Poster |
Message |
fire83 |
ajalootund
Sai viimati just arutatud, et kui Pärter poleks tqhq-s nii vana olija, oleks ta oma virtuaaljutu eest juba ammu banni saanud nagu sõber Driver
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
05.05.2003 at 18:52 |
|
newton Moderator |
ajalootund
Mitte, et ma kõiges temaga nõustuksin, aga Pärtel on tqhq-s veidi rohkem kui lihtsalt vana olija. |
05.05.2003 at 19:13 |
|
fire83 |
ajalootund
Ootasin, et keegi seda ütleks, aga ka foorumi loojaks olemine on piisavalt vanaks olijaks olemine
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
05.05.2003 at 19:16 |
|
urmas |
ajalootund
quote: newton: Pärtel on tqhq-s veidi rohkem kui lihtsalt vana olija.
Alguses lõi Jumal (Pärtel) taeva ja maa (s.t kirjutas valmis tqhq saidi esimese versiooni ja riputas netti üles). Ja maa oli tühi ja paljas ja pimedus oli sügavuse peal ja Jumala vaim hõljus vete kohal. Ja Jumal ütles:"Saagu valgus!". Ja siis tuli Newton ja kirjutas saiti edasi.
Nii vist käis see asi ... |
05.05.2003 at 19:42 |
|
LaSa Moderator |
ajalootund
quote: fire83: Sai viimati just arutatud, et kui Pärter poleks tqhq-s nii vana olija, oleks ta oma virtuaaljutu eest juba ammu banni saanud nagu sõber Driver
nooh, vaat, siin on suur vahe sees: driverid jm jobukakud kõvatavad, et kuis neil on ja neil tuleb ja nad kohe saavad, siis Pärtel lihtsalt nendib pooleteisetuhande hobuse jõu kohta, et jube lahja. See on tema isiklik arvamus. Mõelge: ilma tema ja newtonita ei oleks olemas ka SEDA saiti SIIN ja seda foorumit.
Samas, olgem ausad, paljud teist on käinud tegelikkuses stripipeal 10 sek. autoga.. ? .. ja seejuures pädevalt 402.33 meetrit ka läbinud. |
06.05.2003 at 00:35 |
|
partel |
ajalootund
quote: LaSa: Samas, olgem ausad, paljud teist on käinud tegelikkuses stripipeal 10 sek. autoga.. ? .. ja seejuures pädevalt 402.33 meetrit ka läbinud.
Ahjaa, seal see põhjus vast ongi, miks ma kehitan õlgu 1000 hj peale.
Sai jah Raadil natuke 800 hj 1510 kg autoga kiirendatud, parimaks jäi 10.96 @ 215. Kuna rada polnud liimitud, siis oma sekund läks esimesel käigul poole gaasiga sõitmise nahka. Ning lõppkiirust piiras pöördepiiraja, viimased 50+ meetrit paukus.
Esimesel käigul oli auto parem kui rada ja juht ning 2.0 asemel tuli kuskil 2.7 sek 0-100 km/h.
Aga teisel (võrreldav kiirendus 4 sek 0-100) ja kolmandal käigul (6 sek 0-100) hakkasin mõtlema, et võiks olla rohkemgi kui 800 hj. Kuigi terve 402.33 meetrit olin istmes sees nagu pannkook ja kiirendus 200 km/h juures oli parem kui tavaautol täiega kohaltvõttes.
Aga see polnud ju võistlusauto, vaid tavabensiinil töötav aus tänavaauto. Ja tänaval piisas 800 hj'st täiesti
|
06.05.2003 at 07:21 |
Last edited 06.05.2003 at 07:24 by partel
|
newton Moderator |
ajalootund
Räägiti siin ajaloost, ma siis üritasin mingi vähe täpsema variandi kokku panna:
Kõigepealt saime me Pärtliga Tartus kokku ja leidsime, et USA autod on toredad. Mõlemad fännasime siis small-block 3rd gen F-bodyt, tema rohkem Camarot, mina rohkem Firet; Pärtel jagas matsu rohkem, teadis sellist venda nagu Lingenfelter ja juhatas mulle kätte mõned elementaarsed materjalid tehnikapoole mõistmiseks.
Siis leidsime, et net oleks hea kanal oma ideede propageerimiseks, aga see mõte kuhugi väga ei liikunud, kuni Pärtel ükspäev URLi saatis, kuhu ta minu mäletamist mööda oli suure osa praegu kiirendusvõistluste all olevast jutust juba valmis kirjutanud.
Siis leidsin minagi, et peaks ennast kätte võtma ja hakkaksin otsast kirjutama muskelautode ajaloo osa (mis isegi Pärtlile üllatuseks ei võtnudki tervet aastat ). Umbes samal ajal sattus mulle kätte B. Augensteini seletus võimsusest ja pöördemomendist, mis sai aluseks tehnika sektsioonile; edasi harisin ennast juba Hot Rod Mag'ist ja netist ning valasin samal ajal vastomandatud teadmisi praegu tehnika/mootor all olevateks artikliteks.
Materjali hakkas juba piisavalt kokku saama, et peaaegu asjalik leht üles panna. Sai siis seda nii ja naapidi proovitud, disainid oli üsna omapärased (mustal taustal), aga midagi aadressil hot.ee/v8power üles sai, peamiselt Pärtli jutt, minu asjad polnud siis veel valmis. Mõne aja pärast otsustasime siiski soliidsema ja loetavama valge kujunduse kasuks ja siis vist said juba esimesed minu kirjutised ka üles.
Umbes sellel ajal leidsime koos Pärtliga ka seda, et suurema usutavuse huvides on ikkagi vajalik oma domeen. Sai erinevaid nimesid õhku loobitud, kuna senine v8power oli lambist võetud ja tundus veidi labane. Torque Headquarters (tqhq) oli üks kritseldustest, mis ma ühel igavapoolsel justiitsministeeriumi nõupidamisel paberile panin. Kuna suhtlesime Pärtliga e-mailitsi, siis keegi seda lühendatud versiooni välja ütlema ei pidanud, mistõttu selle olematu hääldatavus tuli ilmsiks alles hiljem, kui üritasime end "inimestele tänavalt" (või õigemini "stripilt", alguses Speedestil, hiljem ntx. Soomes) suusõnaliselt tutvustada .
Nüüd oleme omadega aasta 2000 alguses. Kogu domeeni saamiseks vajaliku MTÜ'nduse ajas korda Pärtel ja 22. veebruaril olime oma domeeniga üleval ja hakkasime asju sinna sisse kantima ja laiemaks launchiks valmistuma, mina veel küsisin märtsis paljudelt inimestelt luba piltide kasutamiseks meie saidil.
2000. a. märtsis asutas Peep ezboard.com'is esimese USA autode teemalise foorumi, millest meie Pärtliga toona veel midagi ei teadnud; oma saidi tarbeks foorumi lisamine polnud meile (vähemalt mulle) veel pähe tulnud. Peatselt leidsime selle foorumi siiski üles, ja kasutasime võimalust oma saiti seal reklaamida, kuna osalesime oma vanas hot.ee kohas (aga uuendatud saidiga) publicity huvides isegi mingil hot.ee kodukate konkursil (ilma suurema eduta ). See kõik oli mai 2000 alguses. Peep leidis meie saidi sisuka olevat ja nii saimegi kolmekesi mai keskel kokku, minu jaoks oli see veel esimene sõit USA autos Otsustasime jõud ühendada, meil Pärtliga oli olemas domeen ja sisu, Peebul teadetetahvel (nii seda toona nimetati) ja Ameerika auto
Kunagi 2000. a. kevadel/suvel tegime siis väikse launchi neti uudistes ja värskes värgis ja olimegi kõige kupatusega üleval. Toonast foorumit saab veel praegugi nostalgitseda: http://pub8.ezboard.com/bv8board . Nagu üksvahe auto.ee'st läbi jooksis, oli see foorum koht, kus "kolm inimest kummisuitsetamisest unistavad". Aeglaselt hakkas siiski rahvast kogunema ja nii see asi tuule tiibadesse sai. Tuumikseltskonnaga liitus veel LaSa.
2001. aasta alguses vahetasime hostijat, et hakata kasutama oma foorumit, mitte mingit popuppidest vaevatud ja ookeanitaguse inimese suvast sõltuvat kohta. Suure sebimise ja ümberkirjutamisega sai uus ja "oma" foorum püsti, kuigi lõplikult teda parandada ei õnnestunudki, oli teine nii kehvalt kirjutatud. Aastakese sai sellega siiski läbi aetud, kuni 2002. a. märtsis tulime välja uue omakirjutatud foorumi ja saidi värskendatud näoga (mis ühtlasi mingi saidimootori moodi asja taha sai). Ja sedasi oleme siis vastu pidanud kuni tänaseni. |
06.05.2003 at 12:14 |
Last edited 06.05.2003 at 12:18 by newton (Moderator)
|
fire83 |
ajalootund
Töö on kõva, müts maha ja respect!
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
06.05.2003 at 14:10 |
|
mazza |
ajalootund
ot aga kas keegi liskas siia lingi pärtli kogutud teostega (need tem pärlid) otsisin aga ei leid loll olen vict seal on ilgal juhul paar päris head ütlemist |
06.05.2003 at 14:16 |
|
mr. RocknRoll |
ajalootund
Ajalugu huvitav lugeda, kuid mis lk oli JÖRMV8? |
06.05.2003 at 16:59 |
|
peep Moderator |
ajalootund
Umbes nii oligi, nagu newton kirjutas. Kohalikest autoteemalistest foorumitest peaks see vanim olema ja SR on teine. ee.auto newsgroup oli muidugi way enne olemas aga omal ajal oli ta pigem peldikusein, täna on juba päris hea. Esimeste kasutajate kohta on siin mingi inf. |
09.05.2003 at 20:29 |
|
Taavi |
ajalootund
Eh naljakas, see oli nagu alles eile. 2000a. alguses avastasin enda jaoks muskelautod, tundus täiesti uksumatu, et kunagi eksiteeris selline masin nagu LS-6 Chevelle ja 1968-dal aastal oli USA-s toodetud autode keskmine võimsuse reiting 289hj(69 ja 70a. kohta andmed puudusid). 2000 alguses ei leidnud ma veebist ühtegi eestikeelset muskelautodest rääkivat lehte. Siis hakkasingi ise samateemalist lehte sepitsema, kõige suurem dilemma oli õige eestikeelse vaste leidmisega seoses - kas muskelauto või muskliauto
Kuid maikuus tuli superüllatus, leidsin neti.ee-st sellise saidi nagu tqhq.ee Jätsin enda kesise üllitise pooleli ja lugesin silmad suured peas terve tqhq otsast lõpuni läbi, ning hakkasin pidevalt foorumit jälgima. Sai isegi Pärtliga mõned e-mailid vahetatud ja tõdetud, et LS-6 Chevelle on ikka üks enneolematu riistapuu, aga see kirjavahetus jäi kuidagi soiku ja kunagine plaan tqhq-le abiks olla, ning sisule tõlkimise näol lisa tekitada on ka siiani teostamata
|
17.05.2003 at 00:16 |
Last edited 17.05.2003 at 00:18 by Taavi
|
partel |
ajalootund
Kahju küll, kui kirjavahetus soiku jäi. Asjalikud kaastööd on alati oodatud.
LS-6 Chevelle on tore. Samuti on tore see, et netis-foorumites võib kohata inimesi, kes seda 1970.a. uuena poest ostsid ja tegid sellega muskelautode tippaastal nii mõnegi
|
17.05.2003 at 22:46 |
|
|