register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Camaro  
Poster Message
PlyVal64
Camaro
Selline Camaro siis Leedus müügis. Paistab EU-spec. olema. Vanaisa kunagi vaatas toda halli ja esitas küsimuse ka siia. Kuid kuidas reaalselt ikkagi see 3,4+aut. on? Välimus on autol ju 5+, miski idee-mõte liigub vaikselt peas...

Edit: ei hakka siis teist topicut tegema, MonteCarlo kohta kah arvamusi palun. Sellega oleks lihtsam, siin kohal ja registris ju.
Nimelt jääb N1 klass siiski veic kalliks, parem siis "tööautoks" korralik USAkas.
12.02.2003 at 15:41 Last edited 12.02.2003 at 15:45 by PlyVal64
arxx
Camaro
sorry for OT, aga...
...nuuh ja mis sellel siis esmapilgul viga on? :)

Ford Thunderbird 4.6 LX Aut.



Üldandmed
Hind: 115000 EEK
Aasta: 1995
Värv: hele hall
Keretüüp: kupee
Spidomeetri näit: 152800 km
Asukoht: Eesti BRC
mass: 2240
kandevõime: 575

Mootor ja jõuülekanne
Võimsus: 153 kW (208 hj)
Käigukast: Automaat
Vedav sild: taga

... montet pole katsunud, aga sedaanversiooni luminat küll. viimane suht emotsioonivaba masin. sõnad millega seda liikurit kirjeldaks oleks järgmised: piisavalt suur ja pehme (s.t. vedrustus), 160 hobust veavad asja edasi piisava tarmukusega, suur pöörderaadius ...

link '96 monte reliability lehele msn.com'is:
http://autos.msn.com/vip/usedsingleyear.aspx?modelid=542&src=vip

____________________________
Avenger ES - "üsna ilmetu kupee"
12.02.2003 at 16:12
ylovoitka
Camaro
Selline Camaro siis kuskil saksas müügiks
12.02.2003 at 16:39
Henc
Camaro
see must camaro pole päris kindlasti EU-spec. Ainult tagatuled vöivad olla vahetatud (PS: huvitav kuidas suunatule eraldamine piduritulest elektriliselt teostatud on). Klaasid ja esituled on kindlasti DOT. EU-spec-il on kindlasti lisaudukad taha stange sees. Mind huvitab, mis 2+2 torud 3,4L taha on krutidud.

____________________________
BEAST
12.02.2003 at 16:43
Joel
 
Camaro
quote:
PlyVal64: Välimus on autol ju 5+, miski idee-mõte liigub vaikselt peas...
Oot, kas Sina Ply mitte põhimõtteline spoilerite, bodykittide jms. riisituuningu vastane ei olnud? See 5+ Camaro on ju ülekere plastmassi täis kleebitud + lõunabaltlastele omaselt süsimustade klaasidega...
12.02.2003 at 16:45
BlueStang
 
Camaro
No, see on selline swow vs. go küsimus. Kui viimane on esikohal, siis ikka need natuke nutused - pärast mõtled koguaeg kuidas hobuseid üle 225 ajada:)
Samas kui go pole niitähtis, siis on autosid küll nii Camaros ja Montes, sest 160hj jõuavad neid tänava jaoks üsna reipalt edasi lükata:)

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
12.02.2003 at 16:50 Last edited 12.02.2003 at 16:53 by BlueStang
PlyVal64
Camaro
Arxx, Luminat tean päris hästi, müünud-sõitnud. Ma lihtsalt sellepärast, et äkki? MonteCarlol midagi radikaalselt muudetud, vedrustuses näiteks. Kupee ikkagi(ehk "sportlikum" ). Lumina on küll tõeline mõnus igapäevaauto. Marklingi boss(teate ju küll seda liblikapõõdjat, Selinit)ei kavatsenud veel mõni aeg tagasigi tumepunast 96 aasta oma välja vahetada. Suur mees ei mahtuvat muudesse autodesse lihtsalt ära ... ja mis sa ikka "perset lõhut" auklikutel teedel....

A too "tundralind" (Ply@nõrk Fordis) on V8 või V6. Ja kurjad keeled on kogu aeg selle meeletust lagunemisest rääkinud. Selles suhtes Camaro ja Monte-Lumina tunduvalt julgem valik oleks...
12.02.2003 at 16:51
BlueStang
 
Camaro
quote:
PlyVal64: Arxx, Luminat tean päris hästi, müünud-sõitnud. Ma lihtsalt sellepärast, et äkki? MonteCarlol midagi radikaalselt muudetud, vedrustuses näiteks. Kupee ikkagi(ehk "sportlikum" ). Lumina on küll tõeline mõnus igapäevaauto. Marklingi boss(teate ju küll seda liblikapõõdjat, Selinit)ei kavatsenud veel mõni aeg tagasigi tumepunast 96 aasta oma välja vahetada. Suur mees ei mahtuvat muudesse autodesse lihtsalt ära ... ja mis sa ikka "perset lõhut" auklikutel teedel....

A too "tundralind" (Ply@nõrk Fordis) on V8 või V6. Ja kurjad keeled on kogu aeg selle meeletust lagunemisest rääkinud. Selles suhtes Camaro ja Monte-Lumina tunduvalt julgem valik oleks...

4.6 on ikka v8
aga Monte tundub mulle päris edev olevat kui tööautoks tahta:)


____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
12.02.2003 at 16:55 Last edited 12.02.2003 at 20:04 by BlueStang
PlyVal64
Camaro
quote:
Joel: Oot, kas Sina Ply mitte põhimõtteline spoilerite, bodykittide jms. riisituuningu vastane ei olnud? See 5+ Camaro on ju ülekere plastmassi täis kleebitud + lõunabaltlastele omaselt süsimustade klaasidega...

Pole ta nii täis kleebitud midagi, lisaks see vist kõik tehase options-varustus. Ma olen totaalselt nende suvaliste plastjurakate vastane a`la urabuS stiilis tagatiib Opelil, Ferrarit meenutav Calibra jne., optionsid on teine teema. Ply Superbirdilt tiiba ju keegi maha ei kisu :):):) Ja klaaside puhastamine pole eriti keeruline teema!
Henc, seda mõtsi mina ka, kuid auto aastast 95, siis vist see kohustuslik ei olnud.Aga mine tea... Igal juhul on vaja lasta saata kerenumber ja tehaseplaadi suur foto, kui üldse asja ajada.
12.02.2003 at 17:00
rustang
  
Moderator
Camaro
quote:
PlyVal64: A too "tundralind" (Ply@nõrk Fordis) on V8 või V6. Ja kurjad keeled on kogu aeg selle meeletust lagunemisest rääkinud. Selles suhtes Camaro ja Monte-Lumina tunduvalt julgem valik oleks...
Lind on uuem "modular" V8. Olen seda autot ka öähemalt vaadanud. Veidi kulumiuse jälgi autol paistis aga seest oli jube mugav. Edev juhi töökoht on selle autol. Miinusena tundus, et pidurikettad on läbi - kuid need ei ole eriti kallid.
12.02.2003 at 17:03
PlyVal64
Camaro
quote:
BlueStang: aga Monte tundub mulle päris edev olevat kui tööautoks tahta:)
Tegin prooviks netis ka selle kaskoarvutuse talle(küll Lumina järgi), Salva andis 7598 aastas ehk 635/kuus. 3340+635+LK~4200/kuu. Tööandja ettepanek oli 6000 kuus renti maksta mulle(26%-st saame lahti:) ), tuleb välja küll koos bensuga. Las maksab ise erisoodustust siis, mul "kama kaks". Aga see veel suht ideetasandil ... viimased 3 kuud juba.:(
12.02.2003 at 17:20 Last edited 12.02.2003 at 17:21 by PlyVal64
arxx
Camaro
quote:
BlueStang: 4.6 on ikka v8, samas on t-bird päris raske
aga Monte tundub mulle päris edev olevat kui tööautoks tahta:)

kaaluvahe montega c.a. 95 kg linnu kahjuks :), samas on
fordi v8 4.6l c.a.205 hp'd monte 160hp vastu.

msn reliability report t-birdile ilma punaste/kollaste ikoonideta (5 out of 5), elik nende info alusel tundub suht probleemivaba liikur

____________________________
Avenger ES - "üsna ilmetu kupee"
12.02.2003 at 17:34
Joel
 
Camaro
Lumina/Monte Carlo on ju V6-d ja pealegi esiveolised:uhoh. Leedu Camaro on küll tagaveoline kuid samuti vaid V6.
T-Bird on aga korralik tagaveoline V8:D, seega peaks ju valikuprobleem olema ette ära lahendatud...
13.02.2003 at 10:38
forced2race
Camaro
Aga miks mitte teha leedu camarost Z28 . Huvitav (küsimus Peebule rohkem, tema ala) palju võiks LT1 koos
TH 700 maksta ja mis need erinevused keredes .
Kas tuleb ikka odavam kui ehtsa Z28 osta ?
Selge see ei pornot ei tasu teha ja see kõik tähendaks mega $$$ aga noh , ehitavad ju vanem Camarod :)
Tavaline camar :BBC , subframe taalad ja muu ... noh ei hakka süvenema :)


____________________________
Save The Wave (vette 91 )
14.02.2003 at 15:21 Last edited 14.02.2003 at 15:23 by forced2race
LaSa
 
Moderator
Camaro
quote:
forced2race:Kas tuleb ikka odavam kui ehtsa Z28 osta ?

kindlasti mitte. 4. gen pole nagu ka päris see auto, mida kuvaldaga kohendada ku header mööda ei mahu... ;)
14.02.2003 at 15:38 Last edited 14.02.2003 at 15:39 by LaSa (Moderator)
Riho
Camaro
quote:
LaSa:
quote:
forced2race:Kas tuleb ikka odavam kui ehtsa Z28 osta ?

kindlasti mitte. 4. gen pole nagu ka päris see auto, mida kuvaldaga kohendada ku header mööda ei mahu... ;)

Mille kohta klassik Pärtel ütleks, et vale vihmavari:)
14.02.2003 at 18:28
Ram350
 
Camaro
quote:
PlyVal64:
quote:
Joel:
... Igal juhul on vaja lasta saata kerenumber ja tehaseplaadi suur foto, kui üldse asja ajada.


Lasin BRC vendadel saata selle musta camaro VIN koodi (pilt ka koodist) . Selle numbri ja tähe kombinatsiooni peale väitis hr Sulev Vill
ARK regamisosakonnast et auto ei vasta Eestis kehtivatele nõuetele. :( Vot.
Rohkem ei osanud jurama hakata.
14.02.2003 at 20:53
peep
 
Moderator
Camaro
Camarost: see auto seal pildil tundub olevat eurotingimustele vastavaks tehtud - europeegel, küljesuund jne.. Aga punane sidemarker viitab algupäraselt usa versioonile. Tagatuled on haruldased vanema versiooni eurotuled, ei oska arvata kas ehk tagaudukas sinna sisse pole ehitatud ? Muidu suht. mõttetu auto on aastaringseks igapäevasõiduks (jõuetu, ebapraktiline, puudub klassikalise usaka mugavus), osta parem mõni teine siin threadis pakutu.

Keresari ja tiib on aftermarket btw.
14.02.2003 at 21:29
200H
Camaro
Kes tahab rohkem teada saada selle Thunderbirdi kohta võtke minuga ühendust. Sõitsin sellega aasta enne viimast omanikku. Eri mugav auto ja kahju oli müüa, müües oli enda teada ideaalses korras, eriti mootori osa. Pidurikettad olid tõesti natuke kulunud ehk pigem ebatasased. V8 on väga tasase käiguga ja jõudu piisab igas asendis ja igal kiirusel. Keskmine kütusekulu oli 12l rahulikult sõites. Ainult millegipärast on viimane omanik originaalstereo välja võtnud. See oli päris stiilne ja mängis hästi. Juhi sõiduasend väga mugav ja taga on kahele suurele inimesele ruumi.
17.02.2003 at 17:23
rai
Camaro
Danlori autoaias on mingi selline ka müüa

Mark, mudel CHEVROLET CAMARO
Vl. aasta 1998
Käiguvahetus Automaat
Mootor 3,8 i
Kütus Bensiin
Kere värv t.punane met.
Läbisõit 80 000 km
Lisavarustus kesklukk, roolivõim, ABS, kliima, autopiloot, el. aknad, el. peeglid, stereo, Airbagid, alarm
Hind 212 000 kr



18.02.2003 at 11:54
tfr
 
Camaro
See siis: http://www.danlor.ee/auto/567.htm

18.02.2003 at 12:57
Henc
Camaro
no miskit on ka Viking Motorsis müügis - on see ikka alles veel? On see auto ennem eestis söitnud, tuttav must Z28 tundub olema (tagatiiva töttu)




____________________________
BEAST
19.02.2003 at 14:59
erik
Camaro
Sõidab Eestis vikingi jutu järgi. Omanik pidi seda ise kasutama ja auto vaatamise aeg tuli eelnevalt kokku leppida. Nii mulle vikingist öeldi 2002 novembris. Aga hind jäi minu jaoks soolaseks ja ei viitsinud vaatama minna.
19.02.2003 at 15:10
eikeegi
Camaro
Kui õieti mäletan, siis olen seda musta Tartus näinud nii umbes 4-5 aastat tagasi.
19.02.2003 at 15:19
forced2race
Camaro
Seda musta olen ka näinud aga ammu . Kui siis camarodest siis Lasnamäel ilmus üks tumesinine hõbe paksu triipudega uuem ,nagu see danlor-i oma . Taga on Z28 sildikas . Nbr on eesti oma .

____________________________
Save The Wave (vette 91 )
21.02.2003 at 10:30
tqhq.ee foorum : Autod : Camaro  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.