register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
 
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Procharge  
Poster Message
wagoneer
Procharge
Kas keegi kasutab oma autol Procharger tüüpi ülelaadimist? Või on kellegil võrdlust tuua nii öelda klassikaline kompressor versus procharger tüüpi kompressor. Klassikaline puhub juba tühikäigul kergelt. Kas procharger teeb seda ka või on seal ikka sellist kerget turbo viivet tunda?
Lollid mõtted mõlguvad peas jälle :devil

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
02.03.2019 at 18:52
kaedoo
 
Procharge
Erkkil selline väike vidin mootori küljes. :beer
04.03.2019 at 22:31
Maik
  
Procharge
https://www.google.com/search?biw=1920&bih=937&tbm=isch&sa=1&ei=naF9XM3YO6L6qwHd5IvwAg&q=classic+charger&oq=classic+charger&gs_l=img.3..0l4j0i7i30l5j0i5i30.32067.33577..33868...0.0..0.94.648.8......1....1..gws-wiz-img.......0i8i7i30.nn8qinU5nu4


Mina isiklikult ei saa aru mida silmas pead. Procharger on ju tavaline rihmalt käitatav kompressor ?
Minu peas tavaline . Eri tüüpe on ju veel.




____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
04.03.2019 at 00:09 1 edit. Last edited 04.03.2019 at 00:09 by Maik
hents99
  
Procharge
Mõeldi ilmselt tsentrifugaalkompressorit...

Lihtne jõulisa...lolli häälega...muidu lahe asi.
Soovitaks osta bolt on komplektina, rihmülekanne peab väga täpne olema.
Sirgu jooksmise ja koormuse osas, muidu võib rihmakulu närve sööma hakata.

Mahtkompressor oleks ägedam suuremale mootorile.

Edit: See, kas ja mis hetkel “puhuma” hakkab sõltub õhupumpade (mootor vs laadur) suuruste vahest ja kiirusest, millega liigutatakse laadurit.
Ehk mida varem tuleb, seda varem läheb... mida kauem tehakse tööd, seda parem on lõpptulemus...nagu elust enesest. Mida pikem on eelmäng, seda parem on lõppfaas. :lol

____________________________
2.3-16 & 2.5-16 ; SEL & SECid ; C55 & G55
05.03.2019 at 08:15 1 edit. Last edited 05.03.2019 at 08:24 by hents99
newton
 
Moderator
Procharge
Saidil on artikkel, kus on kirjeldatud ühe USA ajakirja kunagist eksperimenti erinevate ülelaadimismeetoditega sama mootori peal:

http://www.tqhq.ee/dir.php?id=163#1
05.03.2019 at 17:22
wagoneer
Procharge
Tänud Newton. Seda polnudki veel lugenud. Mootoriks oleks R6 ja 5,9L diisel :devil
Niipalju kui aega uurida on olnud siis procharger tüüpi kompressoritel on ikkagist see nii öelda lag oluliselt väiksem kui turbol. Kuigi ka pidu pidavat varem läbi saama. Aga kui nüüd kasutadagi väiksemat prochargerit,mis toidaks mootorit alumises otsas,ehk niikaua kui turbole (80mm) piisavalt juba gaase tekib,et asi üle võtta. Ehk just kui twin turbo aga algusega. Mul oli kastikal twin. Ja see alguse toss ei meeldi mulle kuidagi(enam :)). Aga kuna hobujõud ilma kütuseta ei sünni,siis on see suht paratamatu mehaanilise pumba/pihustite korral.
Ameerika poisid tegelt on täitsa selliseid kombosid teinud isegi pullingu pillidele. Aga noh,eks peab kodutööd tegema veel. Erkkit peaks tüütama küll,et uurida kuidas reaalselt tundub procharger. On siis lag või ei.

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
05.03.2019 at 20:41
Maik
  
Procharge
Ei ole mingit lagi, ta ei ole turbo.
Minul tekkis teatud pööretel küll nagu mootori võimsuse suurem ja tuntav kasv,aga see ilmselt tekkis nukast.

Paxton novi 2000 tsentrifugaal oli mul.
Nii nagu sa kirjeldad, nii kasutavad paljud...et on kombo kitid.
Samas ei ole selle jaoks otseselt vajadust. Võib ka vaid kompressor olla.
Ta lihtsalt tarbib rohkem hp-sid lõpus (turboga võrreldes).





____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
06.03.2019 at 08:42
hents99
  
Procharge
Ei tarbi ta rohkem midagi “lõpus” - otsa saab tootlikkus.
Ülelaadimise kompromiss - tuleb valida, kas alt otsa, ülesse või keskmiselt....kõike ei saa.
Kompressoriga välditakse jah nn “lag’i” , aga probleemiks eelpool mainitud lämbumine. Sama asi väikse turboga - viivitust pole, aga ilmselt üle poole lubatud pöördevahemikku lämbub...
Kompressoriga ei tapeta väljalaset...

Mõlemad koos on ideaalne, aga keeruline, eelkõige ruumi vähesuse osas tänavaauto kapoti all... võistlusautol, kus ruum vastavalt planeeritakse, pole probleemi - tehakse ammu, kas 3 turbot või 1-2 turbot + kompressor.
Vaja suuri klappe, torusid, ajameid jne...

Ehituslikult lihtne, kui ruumiga ei piirata tehnilist lahendust.

____________________________
2.3-16 & 2.5-16 ; SEL & SECid ; C55 & G55
06.03.2019 at 10:26
vvt
  
Procharge
Laadimise seadmeid tuleb kombineerida, aga see on kallis. Ja ilmselt ka amatöörile liiga keeruline, just sirge momendikõvera saamise mõttes.
Mul on majas üks tööauto, Isuzu Dmax, kus 2,5 liitrise neljapotise diiselmootori peal on 2 turbot. Suurem ja väiksem.
Ja tööle on see saadud ja tundub, et oma tööd teeb, sest mootor vuhib kõigil tuuridel samamoodi.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
28.03.2019 at 13:27 1 edit. Last edited 28.03.2019 at 13:28 by vvt
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Procharge  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2021. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.