register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : 1948 Plymouth Special DeLuxe pidurite remont  
Poster Message
MENT_GORILKA
1948 Plymouth Special DeLuxe pidurite remont
Paluks asjalikku nõu Tartus või Tartumaal: soovitage remondikohta või kodanikku, kes saaks jagu antud aastakäigu isendi piduritest, täpsemalt öeldes, paneks need toimima. Olen 2 aastat lasknud ühel seltskonnal selle teemaga jebida, raisanud aega ja raha-tulemus on NULL. Ehk siis kahe aastaga ei ole suudetud pidurisüsteemi ära õhutada ja toimima saada.
Kõik oli kena hetkeni, kui rumala peaga otsustasin master silindri kulunud kummiluta välja vahetada-selle asemel vahetasin välja terve silindri uue vastu ja enam pidureid korda ei saa-kord on pidurid ja siis täiesti lambist järgmisel hetkel on kadunud-pedaal põhja ja midagi ei toimu, ehk siis põruta teisele tagant sisse. Väidetavalt on kümneid kordi õhutatud, küll ühte, küll teistpidi, küll käsitsi, küll spets seadmega, aga jamad ei kao. Eelmisel aastal hooaja alguses käis pedaal põhjas ära ja vahepeal ikka toimis, täna tahtsin uut hooaega alustada ja enam polnud sedagi-peasilinder oli õlist tühi, aga mitte kusagilt ei olnud leket näha, ehk siis seekord ei saanud enam üldse sõitma...
Ehk on keegi taolise teemaga kursis ja oskab kedagi soovitada. Ei taha kohe tänapäevast süsteemi peale ehitama hakata, prooviks jääda originaali juurde.
18.05.2019 at 22:45
Maik
  
1948 Plymouth Special DeLuxe pidurite remont
vaheta siis silinder teise vastu + vaheta seltskonda ,ajaviiteks.


Tegu on OLULISE asjaga auto juures ja siinkohal ei saa säästuda eriti.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
18.05.2019 at 00:46
kaedoo
 
1948 Plymouth Special DeLuxe pidurite remont
Leke peab olema või imes Püha Yrjo vedeliku välja? Kui vedelik olemas ja õhutamine ei aita siis peaks mansett peasilindris vedeliku tagasi laskma. Coogeldades näitab et peasilinder auto all.


18.05.2019 at 01:15 1 edit. Last edited 18.05.2019 at 01:16 by kaedoo
MENT_GORILKA
1948 Plymouth Special DeLuxe pidurite remont
quote:
kaedoo: Leke peab olema või imes Püha Yrjo vedeliku välja? Kui vedelik olemas ja õhutamine ei aita siis peaks mansett peasilindris vedeliku tagasi laskma. Coogeldades näitab et peasilinder auto all.




Peasilinder kurivaim istub otse juhipõranda all ja luugi kaudu nähtav. See sai pandud jebaist tutikas, ilmselt see peasüüdlane ongi, enne vahetust toimis süsteem korralikult. Seega arvatavasti vaja uus tellida. Samas kas asjalik nupumees saaks seda silindrit kusagil pingis testida? Mitte auto all ja ehkupeale, kas põrutan teistele tagant sisse või mitte?
19.05.2019 at 17:43
Vanaisa
  
Moderator
1948 Plymouth Special DeLuxe pidurite remont
kui silindri lahti võtad, peaks vigane mansett silmaga loetav olema.
Ehk enne mõtekas see üle vaadata kui uut tellima hakkad?
19.05.2019 at 18:40
Stang-R
 
1948 Plymouth Special DeLuxe pidurite remont
igaks juhuks küsin, kas peasilinder sai eraldi õhutatud, kui ei, siis ei saagi pidureid korralikult tööle.
https://www.wikihow.com/Bleed-a-Master-Cylinder

____________________________
Mustang 68 HT
20.05.2019 at 09:06
PSmotors
1948 Plymouth Special DeLuxe pidurite remont
Tervist.

Oleme spetsialiseerunud Ameerika autode/projektide remondile Tartumaal Vahi tööstuspargis Estakaadi 3
Oled oodatud.

Priit
priit@psmotors.ee
5247467

21.05.2019 at 11:42
kaedoo
 
1948 Plymouth Special DeLuxe pidurite remont
Äkki õhutati pidureid ja õli juurde ei kallatud, siis pole ka leket ning vajutades pressisid õhku süsteemi. See mu spekulatsioon.
25.05.2019 at 23:47
MENT_GORILKA
1948 Plymouth Special DeLuxe pidurite remont
quote:
Maik: vaheta siis silinder teise vastu + vaheta seltskonda ,ajaviiteks.


Tegu on OLULISE asjaga auto juures ja siinkohal ei saa säästuda eriti.

Nii, siinkohal pidurite ja palju muu saaga õnneliku lõpu saanud! Ja Maik andis väärt nõu, kui ikka 2 aastat miskit remondikoht jebib ühe asja kallal ja sellest jagu ei saa, oli tõesti viimane aeg pöörduda asjalike tegijate poole!
Kiidan taevani Tartus Texas Service remondimehi, kes 2 päevaga likvideerisid selle sita, mida need eelmised 2 aastat kokku keerasid. Ehk siis pidurid on nüüd tip-top, lisaks sai peale tutikas karpa, tehti korda oskamatult kokku pandud gaasihoovastik, jagajakaan, mis oli viltu peale pandud, tehti korda ja nüüd on auto nagu uus.
Ei saa märkimata jätta, et klassivennast vannimees sai samalt seltskonnalt ka auto ajuprobleemidega kiirelt abi. Foorum on täis juttu anomaaliatest, kuidas elektroonika nöögib, tema viis ka Texas Servicesse ja probleemid lahendatud nigu niuhti!
Jutujätkuks veel sedagi, et oma dailydraiverist Grand Voyageri hooldan ja remondin samuti nende juures-paari aasta eest ei suutnud mitu remondikohta leida põhjust jahutusvedeliku ülekuumenemisele-taaskord sama seltskond oli see, kes vea leidis ja kõrvaldas.
Seega minu sügav kummardus ja tänu ja kõigile Lõunapool Eestit soovitus sealt abi otsida kui peaks vajadus tekkima.
07.06.2019 at 18:35
dodge525
1948 Plymouth Special DeLuxe pidurite remont
quote:
MENT_GORILKA: sita, mida need eelmised 2 aastat kokku keerasid.
Äkki annad vihje, teab teinekord kui valida on, siis kuhu mitte väga kalduda

quote:
MENT_GORILKA: Grand Voyageri jahutusvedeliku ülekuumenemisele-taaskord sama seltskond oli see, kes vea leidis ja kõrvaldas.
Mis see täpsem viga siis oli, äkki läheb mõnel foorumlasel kunagi seda infot vaja ja ei pea taas jalgratast leiutama.
07.06.2019 at 22:41
MENT_GORILKA
1948 Plymouth Special DeLuxe pidurite remont
quote:
dodge525:
quote:
MENT_GORILKA: sita, mida need eelmised 2 aastat kokku keerasid.
Äkki annad vihje, teab teinekord kui valida on, siis kuhu mitte väga kalduda

Ei hakka siin foorumis kedagi avalikult risti lööma, aga pahane olen küll, tunnihind oli soodne, aga kulunud aeg oli meeletu ja tulemus oli null, kaks aastat! Vihjeks niipalju, et tegu ei ole tuntud Tartu firmadega, ehk siis näiteks Premium Performance, TopParts ja muidugi Texas Service need ei olnud, kui kedagi huvitab, saab privaatsemalt suhelda.

quote:
MENT_GORILKA: Grand Voyageri jahutusvedeliku ülekuumenemisele-taaskord sama seltskond oli see, kes vea leidis ja kõrvaldas.
Mis see täpsem viga siis oli, äkki läheb mõnel foorumlasel kunagi seda infot vaja ja ei pea taas jalgratast leiutama.


Ülekuumenemist põhjustas seest sodi täis radikas. Seda ei uskunud keegi, küll vahetati algul igasuguseid andureid, termostaat ja mida kõike veel, üks teine koht võttis ka süüdimatult raha tehtud töö eest, kuigi tunnistati lõpuks, et viga me ei leidnud, samas Texases ei leitud ka kohe, aga kõik katsetamise ja sellele kuluv aeg, seda ma kinni maksma ei pidanud.
07.06.2019 at 23:03
Vanaisa
  
Moderator
1948 Plymouth Special DeLuxe pidurite remont
ilma nimedeta on jutt üsna auru laadne.
07.06.2019 at 00:13
kaedoo
 
1948 Plymouth Special DeLuxe pidurite remont
quote:
MENT_GORILKA:
quote:
dodge525:
quote:
MENT_GORILKA: sita, mida need eelmised 2 aastat kokku keerasid.
Äkki annad vihje, teab teinekord kui valida on, siis kuhu mitte väga kalduda

Ei hakka siin foorumis kedagi avalikult risti lööma, aga pahane olen küll, tunnihind oli soodne, aga kulunud aeg oli meeletu ja tulemus oli null, kaks aastat! Vihjeks niipalju, et tegu ei ole tuntud Tartu firmadega, ehk siis näiteks Premium Performance, TopParts ja muidugi Texas Service need ei olnud, kui kedagi huvitab, saab privaatsemalt suhelda.

quote:
MENT_GORILKA: Grand Voyageri jahutusvedeliku ülekuumenemisele-taaskord sama seltskond oli see, kes vea leidis ja kõrvaldas.
Mis see täpsem viga siis oli, äkki läheb mõnel foorumlasel kunagi seda infot vaja ja ei pea taas jalgratast leiutama.


Ülekuumenemist põhjustas seest sodi täis radikas. Seda ei uskunud keegi, küll vahetati algul igasuguseid andureid, termostaat ja mida kõike veel, üks teine koht võttis ka süüdimatult raha tehtud töö eest, kuigi tunnistati lõpuks, et viga me ei leidnud, samas Texases ei leitud ka kohe, aga kõik katsetamise ja sellele kuluv aeg, seda ma kinni maksma ei pidanud.

Kas paisupaak ajas Su autol üle või oli liiga täis? Kui jah siis Ise süüdi kui ei ölnud sümtome. Kui sagedasti vaatad auto üle enne sõitu, enamasti vead kasutajast ja ebakometentsusest.
Ausalt öelses ei vaata isegi auto/kapotti alla terve suve jooksul.
07.06.2019 at 00:23
ervin
1948 Plymouth Special DeLuxe pidurite remont
quote:
Vanaisa: ilma nimedeta on jutt üsna auru laadne.
Autoomaniku postitusi kronoloogiliselt meenutades tundub, et tegemist võiks justkui olla lgp. motoristiga.
08.06.2019 at 12:29
MENT_GORILKA
1948 Plymouth Special DeLuxe pidurite remont
quote:
ervin:
quote:
Vanaisa: ilma nimedeta on jutt üsna auru laadne.
Autoomaniku postitusi kronoloogiliselt meenutades tundub, et tegemist võiks justkui olla lgp. motoristiga.

ei taha otse antireklaami kellelegi teha, sest alati on kõik subjektiivne, pigem lähtume sellest, et julgen nüüd Tartus vägagi Texas Servist soovitada, varem poleks selle peale tulnudki...see suhtumine ja abivalmidus, kuidas leiti lisaprobleeme ja need lahendati, see kõik on väga super!
08.06.2019 at 19:55
MENT_GORILKA
1948 Plymouth Special DeLuxe pidurite remont
quote:
kaedoo:
quote:
MENT_GORILKA:
quote:
dodge525:
quote:
MENT_GORILKA: sita, mida need eelmised 2 aastat kokku keerasid.
Äkki annad vihje, teab teinekord kui valida on, siis kuhu mitte väga kalduda

Ei hakka siin foorumis kedagi avalikult risti lööma, aga pahane olen küll, tunnihind oli soodne, aga kulunud aeg oli meeletu ja tulemus oli null, kaks aastat! Vihjeks niipalju, et tegu ei ole tuntud Tartu firmadega, ehk siis näiteks Premium Performance, TopParts ja muidugi Texas Service need ei olnud, kui kedagi huvitab, saab privaatsemalt suhelda.

quote:
MENT_GORILKA: Grand Voyageri jahutusvedeliku ülekuumenemisele-taaskord sama seltskond oli see, kes vea leidis ja kõrvaldas.
Mis see täpsem viga siis oli, äkki läheb mõnel foorumlasel kunagi seda infot vaja ja ei pea taas jalgratast leiutama.


Ülekuumenemist põhjustas seest sodi täis radikas. Seda ei uskunud keegi, küll vahetati algul igasuguseid andureid, termostaat ja mida kõike veel, üks teine koht võttis ka süüdimatult raha tehtud töö eest, kuigi tunnistati lõpuks, et viga me ei leidnud, samas Texases ei leitud ka kohe, aga kõik katsetamise ja sellele kuluv aeg, seda ma kinni maksma ei pidanud.

Kas paisupaak ajas Su autol üle või oli liiga täis? Kui jah siis Ise süüdi kui ei ölnud sümtome. Kui sagedasti vaatad auto üle enne sõitu, enamasti vead kasutajast ja ebakometentsusest.
Ausalt öelses ei vaata isegi auto/kapotti alla terve suve jooksul.

see probleem oli kohe ostes, linnasõidul sain hakkama, aga nii kui kiirus kasvas 80+ km/h, jooksin temperatuuri seier põhja, kõik vigurid tehti ära, loogoline, et jälgisime ka õiget vedeliku taset, aga keegi enne Texast ei viitsinud radikaga tegelda. Radikas oli seest kinni, mis iganes seda põhjustas, kas mingi parandamise möga, mingi muda kuskilt vms, igatahes radika vahetusega on need probleemid unustatud
08.06.2019 at 19:58
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : 1948 Plymouth Special DeLuxe pidurite remont  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.