register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Lincoln Mark VII 2.4TD  
Poster Message
gets
Lincoln Mark VII 2.4TD
Ei viitsinud vanemaid mark vii topicuid läbustama hakata.

Lihtsalt infoks huvilistele.
Käisin vaatamas, katsumas Am-Beautys müüdavat mark vii't, millel tehase poolt paigaldatud bmw diiselmootor. Masin ise kreemikas valge, 'Hiiumaa' kirjadega porikaitsetel all ukseäärtes. Ise ennem seda paar korda ka näinud linnavahel.
Masin aastast 84. Oma ea kohta tõesti korralik auto. Mootor oli eelmisel aastal vahetatud uuema vastu ja tiksus ilusti. Algselt peal olnud õhk/vedelik/vms vedrustus on vahetatud tavalise vastu. Kõik liistud ja muud iluvidinad on ilusti küljes ja ka kroom nendel tundus poripritsmete all täitsa normaalne. Elektrooniline armatuur, millel ei tööta enam öine reziim, st pimedas ei lähe enam tumedamaks. Roolisamba küljes oli mingi väga russistlik voltmeeter ja käigukangi kõrval aku laadimist näitavad samas stiilis indikaatorlambikesed. Õnneks need saab suurema vaevata eemaldada. Vabanduseks öeldi, et kõik ju töötab elektriga, peab asjal silma peal hoidma. Uksepolstrid olid natuke sitased ja linkide juurest katki. Väidetavalt juba USA's paigaldatud elektriline läbipaistev katuseluuk. Istmed olid lastud teha mingi aeg Tepingus ja tundusid ilusad olevat, vähemalt niipalju, kui katteriide vahelt näha oli. Esiustest tahapoole tume toonklaas.
Sõites ei nagisenud/kolisenud kuskilt, kuid ega see 2.4l ridakuus disla seda rasket keret eriti ei liiguta küll. Astus edasi nagu 1.6 Escort. Roolitunnetust ei soodustanud ka võikalt kõrged rehvid 15" velgede peal. Mõnel jeepil on kah väiksemad.
Minule isiklikult auto meeldis oma üldiselt olukorralt.
Müüb mingi väike vanamees, kes ise seda autot putitanud mitmeid aastaid. Asjalik vana tundus olevat, tehnikat jagas. Samas alla 50k ei taha jah ära anda, nagu siin varem kah mainitud.
23.01.2003 at 19:35
Vanaisa
  
Moderator
Lincoln Mark VII 2.4TD
hea töö!
:)

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
24.01.2003 at 10:53
bizdetz
Lincoln Mark VII 2.4TD
minu arvates on 84a toimunud jõhker vägistamine,kui topiti see bemmi diisel mark 7 aiste vahele.See auto ja see mootor ei sobi ju absoluutselt kokku!
24.01.2003 at 14:17
gets
Lincoln Mark VII 2.4TD
See oli ka üks pôhjustest, miks ma müüjaga kohe kaupa tegema ei läinud. :)
Teine oli, et järgmisel kuul saab korra ka Euroopas käidud, loodan sealt paremat.

Edit: Ehh... Tuli meelde veel, et lincil ka kont ei töötanud, mille kohta öeldi, et vaja täita lihtsalt.
24.01.2003 at 15:44 Last edited 24.01.2003 at 15:47 by gets
canarbic
Lincoln Mark VII 2.4TD
quote:
bizdetz: minu arvates on 84a toimunud jõhker vägistamine,kui topiti see bemmi diisel mark 7 aiste vahele.See auto ja see mootor ei sobi ju absoluutselt kokku!


100% minu mõte.

Aga samas kui ta on nii ökonoomne nagu PlyVal ühes eelmises teemas mainis (maanteel 4,.. l/100) siis tasub seda isegi kaaluda, AGA V8 on ikkagi õige süda sellele autole.



____________________________
V8 TDI
24.01.2003 at 16:41
PlyVal64
Lincoln Mark VII 2.4TD
quote:
canarbic: Aga samas kui ta on nii ökonoomne nagu PlyVal ühes eelmises teemas mainis (maanteel 4,.. l/100) siis tasub seda isegi kaaluda, AGA V8 on ikkagi õige süda sellele autole.
See alla 5/100km on minimaalme, mida sealt kätte saab. Tookord lihtsalt ei olnud võimalust rohkem kulutada ... tuli teha ökonoomsussõitu. Aga 5-6 vahele on maanteel korras mootoriga kulu pidevalt. Ja et "laisk" oleks, ma küll ei julge väita. Muidugi, V8 on see õige asi, kuid egas too BMW R6TD kah muudest besumootoritest aeglasem pole, enamusest ikka kiirem. Lihtsalt Linci käima pole eriti sportlik. Sama mootor(nii 2,4 kui 2,5) manuaaliga(näit. 5-seeria ja Omega-B) on kiirendusvõimelt samaväärne 2,3R6 3-seeria bensukaga.
24.01.2003 at 19:20
partel
  
Lincoln Mark VII 2.4TD
Ma olen ise ka väikse TD fänniks hakanud. :p

Lihtasalt igapäevasõidu pöörete juures on 2x rohkem momenti kui sama nõrkadel bensukatel. Ülekanded valida nii, et esimene käik on 50+ km/h. Olen ise möödaminnes kuulnud, kuidas foori tagant 100 hj'se TD'ga sportautosid lüpstakse :p

Teine pluss on muidugi, et asi ei võta üldse bena, kuna töötab diisliga...

5 liitrit sajale on tore. Top Fuel võtab ka 5 liitrit. Sekundis.
24.01.2003 at 19:50
gets
Lincoln Mark VII 2.4TD
Konkreetse auto kohta vana rääkis, et maanteel 7...8 ja linnas ~10l ringis sajale.
See minek mind eriti ei heidutanudki, kuna rohkem kruisamiseks otsin autot, kuid vot see mootori hääl ei olnud küll see, mida selliselt masinalt ootaks. Vähemalt see võiks ikka õigem olla sellise show, not go auto jaoks.
24.01.2003 at 20:17
gets
Lincoln Mark VII 2.4TD
Doh...


1984 Lincoln Mark VII
2 Door Factory installed BMW V6 Diesel Engine Automatic Transmission Less than 100 were built.

Rääkides haruldustest...
23.02.2003 at 01:42
LaSa
 
Moderator
Lincoln Mark VII 2.4TD
no V6 see nüüd küll kindlasti pole.
23.02.2003 at 01:53
gets
Lincoln Mark VII 2.4TD
Ja vana enam ei müü masinat 50k eestki mitte. Pakkus, et äkki kuskilt talle 2.5TD 94a+ Opel Omega vahetuseks sebiks, siis saaks rääkida küll... :kill
06.03.2003 at 22:42
tqhq.ee foorum : Autod : Lincoln Mark VII 2.4TD  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.