register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : 0-100-0 vol. 2  
Poster Message
peep
 
Moderator
0-100-0 vol. 2
Ajakirjad on järjekordselt terve rea uudismudeleid ära testinud ja päris huvitavaid tulemusi saanud.

Kõigepealt Road & Track USA's:
0-100 mph/reageerimisaeg/100-0/kokku

Sports sedans:
MB E55 AMG 9,8/0,7/4,5/15,0
Audi RS6 11,0/0,9/4,4/16,3

Sports Cars:
Porsche 911 Turbo 8,8/0,5/4,2/13,5
Dodge Viper SRT-10 9,2/0,7/4,0/13,9

Grand Tourers:
Ferrari 575M Maranello 9,8/0,8/4,2/14,8
MB SL55 AMG 9,9/0,9/4,3/15,1

Exotics:
Lamborghini Murcielago 9,1/0,9/4,2/14,2
Saleen S7 8,6/0,7/5,0/14,3

Ja veel üks paar mida ei testitud samal ajal ja samas kohas. Enzo testiti eraldi ja Kawasaki andmed pärinevad aastast 1994 lihtsalt võrdluseks.

Ferrari Enzo 6,9/0,8/4,0/11,7
Kawasaki ZX9-R 7,2/na/4,3/11,5



Teine test on ajakirjast Autocar. Kiiremad autod, autolaadsed liikurid ja üks mootorratas olid:

Caterham R500 Evolution - 10.73 secs
Suzuki GSX-R 1000 - 10.89
Ferrari Enzo - 10.98
Ford Focus Rallycross - 11.10
MG Metro 6R4 - 11.60
Porsche Carrera GT - 11.63
Pagani Zonda S - 11.84
RUF CTR - 11.85
Dax Rush - 11.90
Mosler MT900 - 11.95
MB SLR McLaren - 12.13
Ariel Atom 275 - 12.60
RUF R Turbo - 13.10
Porsche 911 GT3 - 13.46
Lamborghini Gallardo - 13.65
Lamborghini Murcielago - 13.90
TVR T350T - 14.00
MB CL65 - 14.01
AM DB9 - 14.91
BMW M3 CSL - 15.25
02.05.2004 at 18:01 Last edited 02.05.2004 at 18:06 by peep (Moderator)
newton
 
Moderator
0-100-0 vol. 2
Viperit pole nad just eriti andekalt kohalt saanud:

http://www.motortrend.com/roadtests/coupe/112_0401_vipandgt/index5.html

0-100 mph 8.4s
02.05.2004 at 18:12
peep
 
Moderator
0-100-0 vol. 2
Eks need ajad ole võrreldavad sama testi piires, nii palju on ju muutujaid, et need mõned kümnendikud on kerged tekkima.
02.05.2004 at 18:16 Last edited 02.05.2004 at 18:17 by peep (Moderator)
devilc
Moderator
0-100-0 vol. 2
Vaatasin Caterham R500 Evo tulemusi. 0-100 mph 6.9 s, 100-0 3.6 s. Ouch. Ringrajal võib see üsna hirmuäratav pill olla, ja ilmselt oma £42000 hinda väärt.

02.05.2004 at 20:30
kasp
0-100-0 vol. 2
see ju naq estfield, aint tõsisema:D mootoriga
02.05.2004 at 21:30
devilc
Moderator
0-100-0 vol. 2
Estfieldist on asi üsna kaugel.
02.05.2004 at 00:08
hellraiser
  
0-100-0 vol. 2
Masina tehnilised näitajad on väga kõvad, aga mitte ei saa ma aru, et miks neid autosid nii koledaid peab tegema.

Margus@vaatab.masinad.alati.disaini.seisukohast.ka

____________________________
Porsche 911 Turbo '01
Porsche 951 '86 - Müüdud
Porsche 944 '83 - Müüdud
02.05.2004 at 00:49
Jesper
 
0-100-0 vol. 2
Ei pea.



http://www.elfin.com.au/ms8.htm

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
03.05.2004 at 09:55
devilc
Moderator
0-100-0 vol. 2
Või hoopis midagi sellist?



http://www.arielmotor.co.uk
03.05.2004 at 10:10
Garfield
  
0-100-0 vol. 2
quote:
devilc: Estfieldist on asi üsna kaugel.
Miks? Teostus on Catrehamil küll parem, ehki meil saaks ka paremat tööd just viimistluse osas teha. Aga tuletan meelde, et minu kollase Lada argegaatidega Estfield kiirendas (mõõdetud aeg) 4,3 sek/100kmh, 1/4 miili oli miskit 13,5 sek. Pole ka paha, mis?

____________________________
Focus RS
03.05.2004 at 10:47
devilc
Moderator
0-100-0 vol. 2
quote:
Garfield:
Miks? Teostus on Catrehamil küll parem, ehki meil saaks ka paremat tööd just viimistluse osas teha.
Põhiidee on neil küll sama aga pakun, et Caterhamil pole ühtegi detaili, milles ta Estfieldist üsna põhjalikult parem ei oleks: mass, tagavedrustus, pidurid, mootor, amordid jne. Lisaks on neil olnud aasta(kümne)id, et bugid korralikult ära fixida.

quote:
Aga tuletan meelde, et minu kollase Lada argegaatidega Estfield kiirendas (mõõdetud aeg) 4,3 sek/100kmh, 1/4 miili oli miskit 13,5 sek. Pole ka paha, mis?
Mainitud R500 Evo küll ilmselt madalaid üheteiskümneid sõidab...
03.05.2004 at 11:16
Raceboy
 
0-100-0 vol. 2
quote:
[
Kõigepealt Road & Track USA's:
0-100 mph/reageerimisaeg/100-0/kokku






Exotics:
Lamborghini Murcielago 9,1/0,9/4,2/14,2
Saleen S7 8,6/0,7/5,0/14,3





Teine test on ajakirjast Autocar. Kiiremad autod, autolaadsed liikurid ja üks mootorratas olid:



Porsche 911 GT3 - 13.46
Lamborghini Gallardo - 13.65
Lamborghini Murcielago - 13.90


Lamborghini just eriti ei hiilga millegipärast, kui juba GT3-le alla jääb??? Hobujõudude vahe on ju röögatu, hinnavahe veelgi suurem:P Kas oli asi testijates või autodes, pagan seda teab.

____________________________
www.vems.ee
03.05.2004 at 11:48
peep
 
Moderator
0-100-0 vol. 2
Nuh, vahe on esiteks marginaalne - mõlemas on *itaks kiired ja teiseks neid autosid ei mõõdeta rahanumbri ja kiirendus/pidurdus sekunditega. Või õigemini see lõbu on lihtsurelikele, kes ise neid ei osta.;)
03.05.2004 at 12:04
Cardo
 
0-100-0 vol. 2
100-0 3,6 ?? kas BMW z4 mitte 2.5 ei olnud ja minu vana ront 3,9 ...
03.05.2004 at 12:38 Last edited 03.05.2004 at 12:38 by Cardo
lauriv
0-100-0 vol. 2
quote:
Cardo: 100-0 3,6 ?? kas BMW z4 mitte 2.5 ei olnud ja minu vana ront 3,9 ...
Need 100 on mph, 2.5 sekundit tähendaks aeglustust peaaegu 18 m/s2 ehk ligi 1,8 g. Selleks pole küll ükski tänavasõiduauto võimeline :)
3.6 sek ehk ca 1.2 g on niigi ülikõva tulemus.
03.05.2004 at 12:49
EFTC
  
0-100-0 vol. 2
palju F1 vormelil aeg tuleks? 7 sec'i ???
03.05.2004 at 13:26
Cardo
 
0-100-0 vol. 2
vormeliga oli see alla 3 seki sest 0-200-0 oli 6 sekki.
vaatasin kunagi villiams-bmw live näitajaid ja stopperiga mõõtes tuli 300-100 u 2 sekki . Päris ametlikult see nüüd polnud aga suhe on enamvähem ikka õige .

Ja sorry see oli z8
03.05.2004 at 13:30 Last edited 03.05.2004 at 13:31 by Cardo
peep
 
Moderator
0-100-0 vol. 2
quote:
EFTC: palju F1 vormelil aeg tuleks? 7 sec'i ???

0-100-0 vol. 1 ja sealt:

Jaguar R3 (F1) 5.9 secs

ehk pole üldse millestki rääkida.:)
03.05.2004 at 15:28
tqhq.ee foorum : Vaba teema : 0-100-0 vol. 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.