Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?Tegu pole küll usakaga aga kas mõnel kogemusi Subaru Foresteridega? Mõtlen siinkohal vabalthingavat versiooni 2000+ aastast manuaalkastiga. Küsin, kuna tõenäolislet hakkan talvel seda sihtotstarbeliselt kasutama.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?Stangeni lumes sõitmisel kasuta kindlasti nn. aeglustit, ehk poolkäiku. Jõuab küll mõnusalt hangi läbida, kuid rataste ette jääv takistus ja mootori vääne võivad sidurile kuuma anda.
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?
quote:ivoalaska: Tegu pole küll usakaga aga kas mõnel kogemusi Subaru Foresteridega? Mõtlen siinkohal vabalthingavat versiooni 2000+ aastast manuaalkastiga. Küsin, kuna tõenäolislet hakkan talvel seda sihtotstarbeliselt kasutama.
Foresteri ei tea, aga Outback`i nelivedu jätab väga soovida. Liiga uimane.
2.5 mootor on üllatavalt öko, samas väga jõuetu. Mootor on disaini poolest vist 20a vana ka
Tutikas mootor tegi juba kaugelt häält, nagu tahaks klapivahed reguleerimist
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?
quote:hents99:
quote:ivoalaska: Tegu pole küll usakaga aga kas mõnel kogemusi Subaru Foresteridega? Mõtlen siinkohal vabalthingavat versiooni 2000+ aastast manuaalkastiga. Küsin, kuna tõenäolislet hakkan talvel seda sihtotstarbeliselt kasutama.
Foresteri ei tea, aga Outback`i nelivedu jätab väga soovida.
Manuaalkastiga on alati suhtes 50-50. Automaat annab esisillale 60 ja tagasillale 40% jõudu. Foresteril on muidu üks parimaid nelivedusi.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?
quote:Rein000:700-900 veermiku kallal oli rohkem tegevust Disco 1 kere kipub hõrenema, muud häda sellel küll pole.
Siin me vist hakkaks lõputult teineteisest mööda rääkima, kui ennast täpsustama ei hakka. Volvode veermiku hea vastupidavus kehtib vaid nende R4 kergete bensumootorite puhul. Diisli nina on raske, samuti R6 bensukad ja igasugused Volvod al. 1995, millal tehti sama kere peale juba uue ajastu loogikale vastav masin. Meil on 93a vl Volvo viimase ca 260tkm remondikulud ca 800e, millest lõviosa moodustab piduriremont. B-varuosade kvaliteedi kohta ei tea rääkida, kuna peale nende 2 sharniiri on ikka veel kõik originaal . Õli-filtrivahetusi ei ole sisse arvestatud. DISCO I puhul pidasin silmas pigem seda, et auto on koostatud odavatest materjalidest (kummipukside materjal, tihendid sh akendel, pidurisuppordid kärbatavad kiiresti, igasugused pragunevad simmerid põhjustavad lekkeid jne) ja lisaks veel mõned insenertehnilised praagid (keskdiffer, roolisüsteem), mis töötab eeldusel, et autot eriti ei koormata. Kuigi mul tutvusringkonnas on üsna paju LR fanaatikuid, siis sellele jutule leiab hästi kinnitust ka LR klubi foorumist. Ega see kvaliteet nii halb polegi, aga selle auto puhul on kõigil ootused üsna kõrgel ja samas müüakse neid nii odavalt, et selles hinnaklassis auto otsija jaoks on iga remont juba kallis. Vastupidavuse osas tooksin võrdluse nt vana 160-seeria Patroliga, mille veermikku võiks nimetada ebatöökindlaks, kuna igal aastal tahtsid vedruotsapuksid vahetust, samas puksi hind oli krooni ajal 20kr/tk (1.3 eurot?) ja vahetus kiire ja ülilihtne, nii et kui inimene just kahe vasaku käega siia ilma pole sündinud, on jällegi odavama pidamiskuluga maasturit üsna võimatu leida (odavate pidamiskulude "probleem lahendati" osavalt Y60 mudelipõlvkonna saabumisega).
Subarute osas võtaks kah sõna, kuna ligi 15a näinud kõrvalt ühe (praeguseks endise) Subaru esinduse toimimist ja sõitnud pea kõigega, mida Subaru viimase paarikümne aastaga on tootnud (sõber on selle autokeskuse omanik Soomes samas piirkonnas, kus ise 7a elasin). Hoiatus siduri osas on õige, eriti silmapaistev on see probleem uuematel. Subaru puhul on varuosavalik paras raketiteadus, sest paljud odavad B-jupid lihtsalt kestavad paar korda kauem originaalist. Maastikuautona neid aga kasutada ei maksa, sest põhja vastu käiv jää-lumesodi hävitab niigi kehva värvikihi ja sellepärast kipuvad kered kõigil Subarutel üsna kiirelt rooste (ja seejärel pehmeks) minema. Subaru kestmiseks pidi selle juba uuena tehnilise vaseliiniga ära konserveerima ja põhjamaades on see kallis ja samas ka levinud, Eestis seda keegi teha lasta ei raatsi ja enne ostmist soovitaks kindlasti vaadata autot tõstukil põhja alt. See on ka põhjus, miks Subaru on ikkagi vaid linnamaastur, kuigi veoskeemi poolest suudaks konkureerida ka paljude maasturitega. Aga veermik on neil hea, ei ole vajadust tiirutada ümber asfaldiaukude. Vana Foresteri suur puudus on ka lühike teljevahe (tehtud Impreza põhjale), mis teeb auto juhitavuse maanteel närviliseks, sellepärast oleks minu valikuks Legacy/Outback ja kas vanakooli 2.2L mootoriga või uuematest juba 3.0L.
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?
quote:ramman:Manuaalkastiga on alati suhtes 50-50. Automaat annab esisillale 60 ja tagasillale 40% jõudu. Foresteril on muidu üks parimaid nelivedusi.
2000 alguse mitteturbo-Foresteridel (SF ja SG generatsioonid, ehk kuni 2008) on automaadi korral vaikimisi 90/10 esisillale, mida siis viskoga kuni 50:50 ringi mängitakse.
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?Mul 700 ja 900 d olid kõik diislid. Paraku juhitavus ei kannatanud Volvol kunagi kulunud detailide tõttu, võrreldes Audi 100 ga, kuid nii vaikseks, kui seda oli W123, 124 või 126 Mersu, teda paraku ei saanud. Volvodel andis kõigil roolilatt ühelepoole võimendist tulevat jõudu läbi. Soojaks läks, teel püsis, aga kruusateel oli kogu aja mingi klobin. Mis puudutab D1 te, siis peale ostmist vahetasin kõik rattalaagrid, väga odavad kusjuures. "punased" puksid läksid igale poole, ega vanad ka just katki polnud, aga korraga tegemine. Suportitega pole mingit jama olnud, olgugi, et kogu aja liigub auto kruusateedel ja mudas. Keskdiffer ja rooli süsteem ideaalsed, olgui, et aega ajalt tuleb vibusse läinud roolivarrast sirgeks tõmmata mõne puu abiga. Pealuudele tegin ka kohe laagrite, tihendite vahetuse, need pöörd puksid mis zarniire asendavad, olid ka korras, aga lahti oli, panin uued. Sea tagumist krdaani kummi latakat olen vahetanud 1 korra. Ma ei tea, mis sellega tehakse, et kõigil pidevalt see katki läheb. Pigem ütleks ainsaks miinusek sputka mädanemist. Eks jah seda võib lõpmatuseni vaielda. http://pilt.delfi.ee/my_album/81659/?page=1
18.11.2013 at 10:51
2 edits. Last edited 18.11.2013 at 10:53 by Rein000
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?
quote:tfr:2000 alguse mitteturbo-Foresteridel (SF ja SG generatsioonid, ehk kuni 2008) on automaadi korral vaikimisi 90/10 esisillale, mida siis viskoga kuni 50:50 ringi mängitakse.
See tähendab lühidalt, et esisild on jäigalt mootori taga ja tagasild veereb tasakesi järgi, mis visko blokeerumisel muutub siis 50/50ks ehk mõlemad sillad on "jäigalt" järgi, tegelikkuses muidugi on viskomuhvis vabajooksusidur sees, et auto käitumine lollikindel oleks pidurdamisel. See on veel üsna töökindel variant. Viimastel automaadiga (variaatoriga) Subarutel on mõlemad sillad läbi elektriliselt juhitavate mitmekettaliste hüdrauliliste sidurite (analoogne Haldexiga), mis mõningase lumes roomamise järel kärssama hakkab nagu autokatsetajad juba avastanud on.
Subaru neliveo pommikindlusest jäävad tasapisi haledad riismed järele...
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?Elektrooniliselt juhitava märgsiduriga nelikveoskeemi kasutavad japsid juba pikka aega ja väga erinevatel autodel (EVO, GT-R jms). Ega nad väga ebatöökindlad nüüd pole. Kui mudas mütata paar tundi siis kuumeneb siduripakk üle jah ja lükatakse üks sild tagant ära, kuniks on maha jahtunud. Sama süsteemi kasutavad ka Nissani pargimaasturid (selle erinevusega GT-R ist, et ühel on esmane veosild tagumine ja teistel esimene). Kui vahepeal nelikveole rahu anda, siis ei teki probleeme.
____________________________
not done until it's done
21.11.2013 at 10:51
1 edit. Last edited 21.11.2013 at 10:55 by Indrek_S
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?
quote:Rein000: Mis puudutab D1 te, siis peale ostmist vahetasin kõik rattalaagrid, väga odavad kusjuures. Pigem ütleks ainsaks miinusek sputka mädanemist. Eks jah seda võib lõpmatuseni vaielda.
Kui Sul keskdiffer on terve, pole Sa oma D1'ga üldse "otstarbekohast tööd teinud" See putka mädanemine on jah probleem aga vaata ka aastaarve neil. kuid see, et keskdiffri satika-sõrmed on tehtud silladifritest poole peenemad ning susia tehasest imepisikese loksuga ja seda masinal, mis ongi ette nähtud 3500 kg haagiste veoks nii asfaldil kui mudas - see on jama! Aga kui just selliseid koormaid läbi muda ja lume söödaplatsidele vedama ei pea, siis ei ole vist küll mitte midagi D1'le ette heita.
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?
quote:Elektrooniliselt juhitava märgsiduriga nelikveoskeemi kasutavad japsid juba pikka aega ja väga erinevatel autodel (EVO, GT-R jms). Ega nad väga ebatöökindlad nüüd pole. Kui mudas mütata paar tundi siis kuumeneb siduripakk üle jah ja lükatakse üks sild tagant ära, kuniks on maha jahtunud. Sama süsteemi kasutavad ka Nissani pargimaasturid (selle erinevusega GT-R ist, et ühel on esmane veosild tagumine ja teistel esimene). Kui vahepeal nelikveole rahu anda, siis ei teki probleeme.
Asjal nimega Haldex (mis on kah ju elektrooniliselt juhitav märgsidur) öeldakse olevat probleeme piisavalt - lohaka omaniku nuhtlus - ja seepärast on neid sõlmedena Eestis küllalt ka vahetatud.
Rääkimata neid juhtiva elektroonika kaladest - mida uuem mall, seda rohkem elektroonikat (ja külmjooteid ja segi minevat tarkvara).
Asi pole ka kaugeltki mitte hooldevaba, erinevalt "eluaegse õliga" käigukastidest on see jubin üllatavalt hooldusmahukas tegelikult - mida ei raatsita teha.
Kuna seda kasutatakse autodel, millel põhisild (esimene) on "jäigalt" jõuülekande otsas, siis võib sellist loha ka lasta - auto sõidab esiveolisena ka edukalt ja asi kuidagi funkab.
Tänavasõiduks panustaksin Torsenile ja viskole - kõige töökindlamad asjad mu arust (ja ühtlasi ka kõige vanemad vastavad leiutised).
Ei sisalda need grammigi elektroonikat, visko lihtsalt on teatud elueaga, misjärel tuleb kogu sõlm välja vahetada (see ei ole kunagi saladus ka olnud).
Et Eestis viskot porist madalamaks peetakse, tuleb sellest, et enamikel seda kasutavatel autodel on asi juba enamvähem õhtale saanud ja omanikud on liiga rotid, et neid vahetada.
Sõidetakse läbikulunud viskoga ringi ja kirutakse, et on ikka saast, ikka metsik viivitus jne.
Huvitav, kuskohast seda võetakse, mul on olnud uus viskoga auto, see läks jää pealt null viivitusega nelja kraapiva rattaga...
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?To PlyVal64: Vahekast on korra remondis käinud minu käes oleku ajal, kui maha sai võetud ja puhtaks pestud, oli näha, et saksas olles ka juures käidud, hermetsi oli mõnuga vahele pasandatud. Konksu otsas on olnud pidevalt miskine asi, kas siis kännud, mida välja tõmmata, paat, või 2 teljeline autotreila, millele siis 5 meetriseid puid peale laen, nii palju, kui rehvid kannatavad ja need koju vean. Seda hirmu pole, et "sihtotstarbeliselt" ei kasuta, pigem on see hirm, et mis asemele, kui see otsa hakkab lõppema. H3 el on pagass olematu, DII on ostes pea sama vana, kui Disco I oli, kui soetasin, ca 5 aastakest ja ka olematu väärtusega järsku, nii füüsilises, kui rahalises mõttes. LC 80 on vastuvõetamatu hinnaga, kui vaadata vanust ja läbisõite. ... RR III 2002 ja edasi siis ilmselt. Samas need LC 80, 100; RR ja Tahoe tõugu jäävad liialt suureks gabariitidelt.
Kui nüüd tulla USA autode juurde ja auklikel tänavatel kulgemise juurde, siis selline komplekt tekitaks mõnegi "mõnusama" auto ilmselt juurde. Escaladel esi torsoon vedrustus kolistab küll omajagu ebameeldivalt, kruusa teel, mis veel treppis ka, käib ikka totaalne trummipõrin.
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?
quote:Rein000:Seda hirmu pole, et "sihtotstarbeliselt" ei kasuta, pigem on see hirm, et mis asemele, kui see otsa hakkab lõppema.
See on tõesti "hirm". Ja egas polegi midagi analoogi, kui just Sinu viidatud kujul rahakotti vanuritega mõrvata ei plaani. Üks sinine D1 seisab paregu just järjekordse keskdifri purunemise tõttu... kevad-suvest alates (ka kerel on olematuid kohti sees) ja käib sama temaatika: kas kulutada märkimisväärne summa või osta midagi asemele, mis ka kestaks. Kui, siis umbes sama "otstarbeliselt" kasutades on kestma jäänud jahiklubi meestel Hiluxid/LC'd. Alternatiiv ongi päris traktor!
Ehk kui keegi nüüd leiab omale kusagailt Euroopast meie rasketes oludes "otstarbekohaselt" kasutamata heas varustuses ja ülikorraliku kere/sisuga L-R Disco 1'e 83 kW aastast 1997-98 (mitte Td5 102kW!!!), siis selline on õnnega koos. Näiteks hetkel auto24's vaid kaks, mis üldse kaalumist vääriks, odavam on 1600 tugrikut aga naha ja kruisiga (oluline sellel masinal pikkade otste sõitmisel) ja kallim maksab 2,5K eurorublasid. Jah, ta on pehme ja "ebasportlik", kergelt ujub jne, tõesti ei ole iksviis ega kuuseitse aga selle eest võid sellega ka Kuniganna vastuvõtule sõita Lisaks reaalselt öko sõita omaduste kohta ja kilulinna maastik seda ära ei lõhu. Pole ka arutult pikk, mis parkimisel on tähtis ja keerab uskumatult heaste. Lisaks on see auto, millega on suisa nauding sõita maanteel 80-85 km/h ja vaadata aknast arutult tõmblevaid tegelasi (sestap ka kruisi vajadus )...
Kuna küsimus on esitatud "mugavaim", siis nii ongi. Lisaks ka DII Td5 ja Range oma õhkudega. Aga tollest 1600-rublasest Di'st odavamat/ökomat/mugavamat ei pane kokku mitte ühestki teisest autost! See on juba nii hea hinnaga, et minu 950 rubla + pool juurde remontidele C4Q mahlapakiga mootoriruumis jääb ka juba kõvasti sellises võrdluses alla.
Edit: ma pean kahjutundega mainima, et too Reinu toodud kolisemine ja üldse USA-masinate sisu materjalid/kvaliteet on totaalne kräpp korraliku Inglise härrasmehe-maasturiga võrreldes. No ja V8+automaat paadunud fännidele on ju ka see kombo valdavalt väga heas varustuses saadaval
03.12.2013 at 15:11
2 edits. Last edited 03.12.2013 at 15:20 by PlyVal64
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?Ei ole tõsi see USA auto odava sisu värk, käisin just pikemal proovisõidul - Fiat Freemont ehk maskeeritud Dodge Journey.
Sisu kvaliteet on isegi parem kui samas hinnas Subaru Outbackil ja sisemüra on subjektiivse tunde järgi väiksem (eriti teemüra).
Inglise autodel ei tähenda hubane nahksisu muud kvaliteeti, vähemalt Jaguar ei kanna võrdlust oma saksa konkurentidega kuskilt otsast.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?rõhk sõnal fiat. Niikaua kui keegi seda lahti seest ei võta on hea sest eestis seda üksi töökoda vaikselt kokku tagasi ei oska panna. sama kõigi itaalaste kohta.
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?Võrrelda tuleb ikka võrreldavaid aparaate! Disco i ja II puhul siis 1500-5000 tugrikut (utkini-petka enda masina julgeks küll osta!), siis 5000-10000 tugrikut jne. Selel järgmise alguse son jälle discod, Td5 viimase lõpu rikkaliku varustusega isendid ja jälle pole teistel suurt midagi vastu panna. Ja siis algab see 10K+ klass ja jälle sama asi: D3 on omadusilt ikka hirmus aparaat, kuigi kipub isegi seistes maasisse vajuma aga noh see sisu kõigele lisaks Selge, et etalon siiamaani on ju X5, millega isegi tehas ise oli "õnnetu", sest sai liiga hea sisemusega ja seega kallis toota. Aga esimese otsa ja seega odavamad "iksid" ei ole kuidagi maastikusuutlikud ehk ei vääri nimetust "maastikuauto". Alles elektrooniliselt juhitavate difritega hakkas see auto natukenegi mäkke ronima. Aga nendegi iidvanade bemmide (2001/02) diislite hinnad algavad 7K rublast üles. Üldse on see reaalsete maastikuautode hinnatase selline ,milelst ma mitte kuidagi aru ei sa... Tore võib ju olla datsuni 3,3 õlipõletaja aga küsida 1987 aasta kräpi eest 5K on ju liig mis liig. Veel hullem on sellist raha küsida sellise "asja" eest, mis on kole, ebamugav, maastikusuutmatu jne, jne. JaA et ikka USA-raua juurde jääda, siis sellise Tahoe sellisest hinnast saan ma üldse kõige vähem aru Ja siis paned otsingu kuni 5K eur ja reastad vanuse järgi ja üldse esimene Valge Inimese MaastikuAuto on jälle Disco!!! Muidugi pole Td5 nii odav pidada kui vanem vend aga ka ei midagi hullu! Ja siis järgmine siia teemasse ning ka foorumisse ideaalselt sobib Grand Cherokee, mis on ka reaalselt ju sigahea, kvaliteetse sisuga ja mugav väikeauto (GC pikkus on W124 miinus selle pakiruum!) linnas sõiduks. Olles nende kõikidega rohkem-vähem sõitnud, paljusid neid "peavad" sõbrad-tuttavad ja ägisevad jupihindade käes, pluss veel terve rida teisigi, siis... lihtsalt selline see minu eelistus ongi Osta korralik D1, vähesed vajamiinevad jupid osta kolhvi-hinnaskaalas rahanumbrites Utkini käest Õika pumbajaamast ja võid naisega aastas mitu korda soojal maal puhkamas käia.
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?
quote:vvt: Ei ole tõsi see USA auto odava sisu värk, käisin just pikemal proovisõidul - Fiat Freemont ehk maskeeritud Dodge Journey.
Sisu kvaliteet on isegi parem kui samas hinnas Subaru Outbackil ja sisemüra on subjektiivse tunde järgi väiksem (eriti teemüra).
Inglise autodel ei tähenda hubane nahksisu muud kvaliteeti, vähemalt Jaguar ei kanna võrdlust oma saksa konkurentidega kuskilt otsast.
selle freemontiga on jah mingi huvitav lugu, mul just boss ostis selle perele, saab näha mis sellega saama hakkab, samas meil (meie firma tegeleb autoremondiga) on käinud paar dodge yourneid hoolduses ja fiati ja dodge sisevliimistluse kvaliteet on nagu öö ja päev, ning muuseas selle fiati loovutamine esinduse poolt venis ja siis anti asenduseks mingi subaru vx, proovisn sellega sõita huvipärast ja see oli küll jube käkk
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?Discode eelis on telgedevahe, ikka väga kitsastes kohtades keerab temaga ringi, pika defekaga ja pika G klassiga ei kannata üldse võrdlust, ja see G hinnaklass on ulme omaette. Vanemad mädanevad kui kuradid, hullemini, kui disco ja kütusekulu ka normaal olekus pea poolega üle. GC ka jah mõnus aparaat, aga seda leida õige vahekastiga on suhteliselt keeruline. EKs jah, HiLIft tuleb katusele siduda ja puksiirköite jaoks Box katusele visata, siis mahub juba muu kola ka pagassi sisse. Aga jah, kas V8 mootoriga ongi üldse seda "õiget vahekasti" ongi pandud. Kuram, markeeringu unustasin.
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?Soetasin talveks Subaru Foresteri 2001 aasta. Kuna sain ta kommiraha eest, siis viisin täna ta teenindusse, kus lasin üle vaadata alusvankri. Hunnik juppe läks vahetusse, rooliotsad, puksid ja igasugu vidinaid veel. Arve 200 euri kokku. Ütleksin, et väga odav.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?
quote:Rein000:GC ka jah mõnus aparaat, aga seda leida õige vahekastiga on suhteliselt keeruline. EKs jah, HiLIft tuleb katusele siduda ja puksiirköite jaoks Box katusele visata, siis mahub juba muu kola ka pagassi sisse. Aga jah, kas V8 mootoriga ongi üldse seda "õiget vahekasti" ongi pandud. Kuram, markeeringu unustasin.
No GC polegi ju mõeldud maastikuautoks ja veel vähem matkamiseks, see maailma esimene luksus-linnamaastur ja seda ka mõõtkavas: pikkus 4,6, laius 1,78 meetrit!!! Tõesti, ka D1 on peaagu täpselt sama aga laiuse 3,5 senti ja kõrguse pakiruumi osas 25,7 senti koos oluliselt parema siseruumi jaotusega teebki oma töö. CGC on ju paksude superluks diivanitega, jube paksude polsterdustega, varuratas ka sees jne. Selline sigamõnus "kookon". Teljevahe tugevalt D1 kahjuks 100 tolli vs GC 105,9 aga sealt tuleb ka D manööverdusvõimekus. Samas see ei mõjuta jälle tagaistmel olemise ruumi.
Keegi eespool ütles kenasti, et egas see GC 2,5-õlipõletaja pole ka üldse hull - kestab küll kui mitte lõhkuda. Selline nahksohvadega elutuba on täitsa alternatiiv linnaautoks kui... ei vaja suurt pakiruumi, oled nõus sittade esituledega (maanteel ja maateel masendav puudujääk enamusel plasttuledega USAkatel) ja ei plaani katuseni mudas ohvrõudi harrastada. Esituled saab vist ära vahetada, on ju suisa miskiseid poppegi näha olnud, mis äkki midagi ka näitavad... sellelgi on mingised lahedad ees ja näeb kohe lahe välja ka.
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?Palju DI lubatud piduritega haagise mass on? GC CRD WJ/WG lubab 3360 kg vedada oma 2506 kg täismassi juures. See on päris hea number ja valikute tegemisel vahel oluline.
Oma talasildadega laseb GC Tallinna tänavatel tõesti mugavalt ja sirgjoonelist trajektoori mööda kulgeda ilma et peaks kogu aeg silla juppe vahetama. Lisaks suurema treileri vedamise võimalus ja vahel veidi lõbustusi sihipärasematel rakendustel. Miinuseks on teatav hulk tehnilisi probleeme mootori, soojenduse ja difrilukkudega.
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?3500 on haagis lubatud D1 el. Samas on uuel Jeep Wrangleril naljanumbrid kirjas. Huvitav millest see tuleb, miskises videos on näha, et jõuab tõmmata päris suurt kolakat paati slipil.
Kusagilt teemast käis läbi ka, kipper.ee st vist, kui keski mees ostis jahi vedamiseks Wranku ja kii hiljem passi vaatas oli üllatus suur, kusjuures ta oli esinduses korduvalt maininud, et on vaja jahi vedamiseks, müügimees ei olnud miskit maininud väikesest veovõimalusest. Samas Defender tõmbab ka 3500 Hakkasin siis uurima ja Silberauto lehel pole masse kirjas. Alles saksa esinduse lehelt tulid esimesena veo massid välja.
Eesti: http://jeep.ee/news_events/hinnakiri_wrangler2.pdf
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?Seda juttu lugedes siit jääb mõistmatuks see hüper-macho-bull, et vot üks õige (peamiselt linnas sõitev) maastur peab olema ikka talasildade, lehtvedrudega jne - puuduvad veel sünkroniseerimata käigukast, 50ndate vabalthingav diiselmootor 50hj@3000 rpm ja müraisolatsioon on ka saatanast (segab õigete meeste offroadimist). Mulle väga meeldib viimane Isuzu D-max, ainult linnas on sellega sõitmine sõiduautoni ei küüni kuskilt otsast, kõige viletsamgi softroader on vaiksem, mugavam ja manööverdusvõimelisem. Paljudel siin kõnelejatest vajalikud load on, et 3000 kg haagisega sõita?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?
quote:supp:fiati ja dodge sisevliimistluse kvaliteet on nagu öö ja päev
Journey rebadgemise esimene töö oligi sisu uuesti tegemine. Nagu Marchionne ütles Commanderi (Moparid on kõik samasugused plastikukäkid) kohta: "Unfit for human consumption".
Millega oleks mugavaim mööda auklikke tänavaid kulgeda?
quote:vvt: Seda juttu lugedes siit jääb mõistmatuks see hüper-macho-bull, et vot üks õige (peamiselt linnas sõitev) maastur peab olema ikka talasildade, lehtvedrudega jne - puuduvad veel sünkroniseerimata käigukast, 50ndate vabalthingav diiselmootor 50hj@3000 rpm ja müraisolatsioon on ka saatanast (segab õigete meeste offroadimist). Mulle väga meeldib viimane Isuzu D-max, ainult linnas on sellega sõitmine sõiduautoni ei küüni kuskilt otsast, kõige viletsamgi softroader on vaiksem, mugavam ja manööverdusvõimelisem. Paljudel siin kõnelejatest vajalikud load on, et 3000 kg haagisega sõita?
mul on
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...