


Aga oht on, et 2.5tolline dual exhaust on liiga suur standard V6 mootorile. Kaotab jõudu madalatel pööretel??
08.01.2018 at 11:46
BlueStang
 
2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine
Olen foorumis muus teemas maininud, et mul on kahed salongist lülitatavad klapid riiulis kui huvi peaksid tundma. Tahtsin Cobrale panna ja ostsin, enne ära, kui auto kohal, aga juhtus nii, et see on esimene auto, millele tahaks vastupidiselt heli summutavad klapid summutitesse panna...

Need muidugi maksavad ka midagi, aga anna privasse teada, kui täpsemat infot tahad.

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
new:Dream car for family, who needs to go FAST!
12.01.2018 at 14:29
autodusa
  
2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine
Kuna jutt käib siin Mustangi tuunimisest, siis pööran tähelepanu, et panin just turu all vidina müüki, mis aitab kõigele sellele kindlasti kaasa. Vidon on kohe olemas ja kiirem saab Tallinnast selle kätte.
Asi siis selline:

https://www.ebay.com/itm/1996-2018-Mustang-SCT-BDX-40490-Tuner-Programmer-GT-Cobra-Shelby-GT500-GT350/272948486186?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

____________________________
www.usacar.ee https://www.facebook.com/usacarest
Porsche 964
Ford Mustang Boss 302
MB C43 AMG
21.12.2018 at 17:15
vvt
  
2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine
quote:
Sellise raha eest võiks kohe mitu tükki teha.

Kodugaraazis talupojatarkusega mingist laiatarbe roostevabast keevitatud sumps pole kindlasti kestvuselt ka võrreldav Marteliuse toodanguga.
Esimese probleemina hakkavad enamasti torud keevituskohtade ümbrusest murduma.

Muidugi hobikasutuseks roostevaba "täislaksust" ma hästi aru ei saa, vähese läbisõiduga kestavad ka tavalisest tsingitud summutitorust tehtud asjad kenasti ning nende tegemine on tunduvalt lihtsam ja odavam kui roostevabast. Taolise asja tegemisega saab ka iseehitaja oma poolautomaatkeevitusega kenasti hakkama.

Mul oli kunagi selline teema, et katlamajas on teatud lõigud roostevabast. Seni, kui neid tegi (ja parandas) venekeelne keevitaja Ivan, kes arvas end kõike teadvat, lapiti neid seal üle nädala. Enamasti murdusidki lahti torud keevituse kohast. Ühel hetkel tellisin tegelase, kes TIG-iga taolisi asju katlamajadele ehitab, see viskas osa materjali välja ja mässas kolm päeva ning edasi lappimisest pole kuulda enam olnud. Arve oli muidugi ka korralik. Ühesõnaga, minu elukogemus näitab, et roostevaba on põlve otsas tegemiseks vägagi tricky asi ja ise ma mõtleks kaks korda, kas hakkaksin sellega jamama. Tsingitud pehmest rauast torusid, pütte ja põlvi pakutakse täna suht vabalt, need ei maksa palju ja materjalide kvaliteet on kah suht rahuldav.

Erandi antud loogikas moodustavad tõesti turbomootorite kollektorid ja kuumad torud turbo lähikonnas, seal tõesti kipub pehme teras kiirelt põlema (kuid ka amatööride kokku töristatud RV kollektorid ei jää palju maha).

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
11.04.2019 at 10:49 2 edits. Last edited 11.04.2019 at 10:56 by vvt
madis
2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine
Las ma viskan kaika koduroostevabakeevituse kodarasse.

Roostevabad keevitused peaks pärast ära puhastama ja üle söövitama. Selleks vajalik keemia on päris jube ja tegelikult ka kontaktmürk. Nii et
a) keegi ei kasuta ja tulemus on poolpidune
b) või siis kasutab ja riskib elu ja tervisega
11.04.2019 at 12:57
BENBEN
  
2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine
ma olen kuulnud, et Motonetis on riiulis igasugu torusid, põlvi, sirgeid jm 2,5";3" läbimõõtu. Dynomaxi pütte on ka näha olnud.

____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee
11.04.2019 at 13:20
Maik
  
2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine
quote:
madis: Las ma viskan kaika koduroostevabakeevituse kodarasse.

Roostevabad keevitused peaks pärast ära puhastama ja üle söövitama. Selleks vajalik keemia on päris jube ja tegelikult ka kontaktmürk. Nii et
a) keegi ei kasuta ja tulemus on poolpidune
b) või siis kasutab ja riskib elu ja tervisega

Olen kasutanud ja teinud sellega piisavalt,aga see ei mõjuta ju vastupidavust mu meelest mitte kuidagi. Sellega saab lihtsalt ilusaks.
Torud jäeti veevanni kohal sõrestiku peal reageerima ja pärast pesti maha, vaid kummikinda värk. Kuhu see vesi pärast alt läks,vat seda ei tea.

Motoneti e-poest ma ei suuda küll leida selliseid torusid. Mõtlesin,et ehitaks torud ringi,aga Viljandis kohapeal ei müüda mitte midagi ja tundub jube tüütu nii asju ehitada lihtsalt,
kui kõik tellima peab kuskilt.


Motonetiga seoses - https://www.motonet.ee/et/toode/802631/Magnetliistukomplekt-tooriistadele-3-osa
Tellisin hiljuti 1 testiks ja pärast veel mitu komplekti järgi. It works ja odavam,mis iganes komplekti leiate,ali ja ebay kaasa arvatud.
Ja parim osa - hea ja odav sünnipäeva kink tehnika huvilisele :P Võtsin päris mitu asja garage seinalt maha ,sest see variant on parem.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
11.04.2019 at 23:41 4 edits. Last edited 11.04.2019 at 23:49 by Maik
max
2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine
quote:
Maik:...aga Viljandis kohapeal ei müüda mitte midagi ja tundub jube tüütu nii asju ehitada lihtsalt, kui kõik tellima peab kuskilt.
Teiselt poolt mõistan ka kaupmehi, et kui keegi korra või paar aastas erinevaid 2,5"/3" torusid lappama tuleb, siis selle pärast ei raatsita neid sees hoida igaks juhuks. Tegelikult saab üsna hästi ära prognoosida, milliseid juppe vaja läheb ja need kasvõi väikese varuga kohale tellida. Seni on toiminud ja üle jääb vaid mõni lühem jupike. Mina kasutasin neid komponente ja tulid OK hinnaga (vt "Universal" alt): https://simons.se/simons-universal-eng
12.04.2019 at 07:47
BENBEN
  
2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine
No mai tea, kirjutad motoneti kodulehel otsinguribale "summutitoru" ja hakkab tulema...

____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee
12.04.2019 at 13:52
vvt
  
2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine
quote:
Teiselt poolt mõistan ka kaupmehi, et kui keegi korra või paar aastas erinevaid 2,5"/3" torusid lappama tuleb, siis selle pärast ei raatsita neid sees hoida igaks juhuks.

Vähemalt mingi 3a tagasi polnud ka varuosade hulgimüüjal neid tavalisi tsingitud sumpatoru 2 m juppe eriti laos. 76 mm ehk 3 tolli sai tellitud ja kui hästi meenutan, siis vähe varem isegi 2 tolli (51 mm) tuli tellida.

Probleem on vast selles, et enamik levinud autosid saab hakkama valmis sumpatükkidega ja taolist aretust tuleb ette harva - sestap on "aretuse juppide" nagu mõõdutorud ja põlved saamine otse laost küsitav. Ehk see pole ainult suurte mõõtude teema.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
18.04.2019 at 09:51
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : 2010 Mustang V6 4.0 dual exhaausti valimine ja installimine  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2021. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.