register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Split: quotemine/viitamine.  
Poster Message
Yll
Split: quotemine/viitamine.
quote:
wagoneer: Nii. Päris aastat ei läinud,et ümber ehitada :) Igati lihtne projekt. Ilmselt oleks olnud lihtsam minna välise aju teed,aga no kes see ikka targemaid kuulab. Tulemuseks kogu juhtmestiku vahetus koos kõikide ajude ja karbikestega mis seal esitulede ja tagatulede vahel asetsevad. Lisaks on SS il ja uuematel HHR idel akende nupud viidud keskkonsoolist uste sisse. Nii nagu tavaliselt. Mis omakorda tähendas,et ka uksepolstrid tuli ära vahetada. ABS andurid on teise sagedusega. Ees ei olnud see probleemiks kuna SS püstakud olid kaasas. Taga aga pidi panema SS i rummud,et veojõukontrolli sisteem tööle hakkaks. Õnneks on ameeriklased nii laisad,et ketaspiduri rummud sobivad kenasti ka trummelpiduritele(mis mul veel hetkel seal kasutuses on). V8 Impordis oskan juba kinnisilmi vajalike riiulite vahel navigeerida :) Ja no loomulikult ei mahu ju cooler ära tavalise stange sisse. Kuna mulle ei meeldi SS stange,siis aretasin oma stange natuke ümber. 3" väljalase ehitati ka kenasti.
Kogu see kepp ja käpikud aga ununes peale esimesi läbitud kilomeetreid.
Aga nüüd siis täitsa legaalne 194kw(260hp) vineerikast liikluses. Hetkel küll reaalselt 230hp kuna Viking Motorsis lasti peale tehase soft,mis lubab automaadile 230hp.
Ja kuna siin kellegilt ei leidnud HP tunerit,läheb see kaugelt maalt tellimusse. Sellega siis saaks sipsti 260hp. Aga kui juba lappama läks ja süües kasvab isu,sai ZZ Performantsist tellitud kohe ka upgrade kitt. Ehk paar turborõhu andurit mis siis lubavad törts rohkem boosti tekitada. Ja sinna ka sobilik softi upgrade. Ehk optimistlike arvamuste järgi peaks olema kusagil 355hp hiljem. Reaalsed mõõdistamised USA-s on aga andnud tulemuseks 340hp rattast. See on ka suht selline piir automaat kastile,et kannataks rahulikult paugutada. Kuidagi ei sobi mulle ka üheratta burnout. Ehk sobilik lukk sai ka soetatud ning loodetavalt sisaldub millalgi laekuvas konteineris.

Tulevikus on plaan ka natuke välimuse kallale minna. Ehk olemasolev puiduasi jääks aluseks. Läbi auto lendaks diagonaalis aga Messerschmitt Bf 109. Ehk ühelt poolt paistaks esiosa ja teiselt poolt tagaosa. Loomulikult lendaks ka pilpaid. Kapotile ja tahaluugile tuleks samuti tibake täiendust. Aga noh,see on tulevik. Eestist hetkel ükski mulle teada olev aerograafi inimene mu kirjadele vastanud pole. Seega sai vesteldud tuttavate kaudu Soome aerograafi tegelasega. Hetkel aga see krdi tõvejama ning ei saa mina liikuda üle piiri autoga ega tema siia tulla.



Lugedes seda teksti,siis jääb vägisi tunne,et Sulle meeldibki asju õhku lasta(Ram näiteks)Mitte et see paha oleks aga põnev siiski!Aga soovin Sulle edu nende projektidega tegelemisel ja et mott ja papp iial ei lõppeks Su kojast!
22.04.2021 at 16:01 1 edit. Last edited 23.04.2021 at 16:01 by Yll
mrtn
Split: quotemine/viitamine.
Yll krt, võta oma quotemisega midagi ette.
22.04.2021 at 21:22
Yll
Split: quotemine/viitamine.
quote:
mrtn: Yll krt, võta oma quotemisega midagi ette.

Mis siis nüüd lahti?Äkki siis mingid soovitused,juhised kui ma millegi vastu eksinud olen,et Sulle kuidagi meelejärgi olla saaks.

Vabandan teema risustamise eest!
23.04.2021 at 15:04 1 edit. Last edited 23.04.2021 at 15:05 by Yll
olevtoom
 
Split: quotemine/viitamine.
Ei muud, kui et kaasfoorumlase postitust ei maksa kõigi naha ja karvadega kopeerida, lihtlugejal on pagana tüütu samu pilte veel üks kord vaadata. Ja hiljem neist kogu aeg üle kerida.

____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
23.04.2021 at 15:59
Yll
Split: quotemine/viitamine.
quote:
olevtoom: Ei muud, kui et kaasfoorumlase postitust ei maksa kõigi naha ja karvadega kopeerida, lihtlugejal on pagana tüütu samu pilte veel üks kord vaadata. Ja hiljem neist kogu aeg üle kerida.

Selge siis ehk sai nüüd parem.
23.04.2021 at 16:01
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Split: quotemine/viitamine.  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.