register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Big Red  
Poster Message
peep
 
Moderator
Big Red
Jäis silma sisseskännitud artikkel autost, mis rohkem kui 10 aastat tagasi oli maailma kiireim tänavaauto ja kindlasti ka siit rahva hulgast paljude ihalusobjekt.:)

http://www.racehome.com/images/camaros/Gottliebpage1.jpg
http://www.racehome.com/images/camaros/Gottliebpage2.jpg
http://www.racehome.com/images/camaros/Gottliebpage3.jpg
http://www.racehome.com/images/camaros/Gottliebpage4.jpg

PS. siin on veel igasugu stuffi:

http://www.racehome.com/piclink.htm
17.07.2003 at 16:18 Last edited 17.07.2003 at 16:20 by peep (Moderator)
hypertyyp
Big Red
546 CID ja 7000 RPM...:eek

OUCH...
20.07.2003 at 12:36
forced2race
Big Red
Ouch , yeah !:)

____________________________
Save The Wave (vette 91 )
21.07.2003 at 12:46
Taavi
Big Red
Sisuliselt tegemist tänapäeval väga moes oleva Pro-Touring stiili eelkäija/algatajaga. Tore, et kõik tasemel usa masinad veerandmiili rajal ei ela. Aastal 2009 võtab südame härdaks vanakooli lahendus, kus 540cid karpaga vabalthingav V8 on pöördemootoriks ehitatud ja pandud tippkiiruse/maantee jaoks projekteeritud klassikalise poniauto keresse.

http://speedhunters.com/archive/2009/08/26/car-spotlight-gt-gt-the-big-red-camaro.aspx



19.12.2009 at 15:39
DevilDeVille
  
Big Red
njaa, omalajal avaldas eestikeeli sellest artikli seletamatutel põhjustel Äripäeva nimeline väljaanne. küll oli palju rõõmu eurojapside fännidele seletada, kuidas kapten Bertorelli poegade superautu mingi mikihiire käest hambasse sai :)

nostalgia...

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
19.12.2009 at 17:21 1 edit. Last edited 19.12.2009 at 21:08 by DevilDeVille
Lowrider
Big Red

Karm asi ikka rsk
19.12.2009 at 19:14
partel
  
Big Red
Aftermarket on vahepeal ikka arenenud...

Vabalthingavad on 900+ cid, 500 cid Pro Stocker käib 10500+ rpm, Nascari tehnika kestab 500 miili @ 9000+ rpm jne. Sarnase töömahuga blower paadimoorid annavad 1500 hj (s.t. vastupidavuse mõttes, mõeldud pikaajaliseks gaas põhjas, pöörded punases, max boost rezhiimiks, erinevalt on-off automootritest).

Muhelema paneb, et artiklis on plokikaaned kõige suurem probleem - praegu on ainus probleem õige plokikaanecombo valik põhim. lõpmatu arvu variantide seast.

Äripäeva artikkel oli üsna meeldejääv :), selles mõttes on natuke "lapsepõlveunistust" täidetud, näiteks ise tänaval sõitnud selles kontekstis identse mootoriga: 528 cid, aluplokk, 780 hj ja ka näppinud mitut 540 cid konet.

Tollal vast klapivedrude vastupidavus "pööretepiirajaks", pidi kasutama suht tagasihoidlikku nukka.

Teisest küljest muidugi kas võimsus põhiprobleem ongi, aero ikka. Näiteks 1400 hj Pro Stockil on samuti downforce põhim null ja 200+ mph juures õhutakistuse tõttu võivad rattad spinnida, nagu tavaautol paneks nina vastu seina ja annaks gaasi. Kurvisõidust rääkimata, kes mäletab kui F1's TC lubatud oli, siis vilkus see kurvis näiteks 5.käigulgi.

BTW, plokiehitajaks olev Donovan oli drag racer, samuti praegu igal alal populaarse Dart asutaja Richard Maskin, nii et veerandmiilipõlguritel ei maksaks liiga hoogu ka minna. :)


____________________________
_
20.12.2009 at 22:18
tqhq.ee foorum : Autod : Big Red  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.