register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Kabrio ehitamine  
Poster Message
rnx69
Kabrio ehitamine
Tervitused!

Küsimus oleks selline - kas keegi on kokku puutunud Eesti seadustega kooskõlastatud auto toplessiks tegemisega. Pakuks just huvi, kui palju torusid tuleks autosse keevitada, ja kuhu täpselt. Ning oleks ka huvitav teada, kuidas ARK suhtuks varianti, et ümberminekul toetab auto raskust ainult tugevdatud tuuleklaasiraam. Niipalju, kui mul on mulje jäänud, tahab ark lahtisel autol näha väga turvalooka (sic).

Lisaks oleks vaja abi kroomimistöödel soov. lõunaeesti piirkonnas, detailiks Jawa paak, pind on poleeritud ja vase peale saamine ei tohiks ka takistuseks olla...
10.02.2004 at 12:10
deville 66
Kabrio ehitamine
usutavalt saad kõige targemaks siit edasi minnes :evil

http://www.hot.ee/rcclub/zaz.htm

Meeldivat ehitamist


____________________________
eks Tahoe´03
eks DeVille´66
eks Camaro x 2
eks Blazer 4,3
eks Chevrolet Lumina APV
eks Pontiac Sunbird
eks Pontiac Grand AM
eks Vette 68
10.02.2004 at 14:51
Lendur
Kabrio ehitamine
Kasutaja Joel siin ju ehitanud.

http://www.hot.ee/zaz965cabrio/
10.02.2004 at 14:55
Joel
 
Kabrio ehitamine
Mina tegin rauatöö ja ümberregistreerimise 2000. aasta kevadel. Ma ei tea kas sellest ajast saati on esitatavad nõuded samad või on midagi muutunud. Pigem usun seda viimast varianti.

Aga jah, lahtiseks ümberehitataval auto turvakaare puudumine juhi pea taga ei olnud tollal vähemalt lubatav, ega minagi seda eriti ei tahtnud sinna panna. Igaljuhul pidi see turvakaar olema õmbluseta torust läbimõõduga vähemalt 50 mm ja seinapaksusega 4 mm (nende viimaste numbrite kohta ei julge enam pead anda). Kere tugevdustorud pidi olema õmbluseta vähemalt 50x25mm karprauast, seinapaksusega 2 mm (vist). Tugevdustorud pidid olema kere külge kinnitatud keevituse teel 120x120 mm plekkplaatide vahendusel, paksusega 3 mm. Neid nõudeid ei tasu eriti meelde jätta, parem ikka ARK Tehnoosakonnast järele küsida.

Minul mingit projekti ei olnud. Helistasin ARK'i ja teatasin, et nüüd on selline plaan, mille peale nemad andsid mulle Märt Lepik'u numbri, kes tuli isiklikult kohale ja selgitas mulle kõiki nõudeid, jagas õpetusi, pildistas autot kogu protsessi vältel ja lõpuks kirjutas ARK-le ekspertiisiakti. Tasu oli igati mõistlik. Ma ei tea, kas ta on enam ekspert, aga ta peaks asja jagama endiselt. Tel. numbriga saab äkki PlyVal64 aidata...
10.02.2004 at 18:27
PlyVal64
Kabrio ehitamine
Täiesti kogemata võite neljapäeval Märdi artiklit lugeda teemal: mida võib ja mida mitte:)
10.02.2004 at 18:46
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Kabrio ehitamine  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.