register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Otsin eletrikku  
Poster Message
kjkjkjkj
Otsin eletrikku
Tere
Kas siin on mõni autoelektrit tundev inimene, kes saaks ideaalis Jürri ise kohale tulla, ning mu 2002a 3.3 Voyageri elektrit uurida? Jääb sisse veakood p0320, ehk siis vale mootori pöörete signaal vms. Vända ja nukaandureid proovisin, aga ei muutu midagi. Sureb tühikäigul välja lihtsalt ja pöörded kõiguvad. Peale väljasuremist jääb süüde sees bensupump ka katkendlikult tööle. Nagu kaoks pump mingi aja tagant ära vms.

Mu number on 56997849, tasus saame kokkuleppele.
07.02.2019 at 19:01
triip
 
Otsin eletrikku
Viitab tüüpveale. Hooratas on katki ja liigub väntvõlli suhtes. Kas vahetasid väntvõlli positsiooni andurit? Kui vanal anduril olid kulumise jäljed siis see on katkise hooratta tunnus.
07.02.2019 at 22:37
kjkjkjkj
Otsin eletrikku
Ei olnud jälgi.
Bensupump katkestatakse ära tundub, kui välja sureb auto, siis jääb katkendlikult intervallidega tööle pump ja releeplokis klõpsub kõik. Proovisin teisi releesid, aga ei muutunud midagi. Nukaanduri panin ka teise, sama seis. Eks ma proovin pumba otse tööle panna, vaatab, mis siis teeb.
On tõesti selline asi tüüpviga neil ?
08.02.2019 at 14:57 2 edits. Last edited 08.02.2019 at 15:00 by kjkjkjkj
antennimees
 
Otsin eletrikku
Sa vaata huvipärast releeploki alla ja kui pistikutes rohelist näed siis tõenäoliselt selles plokis niiskusekahjustus. See kapoti all olev plokk juhib kogu auto toiteid ja jamasi sellega palju olnud.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
08.02.2019 at 21:42
kjkjkjkj
Otsin eletrikku
Panin bensupumba juhtmetele kontrolllambi, nüüd nagu kiuste enam niisama ära ei suregi, aga kui pidurit vajutada, siis kohe. Nagu vaakumiga mingi jama ? Kõik on üle vaadatud ja läbi puhutud muidu.
09.02.2019 at 16:03
kjkjkjkj
Otsin eletrikku
Kas keti venimine või muu anomaalia seal oleks loogiline? Nagu natuke aega käinud on, siis kõigub vahest tühikäik ning kohati sureb pidurit vajutades kohe välja. Olen vahetanud tps, vända ning nukaandurid, tühikäigumootori, gaasitrossi küljes oleva vaakumipotska. Temp sensoriga veakoodi ei peaks andma?
Kõiki juppe võimalik proovida teise küljest õnneks.
Piduri vajutamine kõlaks nagu vaakumijama moodi, aga võimendi pimedaks pannes on sama seis.
12.02.2019 at 13:26
anryo
  
Otsin eletrikku
Pidurituled on ka elektriga seotud, seega viga võib ikkagi ka elektriline olla. Sellised ime anomaaliad on üldjuhul mingid elektri massi/niiskusekahjustused, ütleb ka minu kogemus.
Ja kahjuks on neid väga raske tuvastada.... :(

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
12.02.2019 at 15:21
kjkjkjkj
Otsin eletrikku
Eks ta ole jah nii. Samas on see piduri vajutamisel väljasuremine ka kaootiline. Vahepeal käis tühikäigul ca 15 minutit, ja lihtsalt järsku suri välja. Alati käivitub kohe uuesti ja läheb pöördesse.
Kas aju rike oleks väga ebatõenäoline ? Jama selles, et proovida ka ei saa, kuna immo on ajus sees... Keti jama peaks nagu kuidagi muudmood ka märku andma ju ?
Või mida kogenud mehed arvavad ?
12.02.2019 at 20:09
dodge525
Otsin eletrikku
quote:
anryo: Sellised ime anomaaliad on üldjuhul mingid elektri massi/niiskusekahjustused, ütleb ka minu kogemus.
Ja kahjuks on neid väga raske tuvastada.... :(
Paneksin oma viis senti ka selle peale, kusjuures massjuhtmed on võimalik juurde tõmmata ilma probleemita.
12.02.2019 at 22:58
kjkjkjkj
Otsin eletrikku
Olen pannud täkukaablid ajutiselt nii mootori ja kere vahele kui ka mootori ja aku, igatpidi, ei ole selle viga ka. Kapitaalsemalt ei ole proovinud veel, aga eks peab seda tegema, halba ei tee.
Igasugune arutelu oodatud, või abi elektrit tundva mehe näol.
Tegelikult tahaks bensutrassile manomeetri ka külge panna, aga komplektis olev otsik ei sobinud sinna otsa, mingi usa spets keere ?
12.02.2019 at 23:24 1 edit. Last edited 12.02.2019 at 23:26 by kjkjkjkj
grinch
Otsin eletrikku
Jupp kummivoolikut manomeetri ja selle lati keerme vahele, klambritega kinni ja kogu muusika.
12.02.2019 at 00:17
kjkjkjkj
Otsin eletrikku
Ilmselt on siiski viga ketis, mingeid hääli ega muid anomaaliaid pole, aga muud seal vist võimalikku pole, miks pöörete signaali viga taob. Max 5 minutit töötab auto, siis läheb pööre hästi madalale, ise tõstab ja langetab, ning lõpuks sureb välja kohe. Kõik mootoriandurid on vahetatud, proovitud. Kiskusin sisselaske ka maha, kuna usa foorumis väideti olevat sagedane pihustijuhtmete sulamine, aga ei olnud seal ka midagi.

On see keti teooria loogiline ?
14.02.2019 at 21:19 1 edit. Last edited 14.02.2019 at 21:33 by kjkjkjkj
ivoalaska
 
Otsin eletrikku
Ei ole loogiline. Kui kett veninud oleks, siis suure tõenäosusega viskaks korrelatsiooni viga P0016.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
14.02.2019 at 00:00
madis
Otsin eletrikku
Toon üleüldise soovituse mis pole autodega seotud aga võib pakkuda lahenduse.

Nõudepesumasina tahhoandur, peenike mähis valatud plastmassi. Külmalt ideaalne, soojalt not so much.
Võtan masina lahti, kontrollin üle, kõik on ok. Peale pesu lõppu, jälle metsas. Kui lahti võtan, on maha jõudnud jahtuda ja jälle ok.

Avastasin nii et takistuse mõõtmise ajal avaldasin anduriklotsile torutangidega survet, see paljastast poolpiduse traadi (plasti sees peidus)


Vaata analoogse pervopilguga kõik kinnivalatud asjad üle, äkki leiad lahenduse.
15.02.2019 at 11:12
kjkjkjkj
Otsin eletrikku
Olen juba teinud seda, töötamise ajal liigutanud juhtmeid ka, ei tundu seoseid.
Nüüd jäigi töötama, vahepeal pöörded madalale lastes ja siis ise kõrgeks jälle, peale poolt tundi suretasin ise välja. Uuesti käivitades suri kohe pidurit vajutades :D
Kas kasti poolel ei mõjuta miski seda ? Kas pöörded peaksid tõusma või langema ? Täiesti soojalt kohapeal tuuritades popsis vahepeal õhupuhastisse ka...
Uuesti arvutiga vaadates on kohe P0320 kood sees, isegi käivitamata autot...

Ühesõnaga täielik jama, ning otsin jätkuvalt elektrikku, mul on isegi service manual koos skeemidega olemas.
15.02.2019 at 17:56
ivoalaska
 
Otsin eletrikku
Helista 588696 üheksa null. Nimeks tal Andro ja ta aitab sind hädast välja. Ütle, et Madise käest said numbri.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
15.02.2019 at 20:41
kjkjkjkj
Otsin eletrikku
Ma tänan, proovisin teda kätte saada, aga tulutult, eks nädalavahetuse pärast.
Aga praegu vahetan ikkagi keti ära,googlest viskab ka nende autode ketiprobleeme. Ma ei oska küll põhjendada, miks piduri vajutamine sinna puutub, aga eks ole näha siis pärast.
Mootor muidu 360 000 sõitnud, eks ole ka aeg üle vaadata.

Paljudel Nissanitel ka samade sümptomitega ketiprobleemid.
17.02.2019 at 12:06 2 edits. Last edited 17.02.2019 at 12:10 by kjkjkjkj
v6sa
Otsin eletrikku
Kett on säärase läbisõidu korral kahtlane küll. See on õige. Aga...

Kett peaks, nagu juba mainiti, andma ka muid sümptomeid.

Enne lammutamist mõõda ära kütuse surve. Usaldusväärse manomeetriga...

Kui ligi pääsed, keera maha ka pidurivõimendi vaakumiotsale lähim küünal ja võrdle seda suvalise teisega - kas on oluliselt heledam?
18.02.2019 at 11:57
kjkjkjkj
Otsin eletrikku
Keti sai välistada jah ikkagi, kuna ilma auto töötamata nägi auto nukaanduri signaali, sellest siis hakkasid pendeldama pump ja releed ka.
Panin uue anduri ning lasin immo maha kirjutada teisel ajul, aga ei midagi, järelikult juhtmestiku probleem.
Jätsin auto Svariatosse, kes nendega tegelebki, ning ehk siis kunagi on uudiseid kuulda.
21.02.2019 at 17:49
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Otsin eletrikku  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.