Poster |
Message |
fire83 |
Lähemalt näitlikult isteasenditest võhikutele (Firebird/Camaro)
quote: Flame: Naised mahuvad ilusti taha ära, oleneb, milliseid naisi vedada Olen ka ise mitu korda taga istunud (selleks tuli kasutada muidugi spets asendit).
Mõningaid näiteid 3.gen Firebird/Camaro isteasenditest (kehtib ka 4.gen puhul):
Juht (Ruumi on laialt, reguleeritav rool tuleb alla lasta, sellist asendit ei ole soovitav kasutada värskel, väheste kogemustega juhil, kel puudub gabariiditunnetus. Hiljem on professionaalsemal juhil võimalik juhtida autot juba sisuliselt lamades. Ei tasu väga muretseda nähtavuse pärast, sest ka pea-laes asendi puhul pole laia kapoti ja madala tuuleklaasi tõttu niikuinii suurt midagi näha. Lamav asend väga mugav automaatkasti puhul.
Sama asend (lamav) kehtib ka esimese kaasreisja kohta. Kui kaasreisjaks on naisisik, võib ta riided ära võtta, sest väljaspoolt masinat pole võimalik teda näha.
Tagaistuja külgasendis üksinda (võtab korraga kaks tagumist istet - istmik ühel istmel, kannad teisel istmel. Ei pääse välja enne kui eesistujad on väljunud - siseneb esimesena, väljub viimasena)
Kaks tagaistujat. (Eeldab väikesemõõtmelisi inimesi, kuid võimalik. Ei soovita põhjamaalastele)
Üldiselt võib isteasendi valimisel vabalt eksperimenteerida ja kõige olulisem on, et endal ja kaasreisjal oleks hea. Kui näiteks juhile meeldib lamamisasend, aga tagumisele kaasreisjale pole see vastuvõetav, tuleks sellest ka viisakalt juhile märku anda. Tuleb siiski arvestada, et ainuõiget isteasendit pole olemas ja kõigile ei saagi meeldida ühesugused isteasendid. Läbi proovides leiate kindlasti sellise mis pakub naudingut nii teile, kui ka teie kaasreisjatele pikkadeks koosveedetud miilideks. Head katsetamist!
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
11.04.2004 at 16:40 |
Last edited 21.08.2005 at 21:06 by fire83
|
anti |
Lähemalt näitlikult isteasenditest võhikutele (Firebird/Camaro)
Kui juba konkreetsete automudelite gabariitide süvaanalüüsiks läks siis lisaks veel tähelepanekuid. Parklas leia võimalikult lai avaus parkimiseks, sest uksi avades võivad uksed laudaustena kolaki vastu teiste autode külgi käia kui tähelepanelik ei ole ja küüntega aknaraamist kinni ei jõua haarata. Pargi alati nö esiots ees, sest jättes esiotsa välja, kraabib kõrvalt väljatagurdav ja sinu autonina pikkust mitte hinnata oskav kaaskodanik selle kindlasti ära- ta lihtsalt ei saa aru, ei näe, kus sinu auto esiots lõpeb. Lapse turvahälli autosse paigutades pead arvestama, et turvavööd on liiga lühikesed, seega hälli saab kinnitada vaid nö ühekordse rihmaga, mitte nagu instruktsioon ette näeb. |
11.04.2004 at 16:58 |
|
|