register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Velje väljapoole toomine  
Poster Message
tfr
 
Velje väljapoole toomine
Okei, kuivõrd velje laiemaks keevitamine on maha maetud, siis järgmine küsimus:

kas sillale osaks langeva koormuse koha pealt on vahet, kas panna 0-offsetiga velje asemele ca -20 offsetiga velg või panna 20mm spacer ja siis sinna külge see originaalvelg tagasi?

Ja soodsad ja kiired pakkumised (deadline kukub umbes 13:00 mailitsi või ~14:30 telefonitsi, 501 7621, selleks ajaks pean ära otsustama) 8Jx15 5x139.7 (5x5.5") offroad-veljele on oodatud. :)
29.03.2004 at 11:11
camaro89
 
Velje väljapoole toomine
Miks laiemaks keevitamine maha maetud??
29.03.2004 at 11:21
Indrek
Velje väljapoole toomine
Sillale langeval koormusel on ikka vahet, mida väljapoole viid rattad, seda suurem koormus langeb, eriti rattalaagrile.
Kuigi olenevalt autost võib vabalt mingi mõne cm-i väljapoole viia, kuna tihti on see hädavajalik maasturil, kuna suurema rehvi alla pannes hakkab muidu vastu käima koopasse ratta väljakeeramisel. Laagrile langeva koormuse osas peaks muudetud offset parem lahendus olema, aga saab ka originaal velje ja vahetükiga asja lahendatud.
29.03.2004 at 11:30
tfr
 
Velje väljapoole toomine
Maasturiga ('99 Jimny) ja sellele suurema kummi (31x10.5x15) allapanekuga ongi tegu.

Aga seda parem, ma oma mõistusega pigem kippusin kahtlustama, et spaceri abil tehtud lahendus on etem (üle-eelmisel omanikul, kes selle auto ehitamisega põhiliselt tegeles, olid spacerid, aga ta tahab nende loovutamise eest saada rohkem, kui mingid Mangels/AmericanRacing sobivalt rohkem väljas offsetiga veljed maksaks). Siis saab tänavakummid originaalvelje peale jätta ja vajadusel need ka alla lapata, kui pikemalt ainult asfaldil sõita vaja.
29.03.2004 at 11:32 Last edited 29.03.2004 at 11:39 by tfr
-fred-
 
Velje väljapoole toomine
quote:
tfr:
kas sillale osaks langeva koormuse koha pealt on vahet, kas panna 0-offsetiga velje asemele ca -20 offsetiga velg või panna 20mm spacer ja siis sinna külge see originaalvelg tagasi?


laagri koormus mõlemal juhul sama peaks ju olema
29.03.2004 at 11:46
Willie
Velje väljapoole toomine
Spacer on valus teema juhul, kui silla otsas on paarislaager. Siis on laagri telje suhtes päris tõsine vääne. See puudutab tavaliselt vaid sõltumatu vedrustusega sildu, sõltuva korral pole see vast probleem. Laagrile mõjuvad nad aga igal juhul.
29.03.2004 at 19:38
ollo
Velje väljapoole toomine
Mis vahet seal on, kas see x mm offseti muutust saadakse spaceriga või velje enda muutmisega?
Ainsad asjad, mis mulle pähe tulevad, on spaceri puhul suurem kaal ja rattapoltidele mõjuvad suuremad jõud. Laagritele mõjub suht ühtmoodi, arvestamata lisandunud massi, mis suht raske offroad ratta kogumassi puhul on väike.
29.03.2004 at 20:21
tfr
 
Velje väljapoole toomine
Selge. Igatahes sai täna TopPartsust ring American Racing 767 ära tellitud, 8x15 ja ET -19. Eks järgmine nädal, kui kohal on, paistab, kas ja kuidas alla mahub. :)
29.03.2004 at 20:25
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Velje väljapoole toomine  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.