register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : dog ring straight cut gears  
Poster Message
5.0
dog ring straight cut gears
on kellelgi sellise hambumusega kasti pikemaajalise kasutuse kogemusi, et kas ta tavasõidu ajal liiga ebamugav pole? Sünkroniseerimata kast ju ikkagi ja seda vana gaz veoka tunnet mäletan küll ja ega see meeldiv pole, samas aga ei kasutata võidu sõitmisel mingeid vahegaase vana veoka mõttes ja lüüakse käik sidurita sisse ainult korraks gaasilt jalga kergitades ja alla vahetades alles sidur kasutusel.
Küsimuse mõte on, et kui manuaali modimiseks läheb, kas siis tasub kiirema käiguvahetuse nimel sünkrodest loobuda ja lisaks ka kuulata otse lõigatud hammaste häält? Igasugu mõtted ja arutluskäigud teretulnud.
18.06.2003 at 09:23
ollo
dog ring straight cut gears
Mitte et mul pikaajalisi (või üldse erilisi) kasutuskogemusi oleks, aga MHO siiski...
Dogboxi kasutamine tänaval on võimalik, kuigi tiba ebamugav (sidurit on mõistlik kasti eluea pikendamise huvides siiski kasutada). Naise kätte ka vast ei tasu autot anda:D Puhtalt tänavasõiduautole mina dogboxi ei paneks, aga kui aparaat tihedamalt ka võistlusrajal käib ja päevad läbi linnavahel ei kulge, siis why not, vahetused saab kiiremaks igal juhul.
Straight cut undab mõnuga, aga maanteesõidu mõnusamaks tegemiseks jäetakse vahel 4. ja 5. käik kaldhammastega (ja soovi korral sünkrodega), kuna käigukastis lendavad esimesena õhku tavaliselt madalamad käigud, kõrgemad kestavad paremini. Kas see undamine segab, sõltub kastist, autost ja segatava taluvuspiirist.
18.06.2003 at 09:44
5.0
dog ring straight cut gears
quote:
-ollo-: Mitte et mul pikaajalisi (või üldse erilisi) kasutuskogemusi oleks, aga MHO siiski...
Dogboxi kasutamine tänaval on võimalik, kuigi tiba ebamugav (sidurit on mõistlik kasti eluea pikendamise huvides siiski kasutada). Naise kätte ka vast ei tasu autot anda:D Puhtalt tänavasõiduautole mina dogboxi ei paneks, aga kui aparaat tihedamalt ka võistlusrajal käib ja päevad läbi linnavahel ei kulge, siis why not, vahetused saab kiiremaks igal juhul.
Straight cut undab mõnuga, aga maanteesõidu mõnusamaks tegemiseks jäetakse vahel 4. ja 5. käik kaldhammastega (ja soovi korral sünkrodega), kuna käigukastis lendavad esimesena õhku tavaliselt madalamad käigud, kõrgemad kestavad paremini. Kas see undamine segab, sõltub kastist, autost ja segatava taluvuspiirist.
5. jääks jah kaldhambaga
18.06.2003 at 09:49
peep
 
Moderator
dog ring straight cut gears
Kiirema käiguvahetuse ja parema stardi nimel installi pigem automaatkast juhul kui kiirendamisest jutt. Kahtlustan ka, et selline otsehambumisega kas maksab päris korraliku summa, mis kasti Sa konkreetselt osta tahad ? Müra ei tea kommenteerida aga sellise kastiga Evo IV, millega sõita on õnnestunud oli kastimüra sees päris tugevalt kuulda ja igapäev küll ei viitsiks. Lisaks veel niipalju, et korraliku shifteriga ning peale väikest harjutamist saab vabalt ka tavalise kastiga käike vahetada nii, et jalga gaasilt ei tõsta aga selleks pole meie radadel lihtsalt pidamist ehk rattad hakkavad ringi käima 1-2 ja vahel ka 2-3 vahetuse ajal siis kui masinal piisavalt jõudu on.

Vabanda, panen siia tiba üldist juttu auto modimise kohta ehk on Sulle või kellegile teisele abiks:

Enne kui hakata arutlema kas osta üks jupp või teine, pane paika üldpõhimõtted:
1. milliseks otstarbeks Sa oma autot ehitad (street, strip, street/strip) ja milline on soovitav performance tase (kiirendus, juhitavus, pidurdusvõime, mugavus, töökindlus jne.)?
2. kui palju oled nõus oma eesmärkide saavutamiseks raha kulutama ja kas see on piisav p.1 nõuete täitmiseks ?

Ja rusikareegel on, et kõige kallim on ehitada universaalset autod (kasutamiseks nii tänaval kui ka kiirendustel ja ringrajal jne.) ning universaalsed lahendused ka töötavad kõige kehvemini ehk lõppkokkuvõtteks saad Sa auto mis ei ole mugav igapäev liigelda, ei ole tegija stripil ja ka ringrajal jääb teistele alla. Otstarbekam on keskenduda ühele peaeesmärgile.
18.06.2003 at 09:52 Last edited 18.06.2003 at 09:54 by peep (Moderator)
5.0
dog ring straight cut gears
quote:
peep: , mis kasti Sa konkreetselt osta tahad ?
T5

saab vabalt ka tavalise kastiga käike vahetada nii, et jalga gaasilt ei tõsta
need vähesed korrad, mis olen sõitnud olen alati nii teinudki

Ja rusikareegel on, et kõige kallim on ehitada universaalset autod (kasutamiseks nii tänaval kui ka kiirendustel ja ringrajal jne.) ning universaalsed lahendused ka töötavad kõige kehvemini ehk lõppkokkuvõtteks saad Sa auto mis ei ole mugav igapäev liigelda, ei ole tegija stripil ja ka ringrajal jääb teistele alla
See just plaan ongi ja puudused olen endale teadvustanud, ehk siis leppinud, et enamasti on keegi minust parem
.
18.06.2003 at 09:58
CoachMan
 
dog ring straight cut gears
Tegemist küll puhtalt arvamusega kuna tänaval pole otsehambumisega kastiga sõitnud aga pakuks, et rahulikult (linnaliikluses) saab sellisega sõita ainult nii nagu gazikuga s.t. vahegaasiga. Ja sõitmine on paras töö nii et üsna higiseks võtab. Rajal muidugi teine lugu, seal pidevalt max lähedane vedu peal ja võimalik tõesti väga kiiresti vahetada. Lisaks kuluvad sünkrodeta kastis muhvid päris kiiresti. Oleneb küll kastist aga arvatavasti peab ikka iga mõne Kmiili läbimise järel kasti hoolduseks laiali kiskuma. Seega soovitus - kui plaanid sõita peamiselt ring- või kiirendusrajal ja mitte üle Kmiili hooajal siis on sünkrodeta õigustatud. Muidu vist mitte.

PS Ringrajal ei kasuta paljud sõitjad sidurit ka käike alla vahetades s.t. ainus hetk kui pedaali üldse puudutatakse on stardis.
18.06.2003 at 09:59
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : dog ring straight cut gears  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.