register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
 
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : K: V8 diisel mootorist  
Poster Message
etst65
K: V8 diisel mootorist
Ei teagi täpselt kuhu teemasse paigutada aga ehk panakse sinna kuhu sobi aga kudaagi peab end harima :)
Küsimus teadjatelt ja kogemustega meestele. Kui tähtis on v8 diisel mootorile väljalaske gaasidel vastusurve?? Bensakal on küllaltki oluline et see ühtlaselt käiks ja ka mootori jõule mõjub. Kuda lood diisliga?? Kas peaks vastusurveks kokku minema või siis X ühenduse tegema või siis summutiga mängima, või vahet pole mida otsemini ja lühem toru seda parem.

Eino:)
29.04.2018 at 18:35
ramman
K: V8 diisel mootorist
Kui on turbodiisel, siis mida otsem ja lahkem väljalase, seda parem.

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Uunikuna ZAZ
Tööauto VW Passat 2020
Club Fullsize
29.04.2018 at 19:58
etst65
K: V8 diisel mootorist
Nii öelda vabalt hingav 6,2 chevi.
29.04.2018 at 20:01
DevilDeVille
  
K: V8 diisel mootorist
Prügimäekaup juba tehasest.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
30.04.2018 at 16:12
johndoe
K: V8 diisel mootorist
6.2 militaar versioonil vist ainult sisselase teine ju nad oleks väljalaset kah modifitseerinud kui tulemust oleks andnud.
30.04.2018 at 19:22
tõnisson
 
K: V8 diisel mootorist
See ei ole nii lihtne. Toru pikkus oleneb mitmest asjast, ei ole nii, et lühem või pikem on parem, toru peab olema mingi kindla pikkusega ja neid häid või enamvähem häid pikkuseid on mitu.
Ilma nukkvõlli teadmata on pikkust raske öelda.
Kõik X,H või Y ühendused võivad olla head ja samas ka halvad, tähendab, et sama asi, see ühendus peab olema õige koha peal. Ei ole nii, et teed X paibi ja nüüd on kohe parem.
Suurim muutuja madalal pöördel, torgi piigil või alla selle, on sumpsi enda pikkus, praimari torude ühinemisest kuni atmosfäärini.
Tahad midagi testida, siis muuda seda pikkust.
Maakeeli on sumpsil "head pikkused" ja "halvad pikkused" ja kõik sinna vahepeale jäävad pikkused. :)


____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44
09.05.2018 at 20:44
Maik
  
K: V8 diisel mootorist
Loo moraal : Tee nii nagu tahad, teoorias ei mõjuta midagi sittagi. Või mõjutab nii vähe,et see pole absoluutselt oluline.

X ja H pipe, panevad samas summuti teistmoodi kõlama. Mul olid näiteks mõlemad kasutusel korraga lisaks torukollektoritele ja heli oli väga hea bensukal.


____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
09.05.2018 at 00:47
Tim
 
K: V8 diisel mootorist
quote:
ramman: Kui on turbodiisel, siis mida otsem ja lahkem väljalase, seda parem.

Turbodiislil vist sellist küsimust ei tekiks, niikuinii on peale turbot üks toru edasi.

Hirmus lugu küll, et kogu usa sõjavägi peab prügimäekaubaga ringi sõitma :D
11.05.2018 at 12:20
max
K: V8 diisel mootorist
quote:
Tim:
Hirmus lugu küll, et kogu usa sõjavägi peab prügimäekaubaga ringi sõitma :D

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_currently_active_United_States_military_land_vehicles#Light_utility_vehicles
Selle põhjal neid seal enam kasutuses pole, mis oleks ka loogiline, kuna Eestiski vabanetakse neist hooolega juba pikemat aega.
11.05.2018 at 16:28
Vanaisa
  
Moderator
K: V8 diisel mootorist
Sõjaväe- ja erakasutus on kaks erinevat asja. Kuskilt on meelde jäänud et Humvee olla oma ülesande täitnud kui 150km sõjatandril on liikunud (ei väida et õigesti mäletan).

see Detroit Diesel´i moto on jah kehvake sünnist peale ja ega tema edasiarendused kuni 6.5 türboni hädadest vabad pole.
Asjade vaikseks vedamiseks kõlbab küll...
11.05.2018 at 16:41
juuriaadol
 
K: V8 diisel mootorist
6.2 diisli vastupidavuses küll kahelda ei ole põhjust, üli lihtne ja töökindel mootor. Miinuseks võib lugeda vähest võimsust, põks alla 100kw ja seda, et kui eelsüüte küünlad ei tööta siis mootor ei käivitu. Seni kuni vajalikud vedelikud on õiges kuguses ja kohas siis pole muud kui sõita ja ainult sõita.
11.05.2018 at 19:43
DevilDeVille
  
K: V8 diisel mootorist
quote:
juuriaadol: 6.2 diisli vastupidavuses küll kahelda ei ole põhjust, üli lihtne ja töökindel mootor. Miinuseks võib lugeda vähest võimsust, põks alla 100kw ja seda, et kui eelsüüte küünlad ei tööta siis mootor ei käivitu. Seni kuni vajalikud vedelikud on õiges kuguses ja kohas siis pole muud kui sõita ja ainult sõita.

Selle mootorilaadse toote vastupidavuses pole tõesti mingit põhjust kahelda. Poolduvad vändad, murduvad raamsaalepakud, purunevad ketid - kõik puha igikestva ja murevaba mootori tunnusmärgid :)


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
11.05.2018 at 22:34
juuriaadol
 
K: V8 diisel mootorist
Isikliku kogemust väga palju ei ole, tulenevalt vähesest vanusest. Olen 8a ainult chevy 6.2 kastikatega sõitnud ja tegelenud. Ükski mootor pole olnud uus, pärit ajavahemikust 83-90, ühelgi pole saanud ühtegi tükki pooleks ega kõveraks. Kas sinul on vastu panna mõni isiklik kogemus, kus võid väita, et tehaseseades mootoris läks midagi pooleks või katki, kui mootoris oli õli ja jahutusvedelik olemas?

Kui nüüd veidi järele mõelda, siis see on vist isegi võimalik kui õli on küll olemas kuid jumal teab millal viimati vahetatud. Muidugi ei väida ka seda, et see mootor kulumatu on, saale võib ju ükskord tõesti otsa saada, pole aimugi mitusada tuhat kilomeetrit selleks kuluda võiks.
11.05.2018 at 23:51
Kingfisher
 
K: V8 diisel mootorist
Endal on kogemus 6.2d olemas ja halbu sõnu küll ei ole. Mootor oli eeldatavasti sõjaväe masinalt võetud, sest oli seda tooni värvitud ja näha, et väga ammusest ajast. 6.2d kõrgsurvepump peab hästi vastu ka alternatiivsetele kütustele, aga ei pidavat meeldima talle kui paak nii tühjaks sõita, et mootor välja sureb. 6.5td liigub küll paremini edasi, kuid olen kuulnud, et pidi vastupidavuselt kehvem olema ja ei kannata ka muud kütet, kuna pumpa pea on elektrooniline.
Muide minu masinal oli passi järgi 116kW ja maanteeameti andmetel oli see võimsaim diisel Suburban Eestis ning üleüldse pole kuskil kunagi nii paljude kW-idega 6.2d silma jäänud, kuid hästi palju erinevate kW arvuga on neid küll millegipärast.

____________________________
'69 el Camino LSx
'76 Dodge Tradesman shorty 318cid
'90 Caprice 9c1 ex cop car
355cid
'84 bustleback Caddy
17.05.2018 at 21:56 1 edit. Last edited 17.05.2018 at 21:58 by Kingfisher
DevilDeVille
  
K: V8 diisel mootorist
Eks neid laestvõetud kilovatte ringleb tänaseni meieseas. Vanasti kirjutati ju passi seda, mida "kompetentne" arkimees arvas end teadvat.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
18.05.2018 at 09:00
ivoalaska
 
K: V8 diisel mootorist
No need kw oleks juba päris asjalikud näitajad. Minu Oldsil originaalis peal olnud 5.7 diislipada suutus arendada hämmastavad 78kw.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
18.05.2018 at 09:35
vvt
  
K: V8 diisel mootorist
quote:
See ei ole nii lihtne. Toru pikkus oleneb mitmest asjast, ei ole nii, et lühem või pikem on parem, toru peab olema mingi kindla pikkusega ja neid häid või enamvähem häid pikkuseid on mitu.
Ilma nukkvõlli teadmata on pikkust raske öelda.
Kõik X,H või Y ühendused võivad olla head ja samas ka halvad, tähendab, et sama asi, see ühendus peab olema õige koha peal. Ei ole nii, et teed X paibi ja nüüd on kohe parem.
Suurim muutuja madalal pöördel, torgi piigil või alla selle, on sumpsi enda pikkus, praimari torude ühinemisest kuni atmosfäärini.
Tahad midagi testida, siis muuda seda pikkust.
Maakeeli on sumpsil "head pikkused" ja "halvad pikkused" ja kõik sinna vahepeale jäävad pikkused. :)


Torukollektori arvutamiseks on vastav arvutusvalem ikka raamatutes olemas. Loogika on selles, et primaartoru läbimõõdu määrab ikkagi väljalaskepordi suurus, maksab toru maht ehk varieerida saad primaartoru pikkust.
Õiged, st häälestatud torukollektori primaarid on tegelikult päris pikad. Ja USA autode enamuse tehase malmkollektorid on full porn. See asjaolu lubab ka edukalt marketeerida lühikesi torukollektoreid, sealt vähemalt ei peksa ühe silindri gaasid teise gaasidele vastu.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
05.06.2018 at 11:11
etst65
K: V8 diisel mootorist
Ei hakanud uut teemat tegema aga järgmine küsimus????
Võtsin mootoril kasned maha ning ühel kaanel (pildil vasak poolne) on näha et põlemis kamber rohkem tahmasem kui teised. Mis võiks selle põhjus olla?? Võtsin ka kolvi välja et äkesg rõngad kinni või katki aga muud ei tuvastanu kui see et luku kohad olid liiga lähestiku.
07.04.2019 at 20:05
kaedoo
 
K: V8 diisel mootorist
Äkki pihusti? Millal neid viimati pinki panid?
07.04.2019 at 20:23
etst65
K: V8 diisel mootorist
Pihustid said 2017 kevadel kontrollitud/remonditud Männikul. Ja nende pihustitega on see mootor ühe suve sõitnud.
08.04.2019 at 14:02
v6sa
K: V8 diisel mootorist
Ma kontrolliks tahmase silndri väljalaskeklapi pidamist... Ennalahtikatkumist surveid ilmselt ei mõõdetud?
09.04.2019 at 13:24
etst65
K: V8 diisel mootorist
Aega on läinud ja läinud :) Nüüd siis lõpuks selgus majas, nii nagu arvasin ja mitmeid kordi omanikule rääkisin oli pump pekkis. Pump vahetatud ja asi toimib. Ei mingit sinist suitsu, keerasin pumbal veel poolringi peale ja must oli koormusel järgi.
21.08.2019 at 17:52
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : K: V8 diisel mootorist  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2021. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.