register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Arhiiv - burnout manuaalkastiga  
Poster Message
newton
 
Moderator
Arhiiv - burnout manuaalkastiga
Newton:
Jällegi edastan meili teel tulnud küsimust:
------
Mul on küsimus, mis on tekkinud tqhq.ee lehekülge vaadates.
Nimelt, kuidas teostada manuaalse käigukastiga autoga burnouti?
------
Mustang GT, teised praktikud?

LaSa:
tehnika sama ju... üks pedaal juures ainult... mul 1päev sinilinnuga isegi õnnestus pea-aegu-et.. aind mootor nõrgaks jääb. Ja suitsu kah ei tuld.

wax:
Abiks on 2x varuratas (selline kitsa Ereliukase kummiga, teate ju küll) vedaval sillal

Mustang GT 94:
Võin ette näidata. Oligi plaanis enne talveund muster maha lasta. Asi lihtne: ühe jalaga pidurit ja gaasi korraga jne - auto püsib kenasti paigal ja tagaketsid käivad ringi. Kas keegi fotika päästikut vajutaks ?

LaSa:
karta on, et ned jalgrattarattaga varurattad ei kannata eriti kärsatamist...

Newton:
Fotokat võin hoida küll, ja isegi pilti teha, aga seleta lähemalt:

1) 1. käik sees, sidur sees, pidur sees
2) Siis kannaga? gaasi ja sidurit üles?

Mustang GT 94:
Kuidas keegi, mina vajutan kannaga pidurit ja varbaga gaasi, vasakuga sidurit. Mustangil on norm olukorras kõik pedaalid eri kõrgusel. Kui trikke hakkad tegema, siis saad kohe aru, miks nii - ilmselt profid sõtkuvad suvalise jalaga suvalisi pedaale.

Newton:
Ja pidur on kogu aeg põhjas?

Jyrki:
Of course it's easiest with a line lock, but can be done without it. You have to press the brake lightly with your heel and the gaspedal with your toes, raise the rpm to the level where engine makes enough power then first raise the clutch slowly so that you'll get all the 'loose' out of the powertrain and after you do let the clutch come up quick and at the same time press the gas deeper. This needs some practicing, but when youget the system figured out it's very easy and will not put a lot of stress to the drivetrain. You must get the tire speed up fast or the car may wheel hop or get out of straight if you've got a posi rear. I have not done that with a really powerful manual car where you can start the burnout with a higher than first gear, but the real fun starts when you try to upshift while burning rubber.

mrtn:
Mustang gt, millest see sinu pära nihkumine külgsuunas koheselt peale kummide keeramist? esipidurid võtavad ebaühtlaselt? sild ei lukustu nii äkki? a muidu oli lahe vaadata, rahvas ka juubeldas vabaduse platsil :)

Mustang GT 94:
Ega see auto poleks liikunud kuhugi, aga Peep ja Newton istusid ühe külje peal ja kallutasid, tahtsid vist Laurit hirmutada. Selle peale muidugi 454 tegi paha häält ja minul hakkas varvas värisema.
Avastasin paar päeva tagasi, et pärast rehvi remonti Tartu mnt. Isko kummiremonditöökojas oli sealne "meister" tagum. paremp. rehvi tagurpidi peale pannud.
09.02.2001 at 12:04
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Arhiiv - burnout manuaalkastiga  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.