Poster |
Message |
tws |
V8 Camaro igapäevasõiduks
vajan abi!
kui reaalne on 3rd gen V8 camaro kasutamine igapäevasõiduautona (pere ainukese autona)?
praeguse autoga on sõitu u 300 km nädalas, seda peamiselt linnas.
jättes siinkohal välja bensiinikulu, kindlustuse hinna jm, kui palju võiks minna keskmiselt remondi peale iga kuu?
mulle on räägitud, et usakatel pidid sillad hullult lagunema ning üldse on väiksematelgi varuosadel kolmekordsed hinnad. mul on praegu ka usa masin, mille ülalpidamisega tulen vaevu toime. samas, v8 camaro kohta öeldakse, et ta on vastupidav, ning chevy osad pidid chrysleri omadest odavamad olema. olgu veel öeldud, et ise üldse autosid kapoti alt ei tunne. õli suudan ise ära vahetada, võibolla ka piduriklotsid, aga that's about it...
nii et siis..
on äkki kellegil kogemusi, kui palju võiks olla orienteeruv summa, mis kulub varuosadele iga kuu (millega tuleb arvestada)? (konkreetne isend peaks ideeliselt olema väga heas korras ning koheselt remot ei vaja)
ps. ma tean küll, et sellel teemal on siin enne juttu olnud, aga varuosade hindadest jm $-juttu ma ei leidnud
tänan |
23.09.2003 at 07:44 |
|
max |
V8 Camaro igapäevasõiduks
On nagu tavaline auto, kindlasti ei midagi hullemat. Paari aasta jooksul ei pidanud eriti midagi tegema. Suurematest asjadest pendelhoob esisillas (~1k) ja sidur sai uue ketta (~1k). Vahetasin mõne pirni ära ja spidoka trossi (~200-300), mis eelmisest omanikust puru oli. Ja loomulikult tavapärased hooldustööd - õlid, filtrid (odavad).
Sind huvitavaid hindasid võid otse varuosapoodidest uurida. Keskmine tase. |
23.09.2003 at 08:04 |
|
peep Moderator |
V8 Camaro igapäevasõiduks
Tere
Seda oled lugenud ?
http://www.tt.ee/mikkor/autod/camaro.html
Korras auto puhul küll ei pea iga kuu varuosadele kulutama, Sinu aastase läbisõidu juures (15 k. km.) ei tohiks midagi katki minna esimesel aastal ja ka teisel mitte, kui auto on ideaalses korras. Küünlad, filtrid, piduriklotsid, õlid on muidugi vaja vahetada regulaarselt. Ma küll ei kujuta ette, kustkohast sellist 3-gen Camarot leida, isegi kõige uuemad on tänaseks 11 aastat vanad... Juppide hinnad on üldjuhul odavad, kuna tegemist iidvanade tehniliste lahendustega aga osi ei pruugi alati riiulis olla ja toomiseks tuleb keskmiselt nädal arvestada.
Oled Sa kunagi Camaroga sõitnud ? Ja talvel ka ? |
23.09.2003 at 08:08 |
|
pisike99 |
V8 Camaro igapäevasõiduks
Täiesti kasutuskõlblik igal aastaajal, jupi hinnad võrreldavad tavalise euroauto hindadega. Ise olen sellist kasutanud 3 aastat igapäevase ja ainukese autona.
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
23.09.2003 at 08:44 |
|
camsist |
V8 Camaro igapäevasõiduks
Sõidan sellisega igapäev tööle, poodi ja kuhu iganes tarvis oleks. Just ise mõtlesin ka mõned päevad tagasi, et nii huvitav kui see ka ei ole, ei ole camarol juba ligi aasta otsa midagi katki läind või mingi muu probleem esinenud. Kõik, mis teind olen on kas elementaarsed asjad (õlid, klotsid) või siis lihtsalt sportlikust huvist "tjuunimine" (uus karpa, sisselaske töötlemine jne). Aga enne kõike seda sai muidugi enamus olulisi asju ka ära vahetatud nagu mootor ja käigukast ja osake roolivarrastest.
Olen siiamaani sõitnud temaga ka aastaringselt, talve tingimustes saab ta hästi hakkama, kui just poole meetrisesse lumme ei roni. Ja teiseks probleemiks on linnas igasugu kõrvaltänavad, kus paks lumeködi maas on ja siis võib juhtuda, et jääb põhjapeale kinni.
Aga üldiselt ainuke kulu on bensiin, mida ta ka ei tea, mis palju ei võta.
____________________________
'86 Camaro |
23.09.2003 at 08:57 |
|
tws |
V8 Camaro igapäevasõiduks
aitäh kiire vastukaja eest,
mis osutus positiivsemaks, kui ootasin.
hakkab tunduma, et kui mul iga kuu u 1k oleks remo peale välja käia, polegi nii võimatu
kui ideaalses korras too auto on, selgub ilmselt varsti, ning kehvas korras autot ma ilmselt ei osta.
camaroga pole sõitnud, kuid tugev talvekogemus tagaveolise vana bmw-ga. see oli küll manuaal - kas automaadiga camaroga on raskem teel püsida?
kas '89 V8 camarol on ka turuhind? (kui ikka eeldada, et ta on ostuhetkel ilma silmapaistvate vigadeta)
|
23.09.2003 at 09:05 |
|
ylovoitka |
V8 Camaro igapäevasõiduks
Eestisse saaks umbes 60-70 kiloga väga korraliku masina. |
23.09.2003 at 09:23 |
|
foke |
V8 Camaro igapäevasõiduks
Olen ka oma camaroga talvel kulgenud, naelad all, täitsa ok, isegi kift, ütleks. See oli siis 305+th700.
Nüüd enam talvesõidule ei mõtle
hoolduskulud on pigem väikesed kui suured, auto on olemuselt tugev ja lihtne, väsima kipuvad ehk puksid.. aga millistel autodel nad meie teedel ei väsi.
Kui auto ikka tehniliselt enam-vähem järjepeal hoitud, ära ülalpidamise pärast pabista, ka aftermarket on Camarode osas Eestis täitsa olemas, juppe ikka liigub |
23.09.2003 at 09:26 |
|
tws |
V8 Camaro igapäevasõiduks
aga kas selle mudel juures võib rääkida ka mingist 'ekspluatatsiooniperioodist'?
st. kuigi isend on hetkel heas korras, on tal siiski ka aastanumber (89) ning läbisõit (160 000). kas ei või juhtuda, et just nüüd hakkavad asjad lagunema?
põhiliselt huvitab mind muidugi mootori kasutusperiood, kuna V8 ka üks peapõhjus, mille pärast mul just selle auto ostu plaan on. |
23.09.2003 at 09:54 |
|
camsist |
V8 Camaro igapäevasõiduks
quote: tws:kas automaadiga camaroga on raskem teel püsida?
Ei ole rasket midagi, gaasiga pead loomilukult ettevaatlik olema.
____________________________
'86 Camaro |
23.09.2003 at 09:57 |
|
ervin |
V8 Camaro igapäevasõiduks
quote: camsist: quote: tws:kas automaadiga camaroga on raskem teel püsida?
Ei ole rasket midagi, gaasiga pead loomilukult ettevaatlik olema.
õige tähelepanek, kõik linnalegendid automaatkasti talvesõidukõlbmatuse kohta on minuarust mingite vanade konservatiivsete pässide leiutatud Muide, hange kinni jäädes on just tunduvalt mugavam kui manuaaliga -- paned käigu sisse ja lähed ise välja lükkama muidugi eeldusel, et tühikäik väga kõrge pole
camarost veel nii palju, et mulle tundus tagaots tohutult kerge ja seetõttu harjumatu, aga see ei olnuud nüüd küll mingi ületamatu probleem. |
23.09.2003 at 10:27 |
|
PlyVal64 |
V8 Camaro igapäevasõiduks
No pagan, Mati sõitis oma Vettega terve talve ja seda siis, kui ikka Tallinn talv otsa pilgeni lund täis oli ja mingist mõistlikust lumekoristusest juttugi polnud. Jäi kah ellu
Endal kogemus talvest nii Ply kui Impalaga. Pluss lugematu hulk muid RWD autosid. Vast ainuke häda kipub USA-rauaga nende tihti ebapiisav küttesüsteem olema. F-bodyl aga sõitjateruumi kubatuur nii pisike, et selle peaks too küte küll saunaks ajama. Mingist muust ebamugavusest vast ei tasu rääkida ... kui just kitiga kast ja 350+ hj pole. Jeebu rehvid alla ja tuld |
23.09.2003 at 10:55 |
|
peep Moderator |
V8 Camaro igapäevasõiduks
160 t. km. ei ole mootorile probleemiks, kui on korralikult hooldatud/peetud. 300 t. võiks olla see koht, kus tuleb kaaluda kerget ülekäimist. Aga muus osas on Camaro auto nagu iga teinegi, 160 t. on juba selline läbisõit, et kindlasti on vaja üht-teist kohendada. Potensiaalsete vigade nimekiri on päris pikk aga kindlasti ei lagune kõik korraga. Muidugi oleneb, kes on olenud eelmised omanikud ehk ära ilma spetsialisti hinnanguta mingil juhul raha välja käi - halva kohtlemise märgid on tihtipeale näha. |
23.09.2003 at 11:41 |
Last edited 23.09.2003 at 11:44 by peep (Moderator)
|
ervin |
V8 Camaro igapäevasõiduks
Ja legendid ameeriklaste juppide kõrgest hinnast on ka minuarust BS, enne lähed sa japside ja sakslastega (pean silmas audisid, mersusid jne) halliks kui ameeriklasega. Nagu ka kuskil eelpool mainitud on aftermarket 5+! Iseasi on muidugi kütusekulu, aga see on ka inidividuaalne. Mõni mees kirub maapõhja, mõnel teisel jälle kaalub "fun factor" kütusekulu üle... |
23.09.2003 at 12:00 |
|
vkx |
V8 Camaro igapäevasõiduks
See suure kütusekulu kritiseerimine USA-kate puhul on minu meelest täielik võhiklik jama. Millega võrreldakse... 1,6Golf, 1,1Fiesta?! Võrdleks ikka võrdväärsetega! Kui ikka jutt käib USA V8-test, siis paneks vastu ka sama töömahuga Euro või Japsi tooted. Minu arvates sobiks võrdluseks sellised: MB 500/560SE/SEC/SL; Audi V8/A8/S-id; BMW 540; Lexus 400, need tulid esimese hooga meelde. Kui USA 5,0-5,7 keskmiseks kuluks võiks öelda umb.15l ja sellest üles, vastavalt vajutamisele, siis ma tahaks näha, et ülal nimetatud Eurokad ja Japsid vähemaga hakkama saaksid. Ja tegelikult kulutavad ka väiksema töömahuga rullnokkade lemmikud vähemalt sama palju kui mitte rohkem arvestades nende sõidustiili: BMW al.320-525/530, Opel Omega2,0-/Senator-3,0, Ford Scorpa2,0-, jne. Minu kunagine 2,0 Xantia kulutas 10-12 linnas!!! ja fun factor polnud veeranditki V8 USA-kaga võrreldes! |
23.09.2003 at 12:24 |
|
vvt |
V8 Camaro igapäevasõiduks
To vkx: nüüd läheb sul endal natuke sinnapoole ka jutt....miks võrdled camaro ja luksusautode
kütusekulu omavahel Nt minu omanduses oleva "rullnoka lemmiku" igapäevakeskmine jääb 12/l 100 km kanti......kw on ka ehk võrreldavalt sama aasta 305/350-ga. Funfactor on maitse asi, siin pole arutamise koht....
Topicu algatajale: nähtavasti fwd Chryslerist on Camaro suurusjärgu võrra tugevam auto. Küll aga ostmisel vana tõde, et aastaid Eestis peetud on enamasti pideva kummisuitsetamise vms tõttu panniks sõidetud...kui üksik korralik ei satu. Nende vanema otsa karpamootorite juures ei maksa ökopilli otsida, siis juba uuem ja EFi-ga.......et siis välismaale otsima....alljärgnev jutt muidugi igapäeva tarbeauto vaatevinklist.
Kastidest: rallimiseks on TH-700 vähem vastupidavam kui 350 või 400.
Kui oled suuremat sorti mees, siis esialgu tahab harjumist madal sisse/väljaronimine, mis ülikonnas ja lobjakase ilmaga pole teab-mis meeldiv, aga sportauto nõuab ohvreid ja on kindlasti harjumise asi.
Kui nüüd autogurmaani kalduvusi on, siis IMHO tundub 4gen täpsema roolimise ja juhitavusega kui 3 gen. Samamoodi tundus sama aasta Mustang parem Camarost/Firest. Ju siis lattroolis on asi.
Modimine on lihtne ja suht odav, jupid igale maitsele saada. Rehvidega on siis kehva kui handling oluline - vajaliku laiusega rehve tehaseveljele euroopa firmad suurt ei tee, sobiva laiusega 17'' maksab palju tuhandeid. Nendest Cooperi ja BFG tänavarehvidest isiklikult ei arva midagi (peale odava hinna), sama kinnitavad jka rehvitestid. IMHO. |
23.09.2003 at 16:39 |
|
vkx |
V8 Camaro igapäevasõiduks
quote: vvt: To vkx: nüüd läheb sul endal natuke sinnapoole ka jutt....miks võrdled camaro ja luksusautode
kütusekulu omavahel
Loe mu jutt uuesti läbi, ei võrdle Camarot luksusautodega vaid USA V8-t samaväärse töömahuga Euro/Japsiga, olenemata kere tüübist(2door või fullsize). Loomulikult tuleb arvestada enamvähem sarnase masinate üldkaaluga. |
23.09.2003 at 16:59 |
|
peep Moderator |
V8 Camaro igapäevasõiduks
Nii ta on, kui võrrelda TPI, LTx ja LSx mootoriga F-body/Corvette muu maailma sama ideoloogiaga (ehk performance ja/või suur mootor) autodega, siis kütusekulus olulist vahet pole. Vaatasin just, et Impreza Sti ja Z06 Vette omasid pea täpselt samasugust kütusekulu näitajat. Aga kütusekulu polnud küsija mure ehk see selleks...
Endal oli viimase paagiga kulu ca. 14 l./100, mis sisaldas Tallinn-Pärnu-Tallinn, Open Track üritusel osalemise ja kaks päeva linnasõitu. Ise olen rahul. |
23.09.2003 at 17:56 |
|
mr. RocknRoll |
V8 Camaro igapäevasõiduks
Sry OT. Miks Camaro V6l on tehasekulu 3liitrit suurem kui Z28l?
____________________________
44269 |
23.09.2003 at 18:10 |
|
vvt |
V8 Camaro igapäevasõiduks
to vkx:IMHO mõttetu võrdlus SEC vs Camaro, veel mõttetum on nt A8 vs Camaro. Midagi võrreldavat nt aastast 1985 on nt Camaro vs 635CSi või .... Kui oled nt lahti võtnud sama aasta Camaro ja SEC armatuuri või juhiukse, on kerge aru saada ka seda kütusekulu põhjust. Mootorist saadud eelis kadus lihtsalt kõvemat sorti müraisolatsiooni edasivedamiseks...
Tegelikult tollel ajal Euroopas võrreldavat sportkupeed polnudki - Mercedes pole seda kunagi taodelnud, Audil-Opelil polnud kubatuuri ning 850i tulekuga kadus ka viimane "kubatuuriga" sportkupee vanalt mandrilt.......
kuna siinsel turul pole ostjat sellisele autole....
Et eurojaps võtab suht palju ka camaro suht vähe (kubatuuri kohta) ei tähenda mitte mingit tehnoloogia-alast vaidlust vaid lihtne tõde, et poole suurem mootor võtab tavaliselt vaid 20% rohkem kütust....ja asi ei puuduta ameeriklasi, japse vms.... |
23.09.2003 at 18:54 |
|
tws |
V8 Camaro igapäevasõiduks
bensiinikulu pole tõepoolest oluline, seda saab kuidagi nagu ise ka kontrollida, kui kulukaks läheb (sellel isendil on kusjuures sissepritse, mitte karpa)
madal sisseastumine pole siiani probleemiks olnud - ka daytonal umbes sama. ning kui ülikonnamees oleks, siis vaataks rohkem MB vm sellise poole vist.
juhitavuse koha pealt samuti - eriline kihutaja pole.
pean silmas rohkem - mugavus, konditsioneer, hea kiirendus, vastupidavus, odavad varuosad ning loomulikult hea välimus
just see vastupidavus ja osade hinnad tekitavad küsimärke, millele olen juba natuke vastust saand.
ning veel 1 küsimus - nimelt klaaside kohta. teatavasti tekivad eestis sõites esiklaasile pidevalt mikrokriimud ning küljeklaasid purunevad makivaraste käes. kui palju klaasid võiksid maksta (kasvõi ntx kasutatud - kas neid üldse on)? |
23.09.2003 at 19:20 |
|
vkx |
V8 Camaro igapäevasõiduks
quote: vvt: to vkx:IMHO mõttetu võrdlus SEC vs Camaro, veel mõttetum on nt A8 vs Camaro.
Kordan: loe KORRALIKULT läbi minu esimene postitus, leidsid sa sealt kuskilt minu konkreetset viidet Camarole ja ainult Camarole? Ja nüüd loe veel kord läbi minu teine postitus. Kui sinu eesmärk ei ole vaielda lihtsalt vaidlemise enda pärast, siis peaksid loodetavasti minu jutu pointist aru saama. |
23.09.2003 at 19:29 |
|
peep Moderator |
V8 Camaro igapäevasõiduks
quote: tws:pean silmas rohkem - mugavus, konditsioneer, hea kiirendus, vastupidavus, odavad varuosad ning loomulikult hea välimus
Hakkame asjale lähemale jõudma, nimetad juba neid asju mis Sulle olulised on. Ja nüüd pean Sind kurvastama, kuna mugav pole Camaro kindlasti mitte. Vedrustus on jäigapoolne ja suurematel ebatasasustel kipub kõvasti raputama ja tagarattad ei taha teega haakuda jäiga tagasilla tõttu - näiteks treppi sõidetud kurv on selle autoga üliohtlik, kui liialt kiiresti siseneda. Ebatasasel kruusateel mina enda omaga ei saa üldse sõita kiiremini kui 30 kmh. Muifugi võib ju pehmemad vedrud panna aga siis kaotad juhitavuses siledal teel. Siis pisematest puudustest peab ära mainima kaasistuja pool põrandal asetsevat kühmu, mille all on katalüsaator. Konsulteeri enne oma teisepoolega, kas ta soovib selle otsas istuda. Lisaks nähtavus juhikohalt pole just suurem asi, kui kitsas kohas manööverdada - eriti tahapoole. Esituled on nõrgad, kui sõidad palju pimedas on soovitav lisatuled paigaldada.
Üldiselt Camaro kohta on netis nii palju infot, et kui natuke vaeva viitsid näha, saad täpselt teada kuidas näeb välja elu 3-gen Camaroga. |
23.09.2003 at 19:49 |
|
tws |
V8 Camaro igapäevasõiduks
quote: peep:Üldiselt Camaro kohta on netis nii palju infot, et kui natuke vaeva viitsid näha, saad täpselt teada kuidas näeb välja elu 3-gen Camaroga.
mõningaid mööndusi olen nõus tegema, esmatähtis ikkagi mean look ja kiirendus. mugavuse all mõtlesin seda, et roolis olla oli igati , sõitvas autos pole aga istunud
eks ma netis olen kolanud ka.
kuid ilmselt eesti teed ja siinsed varuosade hinnad (mis oli minu probleemi sõlmpunkt) erinevad vist siiski .com lehtedel mainitust? |
23.09.2003 at 20:48 |
|
erik |
V8 Camaro igapäevasõiduks
quote: tws:madal sisseastumine pole siiani probleemiks olnud /.../
konsulteeri seda küsimust ka teispoolega. Miniga on kuulu järgi selle katalüsaatori otsast suht k*sine end välja kolida. Pükstega ei ole vahet, sirutad ühe jala autost välja ja ukerdad natuke
quote: ning kui ülikonnamees oleks /.../
[eneseõigustus ]pole ülikonnaga ka häda midagi [/eneseõigustus]
quote: juhitavuse koha pealt samuti - eriline kihutaja pole
Ma ei ole 3. gen masinaga sõitnud, aga enda omal olen ka tähele pannud, et ka 90 km/h lauges kurvis väikese ebatasasusega kipub esiots pidamist kaotama. Konkreetne koht on Tln-Trt maantee kuskil 40-50 km-l. Samas, kui Peep siunas siin kruusateel sõitmist, siis minu oma on oluliselt parem, kui 2000 Hyundai Coupe, millega ei saanud üle 50 kruusal sõita.
Lisaks veel. Sõidan ise läbi talve, lamellidega. Eest see tuulesuunaja kipub teinekord lumevalle kündma, aga mul on see pehmest plastmassist ja väga katki ei ole kippunud minema. Maja ees on mul kuumaastik, mistõttu pean sõidutrajektoori väga hoolikalt valima. Süda tilgub verd, kui põhi vastu maad kriibib .
Selle autoga talvel sõites peab mõistust üle keskmise olema, samuti tasuks esimeste vihmadega ettevaatlikum olla. Ja mitte üldse muretseda, kui viletsa ilmaga lumeplägas "nii vägeva autoga" piruka-renoodele ja -seatidele maanteel jalgu jääd. Nähtavuse ja tulede osas nõustun Peebuga.
Vaatamata kõigele, ma ostaks selle auto
edit: kiirendusega harjub kibekähku ära ja loodad varsti juba paremat |
23.09.2003 at 20:51 |
Last edited 23.09.2003 at 20:52 by erik
|
|