register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
 
tqhq.ee foorum : Minu auto : G30 Beauville 6.2 1989 Vetu  
Poster Message
vetu83
G30 Beauville 6.2 1989 Vetu
Tere, võtsin siis üle paari aasta taas USA auto ligi. Sedakorda esimene V8 ja kohe ka diisel. Saan aru, et eestlastel selle mootori kohta ühtegi head sõna öelda ei ole aga mina pigem kuulan/loen juttu mis tuleb riikidest kus neid rohkem liigub. Eile sõitsin 240km koju ja kui püsiv kuulmiskahjustus välja arvata on väga lahe pill. Auto on vana ja vajaks tööd aga maailmalõpu pilliks suht ideaalne minu meelest. Roostet vaid pindmist, kast vahetab kõigi 3 käigu vahel ja suht kõik nupud ja lülitid teevad midagi. Ja õhtuse "liigutamise" käigus sai selgeks, et 2+2 reeglit saab ka edukalt jälgida :)

05.04.2020 at 08:45
Ri-Q.
 
G30 Beauville 6.2 1989 Vetu
quote:
vetu83: Saan aru, et eestlastel selle mootori kohta ühtegi head sõna öelda ei ole aga mina pigem kuulan/loen juttu mis tuleb riikidest kus neid rohkem liigub.
Miks siis kohe nii? See on täitsa asjalik mootor.


____________________________
REC
BB
06.04.2020 at 10:03
vetu83
G30 Beauville 6.2 1989 Vetu
Otsingu põhjal eriti häid sõnu ei leidnud eesti keeles selle mootori kohta. Aga mulle täitsa meeldib esimeste päevade põhjal. Ülesmäge kiirendusvõime küll puudub aga samas kiirus ka ei vähene :) Ja maanteel üle 90 sõites hakkab juba mugav juhitavus kaduma seega piisab. Iseasi kas ma sellega kunagi kui turistina jälle liikuda saab ka Eestisse viitsin sõita...
06.04.2020 at 10:43
Ri-Q.
 
G30 Beauville 6.2 1989 Vetu
quote:
vetu83: Otsingu põhjal eriti häid sõnu ei leidnud eesti keeles selle mootori kohta. Aga mulle täitsa meeldib esimeste päevade põhjal. Ülesmäge kiirendusvõime küll puudub aga samas kiirus ka ei vähene :) Ja maanteel üle 90 sõites hakkab juba mugav juhitavus kaduma seega piisab. Iseasi kas ma sellega kunagi kui turistina jälle liikuda saab ka Eestisse viitsin sõita...
Siin vist natuke sõltub ka muudest asjadest ja olukordadest. Mõtlesin isegi kunagi Vanist, et jõudu numbri järgi palju pole ja eriti edasi ei liigu. Aga sai hangitud üks, väga korraliku ja hea tehnikaga ja oli üllatavalt hea ja nobedalt astus edasi.

____________________________
REC
BB
06.04.2020 at 11:20
vetu83
G30 Beauville 6.2 1989 Vetu
Njah, mul võrdlus suuresti puudub teistega vanidega. Ja eks ta kickdowni tehes kiirendab ka ülesmäge. Kõrvale valus kuulata lihtsalt. Tahhokat ka pole. Üldiselt mõnus kruiisimise pill ja mis peamine - kogu mu kola mahub sisse sinna. Juba õnnestuski leida pühade ajaks tööots mida ilma vanita poleks saanud ette võtta. Vaatasin, et suvel peaks mingi suurem vanide kogunemine siin lähedal toimuma. Iseasi kas see nüüd ikka toimub.
06.04.2020 at 11:31
vetu83
G30 Beauville 6.2 1989 Vetu
No ja tänane kütte hind...
06.04.2020 at 15:40
vetu83
G30 Beauville 6.2 1989 Vetu
Nii, vahepeal pole muud olnud kui aeg-ajalt sõidan oma lõbuks. Aga mingi nädal tagasi lõpetas juhi aken liikumise ja kuna üks ka võtmes juhi poolt ei avane otsustasin ukse sisse piiluda. Siin tekkis aga probleem. Kuidas ma eemaldan selle hoova /kangi millest ma seestpoolt ust avan?
18.08.2020 at 07:29
OPollo
G30 Beauville 6.2 1989 Vetu
Paar lihtsat moodust selleks
Kas konksu v riidega



18.08.2020 at 08:22
vetu83
G30 Beauville 6.2 1989 Vetu
Tänud! Ise ei leidnud kohe googeldades neid videoid. Proovin õhtul järgi.
18.08.2020 at 11:08
tqhq.ee foorum : Minu auto : G30 Beauville 6.2 1989 Vetu  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2021. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.