register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
 
tqhq.ee foorum : Autod : Ram 1500 Ecodiesel  
Poster Message
Rauapuru
Ram 1500 Ecodiesel
Kas oskab keegi neist midagi arvata? Tööautoks kõlbab?Japsid on juba sihukese hinnaga et justkui hakkab mõte puuduma.Ei mõtle uut,mingi 20 tuhande ja natuke peale ringis.Nagu aru olen saanud mootoritel EGR i jama nagu on ,mingid raam saaled olid kottis kellelgi.Muidugist see pagana järelpõleti ja Ad ...vedeliku jura.Aga ega sellest vist pääsu pole enam ühelgi autol.
Parimat!
04.11.2020 at 17:43 1 edit. Last edited 04.11.2020 at 17:44 by Rauapuru
DevilDeVille
  
Ram 1500 Ecodiesel
Vastuseks on bensumootor. Masuudipress on rämps.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
04.11.2020 at 19:57
Rauapuru
Ram 1500 Ecodiesel
Mis seal nii hullu on siis...?
04.11.2020 at 20:15
DevilDeVille
  
Ram 1500 Ecodiesel
quote:
Rauapuru: Mis seal nii hullu on siis...?

Sama saast, mis Jeebu aistevahel järjekindlalt ikaldub. Kasutada võib vast ainult garantiiperioodil ja siis ka tingimusel, et ei häiri alatihti esinduses vedelev massin.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
04.11.2020 at 22:00
v6sa
Ram 1500 Ecodiesel
quote:
DevilDeVille:
quote:
Rauapuru: Mis seal nii hullu on siis...?

Sama saast, mis Jeebu aistevahel järjekindlalt ikaldub. Kasutada võib vast ainult garantiiperioodil ja siis ka tingimusel, et ei häiri alatihti esinduses vedelev massin.

Seadmata kahtluse alla nüüdisaegsete üleoptimeeritud diiselmootorite õrnapõrnalisust, siis ainult lahustipõletamisele spetsialiseerunud katla olemasolu ei tähenda tingimata murevaba autokasutust. Naftatööstus kindlasti kiidab seda valikut.
04.11.2020 at 23:37
DevilDeVille
  
Ram 1500 Ecodiesel
quote:
v6sa:
quote:
DevilDeVille:
quote:
Rauapuru: Mis seal nii hullu on siis...?

Sama saast, mis Jeebu aistevahel järjekindlalt ikaldub. Kasutada võib vast ainult garantiiperioodil ja siis ka tingimusel, et ei häiri alatihti esinduses vedelev massin.

Seadmata kahtluse alla nüüdisaegsete üleoptimeeritud diiselmootorite õrnapõrnalisust, siis ainult lahustipõletamisele spetsialiseerunud katla olemasolu ei tähenda tingimata murevaba autokasutust. Naftatööstus kindlasti kiidab seda valikut.

Ega ma olegi väitnud, et igal tuhandel juhtumil on bensumootor täiuslikult murevaba lahendus. Lihtsalt konkreetselt Ram-i puhul peeruseadmevaba reeglina on. Nuh, et kui tervemõistusliku intervalliga õli vahetada jne.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
04.11.2020 at 01:14
Rauapuru
Ram 1500 Ecodiesel
Et siis eelmine cumminsi 5.9 ,oleks mõistlik.See mis juba ühisanum pritse.Käisin kunagi ühte elektri juhitava pumbaga isendit vaatamas,proovimas.No hullemat traktorit pole enne ega pärast näinud.Muidugi oli asi nii käest lastud e isegi peale makstes oleks tulnud järele mõelda.
05.11.2020 at 10:11
maalo
Ram 1500 Ecodiesel
Ecodiesel on muutmata kujul samasugune ka Grand Cherokee kapoti all. VM Motori, keda kõik teavad paadimootori tootjana, võttis kunagi Mersu 3.0 omale ette ja tegi oma (kehvema) versiooni sellest.
Ketirattad on kehva disainiga, kui pinguti peaks natukenegi väsima, käivad ketid naksti üle. Tuhanded eurod remondile.
Piesopihustid ei kannata kehva kütust ning otsad põlevad dpfi regenereerimisega ära, kui linna vahet jõristada. Tulemuseks on iga 20km tagant toimuv regen ja õlitase tõuseb paari päevaga mitu liitrit.
Mootor on selle kere jaoks nii jõuetu, et püsikiirushoidjaga sõites isegi 1% tõusu tähendab 2 käigu alla vahetust. Ja seda tühjalt!
Plokikaaned on nii õhukeseks vormitud, et kui on keskmisest rohkem vaja haagist vedada, on veepumba jõuetuse tulemus kiirelt tulema. Plokikaaned muutuvad hetkega prügiks.
Diisel-Chryslerist homoerootilisem on vaid meestevaheline... khm.. 5.7 HEMI on iga kell üle nii jõu kui pidamiskulude poolest ja kokkuvõttes kütusekulu vahet ei ole. Kilomeetri hind tuleb bensukal iga kell väiksem, seda olen ka tõestanud oma 13.a vanuse Yukoniga, võttes kõrvale sõbra "üliheas" korras Passati, kuhu läks just eelmine kuu üle 1500 euri, samas kui ma pole oma kahe Miki hiire peale kulutanud seda summat ka 4 aasta jooksul....

Kokkuvõttes, kui ei ole pikki vahemaid trampida ja diiselkütus just tasuta kätte ei tule, siis bensukas on pikemas perspektiivis parem ja kindlam sõber. Gaasiseade muidugi tapab sellegi ära.
05.11.2020 at 22:07
Vanaisa
  
Moderator
Ram 1500 Ecodiesel
Word :devil
05.11.2020 at 22:15
Valmet
 
Ram 1500 Ecodiesel
Diislimeister ütles kord selle mootori kohta, et lagunevad hästi, aga kui 3000 juuti omanikku vahetab siis saab jälle sõita. Seda siis kütteaparatuuri vea puhul.

____________________________
Wagoneer`79 (Valmet powered)
Wagoneer`76
06.11.2020 at 10:05
Rauapuru
Ram 1500 Ecodiesel
Kütteaparatuur tundus seal Bochi jagu olema,oleneb nüüd mida vahetada.Ma hea meelega kuulaks mõnda seda meest ka kes sellega sõitnud,sõidab.Aga ,kui siiski 5.7 hemi poole vaadata siis need ju moodsad mootorid ilmselt ,andureid otsast otsani.Kestab siis või? Või küsin valesti,kestab paremini,kauem?
06.11.2020 at 21:24
vvt
  
Ram 1500 Ecodiesel
quote:
Rauapuru: Kas oskab keegi neist midagi arvata? Tööautoks kõlbab?Japsid on juba sihukese hinnaga et justkui hakkab mõte puuduma.Ei mõtle uut,mingi 20 tuhande ja natuke peale ringis.Nagu aru olen saanud mootoritel EGR i jama nagu on ,mingid raam saaled olid kottis kellelgi.Muidugist see pagana järelpõleti ja Ad ...vedeliku jura.Aga ega sellest vist pääsu pole enam ühelgi autol.
Parimat!

Ma ei saa aru, miks sa 20 tuhandega rahakotis taolisi eksperimente ette võtad?
20k-ga saab 5-7 aastat vana Rangeri või Hiluxi 150tkm läbisõiduga, kui on korras, siis töötab veel kaua.
Asjad pole odavad niisama (ja kehva asja eest kallist hinda ka massiliselt ei küsita).

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
14.04.2021 at 18:13
tehh
Ram 1500 Ecodiesel
https://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=51&t=80008&p=466301&hilit=ecodiesel#p466301
Siin ühe kasutaja kogemus sellest Ram diislist


____________________________
Puksiirabi,kerevenitus tööd.5I3956I
14.04.2021 at 20:42
maalo
Ram 1500 Ecodiesel
Võin anda oma Juku eelmise omaniku numbri, kes selle uhke Mökudiisliga kuskil Austrias teele jäi, sest veepump andis alla ja ometi masin sai enne pikka sõitu korraliku hoolduse, et välistada järgmise 10 000km mõne rikke... Tulemuseks - mootor prügi. Kui õigesti mäletan, siis koos remondi ja teise autoga haagise ära toomine läks 5 kohalise summa maksma. Ehk siis kaante remont oli puhtalt juba 4000.
Ostke ostke. Kohe julgelt ostke. See 1 liiter sajale säästu ei kaalu üles fakti, et Hemi on jõulisem ja odavam.
3 karva peas või 3 karva supi sees. Vahe on perspektiivis.
14.04.2021 at 22:54
ramman
Ram 1500 Ecodiesel
Oman ise 4. gen RAMi. 5.7 bensukas, gaseerituna. Ei ole ühtegi halba sõna öelda. Jaksu on, reaalselt tankimisest tankimiseni mõõdetuna on maanteel gaasikulu 14,7. Gaas peal olnud selle mootoril juba üle 150 tuhande kilomeetri. MOPARi mootorid kannatavad hästi gaasi, enne peetud kaks Chryslerit gaasiga, 0 muret. Õiged komponendid, õige seadistus ja hooldus ja mina seda seadeldist maapõhja ei trambi. Siiani kogemused positiivsed.
Praeguse RAMi mootor hea tervise juures, värske õliga kostitan hiljemalt iga 10 000 kilomeetri tagant. Remontima pole pidanud, jooksvad kuluosad. Viimati sai vahetatud küünlad, filtriring, kettad, klotsid õlid. Igati asjalik ja Longhorn varustuses ilusa ja ruumika sisuga. Haagise tõmbamiseks rammu jagub ja sikutab treilat laisa liigutusega. Sõita mugav, seest väga vaikne. Jaapani kastika poole vaatan ainult ülevalt alla, seda sõna otseses mõttes. Diisel-RAMe on kaks. 1500 on saast kuubis, hoia näpud eemale. Itaalia õnnetus aiste vahel. 2500 ja 3500 on Cumminsi diisliga. Need on tõsised tööloomad. Aga vaja ka C-kati ja pead teemaksu maksma. Liigituvad juba täismassiga veokate alla.
Nagu aru saan, siis vaatad 1500 sarja masinat. Selles liigas on ainus mõistlik valik 5.7 HEMI. Kütust kulub küll grammike rohkem, kui kolmesel diislil, kuid minek on mäekõrguselt üle. Lisaks oluliselt parem töökindlus. Pole olemas autot, mis kunagi remonti ei vaja. Lihtsalt bensukaga RAM vajab seda oluliselt vähem, kui 3.0 diisel. Ja päeva lõpuks on sul ikkagi raha rohkem järgi, olgugi, et kütusekulu on suurem.

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Uunikuna ZAZ
Tööauto VW Passat 2020
Club Fullsize
15.04.2021 at 22:19
Rauapuru
Ram 1500 Ecodiesel
No ma nagu uskumatu toomas pean ikka omal nahal ära proovima asja. See 4x4 teema on minu oma seal foorumis. Aga pean hetkel ütlema bensiini ja gaasi meestele ,et sõidab,ikka veel sõidab. Ennetavalt on mingeid asju natuke sätitud,vahetatud. Eks midagi tuleb veel teha. Mõned jupid,no näiteks kolme suuna klapp mis käigukasti soojendab on netist lugedes mitte remonditav. Kuid on ikkagi väga lihtsalt lahti võetav ja kui just puruks pole siis ka tööle saadav. Ma muidugi ei tea kuidas keegi ja mismoodi nendega autodegaümber käib . Ma suht kerge jalaga ,võibolla sellepärast autod kestavad. 20 kilo ei maksnud,ja too aeg kui enda japsi aafrikasse kuidagi ruttu müüsin polnud midagi mõistlikku osta. Ja minu arust ei ole hetkel ka midagi japsidest osta. Nüüd muidugi on väike võrdlus ka ,kuigi see Ram midagi erilist nüüd küll ei ole aga veidi on vast ikka masinat selle raha eest rohkem. Vähemalt kasti on küll rohkem.
18.04.2021 at 09:01
tqhq.ee foorum : Autod : Ram 1500 Ecodiesel  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2021. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.