register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : 2011 Ford F-150 SVT Raptor   1 2 3 4  
Poster Message
raksmees
  
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Tere kõigile

Sain ka lõpuks ihaldatud päris ameeriklase omanikuks. Mõte mõlkus peas juba aastaid, kuid seda õiget otsust ikka ei tulnud. Sai vahepeal igasugu autodega sõidetud kuid kui eelmise aasta American Beauty car show-l oma diisel Grand Cherokee-ga väravasse veeresin ja seal üks noor preili teatas, et see üritus on ainult ameerika autodele :D , sain aru, et nüüd tuleb midagi ette võtta.
Mõtlesin erinevaid variante. Kindel soov oli kastikas mis oleks siis nagu hobikas ja igapäeva sõiduk ühes. Kaalusin mitmete variantide vahel
Chevrolet Avalanche
Chevrolet Silverado
Dodge RAM ja RAM rebel
Tavaline F-150
Kindel soov oli, et peaks olema V8 bensiin ja soovitavalt ilma gaasita. Chevrolet-ide mudeleid liikus turul väga vähe. Tavaline RAM jäi ära kuna neid on lihtsalt tänavapildis nii palju ja Rebel RAM tuli tehasest suht sama õhkvedrustuse süsteemiga mis Grand Cherokeel juba mul oli olnud ja seega seda janti rohkem ei tahtnud. Ning tavalist F-150 V8 mootoriga liikus turul samuti väga harva. Tellima ei tahtnud ühtegi autot hakata, sest tahtsin kindlasti enne ise proovida.Siis hakkasingi rohkem uurima Raptori kohta. Kuidas on kestnud , sõitmine jne. Lugesin USA foorumeid lisaks tunde Youtubes ning läksingi American Beauty-sse seal seisnud musta vaatama. Kõige suurem hirm oli karvaste rehvide tekitatav müra kuid see on üsna minimaalne. Vähemalt mind ei häirinud. Pikalt ei mõelnud, lõime käed. Jätsin oma Jeep-i sinna ja asusin Raptoriga koduteele.
Alles kodus hakkasin vaatama kuidas ja mis moodi miski töötab. Vigu nagu kasutatud auto puhul leidus ikka, kuid kõik on lahendatav.
Panen kirja niiöelda to do listi:
Üks tagumine uks ei toimi kesklukust (jupp tellitud ja kuu lõpus saab korda)
Kerge vibra sõidu ajal (rehvid lasin üle tasakaalustada ja probleem lahenes)
Pidurdades kerge vibra (kõik uued kettad ja klotsid lähevad külge samuti kuu lõpus, pisut kangemad kui originaalid)
Tuled ei lülitunud kaugtuledeks (American Beauty-s mure lahendati)
Üks rehirõhuandur andis häiret( American Beauty-s mure lahendati)
Üks lisatuli on vett täis ja ei põle(eelimisel omanikul olemas uus, mingi aeg saan kätte , siis korras sellega)
Juhiistme soojendus ei tööta( osad tellitud tõenäoliselt saab korda koos ukse ja ketaste/klotsidega)
Mõned suuremad kriimud on juhiuksel( üritan lasta kuskil pädevas kohas ära poleerida terve auto siis vaatab kas saab hea või läheb värvimisse)
Stangedel ka kergemad kriimud(tulevikus lasen kuskil ka need üle värvida ja ilusaks teha

Üldmulje:
Auto sõidab ülihästi. Maanteel mugav , õõtsub mõnusasti. Parim kombinatsioon minu jaoks. Suur, teeb ilusat häält, haruldane ja küllaltki sportliku minekuga oma massi kohta, mille tõestuseks on ka see et , sain üle 10 aasta taas kiirus trahvi, 50 alas 66 trahv 48 EUR. Autos ei tunneta kiirust eriti ja kuna spidokas üsna pisike ja km/h ka väga väikselt siis raske on aru saada vahest kui kiirelt sõidad. Ja muidugi suurusega harjumine tõi ka esimese ohvri kui parklas riivasin kärukonksuga mingit BMW tagaluuki. Minimaalne kahjustus BMW-l. Ma ise ei saanud arugi kui Politseist helistati , et olete riivanud kedagi ja minge ajage omanikuga asi korda. Ruumi on sees meeletult. Kui mina on u 190 cm ees istun lösutades siis minu taga oleval inimesel ei lähe eluski põlved vastu istet ja võib samamoodi vedeleda. Sai ka 5 inimesega sõidetud ja keegi ei kurtnud ruumipuuduse üle. Tavaauto pesulasse mahtusin õnneks ära aga rehvifirmas aeti veoautode boksi :D. Kaubanduskeskuste parklates mahub isegi joonte vahele ära laiusega kuid tagaots jääb reeglina kuhugi pooleldi teepeale. Väga lahe asi on ka puldist käivitus. Peale kahte nädalat omamist sain ka kõik telefoniga bluetooth ühendused toimima kuna tal puudub suur ekraan siis seal menüüs on alguses veidi raske orienteeruda.
Kui miskit negatiivset kirja panna siis, et parkimisandurid oleks võinud olla. Kaamera küll on aga see peegli sees ja pisike. Või on asi selles et Jeep-il oli keskkonsoolis suur ekraan +parkimisandurid ees ja taga ning harjusin lihtsalt ära. Kummaline on ka see pikk raadioantenn mis näeb välja nagu oleks kuskilt VAZ 2101 -lt võetud. Tankimine ka aeganõudev kuna vähemalt CirkelK-s tankides annab max 100 euri eest siis pean püstoli ära panema ja kogu protseduuri kordama, et paak täis saada.

Tuleviku plaanid:
*Tahaks veidi ilusamad/paremad esituled panna. Praeguste lähitulede valgusvihk on jube hädine. Lisatuled samas annavad päris kenasti valgust. Mõtlen kas siis panna mingid LED päevasõidutulega või miskit muud moodsamat. Xenoneid vist ei saa kuna puuduvad pesurid ja ülevaatusel pidivad seda juba ilgelt jälgima. Kui keegi oskab ses osas nõu anda kuulan huviga.
*Kuigi hääl on väga mõnus tahaks ehk veidi seda madalt podinat saada juurde. Mõistlik oleks vast teha äkki mingi klapi süsteem, kuna vahest teen pikki otsi siis lõpuks võib endale ajudele hakata. Tean ise ühte tüüpi kes peale 3 kuud oma igapäevaautol sport väljalaske originaali vastu tagasi vahetas.
*Võibolla mingid Raptor kirjaga kleepsud kasti külgedele koos mingi mustriga nagu olen mõnedel Raptoritel näinud.


Auto andmed:
Ford F-150 Raptor
Väljalase 2011
Läbisõit 192000
Võimsus 306 kw/411 hj

Viskan mõned pildid ka üles:








Viskan ühe pildi ka kuidas ma maja ees seistes teiste tavaautodega võrdlus on
05.07.2019 at 18:46
ivoalaska
 
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Tubli Ragnar, Skodast on edasiminek märgatav :D

Tervitades,

Madis

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
05.07.2019 at 19:00
desiderii
 
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Väga tore kuulda/lugeda!

Kui kunagi peaks maastikule sattuma, siis huviga loeks muljeid. Ise mõtlen, et kui peaks oma esimese põlve Expeditioni üldse millegi vastu kunagi vahetama, siis oleks see esimese põlve Raptor. Ainus vääriline järglane!

____________________________
kirjanik
97' Expedition, unistuste auto.
ex 94' Seville STS
ex 97' Mark VIII
05.07.2019 at 21:08
Maik
  
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Kui tahad summuti klappe panna siis pane elektroonilised ja salongist juhitavad. Jutt jumala õige - vahest on lahe,aga maanteel tüütab ära.
Linnas niiväga ei häirigi. Mul manuaalsed ehitatud.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
05.07.2019 at 22:47
kaedoo
 
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Ma ei sõida enam igapäev aga isegi Minski otsaga ei tüdinenud, raadio on üleliigne ja aken ikka lahti et nautida. :beer Ühesõnaga(2e) - maitse asi.
P.S. Kiidan ka valikut.
05.07.2019 at 23:34 1 edit. Last edited 05.07.2019 at 23:35 by kaedoo
Maik
  
2011 Ford F-150 SVT Raptor
See oleneb mis häält summuti teeb ,
kui see teeb selle 90-100 juures ebameeldivat häält,sa lihtsalt vihkad seda.
Minul on nii lihtsalt juhtunud,et see konkreetne koht just resoneeribki salongi. Sõites 85 on ok, sõites 110 on ok näiteks.

Eelmine auto oli kordades valjem,teravam - aga ma ei vihanud seda kordagi :)

Aga summuti ehitusel sa seda ei tea mis lõpptulemus on,seega parem ehitada kohe nii,et sul võimalik kinni-kokku panna.
Ja ÜV saab ka nii läbitud.
Hetkel ei ole jutt , tagant väljuvatest torudest,vaid lisa avadest auto all..mis võivad kumisema hakata. Mis on väga erinev teema.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
05.07.2019 at 23:51 2 edits. Last edited 05.07.2019 at 23:59 by Maik
kaedoo
 
2011 Ford F-150 SVT Raptor
quote:
Maik: See oleneb mis häält summuti teeb ,
kui see teeb selle 90-100 juures ebameeldivat häält,sa lihtsalt vihkad seda.
Minul on nii lihtsalt juhtunud,et see konkreetne koht just resoneeribki salongi. Sõites 85 on ok, sõites 110 on ok näiteks.

Eelmine auto oli kordades valjem,teravam - aga ma ei vihanud seda kordagi :)

Aga summuti ehitusel sa seda ei tea mis lõpptulemus on,seega parem ehitada kohe nii,et sul võimalik kinni-kokku panna.
Ja ÜV saab ka nii läbitud.
Hetkel ei ole jutt , tagant väljuvatest torudest,vaid lisa avadest auto all..mis võivad kumisema hakata. Mis on väga erinev teema.
Täitsa nõus, mu autol tuleb hääl tagant ja seda saab teha ka cut-outidega, ei pea istme alla laskma. Kaotad vist võimsuses, mingi takistus peaks jääma?
05.07.2019 at 00:06
Maik
  
2011 Ford F-150 SVT Raptor
mingi paari kw üle, 300+kw juures, pole mõtet selle juures küll pead vaevata . Las see jääb 1,5l mootorite tuning teemaks.
Mul oli ehitatud eelmisel autol lõpupütid minema ,aga tänapäeval on keeruline nii ÜV saada. Lõpuks ehitasin 2 summuti setti...mida sai vahetada.
Need on lihtsalt soojad soovitused. Korralikud elektroonilised klapid olid vist 200 eur tk ligi ja kui eest tuleb juba 2 toru algusest peale,odavamalt ei pääse. + Keevitused jne.
Tegelt ma arvan,et peale katalüsaatoreid ja resonaatoreid jne, ei mõjuta midagi mingi ava summutis. Dünosse selle testimiseks minna küll ei viitsiks.
Minuoma paugub ka päris meeldivalt gaasi maha lastes .

Hetkel mina saan klappe avada ja sulgeda , no ütleme,et siiski pea korralikutes riietes, kuigi põlv tuleb siiski maha panna korra :)




____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
05.07.2019 at 01:08 2 edits. Last edited 05.07.2019 at 01:11 by Maik
raksmees
  
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Mõte olekski elektrooniliste klappide kasuks. Samuti olen vaadanud ise ka Borla ja Roush-i catback süsteeme. Samas nõustun ka eelkõnelejatega , et raadio on selles autos tõesti kümnenda järguline. Kõige meeldivam hääl tuleb torudest. Raadio ameeriklasele kohaselt paaris lõpuga sagedusi ei oma seega on ka raadio kanalite valik kesine.
06.07.2019 at 07:55
mrtn
2011 Ford F-150 SVT Raptor
quote:
raksmees:Raadio ameeriklasele kohaselt paaris lõpuga sagedusi ei oma seega on ka raadio kanalite valik kesine.

Kes, krt, kuulab aastal 2019 lineaarraadiot?
06.07.2019 at 11:50
raksmees
  
2011 Ford F-150 SVT Raptor
quote:
mrtn:
quote:
raksmees:Raadio ameeriklasele kohaselt paaris lõpuga sagedusi ei oma seega on ka raadio kanalite valik kesine.

Kes, krt, kuulab aastal 2019 lineaarraadiot?

Mina kuulan. Väga edukalt ja seda ilmselt ka 2020 aastal
08.07.2019 at 16:12 1 edit. Last edited 08.07.2019 at 16:13 by raksmees
charger
2011 Ford F-150 SVT Raptor
quote:
mrtn:
quote:
raksmees:Raadio ameeriklasele kohaselt paaris lõpuga sagedusi ei oma seega on ka raadio kanalite valik kesine.
Kes, krt, kuulab aastal 2019 lineaarraadiot?
Oi, nende kuulajate arv on lausa tõusuteel. Raadioreklaamid töötavad järjest paremini, tele vajub
08.07.2019 at 16:39
mrtn
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Tegelikult on ikka nii, et igasugune lineaarmeedia langeb ja on-demand (striimimine, podcastid) tõuseb raketina. Elu on liiga lühike, et seda raisata kellegi teise poolt sulle kurku topitud sisu peale.
08.07.2019 at 19:58
ERAK
  
2011 Ford F-150 SVT Raptor
:beer
Äge ja väle massin ;)
Isiklikult minule meeldisid need esituled



____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük
09.07.2019 at 18:16
raksmees
  
2011 Ford F-150 SVT Raptor
quote:
ERAK: :beer
Äge ja väle massin ;)
Isiklikult minule meeldisid need esituled


Jah need olid alguses ees, aga kuna nendel lakk koorus ja olid vähe väsinud siis pandi praegused niiöelda originaalid asemele. Oskad ehk öelda kust sa need tellisid/ostsid ja kuidas nende valgustusvõime oli ?
09.07.2019 at 19:39
BlueStang
 
2011 Ford F-150 SVT Raptor
quote:
raksmees: Mõte olekski elektrooniliste klappide kasuks.


Kui huvi on, siis mul peaks ühed salongist nupuga avatavad nn "electric cut-off valve" klapid riiulis üle olema - jäävad üle, sest omal Cobra teeb krt ilma cuts-offidetagi päris kõva lärmi, kui TB lahti vajutada.
Umbes miskit taolised nägid välja:



____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
17.07.2019 at 09:15
raksmees
  
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Tere taas

Palju aega mööda läinud ning lõpuks mõnede töödega ühele poole saadud. Kuna vahepeal olid mõningad tarneprobleemid ja enda tegemised siis sain uued klotsid kettad täna alla. Pidurdamine väga mõnus sujuv ning vibra puudub. Läksid perfomance kettad mis näevad ka kodarate vahelt päris edevad välja.

Loodetavasti on kuu lõpuks kohal uued esituled ning saab enne päris pimedat aega külge.
Paar lisa probleemi on samuti lisandunud. Kasti kohal oleval pidurdustulel üks LED läbi ja ühel tagumisel suunal on mõned LED-id läbi . Tuleb ka uued otsida.
Muidu ikka jätkuvalt rahul. Maastikule ei julge minna, kuna, kui see auto juhtub end sisse kaevama siis ise seda vast välja ei kaeva. Jeep-i vedas tuttav oma Länkar 80 välja, aga teab kas seda kolli sama lihtsalt veab. Niidetud künklikul põllul sai natuke kiiremat sõitu tehtud ja seal tundis see auto end kui kala vees.
Vihmast märjal asfaldil sõitmine on ka päris lustlik ja auto laseb ikka omajagu külge ette enne,kui sõiduabilised sekkuvad.
05.09.2019 at 19:12
Vince
2011 Ford F-150 SVT Raptor
quote:
Maastikule ei julge minna, kuna, kui see auto juhtub end sisse kaevama siis ise seda vast välja ei kaeva. Jeep-i vedas tuttav oma Länkar 80 välja, aga teab kas seda kolli sama lihtsalt veab
Küll veab. Veniva köiega veab kindlasti. Mul endal veel raskem masin (Excursion) ja on Hiluxiga välja tõmmatud veniva köiega. Ega isegi uskunud, et kätte saab ja pabistasin, et miskit rasketehnikat tarvis, aga tuli august välja vaid ühe tõmbega.
06.09.2019 at 07:35
desiderii
 
2011 Ford F-150 SVT Raptor
quote:
Vince:
Küll veab. Veniva köiega veab kindlasti. Mul endal veel raskem masin (Excursion) ja on Hiluxiga välja tõmmatud veniva köiega. Ega isegi uskunud, et kätte saab ja pabistasin, et miskit rasketehnikat tarvis, aga tuli august välja vaid ühe tõmbega.

Ütlen ka sõna veniva köie kasuks. Mul 1997 Ford Expedition kaalus koos 3/4 paagi kütuse ja ülevaatajaga 2640kg. Eelmisel talvel istusin 2x lumes nii kinni et ei edasi, ei tagasi. 8m/26mm veniv köis aitas mõlemal juhul. Esimesel juhul tõmbas teeservast madalast kraavist välja üks kohalik miskise prantsuse või jaapani väikebussiga, teisel juhul olin teetammi kõrval sügava lume sees (tuled teepinnaga tasa), kus tagasi tee peale aitas tagavedune C-klassi mersu.

Nii et võta aga köis ligi ja eri suuruses seekleid ka.

____________________________
kirjanik
97' Expedition, unistuste auto.
ex 94' Seville STS
ex 97' Mark VIII
06.09.2019 at 08:31
Check Engine
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Veniv köis ligi ja sinna kasti peaks Suzuki Jimmy ka mahtuma.
06.09.2019 at 11:25
raksmees
  
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Tere taas.

Sain jälle autot veidike paremaks. Tehtud sai mind väga pikalt häirinud esituled ning uued näevad minu arvates väga head välja. Pimedas ei ole jõudnud veel testida, kuid õnneks nendele tuledele müüakse pirne igas võimsuse astmes seega vajadusel uued pirnid ja asi jälle parem. Mõni võib olla arvab, et need tuled liiga bling bling, aga kuna auto üleni must kui tont siis annavad need tuled natukenegi elu juurde.Tuled siis tellitud sealt. https://www.stage3motorsports.com/SL5077646-2009-2014-F150-Raptor-Spyder-Projector-Headlights-w-DRLbar-black.html


Lisaks läks vahetusse tagumine kasti kohal olev pidurituli. Telliti mustana , mis alguses vähe hirmutas kuid näeb seal parem välja kui see eelmine valge mis oli nagu mingi võõrkeha. Iseasi mis härrased korravalvurid selle peale ütlevad.

Korda sai ka tagumine ukselukk ja nüüd käivad kõik uksed puldist lukku.
Üks rippuv uksetihend sai omale kohale pandud korralikult.
Tehti ümber ka tulede lülitus ja nüüd on lähi- ja kaugtuled nagu kõigil autodel ning lisa LED tuled käivad eraldi AUX lülitist

Endal jäi küll arusaamatuks miks eelnevalt olid kõik kaugtulede lülituse alla pandud.
Kuna talv on tulekul ja rehviralli vaikselt kogub hoogu, äkki oskab keegi öelda kas selliste rehvidega keegi on talvel igapäevaselt ringi sõitnud.

Tegu siis Good Year Wrangler Duratrac rehviga M+S on küll rehvil peal ja ameerika maa review-d suht kiidavad seda rehvi lumes ja talvistes oludes. Isegi naela augud on rehvis olemas. Hetkel küll ainut tagaveoga sõites vähegi märja ja lehti täis asfaldil on tagaots ees vahest. Samas väga palju just ainult talverehve selle mõõduga ei ole. Nokian vist oli ainuke kes naelutatud päris talverehve pakkus. Päris mingit noname asja nagu nii alla ei tahaks panna. Endale samas sellised "karvased" kärnalised rehvid stiililt väga meeldivad seal auto all. Eesti talvised teed on nagu on. Linnades nagunii pannakse soola nii suure kuhjaga, et LADA-d jäävad kinni ja vesi lainetab. Seega kui kellegil arvamusi, ettepanekuid ootan huviga.
22.10.2019 at 10:22
Vanaisa
  
Moderator
2011 Ford F-150 SVT Raptor
"kärnase" rehviga sured jäisel teel. Võta mingi rahulikuma mustriga korralik naelik ikka talveks kui vähegi maanteed/kõrvalteid sõita vaja.
22.10.2019 at 11:04
Vince
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Ei juhtu midagi. Raske masin ja saab täitsa sõita ilma liigse "põnevuseta". Ise olen viimased 9 aastat, talvel sellistega sõitnud. Hetkel all sellised https://ristmik.ee/et/aastaringsed-rehvid/127199-37x125-16-maxx-m8090-rehv-124l-ms.html
22.10.2019 at 11:21
Vanaisa
  
Moderator
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Peaksid talvel minu koduteed sõitma D: Ei Tahoe ega ka M1009 püsi klotsiga...
22.10.2019 at 11:46
Vince
2011 Ford F-150 SVT Raptor
No ma ei tea. Elan ka maal ja minu Excursioni kere tervise õnneks lähiümbrust ei soolatata ka mitte ning mul püsib teel tõesti ilma mingi liigse higistamiseta.
22.10.2019 at 11:57
tqhq.ee foorum : Minu auto : 2011 Ford F-150 SVT Raptor   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.