register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : 2011 Ford F-150 SVT Raptor   1 2 3 4  
Poster Message
raksmees
  
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Tervist

Autot jälle veidi täiendatud. Lõpuks tehtud kleepsutamine. Pikalt kaalusin erinevaid variante kas teha 1/3 auto kastist alates tribal/pealuud või suur lehviv ameerika lipp külgedele. Panen siia näited ka


Tundusid siiski veidi liiga suured ja sai valitud vähe tagasihoidlikum. Ja endale see meeldib. Lisan siis ka mõned kiired klõpsud.




Lisaks lasin auto tagaklaasilt eemaldada selle vana Hootersi klepsu mis oli seal nagu sea seljas sadul. Paar pisividinat on autole välimuses plaanis veel teha, aga üldjoontes auto hakkab täienduste osas valmis saama. Seni naudin sõitu.
18.03.2020 at 16:08
raksmees
  
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Tere

Kuna praegune aeg on selline nagu on pole autoga suurt midagi teinud. Pisikese kosmeetilise täienduse sai vaid. Eemaldasin selle veidra VAZ-2101 antenni ja asemele läks 7x6,2 nn bulletantenna. Külgepanek ülilihtne. Väga palju erinevaid liideseid ja tihendeid kaasas, et sobib paljudele autodele. Näeb parem välja igatahes. Raadiolevis muutust ei täheldanud.


Edasised plaanid oleks amordihooldus kuna autol FOX Motorsport amordiring.
06.05.2020 at 13:12 1 edit. Last edited 06.05.2020 at 13:13 by raksmees
raksmees
  
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Tere taas

Vahepeal amordihooldus tehtud, ning täitus ka aasta auto omamisest ja teen väikse vahekokkuvõtte.
Läbisõitu tuli aastajooksul 16K kopikatega. Endalegi üllatuseks, et nii palju. Selle aja jooksul on auto ära kulutanud 2700 liitrit kütust. Ehk siis umbes 2 paaki kuus.
Kõiksugu täiendused ja remondid on tehtud mis peale ostu plaanisin. Ainult väljalaske kohapealt olen veel kahtlev. Kas panna mingi valjem süsteem, mingi klapp või üldse mitte midagi. Kohati tundub ka originaal helist täitsa piisavat. Eks paista.
Endale on auto kuhjaga häid emotsioone andnud, sõita siiani nauding. Lisaks olen auto kasutanud ka kastikana, ehk siis erinevat träni vedanud.
Vanemate majapidamisest erinevat vana kola jäätmejaama, sõbra maja renoveerimisel üht koma teist ehitusasju, ja lisaks veel midagi mis meelde ei tule. Väga mugav on kohe kui vaja asjad kasti ja minek. Eelmise autoga oli alati see käru otsimise ja rentimise teema(oma isiklik käru puudub).
Ainuke mida ei ole veel proovinud on vähe tõsisem maastikul sõit. Talve ka erilist ei olnud, et lumes mütata. Väike plaan on minna mõnele spetsiaalsele RMK maastikusõidu alale näiteks, Mustjõe maastikusõiduala.
Lisan mõne pildi ka illustreerimiseks mis tehtud ja kus käidud.






Viimase pildi kohta. Kastis on 19 rehvi. Ise ei uskunud, et nii palju mahub. Tõsi tegemist mingite 13-15 tolli rõngastega.
Seniks edu kõigile.
18.06.2020 at 17:33
v6sa
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Ülbe wärk.

Mis kollase otsaga wirbel tagaluugi siseküljel on?

Kastikate rohkem ka lahti käib?
18.06.2020 at 18:11
raksmees
  
2011 Ford F-150 SVT Raptor
quote:
v6sa: Ülbe wärk.

Mis kollase otsaga wirbel tagaluugi siseküljel on?

Kastikate rohkem ka lahti käib?

Käetugi, et kuskilt kinni võtta kui kasti ronid. Aste käib ka luugist välja.



Kastikate jah suht ainult 45 kraadise nurga all. Pole samas ka proovinud võibolla saab ka rohkem kui katte amordid lahti teha. Endal pole seni vaja läinud.
18.06.2020 at 18:39
raksmees
  
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Tere taas üle pika aja.

Suvi möödunud ja ma sain tehtud asja mis pikalt mõttes mõlkus kuid teostus võttis aega. Auto sai lõpuks uue väljalaske. Valisin ja mõtlesin pikalt ja veetsin youtubes aega erinevaid kuulates ja vaadates. Kõige rohkem hakkas meeldima Corsa Extrme Cat-Back. Kiideti parajat valjusust kiirendades kuid vaikus maanteel kulgedes ja võin kinnitada täpselt nii ongi. Tühikäigul meeldiv podin. Kiirendades möirgab mõnusalt, kuid maanteel oleks nagu originaal tagasi. Salong täitsa vaikne. Vaid vanahea rehvimüra. Valisin mustade otsadega, sest tundus auto üldmuljega kokku minevat. Piltidelt tundub kuidagi otsad peenikesed kuid päriselus on päris suured torud.
Panen toote lingi https://www.stage3motorsports.com/14760-2010-2014-SVT-Raptor-62L-Corsa-Xtreme-Cat-Back-Exhaust.html


Proovisin ka ühe videoklipi teha.

Lisaks vahetati ära üks esimene õõts koos šarniiriga.
Muud asjad. Raadio osas muutusteta. Mängib millal tahab ja otsustasin uue tellida. Lisaks sain ka teada, et kõrvalistuja istmesoojendus ka ei tööta, seega sai sinna ka vajalikud vidinad tellitud. Kuna 90% ajast sõidan üksi siis sellise asja peale ei osanud tullagi.
Nagu paljud eestlased sai ka ise käidud Läti Leedu tripil autoga. u 1600 km ja päris mõnus kulgeda. Kuigi jah parkimine on tõsine "pain in the ass" kohati. Pisikestes linnades ja külades. Järgmine kord kui kuhugi minna selle autoga siis lihtsam kas jalgrattad või mingi elektritõuks kasti visata. Saab vähema vaevaga hakkama. Lisan oma lemmik pildi reisist. Läti justkui lähedane naaber aga pold aimugi, et neil seal selline vigur on


Lisaks sai autot ka sihtotstarbeliselt kasutada. Sõber sõitis romurallit ja mu auto oli siis veduri ja niiöelda meeskonna varustuse vedaja. Autotreila sabas ja kast igast kola täis; tööriistad kütus, rehve jne. Väga võimekas selleks tööks. Maanteel möödasõidud käkitegu. Tõsi ega see veetav koorem just eriti raske ka ei olnud. Sai proovitud ka seda käigukangil Towing nuppu, mis paneb auto ise mootoriga pidurdama vajadusel. Väga hästi toimetas.
Sai ennast ka suurte autode parklasse sätitud hommikul

Edasis plaane autoga pole. Täienduste osas kriips peal. Ei oska midagi enam paremaks teha. Mootoris jõudu piisavalt seda vast täiendama ei hakka. Edaspidi vaid üritan võimalikult heas korras hoida. Mingi aeg ehk uued rehvid vaadata.
08.10.2020 at 17:19
ERAK
  
2011 Ford F-150 SVT Raptor
väga äge Raptor :)
Uued rehvid saab minult ;)

____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük
08.10.2020 at 18:47
raksmees
  
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Ühe väikse asja veel unustasin. Aasta alguse kandis sain oma valdusse ka kõik autoga kaasa käinud raamatud, kaasaarvatud hooldusraamat. Korrektselt täidetud Rootsis ja edasi Eestis. Lisaks oli seal visitka moodi kaart kus kirjas uksekood, mida ma enne ei teadnud. Nüüd saab ilma võtmeta ukse lukku/lahti.

10.10.2020 at 13:48
raksmees
  
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Üle pika aja on taas midagi kirjutada.

Nimelt aasta lõpu poole, kui auto nädala seisis,oli tugevalt tunda, et auto jõnksutab ja mootor külmalt ei käi. Esmane mulje justkui bensiini ei saaks kätte. 100 m sõitu ja probleem kadus. Järgnevatel päevadel kõik korras. Mõni nädal hiljem oli asi tõsisem, külma mootoriga sõitu alustades läks oranž mootorituli põlema. Seega aeg remonditöökotta ja uurima. 8 silindris engine misfire. Ise muidugi guugeldasin ka ja nagu ikka probleeme võib olla kõigega. Küünaldest klappideni. Alustati küünalde vahetusest. Mis võttis üllatusena jubeda aja. 16 tk ja osade ligipääsetavus ülikeeruline. Arvasin ,et nüüd korras. Mõni aeg hiljem läksin muu murega remonti ja lasin korra veakoode lugeda ja oh üllatust. 7 silindris engine misfire. Sai mõeldud ja arutatud mida teha, kuid kalduti klappide remondi poole. Auto jäetud sinna ning hakkas pikk ootamis periood. Vahepeal anti teada, et mootoril kaaned maas ja tõesti väljalaskeklapid omadega läbi. Ning seejärel siis suurem remont mille vidinad loetlen all:
*väljalaskeklapid
*klapivedrud
*kõik tihendid mis maha käisid
*õlivardatoru (lähedal kolledele ja aja jooksul mureneb ära)
*plokikaane poldid
*üks rihmarull
*süütepoolid mis korralikult ei toiminud
*süüteküünlad
*nukkvõlli hammasratas
*plokikaaned remonditi
*lisaks igast pudipadi + vedelikud
See saaga hakkas juba pihta detsembris ja sai siis lõpu nüüd. Remondis auto sellest 6 nädalat. Üldiselt päris frustreeriv. Alguses oli remondimees haige. Juppide tarne viibis.
Hetkel asi sõidab ei jõnksuta ja mootor käib korralikult. Vähemalt tundub, või on see platseebo efekt et kõik remondist tulnud asjad ongi head.

Lisaks hakkab ka see raadio saaga lõppu saama. Kuna andis täielikult alla lasin teise raadio tellida, tuli kohale ja töötas kuid poolkõvalt ehk siis kõiki kõlareid tööle ei saadud. See saadeti tagasi, minu originaalraadio võeti välja ja saadeti USA-sse remonti. Keegi seal spetsialist ja taastab neid. See juhtus ka kuskil jõulude paiku ning väidetavalt jäi suures paki saatmise hooaja saginas mu raadio riiulile ning selle tulemusena saan selle kätte u paari nädala pärast. Ehk siis 3 kuud olen vaikuses sõitnud. Tõsi telefoniga on saanud ka kuidagi moodi asja ära aetud.

Ja nagu teleturus, see ei ole veel kõik. Ma ei tea kas mulle tundub, aga igatahes mingitel hetkedel kõvasti kiirendades ja gaasi maha lastes teeb auto käiku vahetades väikse jõnksu. Vaikselt sõites ei ole midagi tunda. Ise arvasin enne seda remonti, et ju see äkki sellest engine misfire-ist(youtubes paar klippi oli kus väideti see nii olevat) aga nüüd peale remonti ikka jätkub. Lisaks uurides võib olla põhjuseid taas mitmeid vahekasti või käigukasti padjad, kardaanipuksid või käigukast ise. Ühesõnaga muresid jätkub. Mingi aeg vaatan kas lähen käin Hõbenoole meeste juures, need õnneks siin lähedal. See igakord Tallinna vahet sõitmine on samuti päris tüütavaks muutunud.

Üldine meelestatus enam nii roosiline ei ole, kui alguses autot ostes. 200000+ km sõitnud "built tough" aparaadist on saanud paras murelaps. Hobiautona oleks suva aga igapäeva autona päris jama.
Vahepeal mõlgutasin mõtteid müümise/vahetamise osas aga eks näeb mis tulevik toob. Niiöelda muredega autot ei taha ka müüa.

Ahjaa ning last but not least on taga stangele ,mis vaevu aasta on ilus püsinud, tekkinud värvile täkked ja kriimud. Keegi või miski on seal ka kallal käinud. Ise ei ole kuhugi otsa tagurdanud.

Rax



12.03.2021 at 11:16 1 edit. Last edited 12.03.2021 at 13:04 by raksmees
peep
 
Moderator
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Edu ja tuju tõstmiseks kuula ikka seda laulu



meie kõikide ühine saatus. :)
12.03.2021 at 11:37 1 edit. Last edited 12.03.2021 at 11:49 by peep (Moderator)
Vanaisa
  
Moderator
2011 Ford F-150 SVT Raptor
:D

aitäh meenutamast, Peep.
Teemaalgatajale jõudu ja pikki rõõmsaid miile.
12.03.2021 at 11:50
raksmees
  
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Tere

Väike update.

Raadio käes ja korras. Kõik funktsioonid töötavad ja loodame, et sellega rohkem tegelema ei pea.
02.04.2021 at 10:58
madis
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Nietzche ütles et tõeline õnn on võim seljatada probleeme.

Nii et Fix Or Repair Daily on lõputu õnne allikas, mõtle niiviisi ja naudi protsessi :)
02.04.2021 at 14:05
Vince
2011 Ford F-150 SVT Raptor
NietZSChe
02.04.2021 at 15:01
raksmees
  
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Tere taas

Aasta mööda taas oma murede ja rõõmudega. Läbsõitu tuli u 15000 ja muredest olen eelnevalt siin juba kirjutanud. Saanud mõnel väiksemal üritusel käia ja oma "kätetööd" ka teistele eksponeerida. See aasta tundub parem tulevat ja ehk saab rohkem kuskil üritustel osaleda kui vähegi aega on.

Nüüd murenurk.
Auto oskas taas veidi üllatada. Nimelt ühel hommikul käivitades viskas õlitule põlema, õlisurve näidik nulli ja igast warning kirjad ees. Tõsi see kestis vaid loetud sekundid, kuid hirm oli nahas. Asjale lisas vürtsi, et olin autoga Soomes. Mõtted kuidas ma koju saan ning mis ma autoga teen oli igasuguseid. Suretasin välja, kontrollisin õli (viimasest vahetusest oli 5000 km möödas). Tase normis, õli puhas. Kogusin julgust, käivitasin, kõik korras ei ühtegi tuld mootori töö ühtlane. Väike guugeldus, kuna sellisel juhul kahtlustasin andurit. Igatahes sõitsin koju ära. Midagi ei juhtunud. Kuni remondi aega ootasin siis mitmed korrad veel viskas tuld põlema.
American Beauty`s võeti asi ette. Andur vahetatud ja peale u 500 km sõitmist pole enam sellega probleeme olnud.
Lisaks läksid vahetusse rehvid. Good Year-id olid väga kandiliseks kulunud ja vanaks jäänud. Undasid meeletult ja vibreerisid. Nüüd all BF Goodrich. Uskumatult vaikne võrreldes vanadega. Sõit mul nagunii ainult maanteel seega ei näinud mõtet mingeid eriti karvaseid sinna alla ajada.
Lisaks on hakanud mingi vibratsioon sõites häirima. Algul arvasin , et rehvidest , kuid peale vahetust ikka annab tunda. Kaks korda on tasakaalustatud rehve. Vibra tuleb kuskilt tagasillast, sest tagumikuga annab tunda. Rool ei värise. Eriti tugev u 70 kuni 90 km/ sõites. Kiirendades pigem mitte. Tugevamalt annab tunda kui koorem peal. kui u 300 kg oli kastis oli vibra suurem. Endal ideed otsas. Kontrollimiseks aeg kirjas , aga kui keegi oskab midagi pakkuda mis seda võiks veel põhjustada siis kuulan hea meelega. Googeamine andis sama mure paljudele f150 -tele. Kardaanile viitasid paljud, kuid osad polnud ka selle vahetusest abi saanud.

Lisaks sai suve alguses auto omale keraamilise vaha. Väga hästi toimetab kui vihm sajab. Pesta ka mitu korda lihtsam.
Lisan pildid ka peale vahatamist.



Lõpetuseks
Eks pusin selle autoga vaikselt edasi.
Haapsalus trehvame
Rax
03.07.2021 at 11:42
v6sa
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Kardaani liigendeid saab ju näpu vahel proovida, kui flantsist lahti lasta. Või käib sel krusana silm pooleks?

Kinni jääma hakkab kauss oskab palju nalja teha.
05.07.2021 at 13:06
Vanaisa
  
Moderator
2011 Ford F-150 SVT Raptor
saab ka niisama, lahti kiskumata katsuda - käik neutraali ja auto alla kardaani logistama.
Kui juba ka mingi "peaaegu-et-tunnetamatu" loks on piki või põikisuunas, siis see võib imepäraseid vibrasid tekitada.

Sama nuutidega, sama kardaanipukiga, kui selline asi olemas on.

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
05.07.2021 at 13:16
v6sa
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Loksu leiab nii üles. Aga takerduma hakkavat kaussi nii ei leia.

See märkus on väga õige, et enne lammutamist tuleb ikka loksusid otsida;)
05.07.2021 at 13:39
Vanaisa
  
Moderator
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Sulatõsi, ei leia jah. Selle vastu aitavad määritavad ristid. Käid igal õlivahetusel õige määrdega üle ja probleemid jäävad väga kaugesse tulevikku.
Elik kui vahetamiseks läheb ja niplitega jupp olemas on, siis kindlasti sellised võtta. Lihtsalt infoks :)

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
05.07.2021 at 13:50
wagoneer
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Ülaltoodud väidetel täitsa tõepõhi all. Kausid kipuvad eriti kinni jääma kui auto kogu aeg kasutuses pole. Seda tehase poolt pandud moosi ei ole seal sees just üleliia palju. Ja mingi hetk läheb lihtsalt paksuks.
Kindlasti neutraal ja nagu Peebu poolt lingitud laulusõnad käisid"jälle olen selili ma auto all...." :D
Vaata ka tagareduktori sisendit. Kas on niiske kusagilt. Mul oli kunagi Dodgel see välimine laager sealt õhtal. Häält ei teinud,aga vibra oli sees just ühtlasel kiirusel. Otsest loiku all ei olnud,aga sisendi ümbrus oli kergelt niiske.
Kinnised kausid teevad ka nagu Võsagi mainis palju nalja. Vahest suudab rohkem vibreerida ja vahest vähem. Ma ei tea kuda Fjoordil,aga Dodgel on mul kaheosaline kardaan. Ja see vahepukk on ka tihti vibrade allikas.
Võid korra proovida ka vahetada esimesed ja tagumised rattad ära omavahel. Vahest on tunda mingit erinevust.
Ja kui vähegi võimalik,siis nagu eespoolgi öeldud,määritavad ristid on kodurahu võti.
Krt nüüd tuli isu oma kastikas ka jälle peale 5a seismist sõitma panna :evil

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
05.07.2021 at 15:07 1 edit. Last edited 05.07.2021 at 15:08 by wagoneer
raksmees
  
2011 Ford F-150 SVT Raptor
No nii...

Autoga remondis käidud ja uudised ei ole head. Vibra viga otsiti pikalt lõpuks võeti kardaan alt ja sõideti esiveoga ning siis väidetavalt vibra polnud. Seega läks kardaan remonti. Uued ristid , remont ja tasakaalustamine. Väideti , et nüüd hea, aga pisike vibra on jätkuv. See aeti kõverate piduriketaste ja veidi peal olevate pidurte süüks. Hakkasin Tallinnas kodupoole sõitma ja oligi nii nagu räägiti, imeväike vibra alles aga sõita hoopis sujuvam. 110 -ga püsikas peal tundus täitsa hea aga kui 90 alad tulid siis tundus ,et vibra on sama mis enne. Kiirendasin , proovisin. Aru ei saa , kord on , kord mitte. Lõpuks 70 alas oli tunne nagu poleks auto remondis käinudki. Täitsa nõutu.
Kas on võimalik, et just tasakaalustatud kardaan 100 km läbimisel uuesti tasakaalust välja läheb ?
Kuidas tundub teooria kõverate ketaste ja peal olevate pidurite kohta ? Kettad 2 aastat ja 30000 km umbes sõitnud. Mingid lumes vees möllamist pole teinud mis võiks seda kõveraks minemist põhjustada. Kettad ei olnud mingi hiina sodi vaid päris korralikud. Katsudes veljed soojad ka ei tundu.
Lisaks tundub nii mulle kui ka remondi meestele, et mootor käib veidi ebaühtlaselt. Kahtlustatakse süütepoole aga ühtegi veakoodi ei näita siis lambist vahetama ka ei hakatud. Neid seal vist 16 tk. Pean sõitma niikaua kui mõni check engine tuli süttib.

Mott aina langeb

Rax
30.07.2021 at 19:24
ivoalaska
 
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Ragnar vahele jätva silindri saab üsna täpselt tuvastada vända anduri kiirenduse järgi. Selleks ei pea ootama tule põlema minemist.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
30.07.2021 at 20:01
Vanaisa
  
Moderator
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Vahel juhtub ka kardaani remontijatel apsakaid. Mis muidugi ei tähenda et kettad kõverad olla ei võiks. Vahel piisab kui peale pidurdust veelombist läbi tuiskad ja ketas kõver nagu naksti. On need "kallid kettad" ka enamus hiina/india/indoneesia vms toodang.
Peale jääva piduri saad ilmselt ise tuvastada kui ratta alt krudid ja siis lähemalt uurid, kas supportid korralikult liiguvad.
Lõppeks võid ju ka tagaotsa üles tõsta, rattad alt ja 70kmh sisse vajutada, näed mis seal toimub.

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
30.07.2021 at 20:38 1 edit. Last edited 30.07.2021 at 20:40 by Vanaisa (Moderator)
tehh
2011 Ford F-150 SVT Raptor
Kus kohas kardaan remondis käis? Kui autogardanis,siis ei imesta,et vibrab
30.07.2021 at 21:05
Valmet
 
2011 Ford F-150 SVT Raptor
quote:
tehh: Kus kohas kardaan remondis käis? Kui autogardanis,siis ei imesta,et vibrab
Pärnus on kardaanikompentents olemas, seega võiks tõesti uurida millist asutust kasutati.

____________________________
Wagoneer`79 (Valmet powered)
Wagoneer`76
30.07.2021 at 21:38
tqhq.ee foorum : Minu auto : 2011 Ford F-150 SVT Raptor   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.