register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : 1986 Pontiac Grand AM , numbriga 93ZCJ   1 2  
Poster Message
Chevy66
1986 Pontiac Grand AM , numbriga 93ZCJ
Ei tee keegi maha neid "Usa sapakaid". Pigem vaadatakse siin teemas viltu nendele, kes soovivad oma maja ette ruumi teha ja üleliigsest rämpsust vabaneda valutult ja keskkonnasõbralikult. Ei taha ka romulad neid haruldasi autosid. Ettevõtte eesmärk on kasum ja mida kiiremini juppidest lahti saadakse, seda parem. Pole ka neil vaja mingeid aiakaunistusi.
15.03.2020 at 20:11
90Deville
 
1986 Pontiac Grand AM , numbriga 93ZCJ
https://www.okidoki.ee/item/pontiac-grand-am/9641723/

Pole ise kuidagi seotud sellega, a ehk on kellelgi vaja

____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
15.03.2020 at 20:22
v6sa
1986 Pontiac Grand AM , numbriga 93ZCJ
quote:
Crwq:
...
Nad olid ja on osa sellest ajaloost. Samasugused autod mida näeb järjest harvem ja harvem ja mis vaikselt kaovad ajalukku.
See ei ole selles valdkonnas mingi prestiiži küsimus kellel kui "äge" auto on.
Kui on võimalik aitame ka väiksemaid. Juurde enam neist ei tehta kedagi.

Palun mitte näha alljärgnevas vanatehnikavastasust, aga mul on väga ilmelik lugeda hala järjekordse käestlastud isendi loomuliku lõpu puhul.

Kas keegi neist halajatest on püüdnud midagi romulasse müüa? Isegi tasuta ei taha nad vastu võtta midagi teedessist harudlasemat. Ning enamus müügikuulutuse peale kohaletulijatest otsivad veatut uunikumi poole metalliraha eest, kuigi kuulutuses on selgelt kirjas seisukord ja metallihind on ju avalik info.

Jah, juurde neid enam ei tehta. Aga kas iga kunagi toodetud auto peab säilima? Ma ei leidnud konkreetse 4-ukselise mudeli tootmisarve, aga mudelit tevikuna on toodetud üle 40 tuhande. Ei ole nagu väga eriline...

Me ei tea, kas konkreetne auto pärines kusagilt metsatalust või kortermaja parklast. Esimesel juhul pole ju isegi häda - enamasti heinamaa servas ruumi on auto kiirhukkamise läbiviimiseks (eriti karm on see meie oludes), aga tiheasustusalal aastate kaupa mitteliikuva konstruktori säilitamine on sigadus kaaselanike suhtes. Kui just ei osteta parkimiskohta eraldi - siis on tegu majadnuse elavdamisega ja see on ometi teretulnud;)
16.03.2020 at 10:31 2 edits. Last edited 16.03.2020 at 10:33 by v6sa
Crwq
1986 Pontiac Grand AM , numbriga 93ZCJ
Ei ei härra V6sa, see pold absaluutselt mõeldud halamisena :)
Asjade igaviku kadumine on siin ilmas loomulik looduslik protsess.
Pigem üritasin propagerida et lisaks corvetidele ja mustangitele ja camarotele on veel olemas autosid mida paljud pole kunagi näinudki.
Ja mis siis kui need autod ei kuulu sinna meinstriimi klassi ja ei oma erilist rahalist väärtust. Üldist pilti rikastavad nad siiski.
Ehk rikastavad isegi rohkem kui 15 ühesugust kamarot näitusel reas mida isegi vaatada ei viitsi :)
Ja see et pole ju klassikud ei ole veel põhjuseks kohesele hävitamisele.
Kogu mina "hala" mõtte on et... et mõtelge sellest ühtede samade autode kastist veidi välja poole.
Et kui kellegil käed sügelevad ja tahaks midagi teha siis miks mitte kaaluda variandina mõne sellise "imeliku" auto elule aitamist.
Hobiauto peakski ju olema midagi teistsugust, midagi millega omanik saaks ühte nägu minna :)


____________________________
Chrysler, Cadillac, Pontiac, KTM, CBR, Jawa, Riga.... -> 12,85 liitrit
16.03.2020 at 11:46
hents99
  
1986 Pontiac Grand AM , numbriga 93ZCJ
Vahet pole, mis auto.... või hinnaklass vms. Loeb ikka konkreetne isend või panus sellesse.

Eelmisel lehel olev auto olenemata margist vms....näeb ju täielik vanarauale võlgu olev asi.
Ilmselt oligi doonor vms, mingile paremas seisus olevale.
Ei saa ju öelda, et sellise auto omanik kuidagi fänn oleks...või õigemini, mida siis fännatakse? Vanarauda, mis kunagi oli midagi?



____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
16.03.2020 at 12:58
olevtoom
 
1986 Pontiac Grand AM , numbriga 93ZCJ
quote:
Crwq: ... Hobiauto peakski ju olema midagi teistsugust, midagi millega omanik saaks ühte nägu minna :)

Kujutage ette, et keegi võtab Pontiac Azteki endale hobiautoks.

Aga kui asjast rääkida, siis ksf! v6sa ei rääkinud sõnakestki mingit kindlat tüüpi autode hävitamisest. Ta kordas vaid ammutuntud tõde, et maaga peagi üheks saava vraki juures ei maksa halada. Kui kellelgi tõesti konkreetsest eksemplarist nii kahju oli, pidanuks see keegi kümme aastat tagasi tegutsema. Kui aga tegu on üldise lembusega konkreetse mudeli vastu, siis on ainumõistlik tegevus otsida paremini säilinud eksemplar.


____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
16.03.2020 at 14:00
margus61
1986 Pontiac Grand AM , numbriga 93ZCJ
Pigem on küsimus selles, et enne romu Kuusakoskisse vedamist, võiks sellest plaanist mingites kogukondades teada anda. Kasvõi läbi tuttava liikme, kui ise pole. Võibolla keegi leiab oma sarnasele vähem või rohkem levinud autole tehnikat või muid juppe ja on pärast nende eemaldamist nõus jäägi nõuetekohaselt utiliseerima.

Milline oleks nt. kriitilise meelega hr. v6sa valik, kui tal oleks õuel 3 masinat 80ndate keskelt: kaks mõningase vaevaga heasse sõidukorda seatavat ja kolmas suht korras tehnika, aga sihipärasest kasutamisest väsinud ja taastamiskõlbmatu kerega?

A - teha viimane sõit Betooni tänavale, õiendada paberid ja anda võtmed, minna bussiaegu uurima;
B - lasta välja vedelikud ja utiliseerida jäätmejaamas, eemaldada kerelt kogu tehnika, sisustus, eemaldatavad paneelid, klaasid jms ning ladustada korraliku hobigaraaži all olevas täiskeldris; utiliseerida kere jäänukid ja hoolitseda registrist kustutamise eest.

Mu valik oli B.

Ei saa vaikimisi eeldada, et jääb kusagile heinamaale või tänavale, kuigi neid juhtumeid on ebameeldivalt palju. Sai hiljuti Ida-Virumaa Seiklussõidul käidud ja avastatud uus trend - tõsta romu keset põldu/heinamaad kivihunniku otsa. Ei oskagi sellest miskit arvata, kui vedelikud väljas ja plastik eemaldatud, siis raudoksiidi lisandumine loodusesse ei tee vist miskit hullu?

(Siin ei ole heaks tooniks nimetada mitteUSA automarke, aga võibolla leebub isegi väga kriitilise meelega inimene, kui näeb, et ülal näiteks toodud autodest on üks kuiva ja teine vihmase ilma jaoks, neil on keset tuba lisaks käigukangile veel üks kang ja kaks naljakat seent pärast mille väljasikutamist tahab auto hakata väga otse sõitma. Ja mõtiskleb teemal, et tähestiku 7ndat tähte on viimasel ajal mõne mudeli nimes hakatud väga põhjendamatult kasutama. hents99 vist muheleb...)
16.03.2020 at 14:00
BlueStang
 
1986 Pontiac Grand AM , numbriga 93ZCJ
no isegi mina juba muhelen :)

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
16.03.2020 at 14:10
v6sa
1986 Pontiac Grand AM , numbriga 93ZCJ
quote:
margus61:
...
Milline oleks nt. kriitilise meelega hr. v6sa valik, kui tal oleks õuel 3 masinat 80ndate keskelt: kaks mõningase vaevaga heasse sõidukorda seatavat ja kolmas suht korras tehnika, aga sihipärasest kasutamisest väsinud ja taastamiskõlbmatu kerega?
...


Täiesti kriitilise meelega v6sa on juba kuuendat aastat üritanud maha müüa (ühe siinse foorumi kontekstis täiesti parketikõlbmatu, kuid ülaltoodud vihjetega samast margist) laialt levinud isendit. Seni on kaubaks läinud üks defitsiitne mootor, paar veel kõlblikku plekki ja kummijunni ning mõned poldid. Ülejäänu saabki varsti üle kaalu ära viia. Kaua Sa ikka kellelegi mittevajalikku pakud... Kõik muud likvideeritud autod (iga paari aasta järel mõni ikka tekib) on rippunud üle poole aasta KB-s. Huvilised on saanud tutvuda, aga ega neid tegelikult pole.

Ehk üksiku auto lammutamine varuosade säilitamis eesmärgil eeldab esiteks väga head teadmist, mida on mõtet säilitada (isand hents on siin väga hea näide eluterve kriitikameelega noormehest!) ja teiseks ka ruumi, kus säilitatav säilub kasutuskõlblikuna tulevastele tarvitajatele. Et teistkümne aasta pärast poleks vaja tõdeda, et loodetud varakambri asemel on probleemjäätmejaam.

Ja ikkagi likvideerivad wanduvad pärijad ükspäe tolmavat kuhja...

EDIT: A üldises plaanis pole mõtet end minu wingumisest segada lasta: meil on veel vaba maa ja igaühel on õigus omale arvamusele. Ka neil, kelle arvates peaks iga varaomanik oma vara keskkonnasõbralikule käitlemisele eelistama Selle Ühe Harrastaja leidmist Eesti pealt (või peaks üleilmastumise kontekstis ikka kogu maailma ette võtma)... Mis see siis ära on, meid on palli peal vaid 7,8 miljardit: https://www.worldometers.info/
16.03.2020 at 14:39 2 edits. Last edited 16.03.2020 at 14:53 by v6sa
margus61
1986 Pontiac Grand AM , numbriga 93ZCJ
Ega ma lasegi segada. Tahtsin ainult öelda, et kõike ei saa võtta ühe labidaga ainult oma kogemuse põhjal. Enne kui miskit potentsiaalselt kasutuskõlbulikku minema visata, võiks lihtsalt plaanist teada anda. Paljudes foorumites on rubriik 'ära anda' vms ja vaeva pole ju palju, facebookis avanevate fenomenidega pole kursis.
Kui keegi leiab sealt Kuusakoski väravas kasvõi luliiste, düübleid, tervema tule või vähem kulunud istmed, on ju tore. Ja kui miski tummisem tükk läheb taaskasutusse, võib tulemuseks olla, et mõni kooliealine Kongost saab hakata aasta-paar hiljem maa seest koobaltit välja kratsima.
16.03.2020 at 15:59
hents99
  
1986 Pontiac Grand AM , numbriga 93ZCJ
Taaskasutus on väga mõistlik. Või kasutada olemasolevaid uusi asju ja neid ära kasutada omavahel kombineerides :)
Ala midagi sarnast Triz meetodile...või noh peaaegu :lol

Teadaandmisest niipalju, et olen ise kogunud/ladustanud erinevaid omast arust väärtuslikke juppe. Seni kaua kui neid kolima vms ei pea, on kõik ok.
Olen ise mitmeid kordi oma töökoda kolinud, enamus ikka mingid jupid, mida “äkki läheb vaja”.
Ja Kui siis saab otsustatud, et annaks ära....ei taha keegi. Kui , siis ise ära viies...jajah...viingi, kuhu kiirem ja lihtsam.

Ja pärast kuuled mingi tõsise fänni käest, et oled see suur emm, sest ei viind talle, vaid viisid metalli kokkuostu. Tema viitsimatus ju on fänluse üks alustalasid....
Mind õpetati selliselt: Kel janu, sel jalad :D

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
16.03.2020 at 17:35
Yll
1986 Pontiac Grand AM , numbriga 93ZCJ
quote:
hents99: Taaskasutus on väga mõistlik. Või kasutada olemasolevaid uusi asju ja neid ära kasutada omavahel kombineerides :)
Ala midagi sarnast Triz meetodile...või noh peaaegu :lol

Teadaandmisest niipalju, et olen ise kogunud/ladustanud erinevaid omast arust väärtuslikke juppe. Seni kaua kui neid kolima vms ei pea, on kõik ok.
Olen ise mitmeid kordi oma töökoda kolinud, enamus ikka mingid jupid, mida “äkki läheb vaja”.
Ja Kui siis saab otsustatud, et annaks ära....ei taha keegi. Kui , siis ise ära viies...jajah...viingi, kuhu kiirem ja lihtsam.

Ja pärast kuuled mingi tõsise fänni käest, et oled see suur emm, sest ei viind talle, vaid viisid metalli kokkuostu. Tema viitsimatus ju on fänluse üks alustalasid....
Mind õpetati selliselt: Kel janu, sel jalad :D

+1 ja mott!
16.03.2020 at 17:59
Crwq
1986 Pontiac Grand AM , numbriga 93ZCJ
Kui lugupeetud kõrgelt austatud härrad vastu ei ole siis õrritaks veel veidi rahvamasse :)
Seda on nii ilus kuulda kuidas inimesed üritavad kõigest väest teistele head teha, ole ainult mees ja tule osadele järgi :)
Ei midagi isikliku, ausõna. Selle foorumi raames on täiesti selliseid kus maksab ka äitähh või mõned õlled :)
Aga miks on niimoodi et kui võtad ühendust ja oled millestki huvitatud siis löövad ligimese silmad kohe kiire rikastumise valguses põlema
ja öeldakse number mis ületab kordades selle niisama seisva terve romu enda väärtuse?
Et odavam on tulnud asi saksa romulast osta ja siia saata kui meie omadelt kätte saada et see siis hiljem ilusti roheliselt utiliseeritud saaks.
Olen ka näinud vrakki kus kogu sisu oli lihtsalt noaga lõbu pärast puruks lõigatud vabandusega et aga seda sisu pole ju kellegile tarvis.
Jah, turumajandus, teame :)



____________________________
Chrysler, Cadillac, Pontiac, KTM, CBR, Jawa, Riga.... -> 12,85 liitrit
16.03.2020 at 19:03
mrtn
1986 Pontiac Grand AM , numbriga 93ZCJ
quote:
Crwq:
Aga miks on niimoodi et kui võtad ühendust ja oled millestki huvitatud siis löövad ligimese silmad kohe kiire rikastumise valguses põlema
ja öeldakse number mis ületab kordades selle niisama seisva terve romu enda väärtuse?

Me oleme kõik selle mehega kokku puutunud.

Vt. ka "Vigu ei leia!" / "Istu sisse ja sõida!"
16.03.2020 at 19:40
v6sa
1986 Pontiac Grand AM , numbriga 93ZCJ
quote:
Crwq: K
...
Aga miks on niimoodi et kui võtad ühendust ja oled millestki huvitatud siis löövad ligimese silmad kohe kiire rikastumise valguses põlema
ja öeldakse number mis ületab kordades selle niisama seisva terve romu enda väärtuse?
...


Jah, nossoveid leidub. Olen isegi Selle Kodaniku peale aega raisanud.

Kas universaali komplektse, kuid roostekahjustusega tagaluugi eest 25.- on "rohkem, kui romu maksumus"? Või neli spetskruvi 4 € eest, kui uus maksab 7.50 tükist ja tuleb kahe nädalaga? Rõõmus kodanik sõidab kohale pea saja kilomeetri kauguselt ja läheb rahulolevalt minema.

Ma tõesõna annaks 100 eest kogu romu (rauas oleks see mingi 130 miinus transakulu 10-15 €), aga ei tule seda allkirja OM-lepingule. Nähtud neid ärimehi küllalt. Kuusakoski ei tingi, ei vingu, ostab kohe ja pärast ei uju mingeid jamasid ostetud numbriga välja. Lihtne!
16.03.2020 at 20:41 2 edits. Last edited 16.03.2020 at 20:43 by v6sa
tqhq.ee foorum : Autod : 1986 Pontiac Grand AM , numbriga 93ZCJ   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.